Saturday, November 21, 2009

ابطحی به 6 سال زندان محكوم شد


آينده : در حالی كه برخی رسانه‌ها شایعه آزادی ابطحی را منتشر كرده‌اند، فاطمه سادات ابطحی، دختر حجت‌الاسلام محمدعلی ابطحی در گفتگو با «آینده»، این شایعه را تكذیب كرد.

این رسانه ها نوشته بودند: "ابطحی شب گذشته آزاد شده، ولی بازجوها از وی و خانواده اش درخواست كرده اند كه خبر این آزادی را اعلام نكنند و با كسی نیز دیدار نداشته باشد."

به گفته وی، صبح امروز پنج تن از مأموران به همراه محمدعلی ابطحی به خانه وی رفته و با حضور وی به بازرسی از منزل پرداخته و سپس عازم دادگاه شده‌اند. در این دادگاه به واسطه پنج اتهام موجود در كیفرخواست وی، محكومیت به 6 سال حبس تعزیری به محمدعلی ابطحی ابلاغ شده است.

همچنین پس از ابلاغ حكم، ابطحی مجددا به زندان اوین منتقل شده است.

با توجه به صدور حكم، قرار است وكیل محمدعلی ابطحی فردا برای تعیین قرار وثیقه و ایجاد زمینه آزادی وی، به مراجع قضایی مراجعه كند.
نظرات خوانندگان
نوشته شده در تاريخ سی ام آبان ۱۳۸۸ برابر با بيست و يکم نوامبر ۲۰۰۹ ، 09:42:27 توسط نازنین
امیدوارم که این افراد اسلام خودرا شناخته و معنی دیگر برایش بیدا نکنند .اگر نمی بسندند یا خرد را بیشه کنند یا دنبال ایده ائولزی انسانی تری بگردند و خود را با موهومات سرگرم و عوام فریبی نکنند این اقایان کی میخواهند متنبع گردند و دست بالا زده از دسترنج خود نان به سفره خود ببرند نه نان دروغگویشان را بخورندکه از سر منبرها و از بستوی خانه میبرند ...اقای ابطحی موقعی که سایت شما را مطالعه میکردم برای نمونه یک جواب درست و حسابی به این همه نظردهندهگانت نمیدادی یا به تمسخر میگرفتی یا مدافع خاتمی بودی و یا شهامت ابراز عقیده خودت را هم نداشتی ترسیدن از وبلاک خودت هم اشکار بود تا رسد به دادگاهای خودتان که بخواهی شهامت نشان داده و مدافع مردم گردی ..لا اقل با شهامت لباست را دراور و با خرد راستین و شجاعانه( هر چند این خصایص در مرام هیچ مذهبی نیست )به جمع جوانان به بیوندو نذرت را نه به قبرستانها بلکه به ملت خود ادا کن .این رزیم هم کیسه دوخته و میخواهند شما دشمنان درونیشان را خلع سلاح مالی کرده و زمینگیرتان کنند شما همه ازاد میشوید ولی به قیمت ثروتهایتان ....

نوشته شده در تاريخ سی ام آبان ۱۳۸۸ برابر با بيست و يکم نوامبر ۲۰۰۹ ، 09:26:40 توسط رضا
به نظر من مرگ یکبار و شیون یکبار. ابطحی خیلی سریع باید خاطرات این پنج الی شش ماهه را بنویسد و مخصوصا بخش آن بازجوی دوست داشتنی را که حتی وب سایتش را با او شریک شده بود , حسابی توضیح دهد و بداند کتابش خوانندگان زیادی خواهندداشت. اینها به قولی که به او داده اند عمل نخواهند و سالها او را در زندان نگه می دارند و در همان زندان هم می کشند و می گویند به خاطر چاقی دچار سکته شده است .

No comments:

Post a Comment