Tuesday, June 9, 2009

پس از دو ناكامي جلوي چشمان رييس جمهور احمدی‌نژاد این بار هم به ورزشگاه آزادی می‌آید؟


محمود احمدی‌نژاد قصد دارد از بازی ایران و امارات برای رسیدن به اهداف سیاسی سود ببرد.

بر اساس اخبار دریافتی خبرنگار قلم نیوز، محمود احمدی‌نژاد که در بازی ایران و عربستان با استقبال خوبی از سوی هواداران تیم ملی همراه نشد، قصد دارد در صورت مساعد بودن شرایط، در دقایق پایانی دیدار ایران برابر امارات وارد ورزشگاه آزادی شود.

مشاوران به احمدی‌نژاد توصیه کرده‌اند که از ابتدای بازی ایران و امارات در محلی نزدیک به ورزشگاه آزادی حضور داشته باشد تا در دقایق آخر بازی و در صورت قطعی بودن پیروزی تیم ملی برابر امارات به یک باره وارد ورزشگاه آزادی شود. در بازی قبلی تیم ملی برابر عربستان که با شکست ایران همراه بود، یکصد هزار هوادار ایران که از نتیجه به دست آمده رضایت نداشتند، استقبال خوبی از رییس جمهور به عمل نیاوردند.

روز گذشته یکی از سایت‌های خبری اعلام کرد که دولت شصت هزار بلیت بازی ایران و امارات را در اختیار گرفته تا آنها را بین حامیان احمدی‌نژاد پخش کند.

پیش از این هم حبیب کاشانی رییس ستاد انتخاباتی احمدی‌نژاد در تهران هم با دادن وعده‌هایی به لیدرهای ورزشگاه آزادی، از آنها خواسته بود اهداف این ستاد را در بازی ایران و امارات پیش ببرند.

تجربه شکست تیم‌های ورزشی ایران در مقابل دیدگان رییس جمهور، این بار مشاوران احمدی‌نژاد را بر آن داشته که به او توصیه کنند تا قبل از جلو افتادن تیم ایران در بازی وارد ورزشگاه آزادی نشود و بلافاصله پس از گل‌زدن ایران و احتمال پیروزی برای استفاده از احساسات مردم وارد ورزشگاه شود.

No comments:

Post a Comment