Tuesday, June 9, 2009

بازی امروز

بازی امروز

من یکی از اعضای ستاد احمدی نژاد هستم. این خبر را منتشر کنید: این ستاد 60 هزاز بلیت ورزشگاه را برای بازی ایران- امارات در ورزشگاه آزادی خریده و بین بسیج تقسیم کرده. به آنها دستور داده شده، با توجه به پخش مسابقه از سیما، با پرچم و عکس احمدی نژاد در سراسر ورزشگاه پخش شوند.

آخرین "پیامک" تهران بعد از همایش زنجیره سبز


امروز تهران سراسر سبز بود. حال و هوای سالهای اصلاحات را دوباره میشد حس کرد. از میدان ونک و اطراف آن عکسهایی گرفتم که فرستادم تا ببینید. اکثرا دختران و پسران بیست و چند ساله بودند و البته کم و بیش کسانی که مو سفید کرده اند. گاه و بیگاه اتوموبیل یا موتوری که پوستر احمدی نژاد را همراه داشتند در حین عبور از ترافیک سنگین با هو کردن مردم روبرو می شد. آشکارا، مردم خود، انتخابات را دو قطبی کرده اند.

موج سبز در یک هفته ی گذشته به سونامی تبدیل شده است. مردم کاری به مناظره ها ندارند به این معنی که بیزاری از احمدی نژاد به حدی است که حتی حالت تهاجمی احمدی نژاد در مناظره با کروبی (که در نگاه اول او را برنده نشان میداد) به ضد خود بدل شد! برای دانستن نظر مردم باید شعارهایشان را دید (نمونه های زیادی را از زنجیره ی سبز امروز آورده‌ام.)

نشان دادن عکس همسر موسوی کاملا به ضد خود بدل شده و همه آنرا ناجوانمردی و عملی ضد اخلاقی از جانب احمدی نژاد می دانند. امروز هم در مستند دوم موسوی به درستی روی این مساله (نشان دادن عکس) و قبح آن تاکید شد. مردم از مناظره موسوی و احمدی نژاد به بعد جلوتر از مناظره ها حرکت می کنند. شاید اثر مناظره های بعدی بیشتر روی حامیان نزدیک کاندیداها و گسستن و پیوستن به کاندیدایی دیگر اثر گذار باشد.

شعارهایی که امروز مردم در زنجیره ی سبز می دادند متنوع بود:

مناظره به پا شد، احمدی کله پا شد!

رو قلب من نوشته - موسوی سرنوشته!

بگم! بگم! چی بهتر از چیتوزه!

ای دکتر دروغگو- پس هاله ی نورت کو!

احمدی کم میاره – موتور سوار میاره

نیروی انتظامی تشکر تشکر!



اینهم اس.ام.اس امروز تهران: "با نزدیک شدن انتخابات، هاله یی زرد رنگ در اطراف شلوار احمدی نژاد دیده شده!"

شعار اصلی زنجیره سبز دیروز بگم؟ بگو، اما دروغ نگو! دو دوتا؟ ده تا!



4 گزارش از تهران و شیراز
1- درباره زنجیره سبز حمایت از موسوی، سایت های مختلف اخباری را منتشر کرده اند.

دو سوی خیابان ولیصر را پر کرده بودند. گروهی می‌گفتند «بگم ؟» گروه مقابل پاسخ می‌داد: «بگو بگو اما دیگه دروغ نگو».

زمانی که دسته‌ای از حامیان احمدی‌نژاد با موتور های خود در خیابان ولیصر حضور یافتند و شعارهایی تند علیه موسوی سر دادند، حامیان موسوی بدون هرگونه پاسخ متقابل فقط شعار دادند: «احمدی بای بای - احمدی بای بای.»

زنجیره سبز مردم به شکل چند ردیفه درخیابان ولیعصر تشکیل شده بود، با در دست داشتن پلاکاردهایی، که در آن ها رعایت ادب از سوی دولتمردان خواسته شده بود.

در برخی از این پلاکاردها نوشته شده بود: «دروغ ممنوع»، «ادب مرد به ز دولت اوست»،



زنجیره سبز مردم تهران که نگرانی‌ از دستکاری در شمارش آرا در آن موج می زد، این شعار را داشت: «اگر تقلب نشه موسوی اول می‌شه».

جمعیت در مقابل ساختمان خبرگزاری جمهوری اسلامی (ایرنا) شعار دادند: «ایرنا حیا کن! موسوی رو رها کن.»

«احمدی کم می‌آره، ناموس وسط می‌آره»،



2- امروز به دعوت ستاد تبلیغاتی موسوی هواداران او از راه آهن تا تجریش زنجیره انسانی تشکیل دادند که عملا به تظاهرات بزرگی منجر شد. شرکت انبوهی از مردم که جوانان و دانشجویان در آن نمود ویژه ای داشتند جلب نظر می کرد . نکته جالب این تظاهرات استفاده از رنگ سبز در همه اشکال آن بود. پسران بازوبند سبز داشتند، دختران تل سبز زده بودند، بسیاری رنگ سبز به کف دست یا صورتشان مالیده بودند و ...خلاصه همه جا سبز بود و می خواستند آن موج سبزی را که میرحسین نام برده بود با رنگ سبز نمود ویژه ای ببخشند.

شعارهای مردم خبر از تغییر بزرگی در عمق جامعه دارد. مردمی که تلاش شده بود با پوپولیسم نفتی فریب داده شوند امروز علیه بانیان این سیاست شعار می دادند:

مرگ بر این دولت مردم فریب

طنز هم در حرکت زنجیری مردم جالب بود. از جمله با اشاره به دروغگوئی احمدی نژاد شعار میدادند: دو دو تا ده تا!

دوچرخه سواران سبزپوش با استفاده از علائم راهنمایی و رانندگی این شعار را جلوی دوچرخه خود نصب کرده بودند : دروغ ممنوع!



3- در زنجیره انسانی خیابان ولی عصر در یک سمت زنان و در یک سمت مردان ایستاده بودند. در حوالی مصلای تهران هم موتوری ها که بی شباهت به خود احمدی نژاد نیستند جمع شده بودند. جمعیت قابل ملاحظه ای نیستند ولی سر و صدایشان زیاد است.

در میدان منیریه هم مردم خط سبز را از تجریش تا راه آهن می رفتند. جمعیت واقعا زیاد بود. حتی سرو صدا اجازه نمی داد کسی صدای کسی را در تلفن های همراه بشنود. هیچ ماشینی در این مسیر عکس احمدی نژاد را نداشت. جنبش سبز از جوان ها عبور کرده و حالا نوجوانان هم وسیعا به خیابان آمده و کلی هم سیاسی شده اند.

مغازه دارها هم در این مسیر خوشحال بودن و در حقیقت یک جشنی برپا بود.



4- از شیراز چرا کم می نویسید. اینجا هم یک جنبش بزرگ انتخاباتی برپا شده و همه جا سبز است. خیلی ها از ناامیدی خارج شده اند. حتی خود من!

حتی مادرم 68 ساله من هم با هزار درد و بیماری این شبها یکی از پایه های حضور با شال سبز در خیابان های شیراز است. چنان حالش خوب شده که گویا بیست سال جوانتر شده است. تقریبا هر روز صبح زنگ میزند و خبرهای محله خودشان به من که یک طرف دیگر شهر زندگی می کنم میدهد. امروز صداش گرفته بود. گفت: از بس دیشب داد و فریاد کردیم بخاطر سخنان میرحسین در مناظره با کروبی که صدای خیلی ها گرفته.

نامه رفسنجانی به خامنه ای ادامه دولت احمدی نژاد به صلاح کشور و نظام نیست!


سم‌الله الرحمن الرحیم

مقام معظم رهبری آیت‌الله خامنه‌ای زیده عزّه

متأسفانه اظهارات عاری از حقیقت و غیرمسئولانه آقای احمدی‌نژاد در جریان مناظره با مهندس موسوی و مقدمه‌چینی‌های قبل و حوادث بعد از آن، خاطرات تلخ اظهارات و اقدامات منافقان و گروهك‌‌های ضدانقلاب در سالهای اول بعد از پیروزی انقلاب و نیز تهمت‌زدن‌ها در انتخابات 84 و انتخابات مجلس ششم ولجن‌‌پراكنی‌های باند پالیزدار كه در دادگاه محكوم شده را به نمایش گذاشت و از آنجا كه بخشی از این اظهارات قبلاً در رسانه‌های دولتی و آتش تهیه آن در سخنرانی مشهد مقدس مطرح شده، ادعای اینكه مطالب او تحت تأثیر فضای مناظره گفته شده و فاقد برنامه‌ریزی قبلی است، پذیرفتنی نیست و گویا برای تحت‌الشعاع قرادادن گزارشهای مستند و مكرر دیوان محاسبات در خصوص مفقودالاثر بودن یك میلیارد دلار و ارتكاب چند هزار تخلّف در اجرای بودجه‌ها می‌باشد و شاید هم رقیب اصلی خود را افتخارات ربع قرن انقلاب اسلامی می‌داند.

دهها میلیون نفر در داخل و خارج ناظر دروغ‌پردازیها و خلافگویی‌هایی بودند كه برخلاف شرع و قانون و اخلاق و انصاف، افتخارات نظام اسلامی‌مان را نشانه گرفته بود.

زیر سئوال بردن تصمیمات بنیانگذار جمهوری اسلامی ایران و تلاشهای امام راحل و مردم مسلمان و متعهد و روحانیت عظیم‌القدر كه در نیم قرن گذشته با مجاهدت‌های خویش توانستند بنای باشكوه نظام اسلامی را ایجاد و مستقر و بالنده كنند، از این بدتر نمی‌شد. دوران مشعشعی كه خود شما پشت سر امام(ره) در قامت مجاهد پیشتاز، رئیس‌جمهور و نهایتاً رهبری نظام نقش و مسئولیت‌های ممتازی بعهده داشته‌اید..

نقطه قابل توجه دراین تهمت‌ها این است كه غیرمستقیم، مقام ولایت در زمان رهبری امام راحل و جناب‌عالی كه هادی دولت‌ها بوده‌اید و با اظهارات صریح، مدیریت‌ها را مورد تأیید و تحسین قرارداده‌اید، نشانه گرفته است.

بعد از جریان شوم 14 اسفندماه 1359 با ارشاد امام و بنیان‌گذار جمهوری اسلامی، شهید مظلوم دكتر بهشتی و جناب‌عالی و اینجانب كه در شعارهای مردمی به عنوان «سه یاور خمینی» شناخته شده بودیم، با همراهی نیروهای انقلابی و بخصوص نمایندگان متعهد مجلس اول و حزب جمهوری اسلامی توانستیم در جهت زدودن غبارهای ابهامات و سم‌پاشی‌ها اقدامات مؤثری انجام دهیم و امام راحل درد آشنا با تشكیل گروه حقیقت‌یاب و داور، بخشی از حقایق را آشكار ‌كردند. نتایج آن، آگاهی بیشتر مردم و رسوایی فتنه‌گران و در نهایت نجات كشور از خطری بود كه دشمنان استكباری و ضد انقلاب طراحی كرده بودند.

البته اینجانب قصد ندارم كه دولت موجود را مثل دولت بنی‌صدر معرفی كنم و یا سرنوشتی شبیه آن دولت را برای این دولت بخواهم، بلكه مقصود این است كه باید مانع گرفتار شدن كشور به سرنوشت آن روزگار شد.

اینجانب برای پرهیز از آلوده‌شدن فضای سیاسی كشور در آستانه انتخابات به تشنجات بیشتر، از عكس‌العمل فوری كه مورد انتظار ملت است، خودداری كردم.

درمراسم بزرگداشت سالگرد امام(ره) به آقای احمدی‌نژاد گفتم كه در اظهارات او خلاف‌گویی‌‌های فراوانی وجود داشته و ادعای كذب تماس تلفنی من با یكی از سران عرب و ادعای كارگردانی مبارزات انتخاباتی رقبا و اتهامات ناروا به جمعی از بزرگان نظام، از جمله جناب آقای ناطق نوری و فرزندان من و بدتر از همه زیرسئوال بردن اقدامات امام راحل را یادآوری و پیشنهاد كردم با صراحت اتهام‌های نادرست را پس بگیرد كه نیازی به اقدامات قانونی افراد و خانواده‌هایی كه ناجوانمردانه و مظلومانه هدف تیرهای ناسزاگویی قرار گرفته‌اند، نباشد.

از صدا و سیما هم خواسته شد كه فرصتی در اختیار طرفهای ذیحق براساس مقررات سازمان قرار دهد كه از خود دفاع نمایند. گرچه در گذشته به بخشی از این اتهامات پاسخ داده شده و رئیس قوه قضاییه وقت جناب آقای یزدی در پایان كار ریاست جمهوری اینجانب، در عمل به اصل 142 قانون اساسی رسماً اعلام پاكی و منزّه بودن خانواده رئیس‌جمهور و حتی كم‌شدن دارایی‌ها در دوران مسئولیت را نمودند، ولی تكرار اتهام تكرار جواب را می‌طلبد.
مع‌الاسف، این دو پیشنهاد خیرخواهانه عملاً پذیرفته نشده و رهبر معظم هم صلاح را در سكوت‌شان دیدند و بی‌شك جامعه و بخصوص نسل جوان نیازمند اطلاع از حقیقت است. حقیقتی كه با اعتبار نظام و همدلی ملت ارتباط جدّی دارد و اگر محدود به حق چند نفر بود؛اقدام به نوشتن چنین نامه ای نمی كردم.

معتقدم جناب‌عالی بخوبی می‌دانید كه اینجانب و بسیاری از بزرگان تأثیرگذار انقلاب و حتی خود جناب‌عالی از دوران مبارزه و سالهای اول انقلاب و در تعدادی از مقاطع مورد تهاجم افراد لاابالی و ضدانقلاب بوده‌ایم و همیشه صبورانه تهمت‌ها و اهانت‌ها را پشت سر گذاشته‌ایم و در دور جدید تهمت‌ها و هجمه‌ها هم از حدود پنج سال پیش تاكنون دندان روی جگر دارم و بخاطر خداوند و مصالح انقلاب و كشور اندوه خویش را مكتوم می‌د‌ارم و از این جهت هم مورد گلایه بسیاری از دلسوزان اسلام و انقلاب و بستگانم قرار می‌گیرم ومهم این است كه اینبار این تهمت ها توسط رئیس جمهور و در رسانه ملی مطرح شده است. البته در موقع مناسب انحرافات و حق‌كشی‌های ناگفته انتخابات و اعمال دولت نهم در اختیار مردم و تاریخ قرار خواهد گرفت،

تاریخ گواه است كه اكثریت مردم متعهد و انقلابیمان كمتر تحت تأثیر خلاف‌گوئیها قرار می‌گیرند و دلیل آن آراء افتخارآمیز مردم به اینجانب در آخرین انتخابات مجلس خبرگان رهبری است و نیز خوب می‌دانید كه در جریان انتخابات جاری، تاكنون به خاطر مسئولیت های رسمی ام در رسانه هامطلبی به نفع یا ضرر افراد و جریانهای درگیر در انتخابات نگفته‌ام و در موراد ضروری به كلیاتی مبتنی بر حضور حداكثری مردم در پای صندوقها و سلامت انتخابات اكتفا كرده‌ام و رسماً گفته‌ام برنامه شركت در انتخابات ندارم.

چهار نامزد موجود برای آمدن به صحنه با اطلاع از نظر و سیاست اینجانب از من نظر نخواسته‌اند و بعد از نامزدی هم از اینجانب درخواست حمایت نكرده‌اند و اگر هم در جلساتی بهم رسیده باشیم، چیزی جز همان كلیات فوق‌الذكر را از من نشنیده‌اند و اگر حزب یا گروهی در مورد جهت‌گیری در انتخابات نظر خواسته‌اند، گفته‌ام براساس آیین‌نامه خود عمل كنند و حقیقتاً آنها با تصمیم‌خودشان و همكارانشان در صحنه‌اند و عمل می‌كنند و انصافاً تهمت دست‌نشانده بودن آنان ستم و بی‌حرمتی غیرقابل توجیه است.

بجاست كه به این حقیقت هم توجه شود كه احتمالاً عوامل دولت از نظر اینجانب مطلعند كه من ادامه وضع موجود را به صلاح نظام و كشور نمی‌دانم و خود جناب‌عالی هم از این نظر من مطلعید و دلایل آن را هم می‌دانید. ولی این نظر را رسانه‌‌ای نكرده‌ام و خود عوامل دولت در این مورد بزرگ‌نمایی كرده‌اند كه هدف بزرگ‌نمایی در آن مناظره روشن شد.

با اینهمه بر فرض اینكه اینجانب صبورانه به مشی گذشته ادامه دهم، بی‌شك بخشی از مردم و احزاب و جریانها این وضع را بیش از این بر نمی‌تابند و آتش‌فشانهایی كه از درون سینه‌های سوزان تغذیه می‌شوند، در جامعه شكل خواهد گرفت كه نمونه‌های آن را در اجتماعات انتخاباتی در میدانها، خیابانها و دانشگاهها مشاهده می‌كنیم.

اگر نظام نخواهد یا نتواند با پدیده‌های زشت و گناه‌آالودی مثل تهمت ها ؛ دروغ‌ها و خلاف‌گوییهای مطرح شده در آن مناظره برخورد كند و اگر مسئولان اجرای قانون نخواهند و یا نتوانند به تخلّف‌های صریح خلاف قانون در اعلان افراد به عنوان فاسد كه فقط بعد از اثبات تخلّف در دادگاه قابل اعلان است، رسیدگی كنند و اگر فردی در موقعیت ریاست جمهوری بدون مراعات ‌شأن منصب مقدسش خود را مجاز به ارتكاب چنین گناهان كبیره و اخلاق‌شكن علیرغم سوگند به مراعات شرع و قانون بداند، چگونه می‌توانیم خود را از پیروان نظام مقدس اسلامی بدانیم؟

رهبری معظم انقلاب؛

اكنون كه امام راحل (ره) آن پیر فرزانه و حلّال مشكلات و ملجاء همه و یار صبور و دیرینه هر دوی ما آیت‌الله شهید مظلوم دكتر بهشتی و بسیاری از همسنگران قدیم كه یا به فیض عظمای شهادت رسیدند و یا به دیار باقی شتافتند ؛ در بین ما حضور ندارند، شما مانده‌اید و من و معدودی از یاران و همفكران قدیم. از جناب‌عالی با توجه به مقام و مسئولیت و شخصیت‌تان انتظار است برای حل این مشكل و برای رفع فتنه‌های خطرناك و خاموش كردن آتشی كه هم اكنون دودش در فضا قابل مشاهده است، هرگونه كه صلاح می‌دانید اقدام مؤثری بنمایید و مانع شعله‌ورتر شدن این آتش در جریان انتخابات و پس از آن شوید.

لذا در فرصت باقی‌مانده ضروری به نظر می‌رسد خواسته حق حضرت‌عالی و مردم در خصوص انجام انتخاباتی سالم و پرابهت و حداكثری تحقق یابد. كاری كه می‌تواند عامل نجات كشور از خطر و باعث تحكیم وحدت ملی و اعتماد عمومی باشد و فتنه‌گران نتوانند با حدس و گمان نصّ پیامتان در مشهد و در مرقد امام راحل را با هوس خود تحریف كنند و با نادیده گرفتن قانون، بنزین بر آتش‌افروخته بریزند.

سرچشمه شاید گرفتن به بیل چوپر شد نشاید گرفتن به پیل

دوست، همراه، و هم سنگر دیروز، امروز و فردایتان

اكبر هاشمی رفسنجانی

اعلام نظر جدید مراجع تقلید درباره انتخابات ریاست‌جمهوری



مراجع تقلید در پاسخ به استفتایی جدید درباره انتخابات دهم ریاست جمهوری "جمعه 22 خردادماه 1388" اعلام نظر کردند.

از مراجع عظام تقلید پرسیده شد:
مکارم شیرازی، موسوی اردبیلی،جوادی آملی و صانعی دامت برکاتهم
سلام علیکم
احتراما خواهشمند است نظر مبارک را در مورد مسائل ذیل اعلام فرمایید
آیا می‌توان در انتخابات به بهانه حفظ نظام اسلامی با برگزیده شدن نامزدی که ما او را اصلح می‌دانیم کارهای ذیل را انجام داد؛
1- در شمارش آرا دست کاری کرده، آن را کم و زیاد کنیم؟
2- به جای دیگران رای داده، یا بیش از یک رای به صندوق بیندازیم؟
3- آرا رقیب را هنگام شمارش، حذف یا باطل کنیم؟
4- رای بی‌سوادها را طبق نظر خودمان بنویسیم؟
5- با شناسنامه‌های اموات که هنوز باطل نشده‌اند رای دهیم؟

مکارم‌شیرازی در این زمینه فرمودند: « هیچ کدام از اموری که در بالا ذکر گردید جایز نیست». همیشه موفق باشید - 5/3/88

موسوی اردبیلی نیز پاسخ دادند: « اعمال مذکور ، علاوه بر آن که خلاف قانون است خیانت به آرا مردم بوده و حرام است».

جوادی آملی هم اعلام نمودند:« 1- امور یاد شده خیانت و حرام است. 2- هرگز هدف وسیله را توجیه نمی‌کند و مایه وهن نظام جمهوری اسلامی است.»- جوادی آملی 10/3/88

صانعی در این زمینه تصریح کردند:« ج1-5 : حرمت و معصیت کبیره بودن همه امور ذکر شده در سوال به خاطر خیانت در امانت و حقوق مردم ، واضح و آشکار است و باید همگان به احترام و ارزشی که فرهنگ تشیع و اهل بیت "صلوات الله علیهم اجمعین" برای حقوق عادی مردم چه رسد به حقوق مربوط به تعیین سرنوشت و آزادی‌شان مقرر داشته، توجه نمایند تا جایی که امام چهارم شیعیان، آقا زین‌العابدین علیه‌السلام فرمودند: خداوند همه گناهان را می‌شود ببخشد؛ جز دو گناه که یکی از آنها تضییع حقوق مردم می‌باشد و چگونه کسی می‌تواند از جواز امور ذکر شده سخن بگوید و به خدا و دینش افترا بزند با این که در باب مسلمان مقتولی که به عمد کشته شده و ولی دمش حاکم است، سوال شده که آیا حاکم می‌تواند قاتل را عفو کند؟ امام معصوم علیه‌السلام فرمودند: نمی‌توان چون حق همه مسلمین است».- هفتم جمادی الثانی1430 ،

گزارش تصویری / سبز سبز است، اینجا














گزارش تصویری / سبز سبز است، اینجا
عکس - گزارش تصویری / آمده‌ایم برای تغییر ...

پس از دو ناكامي جلوي چشمان رييس جمهور احمدی‌نژاد این بار هم به ورزشگاه آزادی می‌آید؟


محمود احمدی‌نژاد قصد دارد از بازی ایران و امارات برای رسیدن به اهداف سیاسی سود ببرد.

بر اساس اخبار دریافتی خبرنگار قلم نیوز، محمود احمدی‌نژاد که در بازی ایران و عربستان با استقبال خوبی از سوی هواداران تیم ملی همراه نشد، قصد دارد در صورت مساعد بودن شرایط، در دقایق پایانی دیدار ایران برابر امارات وارد ورزشگاه آزادی شود.

مشاوران به احمدی‌نژاد توصیه کرده‌اند که از ابتدای بازی ایران و امارات در محلی نزدیک به ورزشگاه آزادی حضور داشته باشد تا در دقایق آخر بازی و در صورت قطعی بودن پیروزی تیم ملی برابر امارات به یک باره وارد ورزشگاه آزادی شود. در بازی قبلی تیم ملی برابر عربستان که با شکست ایران همراه بود، یکصد هزار هوادار ایران که از نتیجه به دست آمده رضایت نداشتند، استقبال خوبی از رییس جمهور به عمل نیاوردند.

روز گذشته یکی از سایت‌های خبری اعلام کرد که دولت شصت هزار بلیت بازی ایران و امارات را در اختیار گرفته تا آنها را بین حامیان احمدی‌نژاد پخش کند.

پیش از این هم حبیب کاشانی رییس ستاد انتخاباتی احمدی‌نژاد در تهران هم با دادن وعده‌هایی به لیدرهای ورزشگاه آزادی، از آنها خواسته بود اهداف این ستاد را در بازی ایران و امارات پیش ببرند.

تجربه شکست تیم‌های ورزشی ایران در مقابل دیدگان رییس جمهور، این بار مشاوران احمدی‌نژاد را بر آن داشته که به او توصیه کنند تا قبل از جلو افتادن تیم ایران در بازی وارد ورزشگاه آزادی نشود و بلافاصله پس از گل‌زدن ایران و احتمال پیروزی برای استفاده از احساسات مردم وارد ورزشگاه شود.

زنجیره انسانی سبز جوانان در حمایت از مهندس میرحسین موسوی، فردا از میدان صادقیه تا میدان آزادی تشکیل می‌شود. به گزارش خبرنگار قلم‌نیوز، دکتر احمدی مسو

زنجیره انسانی سبز جوانان در حمایت از مهندس میرحسین موسوی، فردا از میدان صادقیه تا میدان آزادی تشکیل می‌شود.

به گزارش خبرنگار قلم‌نیوز، دکتر احمدی مسوول دانشگاهیان ستاد تهران با اعلام این خبر گفت: به منظور تداوم موج سبز و تکرار عظمت حضور شکوه مردم در زنجیره سبز میدان تجریش تا راه آهن، زنجیره سبز جوانان حامی میرحسین موسوی از میدان صادقیه تا میدان آزادی تشکیل میشود.

وی با بیان این که حلقه‌های انسانی این زنجیره سبز از ساعت 14 عصر فردا چهار شنبه بیستم خرداد ماه به هم متصل خواهند شد، اظهار کرد: حضور خود جوش و بدون سازماندهی مردم و جوانان بیانگر اقبال و توام با شعور عموم ملت ایران به میرحسین موسوی است.

ارتباط عضو اصلی ستاد احمدی نژاد با VOA (+ عکس)


یکی از اعضای اصلی ستاد اصلی محمود احمدی نژاد، دست به دامن تلویزیون صدای آمریکا شد و شب گذشته در حمایت از کاندیدای خود در انتخابات، در این تلویزیون سخنرانی کرد.

به گزارش قلم نیوز، حسن الله وردی نژاد، عضو ستاد مردمی حامیان محمود احمدی نژاد، در ارتباطی که از تهران با تلویزیون صدای آمریکا (VOA) برقرار کرده بود، به تبلیغ درباره ی احمدی نژاد و حمایت از او پرداخت.


شب گذشته این رسانه ی آمریکایی که به کررات ضدیت خود را با کشورمان به اثبات رسانده، تریبون عضو ستاد احمدی نژاد شده بود تا صدای رییس جمهور جمهوری اسلامی ایران را به گوش طرفدارنش برساند!


چند روز پیش نیز خبر مصاحبه ی یکی دیگر از اعضای ستاد احمدی نژاد منتشر شده بود.

عضو ستاد احمدی نژاد در صدای آمریکا
این در حالی است که خود احمدی نژاد و وزرای دولت نهم چندین بار شعار می دادند که این رسانه ها وابسته به سازمان سیا و تندروهای دولت آمریکا هستند اما انگار در شب انتخابات استفاده از آنها برای اعضای ستاد آقای احمدی نژاد آزاد شده است.