Thursday, June 24, 2010

ربودن و شکنجه وحشیانه عروس منصور اسالو توسط مامورین وزارت اطلاعات

بنابه گزارشات رسیده به "فعالین حقوق بشر و دمکراسی ایران" روز گذشته خانم صمدی عروس منصور اسالو رئیس سندیکای شرکت اتوبوس رانی تهران و حومه توسط 3 تن از مامورین وزارت اطلاعا ربود شد و مورد شکنجه وحشیانه آنها قرار گرفت.
روز چهارشنبه 2 تیرماه حوالی ساعت 17:30 هنگا می که خانم زویا صمدی عروس منصور اسالو رئیس سندیکای شرکت اتوبوس رانی تهران و حومه از محل کارش عازم منزل بود در ایستگاه متروی کرج وقتی که از مترو پیاده شد تا مسافرین بتوانند از مترو خارج شوند مورد یورش وحشیانه مامورین وزارت اطلاعات قرار گرفت. آنها در مقابل چشمان بهت زده مسافرین که شاهد صحنه یورش وحشیانه و غیر انسانی مامورین وزارت اطلاعات بودند موهای خانم صمدی را چنگ زدند و در حالی که او از موهایش گرفته بودند و می کشاندند وی را مورد ضرب وشتم قرار می دادند. خانم صمدی فریاد می زد و تقاضای کمک می کرد و به مسافرین اعلام می کرد که من عروس آقای اسالو هستم همزمان برای ممانعت از اعتراض و فریاد کمک بر دهان او چسب زدند و ربودند و به نقطه نامعلومی منتقل کردند.
سپس خانم صمدی که توسط سه نفر ربوده شده بود سوار بر یک ماشین نمودند و به یک نقطه نامعلومی با خود بردند.او را در سلولی که در نقطه نامعلومی بود قرار دادند . سپس به او دستبند ،پابند و چشم بند زدند و به جایی او را بستند و برای مدت طولانی تحت وحشیانه ترین شکنجه ها قرار دادند.
ضربات و حشیانه بر سر و صورت او متمرکز بود و همچنین سر او را بارها به دیوار کوبیدند. آثار شکنجه بر تمامی اعضای بدن او عیان است و باعث پارگی لثه،آسیب دیدگی دندانها،متورم شدن سر،زخمی شدن دستها و پای راست و همچنین تمامی بدن او در اثر این شکنجه های وحشیانه کبود شده است.
مامورین وزارت اطلاعات هنگامی که او را مورد شکنجه وحشیانه قرار می دادند با فریادهای وحشیانه به خانم صمدی می گفتند: «تو باید تعهد بدهی که اگر اسالو آزاد شد نباید اینجا بمونه و نباید کاری انجام بده».
مامورین وزارت اطلاعات پس از ساعتها شکنجه و اذیت وآزار جسم شکنجه شده و در شوک فرو رفته او را حوالی ساعت 21:45 به زیر پل سید خندان انداختند و آنجا را ترک کردند.آنها همچنین به او تاکید کردند که نباید شکایت کند و در این مورد با کسی صحبت کند در غیر اینصورت عواقب آن را خواهد دید.
خانم زویا صمدی علیرغم گذشت نزدیگ به 24 ساعت هنوز در شوک بسر می برد و وضعیت عادی خود را باز نیافته است.
اوچند ماه است که ممتد مورد تهدید تلفنی بازجویان وزارت اطلاعات قرار دارد و حتی یک بار او را به شعبه 14 دادگاه انقلاب احضار کردند . وقتی که خانواده به آنجا مراجعه می کند به آنها گفته می شود که ما چنین احظاریه ای را صادر نکرده ایم. مامورین وزارت اطلاعات سال گذشته خانم صمدی را مورد ضرب و شتم قرار دادند و قصد ربودن او را داشتند

نظرات خوانندگان
نوشته شده در تاريخ سوم تير ۱۳۸۹ برابر با بيست و چهارم ژوئن ۲۰۱۰ ، 15:04:16 توسط نیما
درود بر شرافت و بزگواری چنین خانواده ای که این همه رنج و محنت را تحمل می کنند ولی همانند کوه استوار هستند. درود و هزاران درود بر منصور اسالو که همه چیز را در طبق اخلاص گذاشته برای دفاع از حقوق کارگران و مردم ایران. او از نوادگان میرزاء کوچک خان ستار خان و باقر خان و مصدق است که در عمل جسم و جان و خانواده و مال و ناموسش را برای رهایی مردم ایران گذاشته است. چنان عرصه را بر علی خامنه ای قاتل و جانی تنگ کرده است که به ریلانه ترین کارها روی می آورد و وحشت و ترس خودشان را اینگونه عیان می کند.آقای موسوی و کروبی این است راه شرافت و پاکدامنی که منصور اسالو در پیش گرفته است و حق را گدایی نمی کنه بلکه استوار و پایدار آن را با بهایی سنگین می گیرد. از این مرد بیاموزید آقای موسوی و کروبی و هزاران نفر دیگر که سر بر بلای دار کردند و در مقابل خمینی و خامنه ای خضوع نکردند.جامعۀ کارگری به بودن چنین کسی که به حق باید رهبر کارگران ایران نامیدش افتخار کند و راه او را پیشه کنند.از خودگذشتگی،صبر و استواری و بردباری او باعث شده که سلسله اعصاب ولی فقیه قاتل را به هم بریزد و حالت جنون به خود بگیرد.

نوشته شده در تاريخ سوم تير ۱۳۸۹ برابر با بيست و چهارم ژوئن ۲۰۱۰ ، 15:01:41 توسط تهمتن
درود بر خانم صمدي كه با همه ارعاب ها و تهديدهاي پوشالي دژخيمان وزارت اطلاعات ولي وقيح;اينگونه وبي باكانه اعمال جنايتكارانه ولي وقيح را كه خود دستورمستقيم بر شكنچه كردن و تهديد خانواده هاي مبارزين را صادرميكند;براي مردم ايران افشا نمود و شير زن بودن خودرا ثابت نمود.. تو گويي بي باكي و دلاوري دراين خانواده اصلي جدا ناپذير بوده و ترسي از سفاكان به دل راه نمي دهند و درحقيقت حملات خودرا به ضحال زمان شدت بيشتري ميدهند.. افشاي اين خبر بوسيله اين شيرزن و دخت ايران; معناي همين حملات را ميدهد.. درود بر اسالو و خانواده دلير او..

نوشته شده در تاريخ سوم تير ۱۳۸۹ برابر با بيست و چهارم ژوئن ۲۰۱۰ ، 14:55:53 توسط امیر از تهران
آقای خامنه ای تحویل بگیر

تخریب پنجاه منزل از منازل بهائیان در روستای ایول مازندران

رهانا: شهروندان بهاییروستای ایول مازنداران، روز اول تیر ماه به بخشداری کیاسر مراجعه کردند وآنان را در جریان گذاشتند ولی این موضوع توسط آن نهاد نفی و غیر قانونی اعلام شد روز بعد از آن، ضمن مراجعه‌ی مجدد به بخشداری کیاسر به فرمانداری و استانداری در ساری و دادگاه عمومی کیاسر و پاسگاه نیروی انتظامی تلمادره نیز مراجعه شد ولی همگی اظهار بی اطلاعی کرده و چنین اقدامی را محکوم و غیر قانونی دانسته و مسببین آن را مجرم قلمداد کردند.

به گزارش خبرنگار رهانا، اما در این میان یک خانواده‌ی بهایی، (محمود پیری) در نزدیکی منزلشان مواجه با ماشین پرایدی می‌شوند که چهار نفر سر نشین داشته و مشاهده می کنند که تعدادی از افراد بالای ساختمان آنان مشغول تخریب هستند.

در همین زمان محمود پیری مورد ضرب و شتم از جانب یکی از سرنشینان ماشین شده و مجبور به ترک محل می شوند.

خانواده‌ی پیری به همراه یک خانواده‌ی بهایی دیگر (روحانی)، حق ورود به محل حتی حدود آن را از جانب افردای که مشغول خراب کردن منازل هستند ندارند و مدت ۴۸ ساعت روستا و اطراف آن در قرنطینه است و مرتب در اطراف به گشت زنی مشغول هستند که کسی وارد روستا نشود و راههای ورودی به روستا را نیز مسدود کرده‌اند .
طبق اظهار یکی از افراد هم اینک ۴ لودر با تعدادی کامیون مشغول تخریب، تسطیح و خاک برداری از حدود ۵۰ منزل از منازل بهائیان ایول هستند.

نظرات خوانندگان
نوشته شده در تاريخ سوم تير ۱۳۸۹ برابر با بيست و چهارم ژوئن ۲۰۱۰ ، 14:59:59 توسط حیدر
گروهی که الان زمام امور رژیم اسلامی را به دست گرفته در حقیقت همان هسته اولیه و واقعیت عریان وجودی این رژیم است که گروههای مختلف اصلاح طلب و راست سنتی و غیره لایه های بیرونی و به اصطلاح بزک کرده این رژیم را نشان میداد. حال با عریان شدن هسته اصلی , این رژیم آسیب پذیرتر از گذشته و در عین حال سر سخت تر خواهد شد. لاکن چیزی که بسیار بسیار مهم است این است که core یا درونی ترین وجود نظام بدون حضور نیروهای بیرونی خود قادر به ادامه حیات طولانی نخواهد بود چرا که از ابزار و شعور کافی برای اندر کنش با جامعه ایرانی برخوردار نیست و لاجرم بزودی شاهد از هم پاشیدگی غیر قابل برگشت رژیم به اصطلاح جمهوری اسلامی خواهیم بود.

نوشته شده در تاريخ سوم تير ۱۳۸۹ برابر با بيست و چهارم ژوئن ۲۰۱۰ ، 14:06:03 توسط علی
از بی خانمان کردن همنوعان شان چه لذتی می برند!!! این همه ناشکیبایی و تاریک اندیشی فقط در دل و ذهن آخوندهاست که خوی انسانی ندارند و همه چیز تنها در قدرت و پول و شکم و زیر شکم خلاصه میشود.

نوشته شده در تاريخ سوم تير ۱۳۸۹ برابر با بيست و چهارم ژوئن ۲۰۱۰ ، 11:34:10 توسط مراغه اى
حجت جان از توضيحات روشنگرانه و كاملت(مثل هميشه) كمال تشكر را دارم٠با آرزوى بهترينها براى شما دوست عزيز و رهايى كشور عزيزمان از بند جهل و ظلم تحت هر نامى٠

نوشته شده در تاريخ سوم تير ۱۳۸۹ برابر با بيست و چهارم ژوئن ۲۰۱۰ ، 11:08:05 توسط montaghed
ما که نفهمیدیم این دینها از کجا آمدند و به کجا خواهند رفت ...واقعن مردم را سره کار گذاشتند فکر میکنم دیگه وقته اینه که مردم به خودشون بیان و دست از تعصب و این خرافات برداران دینه من هاست کفتاره نیک کرداره نیک پنداره نیک فکر کنم که دیگه مردم اینقد عقلشون کامل شده باشه که با همین ۳ تا باور ضرری به دیگرون نارسونان و ۱ زندگی خوب و سالم رو در کناره هم داشته باشن ...

نوشته شده در تاريخ سوم تير ۱۳۸۹ برابر با بيست و چهارم ژوئن ۲۰۱۰ ، 11:02:46 توسط حجت
با درود به مراغه ای عزیز و اظهار خجلت از ظلمی که نسبت به این هموطنان میشود و تأیید نظر ایشان راجع به هموطنان بهائی باید باطلاع این دوست بزرگوار برسانم که دشمنی آخوندها با هموطنان بهائی ما بر این اصل است که بهائیان معتقدند که امام دوازدهم شیعیان ظهور کرده و پیامبر جدیدی بعد از او آمده (بهاء الله) و این اعتقاد دکان آخوند را که بر اساس امام موهوم قرار دارد در خطر قرار میدهد. اینست که دشمنی اینان با بهائیان یک دشمنی آشتی نا پذیر است زیرا دکانشان تخته میشود. امروز وظیفه ماست که تهی بودن اسلام و شیعه گری را به مردمی که در خواب آخوندی فرو رفته و مورد سوء استفاده آخوندها در استحمار و هدایت براه کج قرار گرفته اند را بیدار کنیم. ملت ما اختیاج دارد که از کابوس جهنم و رؤیای بهشت بدر آید و چشم خود بگشاید و با چشم خرد به واقعیت های علمی و عقلی پی ببرد و بجای خرافات آخوندی و اعتقادات بی پایه دین فروشان به دانش و بینش و حقایق دست یازد و راه زندگی وپیشرفت بر گزیند. اعتقادات مذهبی هر کس امری خصوصی است و تا زمانیکه در اجتماع دخالت داده نشود محترم اما اداره کشور را خرد جمعی جامعه انجام خواهد داد.

نوشته شده در تاريخ سوم تير ۱۳۸۹ برابر با بيست و چهارم ژوئن ۲۰۱۰ ، 10:52:02 توسط حميدن
دلاوران سياهكل كجايند ؟آيا ديگر در جنگلهاي گيلان و مازندران دلاوري نيست تا اين ماموران روحانيت پليد شيعه را كمي گوشمالي دهند

نوشته شده در تاريخ سوم تير ۱۳۸۹ برابر با بيست و چهارم ژوئن ۲۰۱۰ ، 08:53:40 توسط فرج
حتما کدخدای آخوندزاده محل احتیاج به زمین برای ساخت ویلا یا راه اندازی کارگاهی داره ..

نوشته شده در تاريخ سوم تير ۱۳۸۹ برابر با بيست و چهارم ژوئن ۲۰۱۰ ، 08:46:26 توسط مراغه اى
اين جنايات در مورد هموطنان بهايى ياد آور جنايات فاشيستهاي نازى آلمان هيتلرى در مورد يهوديان در دهه ٣٠ و اوايل ٤٠ قرن گذشته ميباشد٠من يكى كه هنوز هم نميدانم علت اين كينه حيواني آخوندها نسبت به اين بخت برگشته ها چيست؟ تا آنجايكه اطلاع دارم اينها انسانهاي محترم و بى آزارى هستند و طبق تعاليم دينى اشان از خشونت پرهيز ميكنند٠ضمن ابراز همدردي با اين هموطنان مظلوم به اميد نابودى تماميت اين نظام ضدبشرى و استقرار حكومتى كه در آن هيچكس به خاطر عقيده و مذهبش مورد ظلم و تبعيض قرار نگيرد٠در وطن عزيزمان ايران٠

نوشته شده در تاريخ سوم تير ۱۳۸۹ برابر با بيست و چهارم ژوئن ۲۰۱۰ ، 08:36:16 توسط م.ث.ت
خدوندا کشور ایران و مردمش به کجا رسیده اند خدایا سکوت ما را در برابر ظلمی که می بینیم ببخش.

نوشته شده در تاريخ سوم تير ۱۳۸۹ برابر با بيست و چهارم ژوئن ۲۰۱۰ ، 08:26:01 توسط حسین
این ها که از اسرائیل هم بدترند. حداقل اسرائیل به ملت خودش رحم می کنه. این ها به چند روستایی فقیر نیز رحم نمی کنند.

نوشته شده در تاريخ سوم تير ۱۳۸۹ برابر با بيست و چهارم ژوئن ۲۰۱۰ ، 08:15:31 توسط shomali
واقعا این ماموران رژیم چه موجوداتی هستند؛ نمیشود حتی نام حیوان را بر آنان گذشت چون توهین به حیوانات میشود. مرگ بر پایه و اساس این رژیم آدمخوار جمهوری اسلامی ایران.

سردار فدوی : نیروی دریایی سپاه به بازرسی کشتی های ایرانی واکنش متناسب نشان می دهد

خبرگزاری مهر: فرمانده نیروی دریایی سپاه گفت: در صورتی که آمریکا و همپیمانان آنان اقدام به بازرسی کشتی های ایرانی در آبهای آزاد و بین المللی کنند با واکنش خاص و متناسب نیروی دریایی سپاه در تنگه هرمز و خلیج فارس روبرو خواهند شد.

سردارعلی فدوی در حاشیه مراسم تودیع و معارفه فرمانده منطقه یکم نیروی دریایی سپاه درگفتگو با خبرنگار مهردربندرعباس گفت: آمریکا و متحدانشان جرات نمی کنند چشم چپی به کشتی های ایرانی داشته باشند در صورتی که این حماقت را بر اساس قطعنامه غیر قانونی صادر شده از سوی خودشان انجام دهند با واکنش بسیار خاص ومتناسب سپاه درخلیج فارس و تنگه هرمز روبرو خواهند شد.

وی بیان کرد: توانمندی های سپاه را نمی توان با 20 سال گذشته مقایسه کرد چراکه در حال حاضر تجهیزات و توانمندی این نیرو افزایش چشمگیری داشته است و توان مقابله با هرگونه تهدیدی از سوی دشمنان را دارد.

وی همچنین درمورد اولویتهای سپاه در سال 89 گفت: طبیعی است که سپاه در تمام ابعداد حضور خواهد داشت و توانایی مقابله و حضور در تمامی موقعیت ها را دارد.

فدوی در ادامه خاطر نشان کرد: نیروی دریایی سپاه در چهار پایه شناوری، توان موشکی ساحل به دریا، هوادریا و توان نیرو های تفنگدار و تکاور برای هرگونه ماموریت محوله آمادگی کامل دارد.

نظرات خوانندگان
نوشته شده در تاريخ سوم تير ۱۳۸۹ برابر با بيست و چهارم ژوئن ۲۰۱۰ ، 14:10:53 توسط Hamid
THANK YOU VERY MUCH , Fred, WE WILL DO EXACTLY SAME, Down with all PASDARAN and BASIJIAN. Thanks Fred - From USA

نوشته شده در تاريخ سوم تير ۱۳۸۹ برابر با بيست و چهارم ژوئن ۲۰۱۰ ، 14:08:43 توسط Nicknam
SARDAR, You are NOTHING , You all PASDARAN will be be killed by Iranian young people someday, U will C, Down with the ISLAMIC Government, Down with AHMADI-NEJAD,and khamanaei. Nick

نوشته شده در تاريخ سوم تير ۱۳۸۹ برابر با بيست و چهارم ژوئن ۲۰۱۰ ، 13:58:02 توسط javid
اقاي سردار بنده در اين زمينه صاحب نظر نيستم اما به شما نصيحت ميكنم داد وفرياد نزن اينها كه ملت مظلوم نيستند بر سرشان بزنيد زورش يه زره بيشتره قبول كن ٠نترس اتفاقي پيش نمياد كم كم همه چيز درست ميشه شماها هنوز شير بده هستيد اينها هم از گاوهاي شيرده بدشان نمياد٠مواظب باشيد يوقت توي اين شلوغيها روسري كسي عقب نيفتد٠

نوشته شده در تاريخ سوم تير ۱۳۸۹ برابر با بيست و چهارم ژوئن ۲۰۱۰ ، 13:30:11 توسط mani
يك ثانيه به اين فكر بكنيد اگر اين دولت صاحب بمب اتم بشه چه بلايي سر ملت ايران مياره؟ايا دران كشور كسي بدون اجازه رهبر حق نفس كشيدن را دارد؟؟؟؟؟

نوشته شده در تاريخ سوم تير ۱۳۸۹ برابر با بيست و چهارم ژوئن ۲۰۱۰ ، 11:08:16 توسط fred
ملت شریف ایران ، بادرود فراوان ، متوجه باشید این فرمانده تشتکی ج-ا ، برای نجات و پایداری رژیم منفور اسلامی حاضر به هر نوع جنگ و حمله به ناوگانهای آمریکائی را نیز در سر می پرورانـــــــد ! آنها فکر میکنند ، چون حمله عراق ، ملت ایران یک پارچه به دنبالشان میروند ولی اینطور نیست و جنگی را آتش میزنند که باعث نابودی وطنمان میشود. باید یکی و یکصدا در برابر این جنایتکاران ایستاد و از درون و بدست ملت ایران آنها را به نابودی کشاند. تاآزادی ایران و ایران .

نوشته شده در تاريخ سوم تير ۱۳۸۹ برابر با بيست و چهارم ژوئن ۲۰۱۰ ، 10:42:01 توسط حجت
اینها تمام اقیانوسهای دنیارا مانند خلیج فارس میدانند وگمان میکنند ازسواحل حلیج فارس میتوانند کشتی هائی که دراقیانوس کبیر رفت وآمد میکنند را هدف قراردهند. اصولاً نیروی دریائی سپاه ازجغرافیای جهانی اطلاع ندارد ونمیداند ناو هواپیما بربزرگتر است ازقایق های عاشورای سپاه. همانطور که درپیشنهاد مهارچاه نفتی درعمق 1500 متری خلیج مکزیکو اعلام داشته بودکه درخلیج فارس باعمق متوسط کمتراز 40 مترتجربه دارند ودرحالی که چاه روی خشکی خودرا نمیتوانند مهارکنندمیخواهند چاه درزیردریا با فشار بیست هزار پاوندبراینچ مربع رامهارکنند. احمدی نژاد هم با همین پنجره محدود دیدجهانی، آماده اداره جهان شده و منتظرخروج مشاور اعظم خود ازچاه جمکران است. با همین وسعت دیدخمینی دربهشت زهرا گفت :آب وبرق را مجانی میکنیم، اتوبوس رامجانی میکنیم ....راه حل برای ملت ایران فقط یکی است وآن اتحاد براساس ملیت ایرانی ونابودی این رژِیم است، بخصوص حالا که دراجرای سناریوهای هیتلر احمدی نژاد خود را بیشتر هویدا کرده و شکاف داخلی عمیق تر است. ملت بپاخیزید که فردا خیلی دیرخواهد بود وما دشمنانی هم داریم که لباس دوست بتن دارند و در انتظارفرصتند.

نوشته شده در تاريخ سوم تير ۱۳۸۹ برابر با بيست و چهارم ژوئن ۲۰۱۰ ، 10:11:40 توسط وطن دوست
یاد روزگاری که این چوپون تو داهات بود و با دروغ هاش کلی برای خودش دوکون درست کرده بود بعد از اینکه اومد شهر و به زیر چتر ولایت رفته چه پیشرفتی تو خالی بندی کرده.حاجی تو از نزدیک تا حالا ناو دیدی یا نه/به نظر من یه بار اول ناو رو ببین و با گاری مشت حسن داهاتتون مقایسه بکن بعد از خالی هایی که برای اون می بستی بیا برای آمریکایی ها چرت و پرت بگو.

نوشته شده در تاريخ سوم تير ۱۳۸۹ برابر با بيست و چهارم ژوئن ۲۰۱۰ ، 09:51:21 توسط تهمتن
پیک ايران : در بخش لينکها منتشر شده.

نوشته شده در تاريخ سوم تير ۱۳۸۹ برابر با بيست و چهارم ژوئن ۲۰۱۰ ، 09:44:20 توسط مراغه اى
اراجيف اين سردار(به زودى سر بالاى دار) به مثابه آواز خواندن در تاريكي براي غلبه بر وحشت دروني است٠لابد فكر كرده نيروى دريايى آمريكا مثل راهزنان دريايى سومالى به چندتا كلاشينكف و آرپى جى مسلح است كه بتوانند با يك رگبار تيربار دوشكا(كاليبر٧۵) آنها را فرارى داد! مردك خيال ميكنى فقط شما در طول ٢٠ سال گذشته توان نظامى نيروى دريايى تان را افزايش داديد و آمريكا در خواب غفلت بوده است؟ نكند دلتان را به ٤تا موشك كرم ابريشم از رده خارج شده كه چين ١٠سال پيش به شما قالب كرد٠خوش كرده ايد؟يا به زيردريايي هاى تكنفره كه قادر به حمل و پرتاب ٢ اژدر ١۵٠ كيلويى(آنهم معمولى و نه هوشمند هدفياب) ساخت متخصصان مكتبى صنايع دفاع مغرور هستيد كه اينطور قمپز در ميكنيد؟؟؟

نوشته شده در تاريخ سوم تير ۱۳۸۹ برابر با بيست و چهارم ژوئن ۲۰۱۰ ، 09:10:58 توسط رزمجو از طايفه ( محترم ) كفار
لاف در غربتو, دهن دره كردن ئ سردار علی فدوی فرمانده نیروی دریایی توانمند سپاه در بازار مسگرها!!!

نوشته شده در تاريخ سوم تير ۱۳۸۹ برابر با بيست و چهارم ژوئن ۲۰۱۰ ، 08:48:18 توسط سلیم
آنقدر علطهای زيادی نکنيد. با چهارتا قایق پوست گردو چطوری میخواهید با ناوگان غول آسای آمریکا مقابله کنید؟ شما ابلهان و مکتبی های طالبانی حتی جرات مقابله با اسراییل را هم ندارید تا چه برسه با نیروی دریایی آمریکای ابرقدرت!!!

احمدی نژاد: شرایط مذاکره هفته آینده اعلام می‌شود/ طوری گفتگو می‌کنیم که پشیمان شوید و از اين غلط‌ها نكنيد

احمدی نژاد با بیان اینکه شرایط گفتگو با کشورهای غربی را هفته آینده اعلام می‌کند ، گفت: قطعنامه دادند و گفتند مذاکره کنید بسیار خوب گفتگو می‌کنیم اما طوری گفتگو می‌کنیم که پشیمان شوید.

به گزارش مهر، احمدی نژاد که امروز پنجشنبه در مراسم همایش بزرگ ائمه جماعات و فعالان مساجد در آستانه اعتکاف سخن می گفت با اشاره به صدور قطعنامه علیه ایران آن را بسیار بی‌ارزش خواند و گفت: قطعنامه دادند و گفتند مذاکره کنید بسیار خوب گفتگو می‌کنیم اما طوری گفتگو می‌کنیم که پشیمان شوید و از اين غلط‌ها نكنيد.

احمدی نژادبا بیان اینکه هفته آینده شرایط گفتگو را اعلام می‌کنم تاکید کرد: به لطف خدا اینها در حال فروپاشی هستند

نظرات خوانندگان
نوشته شده در تاريخ سوم تير ۱۳۸۹ برابر با بيست و چهارم ژوئن ۲۰۱۰ ، 14:23:57 توسط sadegh
اقاي دكتر و مهندس ما هم رشته هستيم شما كه فكر ميكنيد اينها در حال فروپاشي هستندبهتر نيست از الان يه فكري براي گردو غبارهاي بعد فروپاشي هم بكنيد بنده از اين پيش بيني نگران شدم با تشكر از اقاي دكتر ومهندس٠

نوشته شده در تاريخ سوم تير ۱۳۸۹ برابر با بيست و چهارم ژوئن ۲۰۱۰ ، 11:14:41 توسط fred
احمدی مشنگ ، کافیــــه ، توی روانی دیگه جونه ننت برایمان نسخه پیچی نکن ! کارتان در آینده نزدیکی تمامه ، سرکار و تمامی سران ج-ا را برای تفریح در تیمارستان چهرازی ملاقات میکنیم . نابود باد رژیم انسان ستیز در ایران .

نوشته شده در تاريخ سوم تير ۱۳۸۹ برابر با بيست و چهارم ژوئن ۲۰۱۰ ، 10:24:31 توسط mani
به تو ايمان داشتم اگر به ملت خس و خاشاك نمي گفتي باورت داشتم اگر به ملت دست درازي نمي كردي اي جاهل كاري كرديد كه ملت با غرور ملت شاد و پاك ايران براي رهايي چشم انتظارند٠لعنت برشما٠

نوشته شده در تاريخ سوم تير ۱۳۸۹ برابر با بيست و چهارم ژوئن ۲۰۱۰ ، 09:07:16 توسط سلیم
بابا دهنت کف نکرد از اینهمه صابون مالی؟ جد بزرگت سی سال پیش گفت: "آمریکا هیچ غلطی نمیتونه بکنه" حالا میبینی چه "غلطهایی" اون "شیطان بزرگ" که نکرده و همه تون رو تو منگنه گذاشته و داره شیره تونو میگیره! دست وپا زدنها برای نجاتتون بی فایده ست. بزودی زیر منگنه ها له میشید!

نوشته شده در تاريخ سوم تير ۱۳۸۹ برابر با بيست و چهارم ژوئن ۲۰۱۰ ، 06:50:30 توسط ناظر
منظور؟! می خواهی امتیاز بدهی؟ از جیب کی؟ یعنی به جز زبان زور چیزی حالیتان نیست؟ یا اینکه از این شاخ به آن شاخ فرج است!

نوشته شده در تاريخ سوم تير ۱۳۸۹ برابر با بيست و چهارم ژوئن ۲۰۱۰ ، 06:31:08 توسط علی از یه جای دنج تو اروپا
احمدی دربدر، با توجه به اون لگنهای امریکایی که دارند میان سمت خلیج فارس و قول جناب لاریجانی که گفته حساب کشتی هاتون در خلیج فارس میرسیم، احتمالا پرده آخر عمر شما خیلی براتون غم انگیز خواهد بود بطوریکه اگه زنده ماندی بدونی که چه کسی نباید غلط های زیادی می کرد. تازه در کنار اون لگنهای فسقلی امریکایی یه بچه دلفین کوچک اسراییلی هم هست که داره از اون فشفشه های صلح آمیز مورد علاقه تو با خودش حمل می کنه.

نوشته شده در تاريخ سوم تير ۱۳۸۹ برابر با بيست و چهارم ژوئن ۲۰۱۰ ، 06:30:41 توسط بروبچ
برو قرصاتو بخور بعد بیا صحبت کن !!!!

نوشته شده در تاريخ سوم تير ۱۳۸۹ برابر با بيست و چهارم ژوئن ۲۰۱۰ ، 06:17:51 توسط nima
واقعا اين برخورد رئيس ديپلماسي رژيم هم نشان از گفتگو دارد و هم تفاهم؟! با اين حساب اعلام شرايط از براي چيست؟ شايد حكايت پرخاش از برون و سازش در درون باشد !

نوشته شده در تاريخ سوم تير ۱۳۸۹ برابر با بيست و چهارم ژوئن ۲۰۱۰ ، 06:05:37 توسط سعید
این چرندیات برای زمانی است که کرسی و منقل وآتشی برپاست و به درد عمه اش میخورد . یا همان تعداد ریشوهای طرفدارش که مزدوری میکنند .

حمله به ایران

حمله به ایران
هم از جنوب و هم از شمال


دولت ترکیه برخی قراردادهای نظامی دولت های پیشین این کشور با اسرائیل را لغو کرد. از جمله این قراردادها، اجازه استفاده از آسمان ترکیه توسط اسرائیل در شرایط اضطراری بود. اسرائیل به استناد این قرارداده می توانست از آسمان ترکیه برای حمله به ایران استفاده کند.

آنگونه که محافل خبری اطلاع داده اند، اسرائیل اکنون گرجستان را جانشین ترکیه کرده و خلبان های خود را برای تمرین های نظامی از ترکیه به گرجستان منتقل کرده است. این درحالی است که اسرائیل با جمهوری آذربایجان نیز قراردادهای نظامی مشابه قراردادهای لغو شده از سوی دولت ترکیه دارد و از خاک آن جمهوری نیز می تواند علیه ایران استفاده کند. حضور و آرایش نظامی اسرائیل در کرجستان و آذربایجان، - حتی اگر ترکیه با اسرائیل همکاری نکند- نشان میدهد که حمله نظامی به ایران تنها از طریق خلیج فارس و جنوب کشور صورت نخواهد گرفت، بلکه همزمان با آن، از مرزهای شمال، شمال غربی و شمال شرقی نیز خطر حمله همزمان وهمآهنگ با حمله از جنوب و از طریق دریا قطعی است.

حاصل دیدار دو ساعته موسوی و کروبی

حاصل دیدار دو ساعته موسوی و کروبی
مجلس و مرجعیت شیعه
لای چرخ دنده موتور کودتا


بعد از حمله وحشیانه به بیوت مراجع و اهانت به نوه دانشمند امام، مقامات قضایی به جای پیگیری قضایی متجاوزان، دفتر مرحوم آیت اله منتظری را پلمپ کردند و این خود نشاندهنده هماهنگی بین پیاده نظام- کودتا- و برخی مقامات است. امروز نه تنها مردم و معترضین به تقلب انتخاباتی، بلکه بیت امام، مراجع گرانقدر شیعه و حتی مجلس شورای اسلامی هم در امان نیستند.











در پایان دیدار دو ساعته میرحسین موسوی و شیخ مهدی کروبی که روز گذشته- چهارشنبه- در دفتر کار مهندس موسوی انجام شد، قطعنامه ای بعنوان جمعبندی مذاکرات صورت گرفته انتشار یافت. دراین قطعنامه آمده است:



آقایان کروبی و موسوی مرجعیت شیعه را از مهم ترین ارکان جامعه دانستند که شیعیان قرن ها این جایگاه را محترم شمرده و جسارت به ساحت مرجعیت را به هیچ شخص و یا جریانی اجازه نداده و نخواهد داد. آنان تاکید کردند هیچ دولت و صاحب قدرتی نمی‌تواند با توسل به عده ای قانون گریز ارج و قرب این متولیان شریعت را از دل مومنان بزداید. فلذا اهانت و جسارت سازماندهی شده کم نظیر، تحت حمایت بخشی از حاکمیت در ورود غیر قانونی به بیت آیت اله العظمی صانعی و تخریب اموال دفتر ایشان و نیز بیت مرحوم آیت اله العظمی منتظری را محکوم کردند. همچنین اهانت های متعدد برخی از روزنامه های وابسته به قدرت به مراجع بزرگ شیعه و تلاش در جهت تخریب و تضعیف جایگاه مرجعیت را زمینه ساز این حوادث خواندند و با اظهار تاسف از اینکه بعد از حمله وحشیانه به بیوت مراجع و اهانت به نوه دانشمند امام، مقامات قضایی به جای پیگیری قضایی متجاوزان اقدام به پلمپ دفتر مرحوم آیت اله منتظری کردند را نشان از هماهنگی بین پیاده نظام و برخی از مقامات در جسارت به ساحت مرجعیت دانستند.

مراتب تاسف و نگرانی خود را از تضعیف نهاد قانونگذاری که با هجمه و قشون کشی به مجلس به بهانه تصویب مصوبه ای در خصوص وقف اموال دانشگاه آزاد شد، ابراز کردند. آنان همچنین تاکید کردند که مطابق قانون اساسی اعمال قوه مقننه از طریق مجلس شورای اسلامی است و این مجلس در عموم مسایل در حدود مقرر قانون اساسی می‌تواند به وضع قانون مبادرت کند اما عده ای حتی جایگاه این مجلس که شرائط انتخاب شوندگان و انتخاب کنندگان در آن رعایت نگردیده را بر نمی تابند.

در این دیدار طرفین به عدم اجابت به خواست قانونی و مشروع مردم در برگزاری راهپیمایی سکوت اشاره و تصریح کردند که در مقابل عده ای سازمان یافته و در کمال امنیت به هر کس و هر کجا که می خواهند حمله می کنند، لازم است همگان در مقابل این گونه رفتارها که جایگاه نهاد قانونگذاری و اختیار نمایندگان را سلب می کند، موضع بگیرند و به قانون گریزان اجازه ندهند با چنین شیوه هایی مقاصد نامشروع خود را پیش ببرند. آنان همچنین تاکید کردند که اگر توسل به قانون گریزان و متجاوزان به یک قاعده تبدیل گردد، دیگر حرمتی برای اشخاص اعم از حقیقی و حقوقی باقی نخواهد ماند و این امر گزینش بردار نخواهد بود. امروز نه تنها مردم و معترضین به تقلب بلکه بیت امام، مراجع گرانقدر شیعه و حتی مجلس شورای اسلامی هم از اینگونه رفتارها در امان نیستند.

سخنان و اظهارات نسنجیده مقامات اجرایی کشور موضوع دیگری بود که در این جلسه مورد بحث و بررسی قرار گرفت. طرفین این اظهارات را نه تنها با فرهنگ غنی و کهن ایران اسلامی در تعارض خواندند بلکه آن را زمینه ساز ورود آسیب های مادی و معنوی به کشور در عرصه های بین المللی و به مخاطره افتادن منافع ملی تلقی کردند.

در این دیدار روند امنیتی موجود و بازداشت های اخیر بویژه بازداشت تعدادی از دانشجویان نخبه کشور مورد بحث و بررسی قرار گرفت و طرفین به وضعیت نابسامان بازداشتگاه ها و زندان های کشور که شرائط سختی را بر زندانیان سیاسی کشور تحمیل می کند، اشاره کردند و این روند را مغایر قوانین و مقررات کشور دانستند.

در پایان این دیدار طرفین مجددا بر مطالبات به حق جنبش سبز و نقش آگاهی و دانش جامعه نسبت به حقوق مسلم و آزادی های بنیادین و اساسی تمامی اقشار جامعه اشاره کردند و از تمامی گروه ها بویژه اصناف خواستند در ارتقای آگاهی لایه های مختلف جامعه نسبت به مطالبات به حق و مشروع خود تلاش نمایند.

با ابلاغ همدردی آیت الله سیستانی

با ابلاغ همدردی آیت الله سیستانی
سید حسن خمینی
یک روزه، راه چند ساله را رفت


در میان همه ابراز تاسف های حضور و غیابی پیرامون جلوگیری اوباش از سخنرانی سید حسن خمینی در سالگرد در گذشت آیت الله خمینی، ابراز همدردی آیت الله سیستانی مرجع تقلید اعلم شیعه با سید حسن خمینی رویدادی مهم بود. شاید در حوزه رویدادهای سیاسی به آن چندان بهائی داده نشده باشد، اما معنای این همدردی را حوزه های علمیه قم و مشهد و اصفهان قطعا درک شده است. همانگونه که سکوت علی خامنه ای و امثال شیخ محمد یزدی رئیس حکومتی حوزه علمیه قم و دو امام جمعه موقت و توطئه گر- احمد جنتی و احمد خاتمی- را مردم درک کرده اند!

نه تنها مقام وموقعیت مذهبی آیت الله سیستانی، بلکه موقعیت سیاسی وی در نجف و نفوذ بی رقیبی که در مجلس و دولت عراق دارد، به ابراز همدردی وی با سید حسن خمینی وزن و اعتباری هم سیاسی و هم مذهبی داده است. بویژه که او ارشد ترین مرجع تقلید شیعیان است. این ابراز همدردی، هم تائید موقعیت مذهبی و سیاسی سید حسن خمینی است و هم اعلام آشکار جدائی از روحانیون حکومتی ایران. همان روحانیونی که یک پای کودتای 22 خرداد بودند و همچنان هستند.

بدین ترتیب، حوادث 14 خرداد در آرامگاه آیت الله خمینی، برخلاف همه نقشه ها و تصورات کودتاچی ها، نه باعث تضعیف، بلکه تقویت ناگهانی و فوق العاده موقعیت مذهبی و سیاسی حسن خمینی شد. بویژه که افکار عمومی بیدار و حساس نسبت به رویدادها و متنفر از اقدامات کودتاچیان، در عرض چند ساعت پشت سر وی قرار گرفت و اکنون وی در ردیف موسوی، خاتمی و کروبی سه چهره رهبری کننده جنبش سبز مورد حمایت مردم است.

درباره ابراز همدردی آیت الله سیستانی با سید حسن خمینی، سایت جماران اعلام داشت که حجت الاسلام شهرستانی، نماینده تام الاختیار آیت الله العظمی سیستانی در منزل سید حسن خمینی حضور یافته و در باره حوادث 14 خرداد اظهار تاسف کرد.

سپاه و مصباح یزدی دانشگاه آزاد را می خواهند!

سپاه و مصباح یزدی دانشگاه آزاد را می خواهند!
وقتی "اصل" قدرت است
اصولگرایان چرا به جان هم نیفتند؟


دولت می خواست دست بگذارد روی دانشگاه آزاد و پس از قانونی شدن این تصاحب، آن را پاس بدهد به سپاه پاسداران و موسسه مصباح یزدی در قم تا تبدیل شود به زیر مجموعه دانشگاه امام صادق و امام حسین که هر دو متعلق به سپاه اند و موسسه مصباح یزدی.

تمام کشاکش چند ساله اخیر بر سر دانشگاه آزاد همین است. بویژه که دانشگاه آزاد در سراسر ایران گسترده است و مانند یک حزب سراسری دانشجوئی می ماند و سپاه پاسداران هر تشکل و سازمانی را که وابسته به آن نباشد می خواهد از بین ببرد.

دعوا میان مجلس و دولت که حالا به دعوا میان گروه بندی های فراکسیون باصطلاح اصولگرا در مجلس شده است. همان ها که درپناه نیروی انتظامی به خانه مهدی کروبی حمله کردند و همان ها که باز در پناه نیروی انتظامی به بیت آیت الله صانعی حمله ور شدند، این بار در مقابل مجلس جمع شدند تا خواست دولت را برای تصاحب دانشگاه آزاد با تهدید و ارعاب بیان کنند!

مطهری نماینده مجلس هشتم که اکنون سخنگوی اصولگرایان مخالف احمدی نژاد شده، روز گذشته طی سخنانی در مجلس، درباره تظاهرات هدایت شده در مقابل مجلس با صراحت گفت که روح الله حسینیان نماینده دیگر مجلس آن تظاهرات را ترتیب داده بود. شیخ بی حیا و میانه سالی که دریدگی را از نوجوانی در حوزه علمیه قم تمرین کرد و در هر جنایتی که در زندان و بیرون از زندان طی دو دهه گذشته روی داده، او در آن دخیل بوده است. لاریجانی رئیس مجلس نیز بی آنکه از کسی نام ببرد گفت که آن اجتماعی مقابل مجلس و آن تابلوهائی که بالا برده شد، همگی هدایت شده و دست کسانی دیگری پشت آن بود!