Sunday, March 1, 2020

فیلم/ سرکوب مردم شیشدار ایلام توسط سپاه برای تصرف باغهای مردم

فیلم/ سرکوب مردم شیشدار ایلام  توسط سپاه برای تصرف باغهای مردم



عکس/ هفته نامه JUNGLE.WORLD آلمانی: ملاها به نشر و گسترش ویروس کرونا کمک میکنند!

عکس/ هفته نامه JUNGLE.WORLD  آلمانی: ملاها به نشر و گسترش ویروس کرونا کمک میکنند!


نماینده رشت: وضعیت گیلان بسیار وخیم‌ است/ بیمارستان‌ها ماسک ندارند غلامعلی جعفرزاده نماینده رشت در مجلس، با اشاره به شیوع ویروس کرونا در استان‌های مختلف ایران وضعیت استان گیلان و به‌ویژه رشت را بحرانی‌تر از سایر مناطق درگیر اعلام کرد و گفت تمام بیمارستان‌های رشت پُر از بیماران مشکوک به کرونا است. این نماینده رشت با اظهار تاسف از وضعیت ایجادشده در مرکز استان گیلان عنوان کرد، در حال حاضر بر سر در بیمارستان رازی (که به‌عنوان مرکز اصلی پذیرش بیماران کرونا در گیلان در نظر گرفته‌شده بود) نوشته‌اند به دلیل پُر شدن ظرفیت، بیماران جدید را پذیرش نمی‌کنند. وضعیت در بیمارستان‌های دیگر هم به همین ترتیب است. و حتی راهروهای بیمارستان‌ها هم پر از بیماران درگیر با آنفلوآنزا و کرونا شده است. کادر درمان بیمارستان‌های گیلان از کمبود شدید امکانات اولیه در رنج هستند. دلیل روشنی نداریم که چرا نماینده وزیر در رشت از ایجاد بیمارستان صحرایی در این شهر ممانعت می‌کند. در شرایطی که بیمارستان‌های رشت پُر از بیمار شده است می‌توان از سالن 6 هزارنفری ورزشی در رشت، تالارهای پذیرایی و مواردی مانند این‌ها هم برای پیشبرد کار و بستری و نجات جان مردم استفاده کرد. طبق گزارش‌های دهیاران و اعضای شوراهای روستا تعدادی از مردم روستاهای گیلان با علائم مشابه کرونا طی این مدت فوت کرده و بدون آنکه علت فوت آن‌ها ثبت شود، دفن شده‌اند. دفن افراد بدون رعایت موازین و پروتکل سازمان بهداشت جهانی و وزارت بهداشت می‌تواند وضعیت سلامت و زندگی مردم این مناطق را به‌شدت دچار مشکل کند.

نماینده رشت: وضعیت گیلان بسیار وخیم‌ است/ بیمارستان‌ها ماسک ندارند

غلامعلی جعفرزاده نماینده رشت در مجلس، با اشاره به شیوع ویروس کرونا در استان‌های مختلف ایران وضعیت استان گیلان و به‌ویژه رشت را بحرانی‌تر از سایر مناطق درگیر اعلام کرد و گفت تمام بیمارستان‌های رشت پُر از بیماران مشکوک به کرونا است.

این نماینده رشت با اظهار تاسف از وضعیت ایجادشده در مرکز استان گیلان عنوان کرد، در حال حاضر بر سر در بیمارستان رازی (که به‌عنوان مرکز اصلی پذیرش بیماران کرونا در گیلان در نظر گرفته‌شده بود) نوشته‌اند به دلیل پُر شدن ظرفیت، بیماران جدید را پذیرش نمی‌کنند.

وضعیت در بیمارستان‌های دیگر هم به همین ترتیب است. و حتی راهروهای بیمارستان‌ها هم پر از بیماران درگیر با آنفلوآنزا و کرونا شده است.

کادر درمان بیمارستان‌های گیلان از کمبود شدید امکانات اولیه در رنج هستند.

دلیل روشنی نداریم که چرا نماینده وزیر در رشت از ایجاد بیمارستان صحرایی در این شهر ممانعت می‌کند.

در شرایطی که بیمارستان‌های رشت پُر از بیمار شده است می‌توان از سالن 6 هزارنفری ورزشی در رشت، تالارهای پذیرایی و مواردی مانند این‌ها هم برای پیشبرد کار و بستری و نجات جان مردم استفاده کرد.

طبق گزارش‌های دهیاران و اعضای شوراهای روستا تعدادی از مردم روستاهای گیلان با علائم مشابه کرونا طی این مدت فوت کرده و بدون آنکه علت فوت آن‌ها ثبت شود، دفن شده‌اند.

دفن افراد بدون رعایت موازین و پروتکل سازمان بهداشت جهانی و وزارت بهداشت می‌تواند وضعیت سلامت و زندگی مردم این مناطق را به‌شدت دچار مشکل کند.

عکس/ در حاشه شیوع ویروس کرونا در ایران

عکس/ در حاشه شیوع ویروس کرونا در ایران