Monday, January 6, 2014

ختم مادر سلحشور بگو دوستت کیست تا بگویم خودت کیستی؟ سلحشور از فیلمبرداری اعترافات تلویزیونی رسید به فیلمسازی. شهرت او نه بخاطر فیلم های که ساخته، بلکه به دلیل سرقتی است که از فیلمنامه ها کرده است. چند فیلم امنیتی علیه مردم و به نیابت از ارگان های امنیتی نیز ساخته است. بحث نه بر سر حرفه و کار باصطلاح هنری اوست، بلکه بحث از مراسم ترحیم مادرش است که مرده و دیروز برگزار شد. حضور چهره هائی که در این مراسم ترحیم حضور یافته اند تا به سلحشور تسلیت بگویند مصداق این ضرب المثل است: بگو دوستانت کیستند، تا بگویم خودت کیستی؟ مراسم در مسجد بلال صدا و سیما برگزار شد و علاوه بر مداحان و برخی فرماندهان سپاه، روح الله حسنیان یار همیشه در صحنه سعید امامی عامل اجرای قتل های زنجیره ای، مجتبی و میثم فرزندان علی خامنه‌ای (عکس میثم را می بینید)، حسین شریعتمداری، وحید حقانی منشی مخصوص رهبر و حسین طائب رئیس سازمان امنیت سپاه و عامل بسیاری از جنایات پس از انتخابات 88 ، سردار رادان از مجرمین بازداشتگاه کهریزک و... حضور داشتند و سخنران نیز یکی از منفورترین روحانیون میانه سال حامی سفت و سخت احمدی نژاد یعنی "پناهیان" بود


ختم مادر سلحشور
بگو دوستت کیست
تا بگویم خودت کیستی؟

سلحشور از فیلمبرداری اعترافات تلویزیونی رسید به فیلمسازی. شهرت او نه بخاطر فیلم های که ساخته، بلکه به دلیل سرقتی است که از فیلمنامه ها کرده است. چند فیلم امنیتی علیه مردم و به نیابت از ارگان های امنیتی نیز ساخته است. بحث نه بر سر حرفه و کار باصطلاح هنری اوست، بلکه بحث از مراسم ترحیم مادرش است که مرده و دیروز برگزار شد. حضور چهره هائی که در این مراسم ترحیم حضور یافته اند تا به سلحشور تسلیت بگویند مصداق این ضرب المثل است: بگو دوستانت کیستند، تا بگویم خودت کیستی؟
مراسم در مسجد بلال صدا و سیما برگزار شد و علاوه بر مداحان و برخی فرماندهان سپاه، روح الله حسنیان یار همیشه در صحنه سعید امامی عامل اجرای قتل های زنجیره ای، مجتبی و میثم فرزندان علی خامنه‌ای (عکس میثم را می بینید)، حسین شریعتمداری، وحید حقانی منشی مخصوص رهبر و حسین طائب رئیس سازمان امنیت سپاه و عامل بسیاری از جنایات پس از انتخابات 88 ، سردار رادان از مجرمین بازداشتگاه کهریزک و... حضور داشتند و سخنران نیز یکی از منفورترین روحانیون میانه سال حامی سفت و سخت احمدی نژاد یعنی "پناهیان" بود.


ظریف در حال رقص ظریف (باله) «کمردرد کیهانی» ظریف بهبود یافت

ظریف در حال رقص ظریف (باله)

«کمردرد کیهانی» ظریف بهبود یافت

ظریف در حال رقص ظریف (باله)

ژه ای در رابطه با نطق مطهری در مجلس: نمایندگان مجلس مصونیت ندارند و میتوان آنها را تحت پیگرد قرار داد به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین، غلامحسین محسنی اژه ای سخنگوی قوه قضاییه در نشست خبری امروز خود درباره ماجرای نطق پیش از دستور علی مطهری گفت: طبق قانون اساسی یک نماینده مجلس در راستای انجام وظایف نمایندگی خود می‌تواند در هر موضوعی اظهارنظر کند و براساس این اصل اگر یک نماینده در چارچوب وظایف نمایندگی خود اظهار نظر کرد کسی نمی‌تواند متعرض وی شود. اما اگر یک نماینده در نطق پیش از دستور یا در صحن علنی مجلس به فردی یا نهادی توهین کند می‌توان وی را تحت تعقیب قرار داد. دادستان کل کشور گفت: طبق قانون اساسی نماینده مجلس آزاد است صرفا در چارچوب نمایندگی خود اظهار نظر کند اما اگر به فردی توهین کرد این عمل قابل پیگرد است حتی اگر یک نماینده در صحبت‌هایش به فردی و یا نهادی افترا بزند این موضوع قابل تعقیب است اما یک بحث مطرح شده و آن این است که آیا نماینده‌ای که صحبت می‌کند مصونیت مطلق دارد باید گفت خیر در تفسیری که شورای نگهبان انجام داده و آن را تصویب کرده با صراحت بیان شده است که این اصل مانع از این نیست که اگر یک نماینده مرتکب جرم شد، قوه قضائیه نتواند وی را تعقیب کند. در قانون اساسی آمده که تمام آحاد جامعه در برابر قانون مساوی‌اند و اگر یک نماینده در مجلس به فردی توهین کرد باید مصون باشد آیا این موضوع تبعیض نیست. او ادامه داد: بحث دیگر این است که در قانون جدیدی که در آیین‌نامه داخلی مجلس مدتی پیش تصویب شد، مواد و تبصره‌هایی آمده که ممکن است ایجاد شبهه کند در یکی از تبصره‌های این قانون آمده که اگر فردی از ماده 9 تخلف کند (ماده 9 عیناً متن قانون اساسی است) قابل تعقیب است. ممکن است در تبصره‌ها اختلاف برداشت‌ وجود داشته باشد اما اینکه بگوییم اگر یک نماینده مجلس توهین یا افترایی را به شخص یا نهادی روا داشت قابل تعقیب نیست این موضوع درست نیست.

ژه ای  در رابطه با نطق مطهری در مجلس:
نمایندگان مجلس مصونیت ندارند و میتوان آنها را تحت پیگرد قرار داد 


به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین، غلامحسین محسنی اژه ای سخنگوی قوه قضاییه در نشست خبری امروز خود درباره ماجرای نطق پیش از دستور علی مطهری گفت: طبق قانون اساسی یک نماینده مجلس در راستای انجام وظایف نمایندگی خود می‌تواند در هر موضوعی اظهارنظر کند و براساس این اصل اگر یک نماینده در چارچوب وظایف نمایندگی خود اظهار نظر کرد کسی نمی‌تواند متعرض وی شود. اما اگر یک نماینده در نطق پیش از دستور یا در صحن علنی مجلس به فردی یا نهادی توهین کند می‌توان وی را تحت تعقیب قرار داد.
دادستان کل کشور گفت: طبق قانون اساسی نماینده مجلس آزاد است صرفا در چارچوب نمایندگی خود اظهار نظر کند اما اگر به فردی توهین کرد این عمل قابل پیگرد است حتی اگر یک نماینده در صحبت‌هایش به فردی و یا نهادی افترا بزند این موضوع قابل تعقیب است اما یک بحث مطرح شده و آن این است که آیا نماینده‌ای که صحبت می‌کند مصونیت مطلق دارد باید گفت خیر در تفسیری که شورای نگهبان انجام داده و آن را تصویب کرده با صراحت بیان شده است که این اصل مانع از این نیست که اگر یک نماینده مرتکب جرم شد، قوه قضائیه نتواند وی را تعقیب کند. در قانون اساسی آمده که تمام آحاد جامعه در برابر قانون مساوی‌اند و اگر یک نماینده در مجلس به فردی توهین کرد باید مصون باشد آیا این موضوع تبعیض نیست.

او ادامه داد: بحث دیگر این است که در قانون جدیدی که در آیین‌نامه داخلی مجلس مدتی پیش تصویب شد، مواد و تبصره‌هایی آمده که ممکن است ایجاد شبهه کند در یکی از تبصره‌های این قانون آمده که اگر فردی از ماده 9 تخلف کند (ماده 9 عیناً متن قانون اساسی است) قابل تعقیب است. ممکن است در تبصره‌ها اختلاف برداشت‌ وجود داشته باشد اما اینکه بگوییم اگر یک نماینده مجلس توهین یا افترایی را به شخص یا نهادی روا داشت قابل تعقیب نیست این موضوع درست نیست.

"طرح کمیته ناظر بر مسئله هسته‌ای خارج از اختیارات مجلس است" * افزایش ۸۰ هزار تومانی حقوق کارگران منتفی شد طرح کمیته ناظر بر مسئله هسته‌ای خارج از اختیارات مجلس است یک نماینده سابق مجلس شورای اسلامی طرح کمیته ناظر بر مسئله هسته‌ای از سوی نمایندگان مجلس را خارج از حیطه اختیارات مجلس دانست و تصریح کرد: قانون حیطه اختیارات و وظایف مجلس را مشخص کرده است و مجلسیان نمی‌توانند چنین درخواست‌هایی داشته باشند، چرا که پرونده هسته‌ای یک پرونده اجرایی است و حوزه وظایف و اختیارات مجلس امور نظارتی و تقنینی است. حشمت‌الله فلاحت‌پیشه در گفت‌وگو با خبرنگار ایلنا، در خصوص اظهارات اخیر نماینده تهران درباره تشکیل کمیته ناظر بر مذاکرات هسته‌ای گفت: اعتقاد دارم که پرونده هسته‌ای و سیاست خارجی ایران مشکلی در خصوص نظارت ندارد. وی با بیان اینکه طرح چنین مباحثی منجر به تضعیف تیم مذاکره‌کننده ایرانی می‌شود، تاکید کرد: به نظرم پرونده هسته‌ای باید از ابتدا از دستور کار اجرایی شورای عالی امنیت ملی خارج و به وزرات امور خارجه انتقال می‌یافت، چرا که این مسئله منجر به پیگیری حرفه‌ای‌تر و چابک‌تر مسئله می‌شد. افزایش ۸۰ هزار تومانی حقوق کارگران منتفی شد در حالی که قرار بود با مصوبه جدید هیئت وزیران، حق مسکن کارگران از مردادماه امسال ۲۰ هزارتومان شود، اما دولت مصوبه هفتم مرداد شورای عالی کار را تغییر داد و معاون اول رئیس جمهور اجرای افزایش تنها ۱۰هزارتومانی حق مسکن مشمولان قانون کار که از ۸ سال گذشته ثابت مانده بود را به ابتدای سال آینده موکول کرد. مقامات کارگری می گویند هیئت وزیران تنها می توانست درباره مبلغ حق مسکن و نه زمان اجرای آن اظهارنظرکند، با تصمیم جدید دولت افزایش ۸۰ هزارتومانی حقوق ۱۲ میلیون مشمول قانون کار تا پایان سال منتفی شد.

"طرح کمیته ناظر بر مسئله هسته‌ای خارج از اختیارات مجلس است"
* افزایش ۸۰ هزار تومانی حقوق کارگران منتفی شد

طرح کمیته ناظر بر مسئله هسته‌ای خارج از اختیارات مجلس است
یک نماینده سابق مجلس شورای اسلامی طرح کمیته ناظر بر مسئله هسته‌ای از سوی نمایندگان مجلس را خارج از حیطه اختیارات مجلس دانست و تصریح کرد: قانون حیطه اختیارات و وظایف مجلس را مشخص کرده است و مجلسیان نمی‌توانند چنین درخواست‌هایی داشته باشند، چرا که پرونده هسته‌ای یک پرونده اجرایی است و حوزه وظایف و اختیارات مجلس امور نظارتی و تقنینی است.
حشمت‌الله فلاحت‌پیشه در گفت‌وگو با خبرنگار ایلنا، در خصوص اظهارات اخیر نماینده تهران درباره تشکیل کمیته ناظر بر مذاکرات هسته‌ای گفت: اعتقاد دارم که پرونده هسته‌ای و سیاست خارجی ایران مشکلی در خصوص نظارت ندارد.
وی با بیان اینکه طرح چنین مباحثی منجر به تضعیف تیم مذاکره‌کننده ایرانی می‌شود، تاکید کرد: به نظرم پرونده هسته‌ای باید از ابتدا از دستور کار اجرایی شورای عالی امنیت ملی خارج و به وزرات امور خارجه انتقال می‌یافت، چرا که این مسئله منجر به پیگیری حرفه‌ای‌تر و چابک‌تر مسئله می‌شد.
افزایش ۸۰ هزار تومانی حقوق کارگران منتفی شد
در حالی که قرار بود با مصوبه جدید هیئت وزیران، حق مسکن کارگران از مردادماه امسال ۲۰ هزارتومان شود، اما دولت مصوبه هفتم مرداد شورای عالی کار را تغییر داد و معاون اول رئیس جمهور اجرای افزایش تنها ۱۰هزارتومانی حق مسکن مشمولان قانون کار که از ۸ سال گذشته ثابت مانده بود را به ابتدای سال آینده موکول کرد.

مقامات کارگری می گویند هیئت وزیران تنها می توانست درباره مبلغ حق مسکن و نه زمان اجرای آن اظهارنظرکند، با تصمیم جدید دولت افزایش ۸۰ هزارتومانی حقوق ۱۲ میلیون مشمول قانون کار تا پایان سال منتفی شد.
 

بهمنی: بابک زنجانی زمان ما بدهی نداشت ایسنا: محمود بهمنی در حاشیه‌ همایش بانکداری الکترونیک و نظام‌های پرداخت در پاسخ به اینکه آیا بابک زنجانی در دوره‌ شما پولی را واریز کرده است؟ اظهار کرد: ما اصلا ارتباطی با بابک زنجانی نداشتیم و نمی‌دانیم ارتباطش با کجا بوده است؟ وی افزود: ما که نمی‌توانیم به وزارت نفت چیزی را ابلاغ کنیم؛ هر کس خوب و بد را خودش تشخیص می‌دهد و تصمیم می‌گیرد. بهمنی در پاسخ به اینکه آیا در آن زمان پولی از سوی بابک زنجانی به حساب واریز شد یا خیر؟ گفت:‌ خیر؛ اصلا در آن زمان بابک زنجانی بدهی نداشت و در واقع از زمانی که صادرات نفت ایران تحریم شد پول را با استفاده از روش‌های دیگری به حساب واریز می‌کردند. رییس کل سابق بانک مرکزی در پاسخ به این که‌ آیا این روش دریافت پول قانونی بوده است یا خیر؟ تصریح کرد: من اصلا در این زمینه وارد نشده‌ام و موضوع به ما ارتباط نداشت؛ وزارت نفت هر چه نفت می‌فروخت به حساب خزانه واریز می‌کرد و اگر نمی‌فروخت ما نمی‌توانستیم مدعی شویم و در این زمینه وارد نشده‌ام.

بهمنی: بابک زنجانی زمان ما بدهی نداشت
ایسنا: محمود بهمنی در حاشیه‌ همایش بانکداری الکترونیک و نظام‌های پرداخت در پاسخ به اینکه آیا بابک زنجانی در دوره‌ شما پولی را واریز کرده است؟ اظهار کرد: ما اصلا ارتباطی با بابک زنجانی نداشتیم و نمی‌دانیم ارتباطش با کجا بوده است؟
وی افزود: ما که نمی‌توانیم به وزارت نفت چیزی را ابلاغ کنیم؛ هر کس خوب و بد را خودش تشخیص می‌دهد و تصمیم می‌گیرد.
بهمنی در پاسخ به اینکه آیا در آن زمان پولی از سوی بابک زنجانی به حساب واریز شد یا خیر؟ گفت:‌ خیر؛ اصلا در آن زمان بابک زنجانی بدهی نداشت و در واقع از زمانی که صادرات نفت ایران تحریم شد پول را با استفاده از روش‌های دیگری به حساب واریز می‌کردند.

رییس کل سابق بانک مرکزی در پاسخ به این که‌ آیا این روش دریافت پول قانونی بوده است یا خیر؟ تصریح کرد: من اصلا در این زمینه وارد نشده‌ام و موضوع به ما ارتباط نداشت؛ وزارت نفت هر چه نفت می‌فروخت به حساب خزانه واریز می‌کرد و اگر نمی‌فروخت ما نمی‌توانستیم مدعی شویم و در این زمینه وارد نشده‌ام.