Wednesday, December 30, 2009

عکس : تعطيل کردن مدارس، ادارات، مترو مجانی و لشکر کشی از شهرستانها برای تظاهرات دولتی آن هم در يک شهر 12 ميليونی نتيجه اش اين شد!


نظرات خوانندگان
نوشته شده در تاريخ نهم دی ۱۳۸۸ برابر با سی ام دسامبر ۲۰۰۹ ، 11:56:01 توسط gole
بعداز اين همه تلاش همين٠ساندويج مجاني اتوبوس مجاني ووووو اگر هم اين جمعيت يك مليون باشند از شهر ١٢ ميليوني ١١ ميليون به شما نه گفتند٠ايران مال ايراني

نوشته شده در تاريخ نهم دی ۱۳۸۸ برابر با سی ام دسامبر ۲۰۰۹ ، 11:53:06 توسط kaveh
من مطمئن هستم که بیش از دو سوم افراد تظاهر کننده به زور وارد میدان شده‌اند. آخر این افراد شرکت کننده هم مخالف رژیم هستند. خامنه‌‌ای، احمدی نژاد ننگ بر شما که اینقدر وقیح و کثیف هستید.

نوشته شده در تاريخ نهم دی ۱۳۸۸ برابر با سی ام دسامبر ۲۰۰۹ ، 10:41:38 توسط Yoldash
اين عكسها مرا ياد تظاهرات دولتي محمد رضا پهلوي ,دزد دزدان ف,اسد فاسدان و جاني جانيان در اواخر حكومتش مياندازد كه چند ماهي بعد دمش لاي پاهاش مثل يك سگ ولگرد خياباني و بيخانه ازكشور فرار كرد و نان خوران و مزدورانش را بي پدر كرد ,اين عكسها نيز همه دال بر آخرين نفسهاي اين رژيم دزد و جاني و نان خوران و مزدورانش ميباشد ?!

نوشته شده در تاريخ نهم دی ۱۳۸۸ برابر با سی ام دسامبر ۲۰۰۹ ، 10:32:53 توسط آرش
نیجه اش چی شد؟یعنی چی؟

نوشته شده در تاريخ نهم دی ۱۳۸۸ برابر با سی ام دسامبر ۲۰۰۹ ، 10:32:43 توسط Zede DIN
حالا گیریم که همه کسانی‌ که در این تظاهرات شرکت کردند، واقعا طرفدار رژیم هستن. گیریم که همه هم از تهران. در مجموع تعداد این اشخاص به ۱۲۰۰۰ نفر هم نمیرسد. این مقدار ادم، یعنی‌ ۱% تمام تهران. یعنی‌ ۱% تمام کشور. اینها میخواهند دیگر چه را ثابت کنند؟ واقعا که شرماور هست این امار که میبینیم و می‌شنویم

نوشته شده در تاريخ نهم دی ۱۳۸۸ برابر با سی ام دسامبر ۲۰۰۹ ، 10:27:52 توسط پیمان
معذرت میخوام میشه یه نفر به من توضیجح بده؛ قضیه چیه؟! ظاهرا اینها ارازل حکومتی قرار بوده که امروز تحصن انجام بدن و در برابر دفتر آقای موسوی شعار بدن . خوب این عکس ظاهرا نشون میده که تونستند خیلی آدم و مزدور ودانش آموز جمع کنند . من هر چی عکس را نگاه کردم چیز خاصی غیر از اینه با پول ملت تونستند خوب آدم اجیر کنن؛ چیزی دستگیرم نشد. اگر نکته خاصی در این عکسها هست خواهش میکنم به من بگید. چون یه جای قضیه لنگ میزنه یا من درک نمیکنم قضیه چیه و یا عنوان این پست خبری و غلطه . بهر حال خواهش میکنم توضیح بدین.چون من فقط تا اینجا این را متوجه شدم که اینها با پول نفت خوب میتونند آدم و ادم کش اجیر کنن . البته آرزوی من و هر ایرانی وطن پرستی آزادی ایران از شر این ارازل و اوباش و حیوانات درنده همانند موجودات زیر زمینی که در فیلم - The lord of the Ring هستند خلاص بشه و ایرانی آزاد و سکولار و لیبرال تحت قوانین متمدن قرن بیست و یکمی و حقوق بشری و زیر پرچم سه رنگ زیبای شیر و خورشید نشان دوباره ایران نفس آزادی بکشه . از توضیحات دوستان در این زمینه خیلی خوشحال خواهم شد . با تشکر و سپاس

نوشته شده در تاريخ نهم دی ۱۳۸۸ برابر با سی ام دسامبر ۲۰۰۹ ، 10:20:09 توسط viva republic of Iran
I remember the same phony show at the end of MRP. They did the same brought about few hundred thousands people to do the same and show their support for monarchist. Look like Ali geda is now going to the same path. Questions where were all these Mozdors Ashora demonstration? If they really are faithful to Ali geda and his regime how come they were hiding when millions of brave Iranians were in the street? Why they have to organize such a demonstration? No brave Iranians can be fool again. Down with IR, Viva Iran Republic.

نوشته شده در تاريخ نهم دی ۱۳۸۸ برابر با سی ام دسامبر ۲۰۰۹ ، 10:15:30 توسط نادی
حناشون دیگه رنگی نداره !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! زنده باد مردم شریف وهمیشه هوشیار سرزمین اهوراییم ایران

نوشته شده در تاريخ نهم دی ۱۳۸۸ برابر با سی ام دسامبر ۲۰۰۹ ، 10:11:28 توسط maryam
يه مشت مزدور و انگل جامعه رو جمع كردند معلوم نيست چقدر بهشون پول دادند بدبختها اخرين دست و پازدنتونه٠٠٠

No comments:

Post a Comment