Saturday, April 27, 2013

عکس / فوران کوه آتشفشان در روسیه فوران کوه آتشفشان Plosky Tolbachik در شبه جزیره Kamchatka در شرق روسیه .

عکس / فوران کوه آتشفشان در روسیه
فوران کوه آتشفشان Plosky Tolbachik در شبه جزیره Kamchatka در شرق روسیه .























عکس / فوران کوه آتشفشان در روسیه فوران کوه آتشفشان Plosky Tolbachik در شبه جزیره Kamchatka در شرق روسیه .

عکس / فوران کوه آتشفشان در روسیه
فوران کوه آتشفشان Plosky Tolbachik در شبه جزیره Kamchatka در شرق روسیه .























از طریق کشورهای خلیج فارس و بصورت قاچاق "زن مصنوعی" ساخت چین به ایران وارد شده است! "زن مصنوعی" از آخرین تولیدات کشور چین است که شایعاتی درباره واردات آن به ایران بر سر زبانهاست. گفته می شود این تولید چینی وارد کشورهای خلیج فارس شده و احتمالا از یکی از همین کشورها بصورت قاچاق سر از ایران در آورده است. زن مصنوعی همه اعمال و رفتار یک زن واقعی را دارد و گفته می شود رونق صادرات آن به کشورهای اسلامی بیش از هر کشور دیگر جهان است. زن مصنوعی ساخت چین از طریق برخی شبکه های تلویزیونی تبلیغ می شود.


از طریق کشورهای خلیج فارس و بصورت قاچاق"زن مصنوعی" ساخت چین
 به ایران وارد شده است!
 
"زن مصنوعی" از آخرین تولیدات کشور چین است که شایعاتی درباره واردات آن به ایران بر سر زبانهاست. گفته می شود این تولید چینی وارد کشورهای خلیج فارس شده و احتمالا از یکی از همین کشورها بصورت قاچاق سر از ایران در آورده است. زن مصنوعی همه اعمال و رفتار یک زن واقعی را دارد و گفته می شود رونق صادرات آن به کشورهای اسلامی بیش از هر کشور دیگر جهان است. زن مصنوعی ساخت چین از طریق برخی شبکه های تلویزیونی تبلیغ می شود.

افزایش ۳۸ درصدی قیمت حامل‌های انرژی برای جبران کسری فاز اول هدفمندی عضو کمیسیون تلفیق مجلس افزایش ۳۸ درصدی قیمت حامل‌های انرژی را برای جبران کسری حاصل از فاز اول هدفمندی اعلام کرد. عزت الله یوسفیان ملا در گفتگو با خبرنگار ایلنا، با اشاره به اینکه کمیسیون تلفیق هیچ مصوبه‌ای در راستای افزایش قیمت حامل‌های انرژی برای اجرای فاز دوم هدفمندی نداشته است، اظهار داشت: تصویب رشد ۳۸ درصدی قیمت حامل‌های انرژی در کمیسیون تلفیق هنگام بررسی لایحه بودجه ۹۲ مربوط به اجرای فاز اول هدفمندی بوده که آن هم در راستای جبران کسری منابع مالی ناشی از عدم درامد حاصل از هدفمندی بوده است. نماینده آمل در مجلس نهم در ادامه به بررسی فروش ارز توسط بانک مرکزی پرداخت و گفت: بر اساس گزارش بانک مرکزی حدود ۶ هزار میلیارد تومان در سال گذشته از فروش ارز بانک مرکزی به حساب خزانه واریز کرده است. عضو کمیسیون اقتصادی مجلس با تاکید بر اینکه بانک مرکزی باید ما به التفاوت نرخ ارز فروخته شده را به حساب خزانه واریز کند گفت: این نهاد بزرگ پولی در سال گذشته ارز را به قیمت های مختلفی فروخته و باید ضمن واریز مابه تفاوت آن به حساب خزانه گزارش جامعی نیز در این خصوص ارائه کند.

افزایش ۳۸ درصدی قیمت حامل‌های انرژی برای جبران کسری فاز اول هدفمندی

 عضو کمیسیون تلفیق مجلس افزایش ۳۸ درصدی قیمت حامل‌های انرژی را برای جبران کسری حاصل از فاز اول هدفمندی اعلام کرد.
عزت الله یوسفیان ملا در گفتگو با خبرنگار ایلنا، با اشاره به اینکه کمیسیون تلفیق هیچ مصوبه‌ای در راستای افزایش قیمت حامل‌های انرژی برای اجرای فاز دوم هدفمندی نداشته است، اظهار داشت: تصویب رشد ۳۸ درصدی قیمت حامل‌های انرژی در کمیسیون تلفیق هنگام بررسی لایحه بودجه ۹۲ مربوط به اجرای فاز اول هدفمندی بوده که آن هم در راستای جبران کسری منابع مالی ناشی از عدم درامد حاصل از هدفمندی بوده است.
نماینده آمل در مجلس نهم در ادامه به بررسی فروش ارز توسط بانک مرکزی پرداخت و گفت: بر اساس گزارش بانک مرکزی حدود ۶ هزار میلیارد تومان در سال گذشته از فروش ارز بانک مرکزی به حساب خزانه واریز کرده است.
عضو کمیسیون اقتصادی مجلس با تاکید بر اینکه بانک مرکزی باید ما به التفاوت نرخ ارز فروخته شده را به حساب خزانه واریز کند گفت: این نهاد بزرگ پولی در سال گذشته ارز را به قیمت های مختلفی فروخته و باید ضمن واریز مابه تفاوت آن به حساب خزانه گزارش جامعی نیز در این خصوص ارائه کند.


عکس / کاریکاتوری که به واقعیت پیوست سایت "آخرین نیوز" با انتشار این کاریکاتور نوشت: طرح جلد مجله فکاهیون در سال 65 که قرار بود در سال 2000 به واقعیت بپیوندد ولی خیلی زودتر و در 1392 واقعی شد. این کاریکاتور، اثر جواد علیزاده کاریکاتوریست بزرگ ایرانی و مدیرمسؤول مجله طنز و کاریکاتور است. [تاريخ مطلب: هفتم ارديبهشت ۱۳۹۲ برابر با بيست و هفتم آوريل ۲۰۱۳]


عکس / کاریکاتوری که به واقعیت پیوست
سایت "آخرین نیوز" با انتشار این کاریکاتور نوشت: طرح جلد مجله فکاهیون در سال 65 که قرار بود در سال 2000 به واقعیت بپیوندد ولی خیلی زودتر و در 1392 واقعی شد. این کاریکاتور، اثر جواد علیزاده کاریکاتوریست بزرگ ایرانی و مدیرمسؤول مجله طنز و کاریکاتور است.

[تاريخ مطلب: هفتم ارديبهشت ۱۳۹۲ برابر با بيست و هفتم آوريل ۲۰۱۳]