Saturday, May 11, 2019

خدای خالی بندان!

خدای خالی بندان!

ناو یو اس لینکلن در یک نگاه این ناو ۷۸ متر یعنی ساختمان ۲۵ طبقه بلندی دارد . ۴۵۰۰ اتاق و ۶۳۰۰ پرسنل ۲۵۰۰ تلفن و ۳۰۰ تا تلویزیون ۵ پزشک و ۵ دندانپزشک و ۵۱ تخت بیمارستان مساحت عرشه آن ۱.۸ هکتار یعنی ۱۸۰۰ متر مربع است . طول عرشه ۳۳۰ متر سه برابر زمین فوتبال . مقدار سوخت ذخیره آن ۱.۲ میلیون لیتر و غذای ذخیره شده در انبارهای خشکبار و سردخانه حدود یک میلیون و شش هزار وعده غذایی است . این ناو در سالهای ۸۸ و ۲۰۰۰ و ۲۰۱۲ در خلیج فارس ماموریت داشته است . این ناو هنگام حرکت ۸۸۰۰۰ تن آب را جابجا می کند شهزاد کیا

ناو یو اس لینکلن در یک نگاه
این ناو ۷۸ متر یعنی ساختمان ۲۵ طبقه بلندی دارد . ۴۵۰۰ اتاق و ۶۳۰۰ پرسنل ۲۵۰۰ تلفن و ۳۰۰ تا تلویزیون ۵ پزشک و ۵ دندانپزشک و ۵۱ تخت بیمارستان مساحت عرشه آن ۱.۸ هکتار یعنی ۱۸۰۰ متر مربع است . طول عرشه ۳۳۰ متر سه برابر زمین فوتبال . مقدار سوخت ذخیره آن ۱.۲ میلیون لیتر و غذای ذخیره شده در انبارهای خشکبار و سردخانه حدود یک میلیون و شش هزار وعده غذایی است .
این ناو در سالهای ۸۸ و ۲۰۰۰ و ۲۰۱۲ در خلیج فارس ماموریت داشته است .
این ناو هنگام حرکت ۸۸۰۰۰ تن آب را جابجا می کند
شهزاد کیا

ساسی مانکن همه را بر باد داد

ساسی مانکن همه را بر باد داد
این روزها ویدیوی منتشر شده از رقص و شادمانی دانش آموزان واکنشهای بسیاری را در شبکه های اجتماعی به همراه داشت.دلواپسان به شدت برآشفته شدند و فریاد بر آوردند که ایمان رخت بر بست.
.
دلواپسان چشم ها را بسته و گوش شان از این همه داد و فغان خلایق پر شده و تنها نگرانی که دارند، شادمانی دانش آموزان است.
.
علی مطهری نماینده اصولگرای اصلاح طلب! مجلس بیش از همه بر افروخت و روی ترش کرد و خواهان محکمه ی عاملان این اتفاق ناگوار! شد.مطهری که این روزها کعبه آمال اصلاح طلبان برای ریاست جمهوری ۱۴۰۰ شده در مقام مدعی العموم حکم‌ به داغ و درفش داد.
این آشفتگی و دست پاچگی علی مطهری و دیگر دلواپسان چند پرسش را به ذهن متبادر می‌سازد.
.
یکم: ۴۰ سال از استقرار و تثبیت نظام می‌گذرد،‌حال پرسش اینجاست چه شده است که ترانه ساسی مانکن همه آموزه‌های این چهار دهه آموزش و پرورش را بر باد داده است.
دوم: چرا رگ غیرت علی مطهری و دیگر دلواپسان دنیا و آخرت مردم در برابر سوختن دست وصورت دانش‌آموزان شین‌آبادی نجنبید و عذاب وجدان نداشتند.