Thursday, September 24, 2015

عشق «امام راحل» به همسر مربوطه

عشق «امام راحل» به همسر مربوطه

احمدی‌نژاد: دوره مال مردم‌خوری به‌پایان می‌رسد

احمدی‌نژاد: دوره مال مردم‌خوری به‌پایان می‌رسد

محمود احمدی‌نژاد گفت: «دوره مال مردم‌خوری به سر خواهد آمد و همه جشن سقوط ظلم و استقرار حکومت عدل مهدوی را برپا خواهیم کرد.»

روز گذشته، رئیس جمهوری پیشین ایران در مسجد محمدیه تهران گفت: «تلاش همه و غایت آمال همه آزادگان دنیا استقرار نظام مهدوی است و باید همه برای آن تلاش کنیم و بی شک این موضوع محقق می‌شود و خیلی زودتر از آنچه ستمکاران فکر می‌کنند پایه‌های ظلم سقوط خواهد کرد.» بهگزارش ایسنا، احمدی‌نژاد گفت: «دوره مال مردم‌خوری به سر خواهد آمد و همه جشن سقوط ظلم و استقرار حکومت عدل مهدوی را برپا خواهیم کرد.»
رئیس پیشین دولت در سالگرد آغاز جنگ ایران و عراق افزود: «جنگ ایران تنها جنگی بود که شرق و غرب به نفع یک دیکتاتور قدرت‌طلب علیه یک کشور همراه بودند و همه سلاح‌ها و توان خود را صرف این موضوع کردند.»
احمدی‌نژاد همچنین  مدعی شد «فطرت و ذات  ملت ایران» توانایی اداره و «مدیریت جهانی» را دارد گفت: «ملت ایران ملتی متمایز با سایر مردم‌ها هستند و ذات آن‌ها شایستگی مدیریت جهانی و تکیه دادن بر مناصب تاثیر گذار دنیا را دارد و همواره این شایستگی را به جهان نشان داده‌اند و هر اتفاقی که در ایران می افتد موجی را در دنیا ایجاد می‌کند.»

دستکم 220 نفر هنگام «رمی جمرات» در منا زیر دست و پا کشته شدند/ احتمال کشته شدن تعدادی از ایرانیان + عکس به گزارش رسانه‌های سعودی، در پی ازدحام جمعیت در خیابان 204 منا تاکنون 220 تن از حجاج جان خود را از دست دادند. بر اساس این گزارش تا این لحظه همچنین 400 نفر زخمی شده‌اند. رئیس سازمان حج و زیارت با بیان اینکه آمار دقیقی از میزان تلفات حادثه اخیر در عربستان نداریم، گفت: هویت قربانیان هنوز تعیین نشده اما احتمال اینکه حجاج ایرانی هم بین آنها باشند وجود دارد. "سعید اوحدی" در گفت‌وگو با خبرگزاری تسنیم درباره حادثه اخیر در عربستان اظهار داشت: هنوز آمار قطعی از تعداد کشته‌شدگان و هویت آنها مبنی بر اینکه آیا زائران ایرانی هم هستند یا خیر نداریم. وی در تشریح وقوع این حادثه گفت: در مسیر رمی جمرات در دو نقطه ازدحام شدید ایجاد شد و در این موج جمعیت زائران کشورهای مختلف زیر دست و پا افتادند. اوحدی با بیان اینکه تعداد فوتی‌ها و زخمی‌ها بالاست خاطرنشان کرد: این نشان می‌دهد با وجود توسعه‌ای که در مسجدالحرام و نقاط دیگر صورت داده‌اند اما در مسیرهای ابتدایی رمی‌جمرات قدمی برنداشته‌اند و نتوانسته‌اند آن را مدیریت کنند. رئیس سازمان حج و زیارت افزود: از همه کشورها کشته‌شده ظاهرا وجود دارد اما هنوز آمار قطعی نداریم اما تعداد فوتی‌ها بالاست. احتمال اینکه حجاج ایرانی هم بین کشته‌شدکان باشند، وجود دارد.

دستکم 220 نفر هنگام «رمی جمرات» در منا زیر دست و پا کشته شدند/ احتمال کشته شدن تعدادی از ایرانیان + عکس

به گزارش رسانه‌های سعودی، در پی ازدحام جمعیت در خیابان 204 منا تاکنون 220 تن از حجاج جان خود را از دست دادند.
بر اساس این گزارش تا این لحظه همچنین 400 نفر زخمی شده‌اند.

رئیس سازمان حج و زیارت با بیان اینکه آمار دقیقی از میزان تلفات حادثه اخیر در عربستان نداریم، گفت: هویت قربانیان هنوز تعیین نشده اما احتمال اینکه حجاج ایرانی هم بین آنها باشند وجود دارد.
"سعید اوحدی" در گفت‌وگو با خبرگزاری تسنیم درباره حادثه اخیر در عربستان اظهار داشت: هنوز آمار قطعی از تعداد کشته‌شدگان و هویت آنها مبنی بر اینکه آیا زائران ایرانی هم هستند یا خیر نداریم.
وی در تشریح وقوع این حادثه گفت: در مسیر رمی جمرات در دو نقطه ازدحام شدید ایجاد شد و در این موج جمعیت زائران کشورهای مختلف زیر دست و پا افتادند.

اوحدی با بیان اینکه تعداد فوتی‌ها و زخمی‌ها بالاست خاطرنشان کرد: این نشان می‌دهد با وجود توسعه‌ای که در مسجدالحرام و نقاط دیگر صورت داده‌اند اما در مسیرهای ابتدایی رمی‌جمرات قدمی برنداشته‌اند و نتوانسته‌اند آن را مدیریت کنند.

رئیس سازمان حج و زیارت افزود: از همه کشورها کشته‌شده ظاهرا وجود دارد اما هنوز آمار قطعی نداریم اما تعداد فوتی‌ها بالاست. احتمال اینکه حجاج ایرانی هم بین کشته‌شدکان باشند، وجود دارد.