Wednesday, February 27, 2013

آیا سندسازی مرتضوی، پای مجتبی خامنه‌ای را به دادگاه می‌کشاند؟ فتو مونتاژ: خودنویس بر اساس شنیده‌ها، سعید مرتضوی، دادستان پیشین تهران و متهم ردیف اول دادگاه کهریزک، قرار بوده نوار مکالمه‌ی خود با مجتبی خامنه‌ای را به همراه ببرد و در صورت نیاز در دادگاه پخش کند. سایت سحام نیوز، نزدیک به مهدی کروبی گزارش داد که یک منبع نزدیک به دولت گفته است که دادستان پیشینن تهران قرار بوده نوار مکالمه‌ی خود با مجتبی خامنه‌ای را به همراه ببرد و در صورت نیاز در دادگاه پخش کند.» به گفته این منبع، محتوای این نوار مکالمه گفته که در این نوار ضبط شده، سعید مرتضوی در روزهای ۱۸تیر و پس از آن در خصوص وضعیت و نحوه برخورد با بازداشت شدگان ۱۸تیر که به کهریزک منتقل شده بودند، تعیین تکلیف می‌کند. گفته می‌شود وجود این نوار از جمله عوامل غیرعلنی شدن دادگاه بوده است. چندی پیش، محمود احمدی‌نژاد در جلسه استیضاح وزیر کار در مجلس، نوار ضبط شده‌ای از «دلالی» فاضل لاریجانی نزد مرتضوی، رئیس فعلی سازمان تامین اجتماعی را در مجلس پخش کرد که بحرانی را در روابط دولت و قوای مقننه و قضایی ایجاد کرد. وجود چنین نواری[مکالمه مرتضوی و مجتبی خامنه‌ای] هنوز از سوی مقام‌های قضایی و یا وکلای متهمان دادگاه کهریزک تایید نشده اس


آیا سندسازی مرتضوی، پای مجتبی خامنه‌ای را به دادگاه می‌کشاند؟


imageفتو مونتاژ: خودنویس
بر اساس شنیده‌ها، سعید مرتضوی، دادستان پیشین تهران و متهم ردیف اول دادگاه کهریزک، قرار بوده نوار مکالمه‌ی خود با مجتبی خامنه‌ای را به همراه ببرد و در صورت نیاز در دادگاه پخش کند.
سایت سحام نیوز، نزدیک به مهدی کروبی گزارش داد که یک منبع نزدیک به دولت گفته است که  دادستان پیشینن تهران قرار بوده نوار مکالمه‌ی خود با مجتبی خامنه‌ای را به همراه ببرد و در صورت نیاز در دادگاه پخش کند.» به گفته این منبع، محتوای این نوار مکالمه گفته که در این نوار ضبط شده، سعید مرتضوی در روزهای ۱۸تیر و پس از آن در خصوص وضعیت و نحوه برخورد با بازداشت شدگان ۱۸تیر که به کهریزک منتقل شده بودند، تعیین تکلیف می‌کند.
گفته می‌شود وجود این نوار از جمله عوامل غیرعلنی شدن دادگاه بوده است.
چندی پیش، محمود احمدی‌نژاد در جلسه استیضاح وزیر کار در مجلس، نوار ضبط شده‌ای از «دلالی» فاضل لاریجانی نزد مرتضوی، رئیس فعلی سازمان تامین اجتماعی را در مجلس پخش کرد که بحرانی را در روابط دولت و قوای مقننه و قضایی ایجاد کرد.
وجود چنین نواری[مکالمه مرتضوی و مجتبی خامنه‌ای] هنوز از سوی مقام‌های قضایی و یا وکلای متهمان دادگاه کهریزک تایید نشده اس

No comments:

Post a Comment