Sunday, July 1, 2012

عربستان؛ صدور ویزا برای زائران ایرانی را متوقف کرد سازمان حج و زیارت در اطلاعيه اي از توقف صدور ويزا براي زائران ايراني و برخي از كشورهاي اسلامي خبر داد. به گزارش ايلنا، روابط عمومی سازمان حج و زیارت با صدور اطلاعیه‌ای گفت: به اطلاع هم میهنان می رساند در یک اقدام پیش بینی نشده مؤسسه ارائه خدمات عمره عربستان از روز چهارشنبه مورخ 31 خرداد سیستم صدور ویزا و ارسال اطلاعات افراد برای اخذ ویزا را برای برخی از کشورهای اسلامی ازجمله جمهوری اسلامی ایران متوقف کرد. لذا امکان صدور ویزا از آن تاریخ تاکنون میسرنگردیده است. شایان ذکراست که مقدمات اخذ ویزا، ارسال اطلاعات زائران از طریق مؤسسه مذکور است که به دلیل توقف صدور ویزا از تاریخ فوق الذکر امکان ارسال اطلاعات از سازمان حج و زیارت گرفته شده است. در این اطلاعیه آمده است، اما کماکان برای آن دسته از افرادی که ویزا اخذ شده به صورت روزانه 4500 نفر عملیات اعزام ، انجام می شود لکن ممکن است تاریخ اعزام با تغییراتی روبرو شود. دفتر نمایندگی سازمان حج و زیارت در عربستان درحال پیگیری موضوع است، و امیدواریم قبل از اتمام ویزاهای اخذ شده مشکل برطرف شود.

عربستان؛ صدور ویزا برای زائران ایرانی را متوقف کرد

سازمان حج و زیارت در اطلاعيه اي از توقف صدور ويزا براي زائران ايراني و برخي از كشورهاي اسلامي خبر داد.
به گزارش ايلنا، روابط عمومی سازمان حج و زیارت با صدور اطلاعیه‌ای گفت: به اطلاع هم میهنان می رساند در یک اقدام پیش بینی نشده مؤسسه ارائه خدمات عمره عربستان از روز چهارشنبه مورخ 31 خرداد سیستم صدور ویزا و ارسال اطلاعات افراد برای اخذ ویزا را برای برخی از کشورهای اسلامی ازجمله جمهوری اسلامی ایران متوقف کرد.
لذا امکان صدور ویزا از آن تاریخ تاکنون میسرنگردیده است. شایان ذکراست که مقدمات اخذ ویزا، ارسال اطلاعات زائران از طریق مؤسسه مذکور است که به دلیل توقف صدور ویزا از تاریخ فوق الذکر امکان ارسال اطلاعات از سازمان حج و زیارت گرفته شده است.
در این اطلاعیه آمده است، اما کماکان برای آن دسته از افرادی که ویزا اخذ شده به صورت روزانه 4500 نفر عملیات اعزام ، انجام می شود لکن ممکن است تاریخ اعزام با تغییراتی روبرو شود.
دفتر نمایندگی سازمان حج و زیارت در عربستان درحال پیگیری موضوع است، و امیدواریم قبل از اتمام ویزاهای اخذ شده مشکل برطرف شود.
 

هشدار درباره تعطيلي تدريجي داروخانه‌ها * دستیابی به جزئیات جدیدی از پهپاد RQ170 هشدار درباره تعطيلي تدريجي داروخانه‌ها ایسنا : رييس انجمن داروسازان ايران گفت: اگر سازمان‌هايي مانند دارايي و شهرداري به داروخانه‌ها مساعدت نكنند به تدريج داروخانه‌هايي كه فروش كمي دارند، تعطيل مي‌شوند. دكتر رهبر مژدهي‌آذر در گفت‌وگو با ايسنا، افزود: داروخانه‌ها توانايي پرداخت هزينه‌هايي را كه از سوي سازمان‌هايي شهرداري و دارايي براي آنان در نظر گرفته مي‌شود را ندارند. وي با اشاره به جلسه ديروز انجمن داروسازان ايران با مديران سازمان امور مالياتي گفت: از مديران اين سازمان درخواست كرديم كه داروسازان را در توافقات مالياتي از رديف پزشكان متخصص جراحي خارج كنند و هم رديف پزشكان عمومي قرار دهند چرا كه هم تحصيلات و هم نوع تعامل آنان با مردم با اين دسته از پزشكان همخواني بيشتري دارد. دستیابی به جزئیات جدیدی از پهپاد RQ170 خبرگزاری پانا: وزیر دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح از دستیابی به جزئیات جدیدی از هواپیمای بدون سرنشین آمریکایی RQ170 خبر داد. به گزارش خبرگزاری پانا، سردار وحیدی در گفت و گو با پایگاه اطلاع رسانی دولت تصریح کرد: دستیابی به جزئیات و مسایل فنی RQ170 مسیر طبیعی خود را طی می کند که در این جهت دستاوردهای جدیدی بدست آمده است اما بنای انتشار عمومی آنها را نداریم. وی در ادامه در خصوص آخرین وضع شکایت ایران از روسیه بابت تحویل ندادن سامانه موشکی S300خاطر نشان کرد: این موضوع هنوز در مجامع حقوقی بین المللی در حال بررسی است و این افزایش زمان رسیدگی در مجامع در این گونه مجامع طبیعی است.

هشدار درباره تعطيلي تدريجي داروخانه‌ها
* دستیابی به جزئیات جدیدی از پهپاد RQ170


هشدار درباره تعطيلي تدريجي داروخانه‌ها
ایسنا : رييس انجمن داروسازان ايران گفت: اگر سازمان‌هايي مانند دارايي و شهرداري به داروخانه‌ها مساعدت نكنند به تدريج داروخانه‌هايي كه فروش كمي دارند، تعطيل مي‌شوند.
دكتر رهبر مژدهي‌آذر در گفت‌وگو با ايسنا، افزود: داروخانه‌ها توانايي پرداخت هزينه‌هايي را كه از سوي سازمان‌هايي شهرداري و دارايي براي آنان در نظر گرفته مي‌شود را ندارند.
وي با اشاره به جلسه ديروز انجمن داروسازان ايران با مديران سازمان امور مالياتي گفت: از مديران اين سازمان درخواست كرديم كه داروسازان را در توافقات مالياتي از رديف پزشكان متخصص جراحي خارج كنند و هم رديف پزشكان عمومي قرار دهند چرا كه هم تحصيلات و هم نوع تعامل آنان با مردم با اين دسته از پزشكان همخواني بيشتري دارد.
دستیابی به جزئیات جدیدی از پهپاد RQ170
خبرگزاری پانا: وزیر دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح از دستیابی به جزئیات جدیدی از هواپیمای بدون سرنشین آمریکایی RQ170 خبر داد.
به گزارش خبرگزاری پانا، سردار وحیدی در گفت و گو با پایگاه اطلاع رسانی دولت تصریح کرد: دستیابی به جزئیات و مسایل فنی RQ170 مسیر طبیعی خود را طی می کند که در این جهت دستاوردهای جدیدی بدست آمده است اما بنای انتشار عمومی آنها را نداریم.
وی در ادامه در خصوص آخرین وضع شکایت ایران از روسیه بابت تحویل ندادن سامانه موشکی S300خاطر نشان کرد: این موضوع هنوز در مجامع حقوقی بین المللی در حال بررسی است و این افزایش زمان رسیدگی در مجامع در این گونه مجامع طبیعی است.

 

عکس / شنای زنان در دریای خزر آژانس عکاسی Getty

عکس / شنای زنان در دریای خزر
آژانس عکاسی Getty