Sunday, April 22, 2012

پسر ابراهیم یزدی: پدرم از نظر شرایط جسمی و سنی قادر به تحمل زندان نیست جرس : روز دوشنبه دکتر ابراهیم یزدی، دبیر کل نهضت آزادی ایران، جهت اجرای حکم هشت سال حبس تعزیری به زندان اوین فراخوانده شد. این در حالی است که وی از کهولت سن و سرطان پروستات رنج می‌برد و نیاز به مراقبت مستمر پزشکی و درمانی دارد. نظر پزشکان نیز این است که وی از نظر شرایط جسمانی قادر به تحمل زندان نمی باشد. خلیل یزدی، فرزند دکتر ابراهیم یزدی با تایید خبر فراخوانده شدن دکتر یزدی برای اجرای حکم به “جرس” می گوید: “متاسفانه ایشان را برای اجرای حکم به زندان فراخوانده اند. قطعا گذراندن حکم برای هر انسان هشتاد ساله ای مشکل است بویژه که وضع پدر به لحاظ جسمی و عمل هایی که بخاطر سرطان انجام داده اند، مناسب نیست. پدر در محیط خانه تحت درمان و مراقبت هستند و انتقال ایشان به زندان می تواند مشکلات جسمانی ایشان را حاد سازد و خطراتی را متوجه سلامت جسمانی ایشان کند. البته روحیه پدر بسیار “محکم” و “عالی” است اما با روانه کردن ایشان به زندان، هم برای او و هم برای اعضای خانواده بخصوص مادرم فشار وارد می شود. در حقیقت، فقط پدر زندانی نمی شوند بلکه مادرم هم به همان میزان، این فشارها را متحمل می شوند. الان هم نگرانی شدید ما بخاطر شرایط جسمانی پدر است.” روز دوشنبه ۲۸ فروردین ماه ۱۳۹۱،افرادی که خود را وابسته به دایره اجرای احکام زندان اوین معرفی کردند، به کفیل ابراهیم یزدی اطلاع دادند که دبیر کل نهضت آزادی ایران باید ظرف مدت ۲۰ روز جهت اجرای حکم زندان خود را به اوین معرفی کند.


پسر ابراهیم یزدی: پدرم از نظر شرایط جسمی و سنی قادر به تحمل زندان نیست
جرس : روز دوشنبه دکتر ابراهیم یزدی، دبیر کل نهضت آزادی ایران، جهت اجرای حکم هشت سال حبس تعزیری به زندان اوین فراخوانده شد. این در حالی است که وی از کهولت سن و سرطان پروستات رنج می‌برد و نیاز به مراقبت مستمر پزشکی و درمانی دارد. نظر پزشکان نیز این است که وی از نظر شرایط جسمانی قادر به تحمل زندان نمی باشد.

خلیل یزدی، فرزند دکتر ابراهیم یزدی با تایید خبر فراخوانده شدن دکتر یزدی برای اجرای حکم به “جرس” می گوید: “متاسفانه ایشان را برای اجرای حکم به زندان فراخوانده اند. قطعا گذراندن حکم برای هر انسان هشتاد ساله ای مشکل است بویژه که وضع پدر به لحاظ جسمی و عمل هایی که بخاطر سرطان انجام داده اند، مناسب نیست. پدر در محیط خانه تحت درمان و مراقبت هستند و انتقال ایشان به زندان می تواند مشکلات جسمانی ایشان را حاد سازد و خطراتی را متوجه سلامت جسمانی ایشان کند. البته روحیه پدر بسیار “محکم” و “عالی” است اما با روانه کردن ایشان به زندان، هم برای او و هم برای اعضای خانواده بخصوص مادرم فشار وارد می شود. در حقیقت، فقط پدر زندانی نمی شوند بلکه مادرم هم به همان میزان، این فشارها را متحمل می شوند. الان هم نگرانی شدید ما بخاطر شرایط جسمانی پدر است.”

روز دوشنبه ۲۸ فروردین ماه ۱۳۹۱،افرادی که خود را وابسته به دایره اجرای احکام زندان اوین معرفی کردند، به کفیل ابراهیم یزدی اطلاع دادند که دبیر کل نهضت آزادی ایران باید ظرف مدت ۲۰ روز جهت اجرای حکم زندان خود را به اوین معرفی کند.
 

همه برای آینده آماده می شوند مصباح یزدی تلویزیون اینترنتی راه انداخت! جبهه پایداری به رهبری مصباح یزدی، یک شبکه تلویزیونی روی اینترنت راه انداخت. فعالیت اصلی این تلویزیون فعلا پخش سخنرانی ها و نظرات مصباح یزدی است، که در عمل دهن کجی به صدا و سیما بدلیل عدم پخش این سخنرانی ها و نظرات در دوران پس از قهر احمدی نژاد از خامنه ای و خانه نشینی 11 روزه وی است. با آن که مصباح یزدی درجریان آن قهر، تلاش کرد حساب خود را از احمدی نژاد جدا نشان بدهد، اما این نکته بر هیچیک از اعضای حاکمیت پنهان نیست که این یک مانور بود و مصباح یزدی و احمدی نژاد با یک تفکر مذهبی که برخاسته از تفکر حجتیه است، دستشان در یک کاسه است. برکناری حجت الاسلام "ذوالنور" از شاگردان معروف مصباح از قائم مقامی نماینده ولی فقیه در سپاه تحت عنوان بازنشستگی نیز نشانه دیگری بود بر وحشت از کودتای احمدی نژاد- مصباح یزدی و شماری از فرماندهان سپاه علیه خامنه ای و یا بدست گرفتن قدرت پس از در گذشت او. ذوالنور امیدوار بود به مجلس نهم برده شود و چند بار نیز دراین زمینه سخن گفت و وعده داد اما در این عرصه نیست کانون قدرت او را در لیست انتصابات مجلس نهم قرار نداد. رادیوئی که مصباح یزدی راه اندازی کرده «جهانی پایداری» نام دارد و چهار ساعت در روز سخنرانی‌های سیاسی و مذهبی، گفتگو، میزگرد، مناظره و خبر پخش خواهد کرد.


همه برای آینده آماده می شوندمصباح یزدی
تلویزیون اینترنتی راه انداخت!
 
 
 
 
جبهه پایداری به رهبری مصباح یزدی، یک شبکه تلویزیونی روی اینترنت راه انداخت. فعالیت اصلی این تلویزیون فعلا پخش سخنرانی ها و نظرات مصباح یزدی است، که در عمل دهن کجی به صدا و سیما بدلیل عدم پخش این سخنرانی ها و نظرات در دوران پس از قهر احمدی نژاد از خامنه ای و خانه نشینی 11 روزه وی است. با آن که مصباح یزدی درجریان آن قهر، تلاش کرد حساب خود را از احمدی نژاد جدا نشان بدهد، اما این نکته بر هیچیک از اعضای حاکمیت پنهان نیست که این یک مانور بود و مصباح یزدی و احمدی نژاد با یک تفکر مذهبی که برخاسته از تفکر حجتیه است، دستشان در یک کاسه است.
برکناری حجت الاسلام "ذوالنور" از شاگردان معروف مصباح از قائم مقامی نماینده ولی فقیه در سپاه تحت عنوان بازنشستگی نیز نشانه دیگری بود بر وحشت از کودتای احمدی نژاد- مصباح یزدی و شماری از فرماندهان سپاه علیه خامنه ای و یا بدست گرفتن قدرت پس از در گذشت او.
ذوالنور امیدوار بود به مجلس نهم برده شود و چند بار نیز دراین زمینه سخن گفت و وعده داد اما در این عرصه نیست کانون قدرت او را در لیست انتصابات مجلس نهم قرار نداد.
رادیوئی که مصباح یزدی راه اندازی کرده «جهانی پایداری» نام دارد و چهار ساعت در روز سخنرانی‌های سیاسی و مذهبی، گفتگو، میزگرد، مناظره و خبر پخش خواهد کرد.

عکس / رهاسازی نوزاد دو روزه اهواز - خبرگزاری مهر: نوزادی که تنها دو روز سن داشت در منطقه ای در خیابان نادری در کنار یک مجتمع تجاری از سوی والدینش رها شد. صبح امروز کسبه خیابان نادری با صحنه ای تالم برانگیز مواجه شدند و زجه های کودکی دو روزه در کنار پله های یک مجتمع تجاری آه از نهاد همه عابران و اهالی و کسبه محل بلند کرد زیرا یک نوزاد دو روزه در حالیکه در قنداق بود در این نقطه رها شد. در کنار این نوزاد شیشه شیر، شیر، پوشاک درون یک کیسه قرار گرفته بود تا هر کس آن را ببرد حداقل برای امروز برای نگهداری از این طفل معصوم مشکلی نداشته باشد. یکی از کسبه در این خصوص به خبرنگار مهر گفت: خانم جوانی نیز با دیدن این بچه قصد بردن نگهداری از آن را داشت که اهالی محل قبول نکردند و به کلانتری شماره 13 زنگ زدند. علی سراجی افزود: ماموران کلانتری نیز این بچه را بردند و به این زن گفتند دادگستری در خصوص این نوزاد می تواند تصمیم بگیرد و آنها در صورت ارائه مجوزهای لازم می توانند این کودک را در اختیار این زن جوان قرار دهند. وی عنوان کرد: نمی توانم والدین این کودک معصوم با چه نیتی و به چه دلیلی این نوزاد را رها کردند ولی امروز اشک بر چشمان خیلی از کسبه محل جاری شد.

عکس / رهاسازی نوزاد دو روزه 

اهواز - خبرگزاری مهر: نوزادی که تنها دو روز سن داشت در منطقه ای در خیابان نادری در کنار یک مجتمع تجاری از سوی والدینش رها شد.
صبح امروز کسبه خیابان نادری با صحنه ای تالم برانگیز مواجه شدند و زجه های کودکی دو روزه در کنار پله های یک مجتمع تجاری آه از نهاد همه عابران و اهالی و کسبه محل بلند کرد زیرا یک نوزاد دو روزه در حالیکه در قنداق بود در این نقطه رها شد.
در کنار این نوزاد شیشه شیر، شیر، پوشاک درون یک کیسه قرار گرفته بود تا هر کس آن را ببرد حداقل برای امروز برای نگهداری از این طفل معصوم مشکلی نداشته باشد.
یکی از کسبه در این خصوص به خبرنگار مهر گفت: خانم جوانی نیز با دیدن این بچه قصد بردن نگهداری از آن را داشت که اهالی محل قبول نکردند و به کلانتری شماره 13 زنگ زدند.
علی سراجی افزود: ماموران کلانتری نیز این بچه را بردند و به این زن گفتند دادگستری در خصوص این نوزاد می تواند تصمیم بگیرد و آنها در صورت ارائه مجوزهای لازم می توانند این کودک را در اختیار این زن جوان قرار دهند.
وی عنوان کرد: نمی توانم والدین این کودک معصوم با چه نیتی و به چه دلیلی این نوزاد را رها کردند ولی امروز اشک بر چشمان خیلی از کسبه محل جاری شد.










نظام آماده مقابله با نافرمانی احمدی نژاد میشود! چند سایت اینترنتی وابسته به دولت و مخالف دولت احمدی نژاد، که از اخبار نهادهای امنیتی نظام اطلاع دارند و یا ادعا می کنند که اطلاع دارند، در روزهای پس از مذاکرات اتمی استانبول دست به سلسله افشاگری هائی زده اند که تامل برانگیز است. از جمله این سایت ها "باکری آنلاین" و "رها پرس" اند. در پس رجز خوانی ها و تهدید و شاخ و شانه کشیدن های آنها برای هم، این چند خبر بیرون آمده است: سازمان امنیت سپاه، عملا وزارت اطلاعات را در اختیار گرفته و وزیر اطلاعات در نقش معاون "طائب" رئیس سازمان امنیت سپاه در وزارت اطلاعات اجرای مدیریت می کند. این دو نهاد امنیتی به کمک واحدهای ضد شورش سپاه، سلسله مانورهائی را در شهرهای شمال کشور اجرا کرده اند که هدف از آنها آماده شدن در مقابل تحرکات ناگهانی احمدی نژاد و طرفداران او در بسیج و لباس شخصی هاست. هم سایت های طرفدار احمدی نژاد و هم سایت های مخالف او که در بسیج و سازمان امنیت سپاه و وزارت اطلاعات باید فعال باشند، یکدیگر را متهم به انتقال اسناد و پرونده های وزارت اطلاعات با کامیون به خارج از این وزارتخانه کرده اند، اما هیچکدام ننوشته اند این کامیون ها که سوزن نبوده اند که در خیابان های تهران گُم شوند، به کجا برده شده اند؟ هیچکدام به بیت رهبری و یا مراکز غیر علنی که احمدی نژاد برپا کرده بعنوان محل انتقال این پرونده ها یاد نمی کنند. در آخرین مطلبی که یکی از سایت های طرفدار احمدی نژاد نوشته، مدعی شده که در مانورهای ضد اغتشاش، احمدی نژاد و باند او «دشمن فرضی» بوده اند.

نظام آماده مقابله با
نافرمانی احمدی نژاد میشود!
 
 
 
 
چند سایت اینترنتی وابسته به دولت و مخالف دولت احمدی نژاد، که از اخبار نهادهای امنیتی نظام اطلاع دارند و یا ادعا می کنند که اطلاع دارند، در روزهای پس از مذاکرات اتمی استانبول دست به سلسله افشاگری هائی زده اند که تامل برانگیز است. از جمله این سایت ها "باکری آنلاین" و "رها پرس" اند. در پس رجز خوانی ها و تهدید و شاخ و شانه کشیدن های آنها برای هم، این چند خبر بیرون آمده است:
سازمان امنیت سپاه، عملا وزارت اطلاعات را در اختیار گرفته و وزیر اطلاعات در نقش معاون "طائب" رئیس سازمان امنیت سپاه در وزارت اطلاعات اجرای مدیریت می کند.
این دو نهاد امنیتی به کمک واحدهای ضد شورش سپاه، سلسله مانورهائی را در شهرهای شمال کشور اجرا کرده اند که هدف از آنها آماده شدن در مقابل تحرکات ناگهانی احمدی نژاد و طرفداران او در بسیج و لباس شخصی هاست.
هم سایت های طرفدار احمدی نژاد و هم سایت های مخالف او که در بسیج و سازمان امنیت سپاه و وزارت اطلاعات باید فعال باشند، یکدیگر را متهم به انتقال اسناد و پرونده های وزارت اطلاعات با کامیون به خارج از این وزارتخانه کرده اند، اما هیچکدام ننوشته اند این کامیون ها که سوزن نبوده اند که در خیابان های تهران گُم شوند، به کجا برده شده اند؟ هیچکدام به بیت رهبری و یا مراکز غیر علنی که احمدی نژاد برپا کرده بعنوان محل انتقال این پرونده ها یاد نمی کنند.
در آخرین مطلبی که یکی از سایت های طرفدار احمدی نژاد نوشته، مدعی شده که در مانورهای ضد اغتشاش، احمدی نژاد و باند او «دشمن فرضی» بوده اند.

نظام آماده مقابله با نافرمانی احمدی نژاد میشود! چند سایت اینترنتی وابسته به دولت و مخالف دولت احمدی نژاد، که از اخبار نهادهای امنیتی نظام اطلاع دارند و یا ادعا می کنند که اطلاع دارند، در روزهای پس از مذاکرات اتمی استانبول دست به سلسله افشاگری هائی زده اند که تامل برانگیز است. از جمله این سایت ها "باکری آنلاین" و "رها پرس" اند. در پس رجز خوانی ها و تهدید و شاخ و شانه کشیدن های آنها برای هم، این چند خبر بیرون آمده است: سازمان امنیت سپاه، عملا وزارت اطلاعات را در اختیار گرفته و وزیر اطلاعات در نقش معاون "طائب" رئیس سازمان امنیت سپاه در وزارت اطلاعات اجرای مدیریت می کند. این دو نهاد امنیتی به کمک واحدهای ضد شورش سپاه، سلسله مانورهائی را در شهرهای شمال کشور اجرا کرده اند که هدف از آنها آماده شدن در مقابل تحرکات ناگهانی احمدی نژاد و طرفداران او در بسیج و لباس شخصی هاست. هم سایت های طرفدار احمدی نژاد و هم سایت های مخالف او که در بسیج و سازمان امنیت سپاه و وزارت اطلاعات باید فعال باشند، یکدیگر را متهم به انتقال اسناد و پرونده های وزارت اطلاعات با کامیون به خارج از این وزارتخانه کرده اند، اما هیچکدام ننوشته اند این کامیون ها که سوزن نبوده اند که در خیابان های تهران گُم شوند، به کجا برده شده اند؟ هیچکدام به بیت رهبری و یا مراکز غیر علنی که احمدی نژاد برپا کرده بعنوان محل انتقال این پرونده ها یاد نمی کنند. در آخرین مطلبی که یکی از سایت های طرفدار احمدی نژاد نوشته، مدعی شده که در مانورهای ضد اغتشاش، احمدی نژاد و باند او «دشمن فرضی» بوده اند.

نظام آماده مقابله با
نافرمانی احمدی نژاد میشود!
 
 
 
 
چند سایت اینترنتی وابسته به دولت و مخالف دولت احمدی نژاد، که از اخبار نهادهای امنیتی نظام اطلاع دارند و یا ادعا می کنند که اطلاع دارند، در روزهای پس از مذاکرات اتمی استانبول دست به سلسله افشاگری هائی زده اند که تامل برانگیز است. از جمله این سایت ها "باکری آنلاین" و "رها پرس" اند. در پس رجز خوانی ها و تهدید و شاخ و شانه کشیدن های آنها برای هم، این چند خبر بیرون آمده است:
سازمان امنیت سپاه، عملا وزارت اطلاعات را در اختیار گرفته و وزیر اطلاعات در نقش معاون "طائب" رئیس سازمان امنیت سپاه در وزارت اطلاعات اجرای مدیریت می کند.
این دو نهاد امنیتی به کمک واحدهای ضد شورش سپاه، سلسله مانورهائی را در شهرهای شمال کشور اجرا کرده اند که هدف از آنها آماده شدن در مقابل تحرکات ناگهانی احمدی نژاد و طرفداران او در بسیج و لباس شخصی هاست.
هم سایت های طرفدار احمدی نژاد و هم سایت های مخالف او که در بسیج و سازمان امنیت سپاه و وزارت اطلاعات باید فعال باشند، یکدیگر را متهم به انتقال اسناد و پرونده های وزارت اطلاعات با کامیون به خارج از این وزارتخانه کرده اند، اما هیچکدام ننوشته اند این کامیون ها که سوزن نبوده اند که در خیابان های تهران گُم شوند، به کجا برده شده اند؟ هیچکدام به بیت رهبری و یا مراکز غیر علنی که احمدی نژاد برپا کرده بعنوان محل انتقال این پرونده ها یاد نمی کنند.
در آخرین مطلبی که یکی از سایت های طرفدار احمدی نژاد نوشته، مدعی شده که در مانورهای ضد اغتشاش، احمدی نژاد و باند او «دشمن فرضی» بوده اند.

از یک گزارش دریافتی حضور ناگهانی شیخ مهدی کروبی در کاشان سلام - چهارشنبه هفته گذشته، به صورت ناگهانی شیخ مهدی کروبی را به همراه یک تیم امنیتی به کاشان آوردند و بردند به چند خانه تاریخی کاشان. گفتند که ایشان را برای دیدن این خانه ها به کاشان آورده اند. در خلال این بازدید، که عده ای از مردم بازدید کننده این خانه های تاریخی متوجه حضور کروبی شده و با اشتیاق به او خیره شده بودند، وی در میان ماموران با صدای بلند گفت: « بسم الله الرحمن الرحیم. تاکید میکنم بر مواضع خود محکم ایستاده ام و هیچ خلل و تردیدی در این زمینه ندارم.» ماموران که پیش بینی این صحنه را نکرده بودند، شتابزده آقای کروبی را باز گرداندند به اتومبیلی که با آن وی را آورده بودند. من در جمع مردم و شاهد این صحنه بودم و با اطمینان میتوانم بگویم که حال عمومی شیخ شجاع مساعد بود. پس از این واقعه، "علی انسانی" که از مداحان معروف است، به کاشان آمده و تاکنون چند بار به منبر رفته و بی آن که نام موسوی و کروبی را بیآورد، علیه مخالفان رهبری سخنرانی و مداحی کرده است.


  از یک گزارش دریافتی
حضور ناگهانی
شیخ مهدی کروبی در کاشان
 
 
 
 
سلام - چهارشنبه هفته گذشته، به صورت ناگهانی شیخ مهدی کروبی را به همراه یک تیم امنیتی به کاشان آوردند و بردند به چند خانه تاریخی کاشان. گفتند که ایشان را برای دیدن این خانه ها به کاشان آورده اند. در خلال این بازدید، که عده ای از مردم بازدید کننده این خانه های تاریخی متوجه حضور کروبی شده و با اشتیاق به او خیره شده بودند، وی در میان ماموران با صدای بلند گفت:
« بسم الله الرحمن الرحیم. تاکید میکنم بر مواضع خود محکم ایستاده ام و هیچ خلل و تردیدی در این زمینه ندارم.»
ماموران که پیش بینی این صحنه را نکرده بودند، شتابزده آقای کروبی را باز گرداندند به اتومبیلی که با آن وی را آورده بودند.
من در جمع مردم و شاهد این صحنه بودم و با اطمینان میتوانم بگویم که حال عمومی شیخ شجاع مساعد بود.
پس از این واقعه، "علی انسانی" که از مداحان معروف است، به کاشان آمده و تاکنون چند بار به منبر رفته و بی آن که نام موسوی و کروبی را بیآورد، علیه مخالفان رهبری سخنرانی و مداحی کرده است.
 

عکس / "پشتکوه" فریدونشهر در بهار برای بزرگنمایی روی عکسها کلیک کنید عکسها از ایرنا

عکس / "پشتکوه" فریدونشهر در بهار
برای بزرگنمایی روی عکسها کلیک کنید

عکسها از ایرنا














اجلاس عبور از بحران
در مجمع مصلحت نظام
حضور احمدی نژاد در جلسه روز گذشته مجمع مصلحت نظام به ریاست هاشمی رفسنجانی، تائید دیگری شد بر نقش جدیدی که رفسنجانی از طریق مجمع مصلحت برای عبور جمهوری اسلامی از بحران داخلی و خارجی بر عهده گرفته است. این حضورهمچنین نشان داد که احمدی نژاد دیگر در موقعیتی نیست که در 7 سال گذشته بود. کسانی که در روزهای اخیر بعنوان مجریان طرح جدید مذاکرات اتمی و حل بحران داخلی فعال شده اند، همگی در جلسه دیروز حضور موثر داشتند. از حسن روحانی تا علی اکبر ولایتی، از جلیلی دبیر شورای ملی تا علی لاریجانی. احمدی نژاد که عملا از صحنه عملی سیاست – بویژه سیاست خارجی- کنار گذاشته شده، روز گذشته در این جلسه شرکت کرد و در کنار هاشمی نشست. دیگر از خیزهائی که بنام افشاگری علیه هاشمی برداشته بود خبری نبود. شاید نگاه هاشمی به او، خود بهترین تفسیر در باره مناسبات این دو باشد. آن که بزودی باید کاخ ریاست جمهوری را تخلیه کند و آن که با خونسردی موج ها را از روی سر گذرانده و می گذراند و می ماند تا بموقع دیگران را بدرقه کند.
در اخبار که روز گذشته درباره جلسه مجمع مصلحت مخابره شد، معلوم شد "محمد هاشمی" برادر هاشمی رفسنجانی و رئیس سابق صدا و سیما که دراین دوره عضو مجمع نیست، بعنوان رئیس دفتر هاشمی رفسنجانی در مجمع مشغول به کار شده و در عمل، درجریان همه مسائل است.
هاشمی در این جلسه گفت که امیدوار است حضور احمدی نژاد در جلسات مجمع تداوم پیدا کند. و این یعنی احمدی نژاد در چارچوب مصوبات مجمع مصلحت نظام کنترل شود.
همچنین درجلسه روز گذشته، جلیلی دبیر شورای عالی امنیت ملی، که مطابق روال منطقی باید در مجلس شورا گزارش بدهد، در جلسه دیروز گزارشی از مذاکرات اخیر اتمی در استانبول با   گرو1+5 داد.
این نیز بدان معناست که جریان مصالحه اتمی نیز از کانال مجمع مصلحت هدایت می شود و معنای عملی آن گفته علی خامنه ای درباره مصوبات این مجمع که در اینجا می توانید دوباره بخوانید، بتدریج از پرده بیرون می آید.
قرار است جلسات مجمع بصورت منظم، هر هفته تشکیل شود. در جلسه روز گذشته، وزیر دفاع سرتیپ "وحیدی" که فرمانده اسبق سپاه قدس است نیز حضور داشت. همچنان که سردار سرتیپ صفار هرندی، سردبیر سابق کیهان، اولین وزیر ارشاد کابینه احمدی نژاد و مشاور مطبوعاتی کنونی فرمانده کل سپاه، پس از چند سال حملات تند تبلیغاتی علیه رفسنجانی سر را زیر انداخته و درجلسه روز گذشته مجمع حضور یافت و یک گوشه ای نشست و به حرف بزرگترهای جلسه گوش داد!