Wednesday, December 30, 2009

فيلم : گزارش سی ان ان از اوضاع ايران و نمايش فيلم زير گرفتن مردم توسط خودرو نيروی انتظامی



نظرات خوانندگان
نوشته شده در تاريخ نهم دی ۱۳۸۸ برابر با سی ام دسامبر ۲۰۰۹ ، 07:17:51 توسط فرهاد
فرمانده دروغگو نيروى انتظامى گفته که فردى ماشين نيروى انتظامى را دزديده و اين عمل را انجام داده . در مورد ندا آقا سلطان گفتن کار انگليس است . در مورد خواهر زاده موسوى گفتن که خودشان خودشان را ترور کردن در مورد تجاوز در زندان گفتن که شايعه سازي است به اين مسائل که توجه کنيم خواهيم فهميد که پايه و اساس اين حکومت با دروغ و حاشا بنا شده همنطور که در اسلام دروغ مصلحتى مكروح است .خلاصه با تمام اين تفاصيل به اين نتيجه خواهيم رسيد که تنها راه رهائى ملت ايران نابودى اين رژيم از بيخ و بن است. در غير اين صورت هيچ وقت به خواسته هاي برحق خودمان نخواهيم رسيد . مرگ بر خامنه اى و جيره خواران اين حکومت .

نوشته شده در تاريخ نهم دی ۱۳۸۸ برابر با سی ام دسامبر ۲۰۰۹ ، 06:04:13 توسط فدات
ویدئو‌های کشتن را اگر افراد زیاد ارسال کنند نشان میدهند. به سی‌-ان-ان و فاکس و ای-بی‌-سی‌ و سی‌-بی‌-اس و فرانسه و آلمان بفرستید. تعداد ارسال تاثیر میگذارد چرا که هم از فیلتر‌های اسپم رد میشود و هم اگر تعداد زیاد باشد به مسئولین بالاتر گزارش میشود. این روش کار خبر گذاری هاست که به تعداد ارسالی یک خبر اهمیت میدهند. به هر حل سی‌-ان-ان و فاکس از همه مهم تر هستند اگر وقت ندارید.

نوشته شده در تاريخ نهم دی ۱۳۸۸ برابر با سی ام دسامبر ۲۰۰۹ ، 05:51:01 توسط keyvan
دوستان من هر وقت اين فيلم نگاه ميکنم تنم ميلرزه ميدونم شما هم همين احساس منو دارين

با حمله وحشیانه لباس شخصیها به دانشگاه آزاد مشهد ، ۲ دانشجو جان باختند

جنبش راه سبز (جرس) : در حمله وحشیانه اراذل و اوباش انصار به تجمع دانشجویان دانشگاه آزاد مشهد دستکم 10 دانشجو دختر و پسر به شدت مجروح و بیش از 40 دانشجو این دانشگاه بازداشت شدند. حال دو تن از دانشجویان به شدت وخیم گزارش شده است. برخی گزارش ها حاکیست این دو دانشجو که از ناحیه گردن چاقو خورده اند، به شهادت رسیده اند.

نیروهای مهاجم حامی دولت کودتا 8 دختر و چندین دانشجو پسر را با چاقو زدند. گزارش های موثق دریافتی از دانشگاه آزاد مشهد حاکیست در پی تجمع بیش از 2000 تن از دانشجویان این دانشگاه ساعت 11 چهارشنبه نهم دی ماه برای یادبود شهدای عاشورا ، نیروهای انصار که از حمایت نیروهای یگان ویژه ، لباس شخصی و حراست دانشگاه برخوردار بودند با باتوم ، قمه ، چاقو و زنجیر به صحن دانشگاه وارد شده و به دانشجویان حمله کرده و دهها دانشجو را مضروب کردند . این گزارش حاکیست دانشجویان زخمی در حالی که در خون می غلتیدند با ماشین های دولتی به خارج از دانشگاه منتقل شده اند و از وضعیت این دانشجویان هیچ اطلاعی در دست نیست. یکی از کارکنان دانشگاه نیز در این حمله چاقو خورد. نیروهای مهاجم حامی کودتا تمامی شیشه های دانشکده های فنی و معماری را شکستند. پس از این حمله، دانشگاه تعطیل و توسط نیروهای امنیتی و یگان ویژه اشغال شد. از عصر امروز نیز ماموران امنیتی جهت بازداشت فعالین دانشجویی دانشگاه آزاد مشهد به منازل آنها مراجعه کرده اند
نظرات خوانندگان
نوشته شده در تاريخ نهم دی ۱۳۸۸ برابر با سی ام دسامبر ۲۰۰۹ ، 13:14:25 توسط ور ايز ماي ووت
به نظر مياد (البته كمي بيشتر از نظر) كه ماجرا به اين شدت نبوده و به علت خويشتن داري دانشجوهاي سبز و تحريك نكردن مزدوران قمه به دست كسي كشته نشده و صدمه ي جدي نديده است. كه اميدوارم كه اينطور بوده باشد. حراست دانشگاه براي اجازه ي ورود به انصار جزب الله دستوري نداشته و به ورود آنها كمك نكرده و اين افراد از نرده هاي دانشگاه داخل شده اند.

نوشته شده در تاريخ نهم دی ۱۳۸۸ برابر با سی ام دسامبر ۲۰۰۹ ، 13:00:22 توسط حجت
ای مرزداران ایران از هوائی و دریائی و زمینی. اهریمنان درحال فرارند و شما مسئول و جوابگوی فرار آنها هستید. از آنها جلوگیری کنید حتی بقیمت جانتان. این نیروهای بیگانه که برای کشتن هموطنان ایرانیتان وارد میشوند را کارد های فرودگاهها بگلوله ببندند ویا برای اثبات دخالت حزب الله و حماس دستگیر و بگروکان بگیرید. ای خلبانان نیروی هوائی و سپاه پاسداران وقت آن رسیده که بملت بپیوندید و هواپیماهای فراریان را از میان راه به ایران برگردانید. آیا عرق ملی و غیرت دارید؟ اگر بلی امروز روز نمایش آنست. ما اینها را که رفته اند باز خواهیم گرداند، هزینه اش از جیب ملت میرود، نگذارید این خزانه تهی شده بیشتر خرج کند. روسیه بداند که مورد تنفر تمام ملت ایران است وپذیرفتن خامنه ای جنایتکاربرایش گران تمام خواهد شد. اگرسوریه به پناه دادن اینان ادامه دهد ما ادعای خسارت تمام نفت هائی که بعنوان باج ازما گرفته شده را خواهیم کرد.

نوشته شده در تاريخ نهم دی ۱۳۸۸ برابر با سی ام دسامبر ۲۰۰۹ ، 12:29:55 توسط بابک جان
ننگ بر جامعه بشری, هیچکدام از این جنازه ها را نگذارید رژیم جنایتکار با خود ببرد. اولا اصل مرگ را حاشا میکند دوما این عزیزان را بسیجیانی نام میبرد که بدست دانشجویان کشته شده اند. ننگ بر اسلامتون, ننگ بر باورتون, تف بر روی خائنه ایی قاتل. بخدا درست نیست که هر روز یک عده در مظلومیت بدست این جانوران شکار شونند یک روز را روز رستاخیز اعلام کنیم و مردم ایران یکپارچه بپا خیزند. تمامی سفارتهای و مراکز جاسوسی رژیم را هم در خارج از کشور لجن باران خواهیم کرد. یک روز همه با هم یکروز

نوشته شده در تاريخ نهم دی ۱۳۸۸ برابر با سی ام دسامبر ۲۰۰۹ ، 12:29:07 توسط حجت
امروز یک هواپیما تعدادی از افراد خانواده های دزدان را بسوریه برد و بجای آنها تعدادی از اراذل حماس و حزب الله را برای سرکوب بایران آورد. ای سپاهیان ایران و ای نیروهای بسیج و ای نیروی انتظامی آیا غیرت شما اجازه میدهد که برای کشتن هموطنان شما باید نیروهای دشمن خارجی بایران بیایند و ایرانیان را بکشند و شکنچه کنند. وقت آن نرسیده که شما اسلحه خود را بروی فرماندهان دزد و بیشرم خود بگیرید و با نابودی آنان بملت بپیوندید و این نیروهای بیگانه را بگیرید و با گرفتن رادیو تلویزیون بدنیا نشان دهید که ببینند این فلسطینیان که در تاریخ خود بجائی نرسیده اند و با خودشان نساختند چه موجوداتی هستند.

اطلاعات تازه از فرزندمجری صداوسیما که روز عاشورا جان باخت


آینده : امیــر ارشــد تاجمیــر، فرزند شهین مهین فر گوینده و مجری پیش كسوت رادیو و تلویزیون، یكی از كشته شدگان عاشورای تهران بوده كه در اثر هجوم خودرو در میدان ولیعصر تهران مورد اصابت قرار گرفت.

هنوز معلوم نیست كه وی در دم جان سپرده و یا پس از انتقال به بیمارستان. پیكر او تا این لحظه تحویل خانواده‌اش داده نشده. امیر ارشد تاجمیر ۲۵ ساله و یكی از دو پسر خانم شهین مهین فر بوده است.
نظرات خوانندگان
نوشته شده در تاريخ نهم دی ۱۳۸۸ برابر با سی ام دسامبر ۲۰۰۹ ، 09:00:00 توسط Ramin 1
irani عزیز, دمتون گرم! فقط اگر اجازه داشته باشم, دوست دارم در رابطه با خانواده هایشان, تقاضای بررسی منصفانه ای را بطلبم.

نوشته شده در تاريخ نهم دی ۱۳۸۸ برابر با سی ام دسامبر ۲۰۰۹ ، 06:00:09 توسط Iranpour
چقدر شب زنده داری و خون دل باید خورده شود تا یک بچه هزاران پیچ و سراشیبی و فراز و فرود روزگار را به سلامت پشت سر بگذارد و به سرو قامتی این عزیز برسد.آن وقت به همین راحتی این عزیزان که هر تار موی آنها از صدتا خونخوار و جنایت کاری چون خامنه‌ای و مصباح و جنتی و نوری همدانی و لاریجانیها،بیشتر ارزش دارد،چنین بی‌ شرمانه و مظلومانه،خونشان ریخته شود؟ مگر خودتان بچه ندارید ‌ای جانیان روسیاه همیشه تاریخ؟ مگر شما ‌ای خونخواران مدعی اعتقاد،همهٔ در عمر کثیف خود، گوش فلک را کر نکرده اید که همین دنیا دار مکافات است؟ یعنی‌ تا این اندازه این مملکت را بی‌ صاحب و بی‌ مالک دیده اید، بی‌ همه چیز ها؟ بر همه چیز آن موجود خیالی بربر پلیدتان ننگ و نفرین باد که سنگری اهریمنی شده تا در پشت آن سنگر تاریک،این شیران غران و این سرو قامتان ملت و این جگر گوشه‌های مردم را نشانه بگیرید. که چی‌ شود ‌ای خون آشامان؟ که چارتا پیر کفتار سرا پا غرق در لجنزار غارت،کشتار و دروغ و ریا و شیادی چند روز بیشتر به حیات ننگین و کثیف خود ادامه دهند؟ کارتان تمام است و وای بر ما اگر لحظه ای بنشینیم.

نوشته شده در تاريخ نهم دی ۱۳۸۸ برابر با سی ام دسامبر ۲۰۰۹ ، 05:55:14 توسط irani
بند بند این خون آشامان و خانواده های کثیفشان را را به زودی از هم خواهیم درید باشد تا از این نسل کسی در ایران زمین نماند

نوشته شده در تاريخ نهم دی ۱۳۸۸ برابر با سی ام دسامبر ۲۰۰۹ ، 05:03:53 توسط بیژن خان
مطمئنا تمام عوامل این جنایت وحشیانه و سایر وحشیگری های سفاکان حاکم بر ایران چوب ستمگری هایشان را در آینده ای نزدیک به سختی خواهند خورد. الملک یبقی مع الکفر و لا یبقی مع الظلم، فرمانروایی با کفر برقرار می ماند اما با ستم نه. از خداوند برای خانواده اش صبر و اجر مسئلت دارم.

فيلم : پخش کیک و ساندیس در تظاهرات دولتی

پخش کیک و ساندیس در میان هموطنان تشنه و خسته که عده ای از آنان برای رسیدن به تهران ساعتها در اتوبوسهای دولتی بودند, ۹ دی



نظرات خوانندگان
نوشته شده در تاريخ نهم دی ۱۳۸۸ برابر با سی ام دسامبر ۲۰۰۹ ، 11:01:39 توسط Ramin 1
پخش کیک و ساندیس ( SANDWICH ) در تظاهرات دولتی, که هیچ!!! اگرهم! بقول پرویز صیاد بسیار عزیز: چلوکباب سلطانی, با یه سیخ کوبیده اضافه هم بدهند! باز کسی نمیتونه خواهرو مادرشونو از * خوشنامی * در امان بداره.

نوشته شده در تاريخ نهم دی ۱۳۸۸ برابر با سی ام دسامبر ۲۰۰۹ ، 10:57:13 توسط Iranpour
غذا غذاست امروز،روز غذاست امروز =تظاهرات کیکی،از معده هاست امروز *غذا غذاست امروز،ساندیس و کیک ضحاک = از معده چون برون شد، شد شکل رهبر امروز

نوشته شده در تاريخ نهم دی ۱۳۸۸ برابر با سی ام دسامبر ۲۰۰۹ ، 10:54:52 توسط رنگین کمان 1
حاتم طائی از کیسه خلیفه میبخشد. ای جنایتکاران, شما اول به مردم وعده بهشت دادید, و حالا وعده غذا, دیدید شکم و زندگی مادی سخن اول و آخر شماست. بی جهت نیست که من میگویم شما را باید در یک طبقه از بیمارستان روزبه بستری کرد. مغزتان بیشتر شبیه به دیوانگان هست تا آدم عاقل. تا کی میخواهید از پول ملت بدزدید؟

نوشته شده در تاريخ نهم دی ۱۳۸۸ برابر با سی ام دسامبر ۲۰۰۹ ، 10:42:04 توسط اشکان بشرزاده
یتیم غوره ها بخورید بخورید ندید بدید ها ی بیچاره فلسطینی ولبنانی این هدیه مقام تعفن رهبر است به این مواد آب مبارک دهانش را زده مورد تبرک قرار گیرد تا شما مریض نشوید یک وقت آنقلونزای شپشی نگیرید بیسوادها را کاری نداریم ولی ای آنکسی که سواد داری و اینرا میخوانی بدبخت غافلی از اینهمه بخور وببر های سران نظام بنگر به افشاگری مخملبلف که همین رهبر و خانواده اش به کجا دارند میرسند 36 میلیارد تروت وتو حقت یک ساندیسی که توی مواد کنسانتره آن موش افتاده وکیکی که معلوم نیشت با تخم مرغ گندیده درست کردند؟حقت همینه واقعا تو عقل داری شعور داری ؟ بیچاره مگر برای سران اسلام ودین وخدا مطرح است به انسانیت به ایران قسم اینان برایشان قدرت وتروت مهم است میدانی که 18 میلیارد آقا را ترکها گرفتند میدانی که 15 میلیارد پسر آقا را انگلیسها گرفتند آنهایی را که نگرفتند من وتو نمیدانیم کجاست آنوقت حق تو یک ساندیس موشی است آنوقت حسین لب تشنه است لااقل به اندازه حس نصراله حق نداری؟ مردم مگر چه میگوین جز آزادی جز سرافرازی ایران جز که اینان بروند ودزدی نشود وتوساندس بدست نباشی عین یک بچه پستانک بدهانت میدهند وخود شیر می

نوشته شده در تاريخ نهم دی ۱۳۸۸ برابر با سی ام دسامبر ۲۰۰۹ ، 10:25:35 توسط کفندوز
این همه لشگر آمده به عشق ساندیس آمده!!!

نوشته شده در تاريخ نهم دی ۱۳۸۸ برابر با سی ام دسامبر ۲۰۰۹ ، 10:19:18 توسط علیرضا
در کل ساندیس چیز خوبیه!

عکس : تعطيل کردن مدارس، ادارات، مترو مجانی و لشکر کشی از شهرستانها برای تظاهرات دولتی آن هم در يک شهر 12 ميليونی نتيجه اش اين شد!


نظرات خوانندگان
نوشته شده در تاريخ نهم دی ۱۳۸۸ برابر با سی ام دسامبر ۲۰۰۹ ، 11:56:01 توسط gole
بعداز اين همه تلاش همين٠ساندويج مجاني اتوبوس مجاني ووووو اگر هم اين جمعيت يك مليون باشند از شهر ١٢ ميليوني ١١ ميليون به شما نه گفتند٠ايران مال ايراني

نوشته شده در تاريخ نهم دی ۱۳۸۸ برابر با سی ام دسامبر ۲۰۰۹ ، 11:53:06 توسط kaveh
من مطمئن هستم که بیش از دو سوم افراد تظاهر کننده به زور وارد میدان شده‌اند. آخر این افراد شرکت کننده هم مخالف رژیم هستند. خامنه‌‌ای، احمدی نژاد ننگ بر شما که اینقدر وقیح و کثیف هستید.

نوشته شده در تاريخ نهم دی ۱۳۸۸ برابر با سی ام دسامبر ۲۰۰۹ ، 10:41:38 توسط Yoldash
اين عكسها مرا ياد تظاهرات دولتي محمد رضا پهلوي ,دزد دزدان ف,اسد فاسدان و جاني جانيان در اواخر حكومتش مياندازد كه چند ماهي بعد دمش لاي پاهاش مثل يك سگ ولگرد خياباني و بيخانه ازكشور فرار كرد و نان خوران و مزدورانش را بي پدر كرد ,اين عكسها نيز همه دال بر آخرين نفسهاي اين رژيم دزد و جاني و نان خوران و مزدورانش ميباشد ?!

نوشته شده در تاريخ نهم دی ۱۳۸۸ برابر با سی ام دسامبر ۲۰۰۹ ، 10:32:53 توسط آرش
نیجه اش چی شد؟یعنی چی؟

نوشته شده در تاريخ نهم دی ۱۳۸۸ برابر با سی ام دسامبر ۲۰۰۹ ، 10:32:43 توسط Zede DIN
حالا گیریم که همه کسانی‌ که در این تظاهرات شرکت کردند، واقعا طرفدار رژیم هستن. گیریم که همه هم از تهران. در مجموع تعداد این اشخاص به ۱۲۰۰۰ نفر هم نمیرسد. این مقدار ادم، یعنی‌ ۱% تمام تهران. یعنی‌ ۱% تمام کشور. اینها میخواهند دیگر چه را ثابت کنند؟ واقعا که شرماور هست این امار که میبینیم و می‌شنویم

نوشته شده در تاريخ نهم دی ۱۳۸۸ برابر با سی ام دسامبر ۲۰۰۹ ، 10:27:52 توسط پیمان
معذرت میخوام میشه یه نفر به من توضیجح بده؛ قضیه چیه؟! ظاهرا اینها ارازل حکومتی قرار بوده که امروز تحصن انجام بدن و در برابر دفتر آقای موسوی شعار بدن . خوب این عکس ظاهرا نشون میده که تونستند خیلی آدم و مزدور ودانش آموز جمع کنند . من هر چی عکس را نگاه کردم چیز خاصی غیر از اینه با پول ملت تونستند خوب آدم اجیر کنن؛ چیزی دستگیرم نشد. اگر نکته خاصی در این عکسها هست خواهش میکنم به من بگید. چون یه جای قضیه لنگ میزنه یا من درک نمیکنم قضیه چیه و یا عنوان این پست خبری و غلطه . بهر حال خواهش میکنم توضیح بدین.چون من فقط تا اینجا این را متوجه شدم که اینها با پول نفت خوب میتونند آدم و ادم کش اجیر کنن . البته آرزوی من و هر ایرانی وطن پرستی آزادی ایران از شر این ارازل و اوباش و حیوانات درنده همانند موجودات زیر زمینی که در فیلم - The lord of the Ring هستند خلاص بشه و ایرانی آزاد و سکولار و لیبرال تحت قوانین متمدن قرن بیست و یکمی و حقوق بشری و زیر پرچم سه رنگ زیبای شیر و خورشید نشان دوباره ایران نفس آزادی بکشه . از توضیحات دوستان در این زمینه خیلی خوشحال خواهم شد . با تشکر و سپاس

نوشته شده در تاريخ نهم دی ۱۳۸۸ برابر با سی ام دسامبر ۲۰۰۹ ، 10:20:09 توسط viva republic of Iran
I remember the same phony show at the end of MRP. They did the same brought about few hundred thousands people to do the same and show their support for monarchist. Look like Ali geda is now going to the same path. Questions where were all these Mozdors Ashora demonstration? If they really are faithful to Ali geda and his regime how come they were hiding when millions of brave Iranians were in the street? Why they have to organize such a demonstration? No brave Iranians can be fool again. Down with IR, Viva Iran Republic.

نوشته شده در تاريخ نهم دی ۱۳۸۸ برابر با سی ام دسامبر ۲۰۰۹ ، 10:15:30 توسط نادی
حناشون دیگه رنگی نداره !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! زنده باد مردم شریف وهمیشه هوشیار سرزمین اهوراییم ایران

نوشته شده در تاريخ نهم دی ۱۳۸۸ برابر با سی ام دسامبر ۲۰۰۹ ، 10:11:28 توسط maryam
يه مشت مزدور و انگل جامعه رو جمع كردند معلوم نيست چقدر بهشون پول دادند بدبختها اخرين دست و پازدنتونه٠٠٠

عکس : جمعیت امروز میدان انقلاب، حداکثر 20 هزار نفر


نظرات خوانندگان
نوشته شده در تاريخ نهم دی ۱۳۸۸ برابر با سی ام دسامبر ۲۰۰۹ ، 11:49:46 توسط بهزاد
جواب این جنایتها رو باید اونهایی که رفتند به هر دلیلی وبه هر کسی رای دادند بدهند،چون اونها با کارشون به حقانیت نظام رای دادند.

نوشته شده در تاريخ نهم دی ۱۳۸۸ برابر با سی ام دسامبر ۲۰۰۹ ، 11:01:30 توسط vatan doost
حالا تازه تعداد كل خسو خاشاك اصلي معلوم شد٠ به خدا غلبه به اين تعداد كه نصفشون از سر زور آمدن كار سختي نيست٠ پاينده باد ايران و ايراني

یک نماینده مجلس : موسوی و كروبی تحت تعقیب هستند

ك عضو فراكسیون انقلاب اسلامی مجلس شورای اسلامی به نقل از محسنی اژه‌ای دادستان كل كشور گفت: موسوی و كروبی و دیگر سران فتنه تحت تعقیب هستند.
يك عضو فراكسيون انقلاب اسلامي مجلس شوراي اسلامي به نقل از محسني اژه‌اي دادستان كل كشور گفت: موسوي و كروبي و ديگر سران فتنه تحت تعقيب هستند.

به گزارش خبرنگار پارلماني ايلنا، حسن نوروزي در جمع خبرنگاران در رابطه با جلسه غير علني امروز مجلس با دادستاني كل كشور اظهار داشت: خواسته اصلي نمايندگان از اژه‌اي اين بود كه سران فتنه محاكمه شوند و افرادي همچون موسوي و كروبي كه در حال صدور بيانيه هستند و حتي فايزه هاشمي نيز دستگير شوند.

نماينده مردم رباط كريم در پاسخ به سوالي در رابطه قول دادستان كشور براي دستگيري اين افراد يادآور شد : صحبتي از دستگيري اين افراد نشد اما اين افراد تحت تعقيب قرار دارند و بي‌شك اين سران فتنه بايد دستگير شوند.

عضو كميسيون سياست داخلي و امور شوراهاي مجلس شوراي اسلامي در ادامه گفت: همچنين از هيات رييسه مجلس در رابطه اينكه چرا ديگر مسوولين دعوت شده به اين جلسه نيامده بودند توضيح خواستيم كه هيات رييسه اعلام كرد ظاهرا اين افراد داراي مشغله‌هايي بوده‌اند.
نظرات خوانندگان
نوشته شده در تاريخ نهم دی ۱۳۸۸ برابر با سی ام دسامبر ۲۰۰۹ ، 09:23:07 توسط تهمتن
اين نماينده مجلس ارتجاع مي پرسد كه چرا بقيه مسئولين دولتي دراين جلسه شركت نكرده اند!!!؟؟؟ بايد به اين جيره خوار گفته شود كه اين مسئولين درحال بستن چمدان ها براي فرار هستند و يا به سوراخ موشها درحال فرارند!! مثل اينكه اين نماينده مجلس ولي وقيح; كليب فيلم هاي فرار مزدوران بسيجي و نيروي انتظامي از آتش خشم قيام مردم را نه ديده است!!! ونه ديده كه چگونه مردم مزدوران را گوشمالي داده و ديگر ترسي ازآنها ندارند و اين مزدورانند كه حال درمقابل سيل مردم وحمله ور شدن آنها در وحشتند!! اين مزدور بداند كه حملات مردم به پايگاهاي بسيج و كلانتري ها درهر منطقه شهر بزودي شروع گشته وبا خلع سلاح اين مزاكز وبدست آوردن ابزار سركوبگران; دمار از روزگارتان در خواهند آورد..كمي وتا چند روز ديگر صبركنيد وشاهد خارج شدن كنترل نظام در بيشتر نقاط تهران باشيد كه احتمالا سقوط نظام را در پي خواهدداشت...شكي درآن نيست

نوشته شده در تاريخ نهم دی ۱۳۸۸ برابر با سی ام دسامبر ۲۰۰۹ ، 09:16:11 توسط ايراندوست
نماينده رباط كريم٠صحبتي از دستگيري نشد٠تحت تعقيب قرار دارند!بي شك بايد دستگير شوند! كداميك ازين اظهارات درست است؟! ترجمه٠٠ ما شديدن از خشم ملت ميترسيم و گ٠٠ه٠٠گيجه گرفته ايم٠ زياد اهميت بگفته هاي ما ندهيد٠پيغمبر و ائمه اطهار و امت هميشه در صحنه! ما راتنها رها كرده اند٠ اوه راستي داشت يادم ميرفت٠ خدا هم همينطور مارا نديده ميگيرد٠٠٠!

نوشته شده در تاريخ نهم دی ۱۳۸۸ برابر با سی ام دسامبر ۲۰۰۹ ، 09:08:52 توسط MajidA
سلام یک عضو فراکسیفون، سران فتنه فیلمشون پایین تو صفحهٔ لینک‌های ارسالی‌ هست تو خیابونن، مواظب باش گیرشون نیفتی؛ دم هرکی‌ اون فیلمو گرفته و فرستاده گرم.

نوشته شده در تاريخ نهم دی ۱۳۸۸ برابر با سی ام دسامبر ۲۰۰۹ ، 08:51:22 توسط سلام
البته از نظر آقایون 70 میلیون ایرانی تحت تعقیب هستند.

فیسبوک موسوی : فراخوان تظاهرات در صورت دستگیری هر کدام از سران اصلاحات

سايت موسوی و زهرا رهنورد در فيس بوک
در صورت دستگیری هر کدام از سران اصلاحات، وعده ما: انقلاب تا آزادی. از هم اکنون: بسیج شبکه ی رسانه ای برای اطلاع رسانی وسیع، تا ظهور ارتش سبز (اس ام اس، ایمیل،اسکناس،دیوارنویسی، اعلامیه، اینترنت).

http://www.facebook.com/mousavi?ref=mf&v=wall
http://www.facebook.com/zrahnavard?ref=nf

اطلاعیه محسن سازگارا و محسن مخملباف

عکس هایی از کاخ های خامنه ای






مردم سبز ایران

1- شما در عاشورای امسال جهان را متقاعد کردید که جنبش سبز ماندنی است و حکومت استبداد رفتنی است.
مطبوعات ورسانه های دنیا و بیانیه دولت های جهانی سراسر ستایشگر شجاعت و استقامت شما شده اند و از رفتنی بودن استبداد خامنه ای سخن می گویند. روس ها اعلام می کنند که ما پشت حکومت ایران نبوده ایم تا آبروی خود را برای آینده حفظ کنند. چینی ها اعلام می کنند که ساعت دموکراسی در ایران سریعتر از ساعت ساخت بمب اتم حرکت می کند. آمریکائیهایی که می گفتند مسائله ما بمب اتم است و امور داخلی ایران به ما مربوط نیست، با صدای بلند اعلام می کنند بدون رعایت منافع دموکراتیک ایرانیان هر معامله ای با حکومت فعلی بی فایده است و تمام اروپا یکپارچه سرکوب عاشورا را محکوم و حکومت را به عقب نشینی در مقابل خواست شما دعوت می کنند.
درود بر شما مردمی که سیاست خارجی ملی تان را در کف خیابان های سرخ از خون تان با حرکت آرام سبزتان تعیین کردید.
2- خامنه ای که در روز عاشورا حداقل 38 نفر را شهید کرده است، خود دستور ربودن پیکر شهدا را صادر کرده است تا تعداد شهدا معلوم نشود و مردم ایران امکان تشییع با شکوه 38 شهید را نداشته باشند.
خامنه ای آخرین نیروی خود را بسیج کرده است تا امروز 4شنبه با اتوبوس از شهرها و روستاهای دوردست با پرداخت پول برای تهران سیاهی لشگر جمع کنند و با قرآن بر سر نیزه کردن و فریب مردم، یزید بودن خود را پنهان کند. غافل از آن که این بار در نقش معاویه ظاهر می شود.
برای بی اثر کردن توطئه های کودتاچیان، تمامی رهبران جنبش از مردم می خواهند آرامش و خونسردی خود را حفظ کنند و روز چهارشنبه 9 دی ماه برای ادامه تظاهرات به خیابان ها نیایند تا یکبار دیگر معلوم شود خامنه ای و طرفداران آدم کش و متجاوز او چقدر اندکند.
3- چنانچه خامنه ای پیکر 38 شهید عاشورا را برای تشییع به ملت پس ندهد؛ مردم ایران پنج شنبه ساعت 3 بعد از ظهر در تمامی شهرها با حضور در خیابان ها مراسم تشییع سمبلیک شهدا را برگزار خواهند کرد، باشد که تسلی خاطر خانواده شهدا شود. (محل راه پیمایی ها همان مسیرهای عاشوراست. چنانچه با نیروهای سرکوبگر مواجه شویم با تغییر مسیر در نقاط مختلف شهر، حرکت آرام و بدون خشونت خود را ادامه می دهیم.)
4- دانشجویان دانشگاه ها مکررا درخواست کرده اند برای اعتراض به دستگیری های گسترده از روز شنبه 12 دی ماه به دانشگاه ها بروند اما به عنوان اعتراض سر کلاس های درس و جلسه امتحان حاضر نشوند و از مردم خواسته اند در صورت دستگیری موسوی و کروبی و خاتمی سراسر کشور به اعتصاب دانشجویان بپیوندند.
ضمن اطلاع رسانی و قدر دانی از حرکت هوشمندانه دانشجویان، از مردم ایران درخواست می شود تا برای مرحله اعتصابات گسترده علیه حکومت کودتا آماده شوند.

چهارشنبه 9 دی ماه 1388
محسن سازگارا
محسن مخملباف






*****
رازهای زندگی خامنه ای


محسن مخملباف
نوشته حاضر اطلاعاتی است که از طریق کارمندان سابق بیت رهبری و وزارت اطلاعات که به خارج از کشور گریخته اند برای من بازگو شده است و من تنظیم متن آن را به عهده داشته ام.

۲۸ دسامبر ۲۰۰۹

برای خواندن مطلب کامل "اینجا" را کلیک کنید.

لینک مطلب کامل در ۲ صفحه: http://www.makhmalbaf.com/articles.php?a=496

بولتن ویژه ایرنا: سی و هفت کشته در روز عاشورا در سراسر کشور

شبکه جنبش راه سبز (جرس): مطابق خبر بولتن ویژه خبرگزاری رسمی جمهوری اسلامی ایران (ایرنا) تعداد کشته شدگان روز عاشورا در شهرهای مختلف ایران سی و هفت (37) نفر بوده است.

به گزارش خبرنگاران جرس از نقاط مختلف کشور شواهد قطعی نشان می دهد که هدایت تظاهرات به سمت خشونت و آتش زدن اتومبیل پلیس و ... از سوی مأموران حکومت برنامه ریزی شده بوده است.

روز عاشورا و پیش از آغاز تظاهرات یعنی حدود ساعت ده صبح تمام منطقه امام حسین تهران در تسخیر کامل نیروهای نظامی و لباس شخصی ها بود
درحالی که مردم در پیاده روها حضورداشتند. موتورسوارهای بسیج با باتوم مانور می دادند و با لبخند انگشتشان را به عنوان پیروزی به مردم نشان می دادند تا مردم را تحریک کنند.

خشونت با ضرب و شتم وحشیانه مردمی آغاز شد که حتی شعار هم نمی دادند و در پیاده روها راه می رفتند، همچین وحشیانه به اتومبیل هایی که در خیابان بودند حمله می کردند.

هدف از این برنامه آن بوده است که پس از عاشورا تبلیغات سهمگین و شدیدی را آغاز کرده و فضای لازم برای دستگیری گسترده فراهم آوردند تا به زعم خود "فتنه" را به طور کلی جمع کنند.
نظرات خوانندگان
نوشته شده در تاريخ نهم دی ۱۳۸۸ برابر با سی ام دسامبر ۲۰۰۹ ، 05:18:46 توسط دامادک
اگه کسی عضو سایت بالاترین هست پیشگویی پیشگو را در این سایت بذاره بچه ها ی ایران کلی خوشحال میشن. تو فیس بوک هاتونم بذارین.

نوشته شده در تاريخ نهم دی ۱۳۸۸ برابر با سی ام دسامبر ۲۰۰۹ ، 01:56:42 توسط بچه محل
پیشگو جان فقط خواهش دارم جان مولوی تاریخ تعیین نکن. همینجوری داریم یواش یواش حال میکنیم.

نوشته شده در تاريخ نهم دی ۱۳۸۸ برابر با سی ام دسامبر ۲۰۰۹ ، 01:20:45 توسط Zede DIN
************* اطلاعیه محسن سازگارا و محسن مخملباف ************** http://www.makhmalbaf.com/news.php?lang=2&n=67

نوشته شده در تاريخ هشتم دی ۱۳۸۸ برابر با بيست و نهم دسامبر ۲۰۰۹ ، 23:39:43 توسط مِحمد
من يک سپاهی هستم که بعد ار حوادث اخير از شغل خود بيزار شده ام خيلی دلم می خواهد که همه اين يزيديان را قيمه قيمه بکنم بخدا شرم دارم از اين لباسی که بر تن دارم بخدا از فرزندانم خجالت ميکشم وقتی از من می پرسند بابا تو تا حالا چند نفر را کشته ای و وقتی به آنها ميگويم که تا به حال سعی کرده ام که دستم را بر خون کسی آلوده نسازم ناباورانه نگاهم می کنند.ديروز پسر دوازده ساله ام از من می خواست که شغلم را عوض کنم چون او خجالت می کشد که به همکلاسان خود در موردشغل پدر بگويد او نميداند که ترک اين شغل کثيف تنها آرزويم است ولی چکنم که بخاطر يک لقمه نان و سير کردن آنها ناچارم که با اين ننگ بسازم . به خدا در انتظار روزی هستم که بتوانم در جهت کمک به مردم کشورم همه يزيديان را به سزای اعمالشان برسانم باشد که فرزندانم در آن روز مفتخر به شغل پدر گردند.

نوشته شده در تاريخ هشتم دی ۱۳۸۸ برابر با بيست و نهم دسامبر ۲۰۰۹ ، 19:25:34 توسط foad
خدا از دهانت بشنود جناب پیشگو!

نوشته شده در تاريخ هشتم دی ۱۳۸۸ برابر با بيست و نهم دسامبر ۲۰۰۹ ، 19:15:21 توسط Iranpour
درود به روان پاک به خون خفتهٔ این جانباختگان راه آزادی و سربلندی ایران و همهٔ عزیزان مبارز جانباخته‌ای که در این ۳۰ سال به تاریخ پیوسته اند تا آیندگان بدانند قهرمانانشان چه کسانی بوده اند.امیدوارم آن بخش از پیشگویی آقا امیر که تداوم خونریزی در آن است،اشتباه از آب در آید.بر ماست که اطلاع رسانی کنیم تا این خونهای جوشان،در رگهای ما همواره با یاد و یاد آوری و رسالت روشنگری و از پای نایستادن جاری باشند و تا این نظام خون و جهل و جنایت و غارت و دروغ سرنگون نشده و نظامی آزاد و دمکرات جایگزین آن نگردد از پای ننشینیم.

نوشته شده در تاريخ هشتم دی ۱۳۸۸ برابر با بيست و نهم دسامبر ۲۰۰۹ ، 17:40:14 توسط amir
از : پیشگو پیشگو عنوان : ایت الله خامنه ای از ایران فرار می کند من پیشگو هستم . یک سال پبش در چنین روزهایی پیشگویی کردم که خون و خونریزی در ایران می بینم .انشعاب و اعتراض در سپاه پاسداران می بینم به نفع مردم ایران . تیره گی روابط ایران و انگلیس را دیدم و نوشتم . یک سال پیش دیدم که ایت الله خامنه ای از ایران فرار می کند و نوشتم .... فعلا خون و خونریزی ادامه خواهد داشت .اما روزهای خوب توام با پیروزی و جشن می بینم .

تصاویری از اصابت گلوله های ساچمه ای نظامیان به شهروندان معترض



خبرگزاری هرانا : تصویر یکی از شهروندان تهرانی در زمان اعتراضات مردمی در منطقه چهارراه کالج که مورد اصابت گلوله های ساچمه ای نیروی انتظامی قرار گرفته است در پی می آید.
به گزارش مجموعه فعالان حقوق بشر در ایران، در اعتراضات مردمی مورخ 6 دیماه (عاشورا) در تهران، تعدادی از شهروندان تهرانی در محدوده چهارراه کالج این شهر مورد تیراندازی نیروهای نظامی قرار گرفتند، در طی این اقدام در این محدوده دست کم یک تن از شهروندان حاضر در صحنه جان باخته و تعداد زیادی نیز مجروح شدند..
مجروحان حادثه مذکور به بیمارستانهای مختلفی منتقل شدند، بسیاری نیز در هراس از بازداشت از رفتن به بیمارستان سر باز زده اند.
در ذیل تصاویر یکی از شهروندان مورد اشاره که مورد اصابت صد و بیست تیر ساچمه ای قرار گرفته است و طی روز گذشته قبل از بازداشت شدن از بیمارستان گریخته است را مشاهده میکنید.

نظرات خوانندگان
نوشته شده در تاريخ نهم دی ۱۳۸۸ برابر با سی ام دسامبر ۲۰۰۹ ، 03:14:41 توسط آزاده
باآقای پیمان موافقم، موسوی، کروبی دنبال مردم دویدند. آنها به هیچ عنوان سردمدارنبوده اندوبیشتردلشان برای خودشان می سوزد تاملت. مانباید ازچاله به چاه بیافتیم. نیاربه یک جمهوری سکولارمی باشد تاهمه در آزادی ودرپناه فانون بتوانندیک زندگی شرافتمندداشته باشند.

نوشته شده در تاريخ نهم دی ۱۳۸۸ برابر با سی ام دسامبر ۲۰۰۹ ، 03:10:17 توسط فريد
اينها احمقند كه با مردم اينطور رفتار ميكنند تمام اين عكسها الان روي ميز تمام سياستمداران جهان است خيلي به ضرر جمهوري اسلامي تمام ميشه فكر كنم بنزين و بعد نفت بزودي تحريم شود.

نوشته شده در تاريخ نهم دی ۱۳۸۸ برابر با سی ام دسامبر ۲۰۰۹ ، 01:40:39 توسط بچه محل
کامران عزیز سایت پیک نت را خوب اومدی اخیراً از قول عبداله شهبازی توده ای ورشکسته پیشنهاد کرده که اوضاع هرچه سریعتر به دست باکفایت رفسن جانی جنایتکار که شیخ دانایی ! است سپرده شود. این ها را جون به جونشون کنی دست از عبا و عمامه آخوندها بر نمیدارند.

نوشته شده در تاريخ هشتم دی ۱۳۸۸ برابر با بيست و نهم دسامبر ۲۰۰۹ ، 19:29:31 توسط foad
حمید آقا به نظر میرسد که یک کمی برای این نظر شما دیر باشد.فکر نکنم الان که مزه تکان دادن رژیم در روز عاشورا زیر دهان مردم رفته دیگر آنها به چنین چیزی قانع باشند.

نوشته شده در تاريخ هشتم دی ۱۳۸۸ برابر با بيست و نهم دسامبر ۲۰۰۹ ، 18:18:46 توسط داریوش
بامید ایرانی ازاد , ازادی مطبوات, برابری کامل زنان , ازادی تشکیلات, بیان, اقلیت ها, مذاهب, جدایی کامل دولت از مذهب و دولتی دمکراتیک با رای مردم بدون هیج شرط و انروزی که سرمایه های طبیعی کشور در خدمت به مردم ونه صرف زدن خط تلفن برای حزب اله و دیگران. ننگ و نفرت بر مزدوران جمهوری اسلامی.

نوشته شده در تاريخ هشتم دی ۱۳۸۸ برابر با بيست و نهم دسامبر ۲۰۰۹ ، 18:16:51 توسط پیمان
این نوع اثر فقط مال تفنگهای دو لول و یا تفنگهای وینچستر که تیر تفنگهای دولول به آنها میخوره ممکن هست. چون در داخل هر کدام از این تیر؛ بسته به بزرگی ساچمه ها که بین شماره های 1 تا 5 متغیر هست؛ تعداد ساچمه داخل تیر ها متفاوت خواهد بود. و در این شماره که بین ساچمه شماره 4 یا 3... ادامه ... می تونه باشه به تعدا بسیار زیادی ساچمه سربی می تواند در یک تیر تفنگ دو لول شکاری و یا وینچستر قرار بگیرد و اگر از فاصله نزدیک شلیک شود می تواند کلیه اعضا بدن را تکه تکه کرده و له کند. بهر حال خواهش میکنم که از هموطنان مراقب جان خود به شدت باشید.

نوشته شده در تاريخ هشتم دی ۱۳۸۸ برابر با بيست و نهم دسامبر ۲۰۰۹ ، 17:51:24 توسط داریوش
کشت و کشتار مشکل را حل نخواهد کرد باید دادگاه های علنی تشیکبل شود وهیت جوری منتخب از مردم در مورد جنایتکاران جمهوری اسلامی تصمیم گیری کند وگرنه رژیم بعدی هم مخالفان را به اسم جاسوس و.......همچون رژیم جنایتکار جمهوری اسلامی اعدام خواهد. بهترین شکنجه برای مفتخوران کار می باشد منها ی سران جنایتکار. به امید انروز.

نوشته شده در تاريخ هشتم دی ۱۳۸۸ برابر با بيست و نهم دسامبر ۲۰۰۹ ، 17:47:56 توسط KOROSH
دير و زود داره سوخت و سوز نداره٠ روزهاي اول ميگفتنند رآي من كجاست حالا مگوييند مرگ بر خامنه اي فرداي نه چندان دور كروبي كي موسوي كي؟ ايراني آزاد بدون هيچ ديكتاتوري چه اسلامي و چه غير اسلامي درود به قيام سبز مردمي

نوشته شده در تاريخ هشتم دی ۱۳۸۸ برابر با بيست و نهم دسامبر ۲۰۰۹ ، 17:29:21 توسط amin
جناب حمید، با این نسخه آبکی‌ که برای آینده ایران زمین پیچیدی، لاقل به جای " تنها راه حل مسائل ایران " میگفتی‌ " یکی‌ از راه حلها" !!!

نوشته شده در تاريخ هشتم دی ۱۳۸۸ برابر با بيست و نهم دسامبر ۲۰۰۹ ، 17:27:50 توسط پیمان
حمید جان، هموطن گرامی‌، شما ظاهراً با این طرح میخواید که ملت ایران رو از چاله به چاه بیندازید!! مگر شما خدمات موسوی رو به این نظام یادتون رفته؟ نمیدونید که این حرکت رو موسوی شروع نکرد که حالا بیاد بشینه جای خامنه ای، موسوی بهانه‌ای بود برای ملت که آزادی خودشون رو طلب کنند. دست از خیال بافی بردارید و بجای اینجور طرح‌ها به فکر ایران دمکرات فردا و آزاد باشید چیزی که حق ماست و از ما گرفته شده

نوشته شده در تاريخ هشتم دی ۱۳۸۸ برابر با بيست و نهم دسامبر ۲۰۰۹ ، 17:10:48 توسط Irandoost
کاخ های لواسانات که مربوط به شخص خامنه ای، مجتبی، و محمدی گلپایگانی است. کاخ جمشیدیه: کاخ سابق اردشیر زاهدی محل کوهنوردی خامنه ای است. کاخ فیش قولا در شمال ایران کاخ های باغ ملک آباد مشهد با 300 هزار متر باغ اطراف کاخ نیاورا کاخ های سد لتیان ( که قبلا کاخ شاه بوده است) او از سال 76 به فرزندانش اجازه فعالیت های اقتصادی داد . از سال 84 از دولت مستقیم پول می گیرد. کل ثروت خامنه ای و خانواده اش: 36 میلیارد دلار.ثروت شخص خامنه ای :30 میلیارد دلار، ثروت خانواده:6 میلیارد دلار 22 میلیارد دلار از 36 میلیارد دلار به شکل پول نقد در ایران بود که در زمان انتخابات به دلیل شلوغی کشور تصمیم به ارسال بخش عمده آن به سوریه از طریق ترکیه گرفته شد. این پول در مسیر ترکیه به سوریه لو رفت و در ترکیه توقیف شد. دولت ایران در حال تلاش برای باز پس گیری این مبلغ از ترکیه است.

نوشته شده در تاريخ هشتم دی ۱۳۸۸ برابر با بيست و نهم دسامبر ۲۰۰۹ ، 17:01:14 توسط حمید
تنها راه حل مسائل ایران از نظر من به شرح زیر است: ۱- خلع آقای خامنه ای ۲- برقراری دولت موقت به ریاست مهندس موسوی ۳- بازنگری در قانون اساسی توسط مجلس موسسان

نوشته شده در تاريخ هشتم دی ۱۳۸۸ برابر با بيست و نهم دسامبر ۲۰۰۹ ، 16:34:19 توسط لعنت به خامنه اى
بايد مانند خودشان رفتار كرد و از چيزى دريغ نكرد و آنها را بايد كشت و اتش زد و يا با ماشين زير گرفت ٠ مرگ و ننگ بر تك تك جانيان اسلامى درون ايران ٠

نوشته شده در تاريخ هشتم دی ۱۳۸۸ برابر با بيست و نهم دسامبر ۲۰۰۹ ، 16:33:38 توسط کامران
آقایان سحابی، قاسمی نژادريال سیمیاری، بهزاد کریمی، جمشید طاهری پور، و سایت کلمه، جرس، نوروز، پیک نت، جبهه مشارکت و دیگر عاشقان رژیم اسلامی، خوب این عکس را نگاه کنید تا شاید یک ذره شرم در شما پیدا شود و وجدان نداشته انسانی در شما ظهور کند تا مزدم را بخاطر دفاع از خود سرزنش نکرده و علیه مردم فحاشی نکنید. باور کنید که این مردم مانند شما بره وار حرکت نمیکنند و مقلد هیچ بی شرفی بنام آیت الله نیستند. تنها یک انسان هستند و از حیثت انسانی خود در برابر لشگریان خونحوار اسلامی دفاع میکنند

هم اکنون بيش از 500 دستگیر شده روز عاشورا در وضعيت نامناسبی در پادگان عشرت آباد قرار دارند

ای ميل دريافتی : تو را به خدا کوتاهی نکنید هم اکنون در پادگان عشرت آباد بیش از پانصد دستگیر شده در روز عاشورا در وضعیت بسیار نامناسب و دردآوری که تن هر انسانی را میلرزاند در بازداشتگاه این پادگان به سر میبرند . وضعیت نگهداری این دستگیر شدگان به حدی وحشتناک است که دو تن از اجساد این دستگیرشدگان که در این بازداشتگاه جان باختند که یکی از آنها دختر جوانی بود نیمه های شب گذشته از این پادگان به مکانی نامعلوم برده شد . توضیحات بیشتری نمیتوانم بدهم و فقط به خاطر حفظ جان این بازداشت شدگان و نه چیز دیگری این خبر را به آنهایی که کاری از دستشان برای حفظ جان این بازداشت شدگان بر می آید میدهم . و خواهش میکنم که هر کاری که از دستشان بر می آید برای پایان بخشیدن به این وضعیت وحشتناک دربازداشتگاه متروکه پادگان عشرت آباد که اکنون صدها نفر در آنجا بازداشت هستند انجام دهند . لطفا کوتاهی نکنید . خواهش میکنم . التماس میکنم . اوضاع در این پادگان برای دستگیر شدگان بسیار نامناسب است . متاسفانه نمیتوانم بیش از این توضیح دهم . تو را به خدا و تو را به امام حسین به داد آنها برسید سه شنبه ساعت 11 شب
نظرات خوانندگان
نوشته شده در تاريخ نهم دی ۱۳۸۸ برابر با سی ام دسامبر ۲۰۰۹ ، 03:29:58 توسط تن آسا
ا سلام به محضر دوستان به نظر بنده اطلاع رساني در مورد زمان و مكان گردهماييها و تظاهرات مردمي خيلي كم است. من خودم با اينكه در تبريز هستم و بصورت مداوم آنلاينم ولي چون از دانشجوهاي دانشگاه دورم دقيقا نميدونم كي و كجا اتفاقي قراره بيافته. هر چند اين طرفا تظاهرات خيلي كمه. ولي مطمئن هستم كه بسياري از مردم مثل بنده بي اطلاع از حضور مردم هستند كه اين باعث ميشه اونايي ميخوان بيان بيرون تنها ميمونند. بنظرم بايد يه فكر اساسي تري واسه برنامه ريزي و هماهنگي در مورد تظاهرات مردمي بشه. چون فايدش چيه الان عزيزانمون در بند اين رژيم كفدار صفت و ظالم گرفتارن اونوقت افرادي مثل من هي متاثر بشيم كه...كه چي؟؟؟؟!!!مورد ديگه اي كه هست خود تبريزه.مردم تبريز وقتي يك صدا بلند بشن واقعا كسي جلودارشون نيست و اين رو هم خودم به عينه ديدم و هم تاريخ نشون داده. علت ساكت موندنش متاسفانه توهين هايي هست كه يا با برنامه يا بي برنامه به ترك زبانان شده. هر چند سكوت بخاطر اين قانع كننده تاحدي نمي تونه باشه ولي خب عامه مردم ناراحتن. اي كاش موقع توهين تو شهراي ديگه راهپيمايي هايي واسه حمايت از ترك زبان ها شكل مي گرفت.

نوشته شده در تاريخ هشتم دی ۱۳۸۸ برابر با بيست و نهم دسامبر ۲۰۰۹ ، 19:58:23 توسط سینا
بعد از عاشورا قیام وارد مرحله جدید شده «نبرد رو در رو با اهریمن» بنظر من الان حرکت بعدی «اعتصاب سرتاسری» اعتصاب هم ضربه خوبی به این شیاطین میزند هم همبستگی را بالا میبره هم همه میتوانند شرکت کنند راننده ها کارخانه ها باید به همه خبر رساند اینترنت پشت بام رو اسکناس تاکسی اتوبوس مترو

نوشته شده در تاريخ هشتم دی ۱۳۸۸ برابر با بيست و نهم دسامبر ۲۰۰۹ ، 19:06:24 توسط Bita Bahari
دوستان عزیز ، آیا حفظ آرامش به معنای دست برداشتن از مبارزه است ؟ آیا دست پاچه شدن دردی را دوا میکند ؟ و دیگر اینکه من جک تعریف نمیکنم اصلا، به ویژه برای شما آقای تهمتن که هنوز نفهمیدید من واقعن سرلشکرم. خدا نگه دار همگی. از طرف سرلشگر بیتا خانوم بهاری .

نوشته شده در تاريخ هشتم دی ۱۳۸۸ برابر با بيست و نهم دسامبر ۲۰۰۹ ، 17:11:40 توسط تهمتن
بيتا بهاري; ازشما تقاصا ميشود كه دراين لحظات ماتم زده ودرحاليكه دراين خبر كه بيش از۵٠٠ نفر ازمبارزان دراسارت كهريزكي ديگري هستند; از اين جوك هاي بيمزه و چندش آور و سرلشكر گويي خوددست بر داريد..بس است..

نوشته شده در تاريخ هشتم دی ۱۳۸۸ برابر با بيست و نهم دسامبر ۲۰۰۹ ، 17:03:59 توسط amin
خانوم خانوما، جناب تیمسار سرلشگر، میفرمائید:" از سپا هیانم در ایران میخواهم آرامش خود را حفظ کنند " شوخی می‌کنید و مزاح یا جدی میباشید؟ وحشیان ادمخوار دارند مردم را با ماشین زیر میگیرند و شما پیشنهاد می‌کنید که" آرامش خود را حفظ کنند ". بنازم به این منطق، تیزهوشی و درایت شما تیمسار !!!

نوشته شده در تاريخ هشتم دی ۱۳۸۸ برابر با بيست و نهم دسامبر ۲۰۰۹ ، 16:39:52 توسط ازاده
مردم چرا ساکت هستید چرا فشار به موسوی نمیاورید بابا یک حرفی بزنید هر کسی جای اون بود حداقل چندتا اطلا عیه میداد حیف این همه انسانهای پاک واز جان گذشته که بلاتکلیف مانده اند مردم فریاد می زنند که بگوئید چکارکنیم

نوشته شده در تاريخ هشتم دی ۱۳۸۸ برابر با بيست و نهم دسامبر ۲۰۰۹ ، 16:30:30 توسط Bita Bahari
پیامی از سرلشگر بیتا خانوم بهاری به آقای اوباما : اکنون زمان ان فرا رسیده است که از متحدین اروپا ییتان در ناتو و نیز از چین و روسیه بخواهید سفیرهایشان را از تهران فرا بخوانند.توصیه های مهم مرا در آینده نزدیک ، فقط در پیک ایران خوا هید خواند. از سپا هیانم در ایران میخواهم آرامش خود را حفظ کنند و بدانند که رژیم در پایان کار است .