Sunday, December 8, 2019

عکس روز مادران و خواهران داغدار ایرانی در سه دهه را در تصویر زیر می بینیم: . اکرم نقابی مادر سعید زینالی که در واقعه ۱۸تیر۷۸ بازداشت و ناپدید شد. حوریه فرج زاده خواهر شهرام فرج زاده از کشته شدگان عاشورای۸۸. ناهید شیرپیشه مادر پویا بختیاری که در اعتراضات آبان ۹۸ با اصابت گلوله به سرش کشته شد. . این تصویر در فضای مجازی مورد توجه کاربران قرار گرفته است: . کاربری نوشت: «چقدر درد هست تو این عکس.مخصوصا مادر سعید زینالی که هیچ نشونی از بچه اش نیست.هیچی.حتی یه قبر هم بهش نشون ندادن بگن پسرت رو اینجا دفن کردیم که بالا سر اون قبر بتونه گریه کنه.» . اگرچه رسانه جمهوری اسلامی در اختیار کسانی است که اعترافات اجباری و تظاهرات حکومتی را نشان می دهد، اما شبکه های اجتماعی به بلندگویی در دست مردم تبدیل شده است. . شهناز اکملی مادر مصطفی کریم بیگی از کشته شدگان ۸۸ به مادر پویا بختیاری: «پرچم دادخواهي چهل سال است كه از مادران خاوران به ما رسيده و اكنون دست مادران ٩٨ هم رسيد»

عکس روز
مادران و خواهران داغدار ایرانی در سه دهه را در تصویر زیر می بینیم:
.
اکرم نقابی مادر سعید زینالی که در واقعه ۱۸تیر۷۸ بازداشت و ناپدید شد.
حوریه فرج زاده خواهر شهرام فرج زاده از کشته شدگان عاشورای۸۸.
ناهید شیرپیشه مادر پویا بختیاری که در اعتراضات آبان ۹۸ با اصابت گلوله به سرش کشته شد.
.
این تصویر در فضای مجازی مورد توجه کاربران قرار گرفته است:
.
کاربری نوشت: «چقدر درد هست تو این عکس.مخصوصا مادر سعید زینالی که هیچ نشونی از بچه اش نیست.هیچی.حتی یه قبر هم بهش نشون ندادن بگن پسرت رو اینجا دفن کردیم که بالا سر اون قبر بتونه گریه کنه.»
.
اگرچه رسانه جمهوری اسلامی در اختیار کسانی است که اعترافات اجباری و تظاهرات حکومتی را نشان می دهد، اما شبکه های اجتماعی به بلندگویی در دست مردم تبدیل شده است.
.
شهناز اکملی مادر مصطفی کریم بیگی از کشته شدگان ۸۸ به مادر پویا بختیاری: «پرچم دادخواهي چهل سال است كه از مادران خاوران به ما رسيده و اكنون دست مادران ٩٨ هم رسيد»