Thursday, February 5, 2015

ماهواره فجر و انفجار نور؟!

ماهواره فجر و انفجار نور؟!

این عکس را در بالای صفحه می‌بینید؟ اگر موشکی سیخکی به هوا برود و در یک لحظه٬ چنین دودی در محل پرواز آن به وجود آید شما چه خواهید گفت؟
خدا بالای سر شاهد است اگر از موفقیت‌های تکنولوژیک جمهوری اسلامی ناراحت بشوم! خیلی خیلی خوشحال خواهم شد که ما مثلا بتوانیم یک آفتابه را تمام و کمال در کشور خودمان تولید کنیم! یا یک سوزن ته‌گرد معمولی را! همین‌طور خیلی خوشحال می‌شوم اگر بتوانیم مواد اولیه آبکش و پلوپز و دیگ زودپز را از اول تا آخرش خودمان بسازیم! این کارها باعث افتخار ما خواهد بود.
حالا که حکومت اسلامی اراده کرده پیش از تولید تمام و کمال آفتابه و سوزن ته‌گرد٬ یک‌راست برود سراغ تولید موشک و ماهواره٬ باز هم ما خیلی از هوا کردن چنین چیزهایی خوشحال خواهیم شد. من آرزو دارم به زودی فضانورد هم به فضا بفرستیم تا برخی از آقایان علما را که خیلی دوست دارند به خداوند نزدیک شوند با موشک‌های ساخت خودمان به مدار زمین اعزام نماییم تا شفاعت مردم قدرنشناس ایران را در آن بالاها و نزدیکی‌های خداوند بکنند.
اصلا این‌ها را گفتم برای چه؟ داشت یادم می‌رفت که بگویم به مبارکی و میمنت در ایام مبارک دهه‌ی فجر٬ با فرمان رییس‌جمهور محترم٬ جناب دکتر حسن روحانی٬ موشکی به فضا شلیک٬ ببخشید پرتاب شد که قرار بود ماهواره‌ای را با خود به مدار زمین ببرد. از دهانم در رفت «شلیک»٬ برای این‌که مسوول سایت موشکی٬ نه فرمان پرتاب که فرمان «آتش» را صادر کرد٬ که به کار موشک‌های بالستیکی نظامی و این حرف‌ها می‌آید.
البته نمی‌دانم چرا همان اوایل پرتاب٬ این چشم صاب‌مرده‌ی من چیزی را دید که نباید می‌دید. خلاصه به شک افتادم و گفتم از شما خوانندگان عزیز کمک بگیرم ببینم موضوع از چه قرار است.
این عکس را در بالای صفحه می‌بینید؟ اگر موشکی سیخکی به هوا برود و در یک لحظه٬ چنین دودی در محل پرواز آن به وجود آید شما چه خواهید گفت؟ توجه داشته باشید که این موشک٬ یک موشک فسقلی نسبت به موشک حمل‌کننده‌ی مثلا شاتل فضایی است که یک‌بار در آسمان امریکا منفجر شد. یعنی انتظار دود و آتش زیاد از آن نداشته باشید.
خلاصه لقمه در گلوی‌مان ماند و نفهمیدیم آیا بلایی سر این موشک و ماهواره‌اش آمد یا نه. البته همه‌ی دست‌اندرکاران محترم٬ بعد از این برخاستن دود٬ که ضبط تلویزیونی بلافاصله قطع شد٬ پرواز موفقیت‌آمیز موشک را به هم تبریک و تهنیت گفتند و یک تودهنی محکم هم به امریکا زدند که آن‌ها پروژه‌های‌شان گاه با شکست روبه‌رو شده است و ما سرعت پیشرفت‌مان ماشاءالله ماشاءالله خیلی زیاد است.
اصن به من چه! من این عکس و لینک «آتش کردن» موشک عزیزمان را برای‌تان می‌گذارم٬ خود شما ببینید جریان از چه قرار است!
فقط اگر تشخیص دادید که موشک وسط زمین و هوا منفجر شده است جان من به گفتار بعد از انفجار مسوولان گوش ندهید چون ممکن است از خنده روده‌بر شوید! نقطه‌ی حساس فیلم دقیقه‌ی یک و پنجاه و نه است.
https://www.youtube.com/watch?v=ckk-yfLJL-w

کشته شدن دست کم پنج کارگر در عسلویه + عکس

کشته شدن دست کم پنج کارگر در عسلویه + عکس


صبح امروز بر اثر سانحه رانندگی در بندر سیراف (طاهری) واقع در منطقه ویژه عسلویه، پنج نفر از کارگران شاغل در فاز ۱۲ عسلویه کشته شدند. این حادثه در حالی اتفاق افتاده که ایلنا پیش از این بارها نسبت به خطر بکارگیری اتوبوس های فرسوده برای حمل و نقل کارگران این منطقه هشدار داده بود.

منابع خبری ایلنا در منطقه ویژه اقتصادی عسلویه گزارش داده اند این حادثه حوالی ساعت ۶ صبح امروز برای کارگرانی اتفاق افتاده است که طبق برنامه کاری روزانه از فاصله حدودا چهار کیلومتری محل اقامت شان عازم محل کار بودند.

بنا بر این گزارش، کارگران حادثه دیده از نیروهای متخصص و ماهری بوده‌اند که به واسطه شرکت پیمانکاری «درریز» در پروژه‌هایی که کارفرمای اصلی آن شرکت «پتروپارس» است مشغول فعالیت بودند.

براساس اطلاعات بدست آمده این حادثه زمانی رخ داد که راننده سرویس کارگران به دلیل نقص فنی سیستم ترمز نتوانست سرعت رو به افزایش خودرو را در سراشیبی جاده بندر سیراف مهار کند و در نتیجه از قسمت جلو اتوبوس با قسمت عقب یک دستگاه کمپرسی تصادف کرد.

از قرار معلوم شدت تصادف صبح امروز سرویس حامل کارگران فاز ۱۲ به حدی بود که به غیر از راننده تمامی سرنشینان ردیف جلویی سرویس کارگران (حدود پنج نفر) جان خود را از دست داده‌اند و دست کم حدود پنج نفر دیگر از سرنشینان این اتوبوس براثر آسیب‌ ناشی از این تصادف به بیمارستان امام خمینی کنگان منتقل شده‌اند.

به گفته منابع خبری ایلنا، اتوبوسی که در جریان حادثه امروز از آن برای جابجایی کارگران استفاده شده است مدل فرسوده «بنز ۳۰۷» بوده است که در لحظه تصادف دست کم ۳۰ نفر کارگر بصورت ایستاده و نشسته در آن حضور داشتند.

کارگران عسلویه پیش از این نیز نسبت به حادثه خیز بودن تردد اتوبوس‌های فرسوده‌ای که به عنوان سرویس جابجایی کارگران در جاده‌های منطقه ویژه عسلویه تردد می‌کنند هشدار داده بودند.






عکس / تطاهرات گسترده سازمان یافته علیه روحانی در اصفهان

عکس / تطاهرات گسترده سازمان یافته علیه روحانی در اصفهان

روحانی درادامه سفرهای استانی خود صبح چهار‌شنبه ۱۵ بهمن‌ماه وارد اصفهان شد.

سحام نیوز : بنا به گزارش‌های ارسالی به سحام، حواشی حضور حسن روحانی در میدان نقش جهان اصفهان به شرح زیر بوده است:

- عوامل وابسته به نهادهای خاص با یورش به چاپخانه‌ای که اقدام به چاپ پوسترهای اصلاح طلبان کرده بود، این پوسترها را توقیف کرده و با خود بردند. بدین ترتیب جای پوسترهای به غارت رفته در مراسم استقبال امروز از حسن روحانی خالی بود.

- عوامل خودسر و وابسته به نهادهای خاص، درطول برگزاری مراسم با شعارهای «مرگ برموسوی»،«مرگ بر میرحسین»،«مرگ برخاتمی» و«مرگ برفتنه‌گر» قصد برهم زدن مراسم وعصبانی کردن جوانان را داشتند که با شعارهایی نظیر«یا حسین میرحسین»،«درود برخاتمی»،«خاتمی زنده باد روحانی پاینده باد»،«درود بر روحانی»،«مرگ برمفسد اقتصادی»،«مرگ بر داعشی»،«مرگ برافراطی» و ‌«دولت سیب زمینی، نتیجه اش، مرتضوی رحیمی»، ازطرف مردم و جوانان مجبور به عقب نشینی شدند.

- عوامل افراطی و وابسته به محافل خاص ازصبح برگزاری مراسم با حضور درمیدان نقش جهان، سعی در نزدیک شدن به جایگاه سخنرانی و برهم زدن سخنرانی رئیس جمهور را داشتند که با حضور پرشور جوانان از ساعات اولیه صبح، این اخلال‌گری ناکام ماند.

– عوامل وابسته به محافل خاص درطول سخنرانی حسن روحانی، چندین بارقصد حمله به جایگاه و برهم زدن مراسم را داشتند که با دیواره دفاعی جوانان اصفهانی به عقب رانده شدند و دراین کار ناکام ماندند.

- هنگام سخنرانی حسن روحانی عده ای ازعوامل خودسر به بالای درخت‌های روبروی جایگاه رفته بودند و بیرق‌ها و پلاکاردهای «مرگ بر موسوی» را بالا برده بودند که یکی ازجوانان اصفهانی با بالا رفتن از درخت تمامی این بیرق‌ها و پلاکاردها را پاره کرد. این اقدام وی با فریادهای «الله اکبر» و«یا حسین میرحسین» مورد تشویق و استقبال جمعیت قرار گرفت.