Saturday, November 21, 2009

عکس : کيهان به کمک فتوشاپ به داد احمدی نژاد رسيد و مشکل عدم استقبال از وی در تبريز را حل کرد



عکس : کيهان به کمک فتوشاپ به داد احمدی نژاد رسيد و مشکل عدم استقبال از وی در تبريز را حل کرد

همان عکس بالا با ابعاد بزرگتر

و اين هم عکس واقعی از ميزان استقبال مردم تبريز از احمدی نژاد
نظرات خوانندگان
نوشته شده در تاريخ سی ام آبان ۱۳۸۸ برابر با بيست و يکم نوامبر ۲۰۰۹ ، 12:11:01 توسط خشایار رخسانی
بیشرمی که مرز نمی شناسد.

نوشته شده در تاريخ سی ام آبان ۱۳۸۸ برابر با بيست و يکم نوامبر ۲۰۰۹ ، 11:18:22 توسط Ramin 1
نازنین خانم گل! * خرد * گفتیو کردی کبابوم!!! میگوید: شخص عابری به کسی که دراز کشیده مشغول نوشیدن اب از رودخانه ای بود گفت اینچنین اب خوردن باعث میگردد که ادم * خرد * خود را از دست بدهد! طرف پرسید: خرد چیست؟؟؟

نوشته شده در تاريخ سی ام آبان ۱۳۸۸ برابر با بيست و يکم نوامبر ۲۰۰۹ ، 11:10:27 توسط خسرو
جالب اينكه مخالفين دست چندم رژيم در خارج يا ترور يا مورد ضرب و شتم آنچنانى واقع ميشن ولى اين مردك بنى صدر تا حالا يه تلنگر هم از رژيم دريافت نكرده!جالبه نه؟عده اى حتى زحمت ١٠ ثانيه تفكر,به قدر خوندن همين چند سطر رو هم به خودشون نميدن كه چرا شاهپور بختيار يا فروهرها يا حتى فريدون فرخزاد آن چنان قصابى شدن ولى اين يارو هيچ چيش نشده تا الان؟ آهان, لابد به خاطر بادى گاردهاى آنچنانيش مثل آرنولد و رامبو كه تا امروز از نزديك به هزاران ترور رنگ وارنگ جونشو نجات دادنه كه رژيم كاريش نتونسته بكنه والا كه تا حالا صد دفعه مرده بود نه؟ از اين خائن كه تو فرانسه ٣٠ ساله داره عشق ميكنه تشكر هم بايد كرد, چرا كه نه؟! اون تفاله خائن خمينى دجال رو اون يزدى كثافت و بنى صدر و بازرگان كه نفرين ابدى بر خودشون و خاندانشان باد, اماله كردن به اين مرز و بوم تشكر هم داره, نداره؟فكر كنيد چند لحظه البته اگر اسبابش فراهمه! در مورد اين سيسيلى هم وقتى اسمشو اول كامنت ميبينيد نخونده ازش رد بشين كه تلف كردن وقت حتى به قدر خوندن اسمش جايز نيست چه برسه به محملاتش كه انگار از مترجم آنلاين استفاده ميكنه براى فارسى نوشتن!

نوشته شده در تاريخ سی ام آبان ۱۳۸۸ برابر با بيست و يکم نوامبر ۲۰۰۹ ، 11:03:34 توسط اكبر-استكهلم
جواب به alvandyar : من اطمينان دارم به چيزي كه نوشتم. بعلاوه نامه نگاري او از پاريس به خميني دجال زبان زد همه است طوري كه همين بنى صدر معروف شد به معتاد خميني. در مورد بنى صدر ديگه بيشتر وقت ندارم بحث كنم. چون كه ديگه عددي نيست.

نوشته شده در تاريخ سی ام آبان ۱۳۸۸ برابر با بيست و يکم نوامبر ۲۰۰۹ ، 10:32:59 توسط نازنین
ارین عزیزاقابهروز بعضی موقع ساز مخالف میزند که تنور بحث را داغ کند و در لابلا ان هم افکارخود را که بعضا با خرد منافات دارد را تحمیل میکند و گاها هم به دروغ وکیل مدافع ندانسته های خود و دیگران میباشد.اما مهم نیست کندوکاو کردن افکار متفاوت هم گاهی جالب است..ولی نخبگان و همراهان و روشنفکران دنباله رو خمینی مثل خمینی کینه شاه را نداشتند و با جیب ملت و بلاخره با امکانات دولتی در امریکاو اروبا تحصیل میکردند و چشم بر بیشرفتهای ایران و ایرانیان بسته بودند و نمکدان شکن شدند و به جای اصلاح کمبودها تیشه به ریشه ها زدندو تحصیلاتشان را که در دنیای مترقی و دموکراسی اندوخته بودند را برای خوشایند با خرافات اجین کردند و نهایتا وقتی دیدند خودشان هم رو دست خوردند فرار را بر قرار ترجیح دادند.و اگر گاهی هم لب نگشایند که زندگی گیاهی بیدا خواهند کرد نه انسانی....

نوشته شده در تاريخ سی ام آبان ۱۳۸۸ برابر با بيست و يکم نوامبر ۲۰۰۹ ، 10:17:16 توسط Ramin 1
Keyvan عزیز! حدود ٢ سال پیش, خانم همسایه من که امریکائیست و خیلی هم با حال میباشد گفت:‌ سید پربدک هم نیست که ادم برای تفریح * گاهی اوقات * نوشته کسی را بخواند که خودش هم ( منظورش نویسنده ان بود ) نمیداند چه بقلم اورده است.

نوشته شده در تاريخ سی ام آبان ۱۳۸۸ برابر با بيست و يکم نوامبر ۲۰۰۹ ، 07:03:21 توسط alvandyar
آقاى اكبر از استكهلم شما در باره آقاى بنى صدر اشتباه فكر ميكنيد چرا كه او به ولايت فقيه راى منفى داد و قداست خمينى را شكست آن زمانيكه مردم عكس خمينى را در ماه مي ديدند.در سخنرانيش در ٢٤ اسفند در دانشگاه درمورد لباس شخصيها و شكنجه در زندانهاى رژيم افشا گرى كرد و آبروى باند خمينى را برد و گفت اين جمهورى آن نيست كه من افتخار كنم كه رئيس آن باشم.او اولين رئيس جمهورى ايران است كه به راى مردم خيانت نكرد و به قدرت و مقام نه گفت.آن شد كه باند خمينى بر عليه او كودتا كردند.در غربت هم خود را نفروخت و روابط مافيايى رژيم و جنايتهايش را به دنيا معرفى كرد(دادگاه ميكونوس) و... لطفا در قضاوتتان منصف باشيد. پيروز باد مبارزات آزاديبخش نوين مردم ايران.پيش بسوى ايرانى آزاد و لائيك.

نوشته شده در تاريخ سی ام آبان ۱۳۸۸ برابر با بيست و يکم نوامبر ۲۰۰۹ ، 06:07:01 توسط keyvan
من از دوستان عزيز ميخوام وقت خوندن نظر بهروز غزه يک قرص سر درد نوش جان کنون و درباره بني صدر همين بس که ميگفت از موهاي زن اشعه پخش ميشه و و مردو تحريک ميکنه

نوشته شده در تاريخ سی ام آبان ۱۳۸۸ برابر با بيست و يکم نوامبر ۲۰۰۹ ، 05:42:10 توسط Iranpour
آدم وقتی‌ این کامنت‌ها را می‌‌خواند، به درک و بلوغ و تنوع آرا و عقاید هوطنان به دیده تحسین می‌‌نگرد و افتخار می‌‌کند که ملتی هستیم که بزرگسالانه تاب تحمّل شنیدن نظر و عقیدهٔ مخالف را داریم و هم زمان همگی ما روی یک اصل درخشان رهایی بخش که نجات ایران و همهٔ ما ایرانیان در آن خلاصه شده است، یعنی‌ اتحاد و اتحاد و باز هم اتحاد باشد، اتفاق نظر داریم. این یعنی‌ جامعه ایران که از تکثر آرا و عقاید گوناگون و حتی متضاد بر خوردار است، به چنان بلوغ فکری رسیده که امروز با گوشت و پوست و استخوانش ضرورت اتحاد را فریاد می‌‌زند و فردا با شایستگی و برازندگی در یک ایران از اشغال خارج شده، با احترام متقابل به آرا و عقاید یکدیگر نشان خواهند داد که برای یک زندگی آزاد و شرافتمندانه از تمامی پتانسیل‌ها و شایستگی‌ها بر خوردارند. در ایران آزاد و رهای فردا از سلطه سیاه چکمهٔ خونبار ایدئولوژی،کار ملک و مملکت را شایستگیها و "دلایل قوی و نه رگ‌های گردن به حجت قوی- سعدی" رقم خواهد زد و شایسته‌ها نیز که در هر طیفی از اقشار و آرا و عقاید کوناگون به وفور موج می‌‌زنند،دولت مردان فردای ایران آزادند.

نوشته شده در تاريخ سی ام آبان ۱۳۸۸ برابر با بيست و يکم نوامبر ۲۰۰۹ ، 05:33:44 توسط باران
چه اشكالي دارد؟ دين مبين اسلام اجازه ميدهد, در راه دين به هر گونه كلك و حقه بازي متوسل شد! تا دين حفظ شود. در راه دين حتي ميتوان همه مردم را از تيغ شمشير ذولقدر رد كرد تا دين محفوظ بماند! اگر لازم باشد فاحشه را فرشته و فرشته را فاحشه ناميد! اين دين بسياري از اجازه هاي ديگري از جمله شكنجه تهمت و .... را داده است! چرا "كيهان" را ملامت ميكنيد ؟! "كيهان" اسلام ناب و اصيل است!

نوشته شده در تاريخ سی ام آبان ۱۳۸۸ برابر با بيست و يکم نوامبر ۲۰۰۹ ، 05:10:41 توسط mardom
باسلام به هم وطن اميدوارم از بحثهاى انحرافى بپرهيزم وآگاه باشيم كه يك ارگان نامشروح درحال چپاول كردن كشور ماست!!!؟؟؟

نوشته شده در تاريخ سی ام آبان ۱۳۸۸ برابر با بيست و يکم نوامبر ۲۰۰۹ ، 05:01:27 توسط سارا
حكومت ايران خواهي نخواهي سرنوشت جز سرنگوني ندارد و اينگونه فتوشاپها فقط باعث دلخوشي تعدادي مفت خور اطرافيانشان است ولى موضوع مهم و قابل توجه ما ملت ايران اين است كه اگر يك روز هم ايران عزيزمان زودتر آزاد شود و بسوي آبادي و آباداني برود براي كشورمان مفيد ميباشد اي هموطن دواي درد ما اتحاد است با اتحاد و همبستگي هر چه زودتر حكومت فاشيست اسلامي را نابود كنيم اي هموطن از تفرقه و اختلافات كوچگ بپرهيزيم و تمام همت مان را جهت آزادي ايران جمع كنيم كار زياد مشكلي نمي باشد فقط نياز به اعتماد بنفس دارد

نوشته شده در تاريخ سی ام آبان ۱۳۸۸ برابر با بيست و يکم نوامبر ۲۰۰۹ ، 04:54:17 توسط ساسان اسلامشهر
این بهروز سیسیلی هم بین غزه و قزوین گیره بنده خدا. " دل " در گرو کسی دیگر داره و " دست " در دست کسی دیگر!

نوشته شده در تاريخ سی ام آبان ۱۳۸۸ برابر با بيست و يکم نوامبر ۲۰۰۹ ، 04:40:02 توسط کوکب
این دغل کاریهای کیهان نمیتواند از چشم تیز بین مردم دور بماند. حتئ اگر این کادر روزنامه کیهان فتو شاپی نباشد و هر بازدید کننده را به بزرگی‌ یک نقطه بر آورد کنیم جمعیت حاضر به ۵۰۰۰ نفر هم نمیرسد. تازه نصف جمعیت حاضر هم حقوق بگیرانی هستند که احمدی نژاد از تهران و گرمسار با خود به حرکت در میاورد. با این رسوایی کارناوال سفرهای استانی احمدی‌نژاد با رسوایی دیگری به پایان رسید. خود روزنامه کیهان در این مقاله از استادیوم ۲۰ هزار نفری تبریز میگوید اگر به عکس واقعی‌ نگاه کنیم میبینیم که تقریبا تمام صندلی‌های تماشاچیان خالیست حالا چرا حاضران استقبال کننده از احمدی نژاد بیرون ایستاده اند در حالی‌ که همه‌ صندلیها در درون استادیم خالیست این هم باید حسین شریعتمداری در مقلهٔ فردایش توضیح بدهد!!

نوشته شده در تاريخ سی ام آبان ۱۳۸۸ برابر با بيست و يکم نوامبر ۲۰۰۹ ، 04:39:31 توسط ايراندوست
هم ميهن گرامي٠ آقاي آرين٠ شما تنها نيستي٠ درطول اين مدت كه گاهي سيسيلي نظر ميدهد و دوستان ديگر از خواندن آن انگشت بدهان از درك اين نظرات!ميمانند٠هروقت هم كسي او را زير سئوال ميبرد جوابي دركار نيست٠ براي مثال بخوانيد٠٠٠٠ در پاسخ به بهروز سيسيلي كه مدتي درين مباحث غايب بودند بايد بگويم٠٠مقصود تويي٠ كعبه و بتخانه بهانه٠موسوي كروبي وسايرين بهانه هستند٠اين حكومت چنان گنديده كه عده اي از سران آن ! كه هنوز حس بويايي دارند از اين بو رنج ميبرند٠ملت درين جنبش بزرگ براي موسوي و كروبي جايگاهي قائل هستند٠ولي ميگويند٠ ولايت فقيه مساوي با اين جمهوري اسهالي! با تغييراتي در نماي ظاهري آن بايد پابرجا بماند!!؟ملت ازين گول خوردن ها عبور كرده٠و فارغ التحصيل شده! اگر ميخواهند درين اتوبوس بمانند بايد موضع خود را باخواسته ملت تطبيق دهند ٠ وگرنه از اتوبوس بپايين انداخته خواهند شد٠بقول پايين شهريهاي سيسيل٠٠ كاپيش؟! وبقول پايين شهريهايي مثل خودم٠حاليته؟

نوشته شده در تاريخ سی ام آبان ۱۳۸۸ برابر با بيست و يکم نوامبر ۲۰۰۹ ، 04:29:26 توسط اكبر-استكهلم
آقاي بهروز از سیسیل ایتالیا ! تو هم با دفاع از بني صدر خودت رو لو دادي آخه مدارك زيادي افشا شده كه بني صدر همكاري پنهان با وزارت اطلاعات آخوندي داره وبعيد است كه بي خبر باشي. در ضمن خالق مقوله كثيف ولايت فقيه همين بني صدر بود حالا فهميدم كه تو چرا از افشاگري آقاي حسن داعي ناراحت شدي و مثل مار به خودت پيجيدي. زمين و زمان را خواستي به هم ببافي تا آن را محكوم كني. لعنت بر تمامي كساني كه به اين رژم ياري ميرسانند. لعنت ونفرين بر ماموران وزارت اطلاعت آخوندي در داخل وخارج كشور

نوشته شده در تاريخ سی ام آبان ۱۳۸۸ برابر با بيست و يکم نوامبر ۲۰۰۹ ، 04:01:51 توسط امجد
بهروز جان سلام صبح به خیر عزیزم جریان بنی صدر تمام شد /بعدا اگر عمری باشد واین زالوها را راندیدم همه چیز روشن می شود/الان مورد ما سپاه پاسداران وتیر خلاص زن وخلیفه اسلامی است که دارند کشور را چهار چنگی می بلعند/ وبرام جالب است مردم کرد باید برای دستور قتل عامشان که در زمان ریاست جمهوری بنی صدر صادر شد/ باید از آقای بنی صدر تشکر کنند/واقعا دنیای عجیبی است بهروز سیسیلی جان/بخاطر همین هم هست که خامنه ای وتیر خلاص زن مردم را مقروض وبرده حساب می کنند/ نمردیم وعجب چیزهایی را دیدیم.

نوشته شده در تاريخ سی ام آبان ۱۳۸۸ برابر با بيست و يکم نوامبر ۲۰۰۹ ، 03:45:33 توسط فريد
اين بهترين روش مبارزه است نه توپ و تانك ميخواد و نه جنگ مسلحانه خيلي ساده همه ميتوانند از پير و جوان در آن شركت كنند مبارزه مدني با حضور ميليوني بايكوت كردن اجتماعات رژيم و حضور سالمت آميز در ١٦ آذر همين باعث سقوط حكومت خواهد شد چند نفر از يك ميليون آدم ميتوانند مبارزه مسلحانه كنند و چند نفر از يك ميليون ميتوانند در ١٦ آذر به خيابانها بريزند و اعتراض كنند

نوشته شده در تاريخ سی ام آبان ۱۳۸۸ برابر با بيست و يکم نوامبر ۲۰۰۹ ، 03:01:30 توسط آرین
من آخرش نفهمیدم این آقای بهروز ازسیسیل کدوم طرفیه من وکه پاک گیج کرده آقای بنی صدر تو کدوم صحبت هاش از غزه و فلسطین و حماس و لبنان و حزب الله دفاع کرده که براش درود میفرستی !!!!!!!!!!!!!

نوشته شده در تاريخ سی ام آبان ۱۳۸۸ برابر با بيست و يکم نوامبر ۲۰۰۹ ، 02:17:53 توسط nas
از استانداران محترم شهرهاي شيراز - مشهد- رشت-اصفهان- آبادان- كرمانشاه... خواهشمند است هرچه زودتر از جناب احمدي نژاد رييس جمهور برگزيده مردم, براي ايراد سخنراني در استاديوم هاي شهر خود دعوت به عمل آورند. !

نوشته شده در تاريخ سی ام آبان ۱۳۸۸ برابر با بيست و يکم نوامبر ۲۰۰۹ ، 02:11:52 توسط بهروز از سیسیل ایتالیا
صبح همگی بخیر،جای داشتکه عزیزان کامنت نویس یه تشکر خشک و خالی هم از ج.سبز بخاطر فرستادن احمدینژاد زیر پوشش فتو شاپ میکردنند!،امانکردنندودرصورت امکان،درنظربعدی! دست بخرابکاری وحمله به رهبران ج.س.راازسرخواهند گرفت!این بهش میگن دنیایی عجایب!، Amin جان آیا بنظر شما بهتر نیستکه همزمان چشمتان راباچشم بصیرت متصل کنیدودست از حمله به مردم میلیونی بدون فتوشاب سبزجامعه گان بردارید؟ آیاشما همانکسی نیستی که از آنطرف به اینطرف نقل مکانو ازبنیصدر تا موسوی وکروبی وخاتمی رابدروغ اشعه ای کردی؟ آنقدردرباره ای بنیصدردروغ گفتی که دروغ ات جایگزین حقیقت شدبطوریکه بعضی از هموطنان کرد! بجای بدهکاری وتشکراز بنیصدر طلبکارهم شدن،مگرهمین بنیصدر نبودکه در میکونوس بنفع قاسملو دست به افشاگری زد؟ مگر در این ربع قرن در خارج کسی هستکه بگوید مثلا اینجای کارش اشتباه بود؟!آیا شکفه ای خمینی ازاو بجز(چرا بنیصدر با ضدانقلاب!!، ملاقات و حرفها را دربین مردم رک راست میزند) بود؟ آخه چگونه میشودکه عزیزدوردانه ای، پشت پا به حکومت،قدرت،مال بزندو بیایددرپاریس کرسی زمستانی بذاره؟ این بنیصدر،همان،همین ودرآینده همین خواهدماند،درودش باد.

نوشته شده در تاريخ سی ام آبان ۱۳۸۸ برابر با بيست و يکم نوامبر ۲۰۰۹ ، 02:10:28 توسط ايمان
جالب اينه كه اين مناره جهل هم (پرفسور شكنجه"شريعتمداري") بااستفاده از انواع رنگ سبز معلومه قاطي كرده. گير كرده نميدونه توالت فرنگي رو از كدوم ورش گاز بزنه كه مردم نگن "بازم اين شريعتمداري هوس كرد يه دست چيزه وارونه بده". البته اين كه كار هر روز ايشونه. بلا نسبت به دوستان ببين من چه قاطي كردم كه قاطي كردن اين مردك رو تشريح ميكنم!

نوشته شده در تاريخ بيست و نهم آبان ۱۳۸۸ برابر با بيستم نوامبر ۲۰۰۹ ، 23:17:32 توسط امجد
مثلا این روضه خوان مداح تیر خلاص زن می خواهدچه دسته گلی به سر مردم آذربایجان بزند/ انجایی که صمد بهرنگی ها وکسانی مثل احمد کسروی را به خود دیده است /این پست فطرت جانی چه حرفی با مردم آن سامان دارد/دم از اتحاد ایران حکومت صفوی می زند آنان هم زالوهای کثیفی بودند که مثل بارگاه خلیفه ایران را در دام این مذهب خرافی که باعث ویرانی ونابسامانی ایران شده اند سوق دادند/ ننگ ونفرت بر تیر خلاص زن.

نوشته شده در تاريخ بيست و نهم آبان ۱۳۸۸ برابر با بيستم نوامبر ۲۰۰۹ ، 22:53:37 توسط ننه لیلا
ننگ بر این رژیم که همش نیرنگ است و دروغ.این احمقان هنوز نفهمیده اند که دیگه با وجود اینترنت و رسانه های امروزی دروغهایی از این سنخ تنها به بی اعتباری خودشان اضافه میکند و بس. ننگت باد شریعتمداری.به امید روزی که در دادگاه شاهد بمحاکمه کشیده شدنت باشیم.بی شک آنروز دیر نیست.

نوشته شده در تاريخ بيست و نهم آبان ۱۳۸۸ برابر با بيستم نوامبر ۲۰۰۹ ، 22:32:39 توسط بهروز
از این ورق پاره که مایه ننگ این اوباش است انتظار بیشتری داشتین دوستان؟؟ از کوزه همان تراود که دروست. با آرزوی به درک واصل شدن هرچه زودتر شریعتمداری دجال.

نوشته شده در تاريخ بيست و نهم آبان ۱۳۸۸ برابر با بيستم نوامبر ۲۰۰۹ ، 22:28:09 توسط Amin
"همه ايرانيان"، شريك آينده اين خاك پر گهرند. اما چشممان به رفتار همه دوستان و دشمنان ملت هست و چيزي را نه فراموش مي كنيم و نه در اين مقطع تاريخي، مي بخشيم. :" ما يك ملت هستيم و كودتاچيان اقليتي غاصب و رفتني اند."

نوشته شده در تاريخ بيست و نهم آبان ۱۳۸۸ برابر با بيستم نوامبر ۲۰۰۹ ، 21:39:53 توسط ایمان
هاها. من موندم اینهمه از تکنولوژی غرب استفاده می کنن چرا غرب رو فحش می دن پس...

نوشته شده در تاريخ بيست و نهم آبان ۱۳۸۸ برابر با بيستم نوامبر ۲۰۰۹ ، 20:42:02 توسط ساسان اسلامشهر
توپ تانک بسیجی فتوشاپ دیگر اثر ندارد به احمقی بگویید دیگر ولی ندارد.............ولی همان علی گدا

نوشته شده در تاريخ بيست و نهم آبان ۱۳۸۸ برابر با بيستم نوامبر ۲۰۰۹ ، 19:02:39 توسط said
واقعا جاي شرم است كه رز يم هميشه با تقلب و حيله به مردم نشان ميدهد هوادار زياد دارد ٠ ولي مردم ما خوب ميدانند كه رزيم جز فريب چيزه ديگري نيست ٠

نوشته شده در تاريخ بيست و نهم آبان ۱۳۸۸ برابر با بيستم نوامبر ۲۰۰۹ ، 18:29:16 توسط pirmrd va darya
خوشحالم! زمانی‌ غم میگرفتم.. دلم خالی میشد از جمع میلیونی این جمأعت حاکم با ۳ تا سوت به هر دلیل کلی‌ آدم جمع میکردند کلی‌ هم پز میدادند خوش حالم نمردم رسوایی اینها را دیدم حالا برای رتوش عکس‌هاشون باید پز بدن خوب بدن ما که بخیل نیستیم

نوشته شده در تاريخ بيست و نهم آبان ۱۳۸۸ برابر با بيستم نوامبر ۲۰۰۹ ، 18:20:06 توسط تبريزلى
رژيم آخوندى روى ٣ پايه استوار است كه اگر يكى از اين پايه ها حذف شود رژيم سرنگون خواهد شد٠دروغ گفتن٠ايجاد ترس٠پول نفت

حكم اعدام محمدرضا علي زماني، از متهمان اعتراضات پس از انتخابات تاييد شد


کمیته گزارشگران حقوق بشر - علي‌زماني كه در جلسه دوم دادگاه‌هاي علني، بدون حضور وكيل مدافع انتخابي مورد محاكمه قرار گرفته بود، توسط قاضي صلواتي رئيس شعبه 15 دادگاه انقلاب تهران به اعدام محكوم و با اعتراض وي، حکم مزبور به دادگاه تجديدنظر ارسال شد.

طبق اخبار رسيده، صبح امروز دادگاه تجديدنظر، تاييد اين حكم را به علي‌زماني ابلاغ كرده است.

در متن كيفرخواست صادره عليه علي‌زماني آمده است:" آقای محمدرضا علی‌زمانی فرزند اسماعیل 37 ساله اهل و ساکن اسلام‌شهر متهم است به: 1- محاربه از طریق عضویت و فعالیت مؤثر در راستای پیشبرد اهداف گروهک تروریستی انجمن پادشاهی ایران؛ 2- توهین به مقدسات؛ 3- فعالیت تبلیغی علیه نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران؛ 4- تبانی و اجتماع با هدف اقدام علیه امنیت داخلی کشور و 5- خروج غیرقانونی از کشور. "

علي‌زماني درحالي به عنوان يكي از متهمان اعتراضات پس از انتخابات محکوم شده كه زمان بازداشت وی اسفندماه 87 بوده و هيچ‌گونه دخالتي در رويدادهاي پس از انتخابات نداشته است.

تاكنون براي 5 تن از متهمان حوادث پس از انتخابات، حكم اعدام صادر شده است.

دادگاه‌هاي تجديدنظر در روزهاي گذشته نه تنها احكام دادگاه بدوي را كاهش نداده‌اند، بلكه در بسياري از موارد، احكام صادره را تشدید کرده اند.
نظرات خوانندگان
نوشته شده در تاريخ سی ام آبان ۱۳۸۸ برابر با بيست و يکم نوامبر ۲۰۰۹ ، 09:25:18 توسط امجد
اعدام شهروندان را با هر مرام وایده ای توسط جلادان امام زمان محکوم می کنم از عموم همیهنان عزیز می خواهم که در این مورد اعمال ضد بشری وایرانی ستیز این جانیان ساکت ننشینند/ننگ ونفرت بر حکومت فاشیست اسلامی ایران.

نوشته شده در تاريخ سی ام آبان ۱۳۸۸ برابر با بيست و يکم نوامبر ۲۰۰۹ ، 08:05:25 توسط محمود از تجريش
تا اين حكومت ضد انساني را نابود نكنيم اين قضايا به همين طريق ادامه خواهد داشت و اگر به اين خيال باشيم كه به ما ربطي ندارد روزي گريبان ما را هم خواهد گرفت و تنها را رهائي حذف و پائين گشيدن اين حكومت فاشيستي است ايراني با غيرت روز ١٦ آذر را روز نابودي جمهوري اسلامي كنيم

نوشته شده در تاريخ سی ام آبان ۱۳۸۸ برابر با بيست و يکم نوامبر ۲۰۰۹ ، 08:02:50 توسط جهانگیر
هم میهن برای نجات این جوان بیگناه در داخل و خارج از کشور بپاخیزیم هرکاری میکنیم از همین آن باید آغاز شود مراجعه به تمام ارگانهای مدافع حقوق بشر در جهان و گرد هم آئی گسترده و اعبراض در برابر دفاتر نمایندگی رژیم زهاک تماس با نمایندگان مجلس و سیاستمداران در کشورهای خارج . اعتراض گسترده و مداوم در ایران . حرکت دسته جمعی دانشکویان ایرانی در داخل وخارج . اعبراض همه جانبه مردم غیور و بچه محل هائ محمد رصا علی رضائی در اسلامشهر و جنوب تهران . فردا دیر است ننشینیم و پس از اعدام وی مانند احسان . و بهنود و کاووسی ها مرثیه سر دهیم ار الان باید برای جلوگیری از قنل یک جوان دیگر بدست دژخیمان زهاک بپا خاست

نوشته شده در تاريخ سی ام آبان ۱۳۸۸ برابر با بيست و يکم نوامبر ۲۰۰۹ ، 07:58:41 توسط مهدی
میدانم که ترور سیاسی در تاریخ ایران کار به جایی نبرده است. ولی اگر این اراذل دست به اعدام بزنند بهتر است چند تا آخوند را بدرک بفرستیم و یا کمک کنیم تا بدرک واصل شوند بعد از آن تاثیر این کار را بررسی کنیم. لطفا شروع نکنید که جنگ مسلحانه راه به جایی نبرده و قضیه چریگ ها و مجاهدین و غیره. همه اینها را ما میدانیم ولی آیا راه دیگر را سراغ دارید؟

نوشته شده در تاريخ سی ام آبان ۱۳۸۸ برابر با بيست و يکم نوامبر ۲۰۰۹ ، 07:38:54 توسط مهدی سابق(خسرو)
آقایان مهندس مشیری، شادروان استاد رضا فاضلی و فولادوند جدا از خط فکری ایشان، با جسارت خط قرمزهای رژیم شیاد اسلامی را فروریخته و نسبت به بیداری ایرانیان،از طریق برنامه های ماهواره ای نقش آفرین بوده اند. هموطن عزیزمان آقای محمدرضا علي زماني،یکی از فرزندان آزادیخواه ملت ایران است،و ماهها پیش از نمایش «انتخابات» دستگیر ،و در جریان سرکوب مبارزات اخیر به عنوان عامل شورش در بیدادگاههای نمایشی آورده میشود !؟زیرا سربازان گمنام امام زمان، آزادی علی زمانی را مشروط به دادن یک سناریو ، که از او خواسته میشود،خود را یکی از عوامل فریب خورده وابسته به خارج، و عامل بمب گذاری و آتش زنهای اموال دولتی و عمومی معرفی،و در صورت اجرای این نقش در بیدادگاههای علنی، قول رهائیش از زندان داده میشود!؟میلیونها ایرانی در داخل کشور، آرزوی نابود کردن ایل و تبار ایادی رژیم را دارند، و میلیونها عبدالمالک و علی زمانی ها منتظر روز حسابرسی با این دشمنان ایرانی زادهً ،ضد ایرانی هستند،کیفر خواست توهین به مقدسات و فعالیت تبلیغی علیه حکومت نا مقدس اسلامی باید برای میلیونها ایرانی صادر شود، زیرا رژیم در تمامیتش ارتجاعی است .

نوشته شده در تاريخ سی ام آبان ۱۳۸۸ برابر با بيست و يکم نوامبر ۲۰۰۹ ، 07:17:32 توسط رنگین کمان1
بیخودی نیست که ملاقاتهای 209 را قطع کردند. این جانیان در دانشگاه آدمکشی آموزش دیده هستند. اینها را نباید دست کم گرفت.

نوشته شده در تاريخ سی ام آبان ۱۳۸۸ برابر با بيست و يکم نوامبر ۲۰۰۹ ، 07:13:41 توسط ایکس
ملت ایران نه شما را خواهد بخشید و نه فراموش خواهد کرد هرکه بعد از سقوط این رژیم حرف از بخشش یا گذشت مردم از اینهمه جنایت بکنه خودش همدست این آخوندای قرمساقه. این وظیفۀ هر ایرانیه که یک آخوند را زنده بگور کنه. زنده بگور.

نوشته شده در تاريخ سی ام آبان ۱۳۸۸ برابر با بيست و يکم نوامبر ۲۰۰۹ ، 07:03:10 توسط Babak
به امید روزی كه تمامی آخوندها و آخوند زادها و آخوند پرستها را آویزان بر درختان ایران آزاد ببینیم ......این نیز بگذارد تاریخ ثابت میکند ...زنده باد ایران و ایرانیان و آزادی

نوشته شده در تاريخ سی ام آبان ۱۳۸۸ برابر با بيست و يکم نوامبر ۲۰۰۹ ، 07:02:13 توسط هه‌ژار / کاوه‌ آهنگر
چیزی که‌ در این ناجمهوری غیر ایرانی غیر اسلامی مرسوم است قانون شکنی نظام بدست خود نظام میباشد،.. (( مطابق قانون اساسی نه‌ تنها ترویج زبان و مذهب اهل سنت آزاد و قانونی میباشد بلکه‌ دولت موظف به‌ یاری دادن آن نیز میباشد،))..اینکه‌ دولت مدارس حوضه‌ عمیه‌ اهل سنت را که‌ بیش از 600 طلبه‌ در آن مشغول به‌ تحصیل بوده‌ اند و دهها مدر‌سه‌ کوچک دیگر اهل سنت،... جدای از کار شکنیهای فراوان... و سنگ انداختنها. که‌ پس از 30 سال میتوان گفت، که‌ براستی حکومتتان استادی شده‌ در این راه،، راهه‌ قانونشکنی تجاوز به‌ حقوق تک تک ملت... .هموطنان عزیز شیعه‌ که‌ جدیدا این تجاوز و جور استکبار حکومتی را با پوست و استخوان و دیده‌ خود لمس کرده‌ اند...فراموش نکنند،با این تفاوت که که‌ این ظلم و جور با شدت چندین برابر، سالهاست که‌ اهل سنت چه‌ در سیستان بلوچستان و کردستان. ترکمنستان.روا داشته‌ میشود..از اعدامهز دسته‌ جمعی ماههای اخیر دراستانهای مرزی ..که‌ هزاران عبرت در آن نهفته‌ است،بیدار باشی بشنوید،،ای سبزهای پایتخت اصفهان تبریز، همه‌ شما در نوبت هستید، سکوت امروز شما، تایید رویه‌حکومت است.

فیلم : موج جدید بازداشتها در آستانه 16آذر


نظرات خوانندگان
نوشته شده در تاريخ سی ام آبان ۱۳۸۸ برابر با بيست و يکم نوامبر ۲۰۰۹ ، 12:16:32 توسط آرش
نکته ای که به نظر من ار تحلیلها به دور مانده، مقایسه بازداشت پیش از 16 آذر در امروز و دیروز، زمان شاه، است. در آن زمان هم تاکتیکهای مشابهی صورت می گرفت، البته بیشتر به اینگونه بوده است که پیش از 16 آذر یک برنامه ای ترتیب می دادند که دانشجوییان اعتراض کنند و بعد حداقل به آن بهانه تعدادی را دستگیر و 16 آذر دانشگاهها را تعطیل می کردند.

نوشته شده در تاريخ سی ام آبان ۱۳۸۸ برابر با بيست و يکم نوامبر ۲۰۰۹ ، 09:58:30 توسط saeed
به نظر من وقتشه مبارزه شکلهای جدیدی بگیره تظاهرات فقط کافی نیست بهتره نزدیک خونه پاسدارا علمیه بزنند باشون بر خورد کنند تحریم کنند به استادیوم فوتبال نراند كه فرزین تحریم بشه با هواپیما ی ایران هما پرواز نکنند ... تظاهرات تنها کافی نیست

نوشته شده در تاريخ سی ام آبان ۱۳۸۸ برابر با بيست و يکم نوامبر ۲۰۰۹ ، 09:55:01 توسط بسیجی تشنه لب
این رژیم دیکتاتوری دیگه مثل جنازه ای میمونه که به عصا تکیه زده باشه.پیروزی نزدیک است. ما بیشماریم!

نوشته شده در تاريخ سی ام آبان ۱۳۸۸ برابر با بيست و يکم نوامبر ۲۰۰۹ ، 09:15:56 توسط Morad 1349
در محيطهاي خفقان آوري مثل رژيم جمهوري اسلامي وجود حتى كمى فضاى باز سياسى حكم مرگ و نابودى اين رژيم را دارد . زير بناي اين رژيم بر مبناى استحمار ( فريب) - استبداد ( نيرو هاى مسلح آن) و استثمار ( چپاول طبقه كارگر ) پايه گذارى شده . بنابر اين اين رژيم تحمل كوچكترين انتقاد يا اعتراض را ندارد . اين رژيم براى ادامه حيات خود مجبور است كه بكشد و شكنجه كند . و قدرتهاى خارجى به سركردگى آمريكا با وجود جنگ زرگرى كه سى سال است با اين رژيم دارند ولى در واقع حاميان و تقويت كننده اين رژيم ميباشند . همگى ديديم كه چطور هيلارى كلينتون انتخاب مجدد احمدى نژاد را به او تبريك گفت !! سردمداران رژيم جمهورى اسلامى از جمله خامنه اى احمدى نژاد رفسنجانى عسگر اولادى و ...... و جناهاى مختلف تشكيل دهنده آن مانند دلالانى هستند كه مشغول فروش وطن به امپرياليسم جهانى به سركردگى آمريكا ميباشند . بنابراين اين مزدوران براى ادامه و استمرار دريافت حق دلالى خود بايد هم مردم معترض ايران را به خاك و خون بكشند .خجسته باد 16 آذر .

نوشته شده در تاريخ سی ام آبان ۱۳۸۸ برابر با بيست و يکم نوامبر ۲۰۰۹ ، 08:22:24 توسط زهرا از تهران
١٦ آذر فرياد مرگ بر خامنه اى و مرگ بر ولايت فقيه را فراموش نكنيم تمام بدبختيها ى مردم ما از اسلام و ولايت فقيه است

نوشته شده در تاريخ سی ام آبان ۱۳۸۸ برابر با بيست و يکم نوامبر ۲۰۰۹ ، 08:21:32 توسط Morad 1349
در محيطهاي خفقان آوري مثل رژيم جمهوري اسلامي وجود حتى كمى فضاى باز سياسى حكم مرگ و نابودى اين رژيم را دارد . زير بناي اين رژيم بر مبناى استحمار ( فريب) - استبداد ( نيرو هاى مسلح آن) و استثمار ( چپاول طبقه كارگر ) پايه گذارى شده . بنابر اين اين رژيم تحمل كوچكترين انتقاد يا اعتراض را ندارد . اين رژيم براى ادامه حيات خود مجبور است كه بكشد و شكنجه كند . و قدرتهاى خارجى به سركردگى آمريكا با وجود جنگ زرگرى كه سى سال است با اين رژيم دارند ولى در واقع حاميان و تقويت كننده اين رژيم ميباشند . همگى ديديم كه چطور هيلارى كلينتون انتخاب مجدد احمدى نژاد را به او تبريك گفت !! سردمداران رژيم جمهورى اسلامى از جمله خامنه اى احمدى نژاد و رفسنجانى و عسگر اولادى و ...... و جناهاى مختلف تشكيل دهنده آن مانند دلالانى هستند كه مشغول فروش وطن به امپرياليسم جهانى به سركردگى آمريكا ميباشند . بنابراين اين مزدوران براى ادامه و استمرار دريافت حق دلالى خود بايد هم مردم معترض ايران را به خاك و خون بكشند . خجسته باد 16 آذر .

نوشته شده در تاريخ سی ام آبان ۱۳۸۸ برابر با بيست و يکم نوامبر ۲۰۰۹ ، 07:40:00 توسط سلماز از تبريز
دانشجويان فرزندان و آينده سازان كشورمان هستند تنهايشان نگذاريم روز ١٦ آذر با تمام توان به حمايت از دانشجويان به خيابانها بريزيم مرگ بر خامنه اي و حكومت اسلامى

فيلم : بحث در برنامه 90 : تجاوزبه حریم خصوصی درولایت فقیه


نظرات خوانندگان
نوشته شده در تاريخ سی ام آبان ۱۳۸۸ برابر با بيست و يکم نوامبر ۲۰۰۹ ، 09:42:15 توسط keyvan
يک لات بسيجي اومده شده ريس سازمان ليگ و يک ذره از هم فوتبال نميدونه

نوشته شده در تاريخ سی ام آبان ۱۳۸۸ برابر با بيست و يکم نوامبر ۲۰۰۹ ، 09:27:09 توسط ایرانی
کلیت جمهوری اسلامی، جرثومه فساد و عامل گسترش فساد در ایران است. جمهوری اسلامی باید برود، نه یک کلمه کم نه یک کلمه زیاد.


نوشته شده در تاريخ سی ام آبان ۱۳۸۸ برابر با بيست و يکم نوامبر ۲۰۰۹ ، 08:42:48 توسط فرزاد چالوس
اسلام و ولايت فقيه همچون بيمارى مزمنى ميباشد كه ايران را به ورطه نيستى و نابودى گشانده و با يك عمل جراحى تا اين غده سراطانى را از جامعه خارج نكنيم مشكلات جامعه حل شدنى نيست

نوشته شده در تاريخ سی ام آبان ۱۳۸۸ برابر با بيست و يکم نوامبر ۲۰۰۹ ، 08:22:40 توسط ایکس
یه گل زدی اما صد هزار گل خوردی . نوش جان.

فيلم : دانشگاه خواجه نصير، : ديكتاتور ديكتاتور اين آخرين پيام است ، مرگ بر تو مرگ برتو - 30 آبان، 21 نوامبر

ابطحی به 6 سال زندان محكوم شد


آينده : در حالی كه برخی رسانه‌ها شایعه آزادی ابطحی را منتشر كرده‌اند، فاطمه سادات ابطحی، دختر حجت‌الاسلام محمدعلی ابطحی در گفتگو با «آینده»، این شایعه را تكذیب كرد.

این رسانه ها نوشته بودند: "ابطحی شب گذشته آزاد شده، ولی بازجوها از وی و خانواده اش درخواست كرده اند كه خبر این آزادی را اعلام نكنند و با كسی نیز دیدار نداشته باشد."

به گفته وی، صبح امروز پنج تن از مأموران به همراه محمدعلی ابطحی به خانه وی رفته و با حضور وی به بازرسی از منزل پرداخته و سپس عازم دادگاه شده‌اند. در این دادگاه به واسطه پنج اتهام موجود در كیفرخواست وی، محكومیت به 6 سال حبس تعزیری به محمدعلی ابطحی ابلاغ شده است.

همچنین پس از ابلاغ حكم، ابطحی مجددا به زندان اوین منتقل شده است.

با توجه به صدور حكم، قرار است وكیل محمدعلی ابطحی فردا برای تعیین قرار وثیقه و ایجاد زمینه آزادی وی، به مراجع قضایی مراجعه كند.
نظرات خوانندگان
نوشته شده در تاريخ سی ام آبان ۱۳۸۸ برابر با بيست و يکم نوامبر ۲۰۰۹ ، 09:42:27 توسط نازنین
امیدوارم که این افراد اسلام خودرا شناخته و معنی دیگر برایش بیدا نکنند .اگر نمی بسندند یا خرد را بیشه کنند یا دنبال ایده ائولزی انسانی تری بگردند و خود را با موهومات سرگرم و عوام فریبی نکنند این اقایان کی میخواهند متنبع گردند و دست بالا زده از دسترنج خود نان به سفره خود ببرند نه نان دروغگویشان را بخورندکه از سر منبرها و از بستوی خانه میبرند ...اقای ابطحی موقعی که سایت شما را مطالعه میکردم برای نمونه یک جواب درست و حسابی به این همه نظردهندهگانت نمیدادی یا به تمسخر میگرفتی یا مدافع خاتمی بودی و یا شهامت ابراز عقیده خودت را هم نداشتی ترسیدن از وبلاک خودت هم اشکار بود تا رسد به دادگاهای خودتان که بخواهی شهامت نشان داده و مدافع مردم گردی ..لا اقل با شهامت لباست را دراور و با خرد راستین و شجاعانه( هر چند این خصایص در مرام هیچ مذهبی نیست )به جمع جوانان به بیوندو نذرت را نه به قبرستانها بلکه به ملت خود ادا کن .این رزیم هم کیسه دوخته و میخواهند شما دشمنان درونیشان را خلع سلاح مالی کرده و زمینگیرتان کنند شما همه ازاد میشوید ولی به قیمت ثروتهایتان ....

نوشته شده در تاريخ سی ام آبان ۱۳۸۸ برابر با بيست و يکم نوامبر ۲۰۰۹ ، 09:26:40 توسط رضا
به نظر من مرگ یکبار و شیون یکبار. ابطحی خیلی سریع باید خاطرات این پنج الی شش ماهه را بنویسد و مخصوصا بخش آن بازجوی دوست داشتنی را که حتی وب سایتش را با او شریک شده بود , حسابی توضیح دهد و بداند کتابش خوانندگان زیادی خواهندداشت. اینها به قولی که به او داده اند عمل نخواهند و سالها او را در زندان نگه می دارند و در همان زندان هم می کشند و می گویند به خاطر چاقی دچار سکته شده است .