Sunday, April 14, 2013

درج شعار انتخاباتی مشایی و حذف رنگ سبز پرچم جمهوری اسلامی در کارتهای بانک ملی + عکس ندای سبز آزادی: در کارتهای جدید هدیه بانک ملی شعار تبلیغاتی اسفندیار رحیم مشایی درج و رنگ سبز از پرچم جمهوری اسلامی حذف شده است. به گزارش ندای سبز آزادی در کارت های جدید هدیه بانک ملی شعار"سلام بر تو ای بهار انسان ها/سلام بر تو ای خرمی دورانها "نصب شده که این شعار از جمله شعارهای تبلیغاتی اسفندیار رحیم مشایی برای انتخابات ریاست جمهوری است. این کارتها همچنین به گونه ای طراحی شده که رنگ سبز از پرچم سه رنگ جمهوری اسلامی ایران حذف شده است. تعدادی از این کارتهای هدیه در سفر استانی دولت احمدی نژاد به استان سمنان توزیع شده است.بخشی از این کارتهای هدیه مربوط به هدیه پرداختی نهاد ریاست جمهوری به خبرنگاران بوده است. سایت بازتاب نیز با اشاره به پرداخت هدیه ۴۰۰ هزارتومانی خبرنگاران با حمایت بانک ملی نوشت:با این اوصاف، اگر تعداد خبرنگارانی که هدیه رییس جمهور را دریافت کرده را حداقل ۲۰ هزار نفر تخمین بزنیم، ۸ میلیارد تومان از بیت المال در راه این استفاده تبلیغاتی برداشت شده است.

درج شعار انتخاباتی مشایی و حذف رنگ سبز پرچم جمهوری اسلامی در کارتهای بانک ملی + عکس


ندای سبز آزادی: در کارتهای جدید هدیه بانک ملی شعار تبلیغاتی اسفندیار رحیم مشایی درج و رنگ سبز از پرچم جمهوری اسلامی حذف شده است.

به گزارش ندای سبز آزادی در کارت های جدید هدیه بانک ملی شعار"سلام بر تو ای بهار انسان ها/سلام بر تو ای خرمی دورانها "نصب شده که این شعار از جمله شعارهای تبلیغاتی اسفندیار رحیم مشایی برای انتخابات ریاست جمهوری است.
این کارتها همچنین به گونه ای طراحی شده که رنگ سبز از پرچم سه رنگ جمهوری اسلامی ایران حذف شده است.
تعدادی از این کارتهای هدیه در سفر استانی دولت احمدی نژاد به استان سمنان توزیع شده است.بخشی از این کارتهای هدیه مربوط به هدیه پرداختی نهاد ریاست جمهوری به خبرنگاران بوده است.
سایت بازتاب نیز با اشاره به پرداخت هدیه ۴۰۰ هزارتومانی  خبرنگاران با حمایت بانک ملی نوشت:با این اوصاف، اگر تعداد خبرنگارانی که هدیه رییس جمهور را دریافت کرده را حداقل ۲۰ هزار نفر تخمین بزنیم، ۸ میلیارد تومان از بیت المال در راه این استفاده تبلیغاتی برداشت شده است.