Friday, May 7, 2010

امام جمعه تهران : مردم (!) از اين بدحجابي‌ها جانشان به لبشان رسيده است/ ملت(!) همان‌طور كه جريان فتنه سياسي را به عقب راند در مقابل بد حجابی هم خواهد


ايلنا:امام جمعه موقت تهران نسبت به عدم رعايت اجراي قانون عفاف و حجاب هشدار داد و گفت: ملت ما همانطور كه جريان فتنه سياسي را به عقب راند، با همان قدرت و قاطعيت در مقابل جريان بدحجابي كه يادگار رضاخان قلدر است خواهد ايستاد.

به گزارش خبرنگار ايلنا، سيد احمد خاتمي در نماز جمعه تهران خطاب به غربي‌ها گفت:‌ مي‌گوئيد مي‌خواهيم گفت‌وگو كنيم؛ مودبانه و منطقي صحبت كنيد تا مودبانه هم پاسخ بگيريد و حتما مسئله هسته‌اي را هم بايد قطعي بپنداريد، زيرا ايران عضو باشگاه هسته‌اي شده است، اما اگر با زبان زور و تهديد سخن بگوئيد ملت ايران قاطعانه در دهانتان مي‌زند.

خاتمي در ادامه خطبه دوم نماز جمعه تهران با اشاره به مسائل داخلي خاطر نشان كرد: دهه اول انقلاب دهه جنگ سخت بود و از دهه دوم جنگ نرم در حوزه‌هاي سياسي و فرهنگي آغاز شد كه در حوزه سياسي اسلاميت نظام، ولايت فقيه و استكبارستيزي را هدف قرار دادند و در مقطعي هم قدرت را به دست گرفتند ولي اوج اين جنگ نرم پس از دوران انتخابات بود. اما حمايت مردم در روز 9 دي و 22 بهمن كمر جريان جنگ نرم را شكست و به احتضار افتادند و تمام تلاش اين جريان اين است كه بگويند ما زنده‌ايم، ولي واقعيت اين است كه جبهه انقلاب پيروز هست و خواهد بود.
امام جمعه موقت تهران در تشريح جبهه جنگ نرم فرهنگي تصريح كرد:‌ هدف اين جبهه همان هدف جبهه سياسي است اما با اشكال ديگر مانند ابتذال در حوزه فيلم، هنر، تئاتر،‌ ورزش و روزنامه‌ها و مطبوعات. يكي ديگر از اين حوزه‌ها افزايش بدحجابي است، زيرا اكنون بعضي‌ها كشف حجاب را تجربه مي‌كنند.

وي در ادامه خطاب به زنان گفت:‌ خانم محترم! شما در جامعه امن مي‌خواهيد زندگي كنيد؟! بدحجابي، امنيت اخلاقي و رواني جامعه را از بين مي‌رود و دود آن در چشم خودتان هم مي‌رود. خانم مسلمان شيعه كه حجاب را رعايت نمي‌كنيد! 10 آيه از قرآن به صراحت از حجاب سخن مي‌گويد و آيا با اين بدحجابي باز هم مي‌گوئيد مسلمان هستيد؟
خاتمي گفت:‌ خانمي كه خود را شيعه مي‌داند و احتمالا در مجالس عزاداري حضرت فاطمه زهرا شركت مي‌كند و براي ايشان گريه هم مي‌كند، خجالت نمي‌كشد كه با اين ظاهر به خيابان مي‌آيد؟ اگر مي‌خواهيد وفادار باشيد اين ساختارشكني‌ها را رها كنيد!

امام جمعه موقت تهران تاكيد كرد:‌ برخلاف نظر بعضي‌ها حجاب يك مسئله شخصي نيست، بلكه يك مسئله كاملا اجتماعي است و منكر آن سازنده ده‌ها گناه كبيره است.
وي با اشاره به اين سخن امام صادق كه در زمينه مبارزه با مفاسد هم كار فرهنگي و هم كار اجرايي لازم است، گفت:‌ كار فرهنگي بدون قانون جواب نمي‌دهد و هر كاري كه صورت مي‌گيرد بايد در محدوده قانون باشد، لذا مصوبه بسيار خوبي در شوراي عالي انقلاب فرهنگي در 312 ماده تصويب شد كه وظيفه 26 دستگاه دولتي و غيردولتي را در رابطه با حجاب معين كرده است كه در گذشته رئيس‌جمهور آن را به وزارت ارشاد ارجاع كرد و اكنون به وزارت كشور ارجاع داده است.

خاتمي با بيان اينكه كف خواسته‌هاي مردم اجراي اين قانون است، هشدار داد: مردم از اين بدحجابي‌ها جانشان به لبشان رسيده است و در اين مورد پيش ما هم مي‌آيند، لذا مسئولان بدانند اين مردمان حزب‌اللهي به هيچ عنوان تعلل در اجراي، اين قانون را نمي‌پذيرند و به بازيگران ابتذال و مباشران بدحجابي و حاميان آن مي‌گويم ملت همان‌طور كه جريان فتنه سياسي را به عقب راند، با همان قدرت و قاطعيت در مقابل جريان بدحجابي كه يادگار رضاخان قلدر است خواهد ايستاد.
امام جمعه موقت تهران در خطبه اول نماز هم به بيان توصيه‌هاي اخلاقي و ذكر مصيبت وفات حضرت فاطمه زهرا پرداخت.

نظرات خوانندگان
نوشته شده در تاريخ هفدهم ارديبهشت ۱۳۸۹ برابر با هفتم مه ۲۰۱۰ ، 10:34:25 توسط پیک ايران
پیک ايران : هموطن عزيز کا...شما زحمت ميکشيد و نظر ميدهيد سعی کنيد از ادبياتی استفاده کنيد که بتوانيم آنرا منتشر کنيم. با سپاس

نوشته شده در تاريخ هفدهم ارديبهشت ۱۳۸۹ برابر با هفتم مه ۲۰۱۰ ، 09:25:34 توسط (ایرانی ناب ناب)
مردک بیآبرو شما و اسلامتان که حتا تجاوز به زنان و مردان وطنپرست ایرانی را روا میدانید ، حالا از بدحجابی صحبت میکنی ؟ شما و اسلامتان جز خاری و پستی بیفرهنگی چیز دیگری به ایران نیاوردید . فقط با افشاء جنایات شما و دینتان در ایران ،ایران دوباره سربلند و پیروز و متمدن خواهد شد . (ایرانی ناب ناب)

نوشته شده در تاريخ هفدهم ارديبهشت ۱۳۸۹ برابر با هفتم مه ۲۰۱۰ ، 09:22:30 توسط تهمتن
نميدانم كه چهره ترساك و كريه ديو و ديو صفتان را دركتابهاي دوران كودكي بخاطر مي آوريد؟ - اين ملاي جنايتكار خود ديو است كه تاريخ بما يادآوري ميكند. تاريخ بما ميگويد كه ديوان خونريزند; فريبكارند; دروغگويند; چهره اي كريه دارند ووو.. حال آيا صفات ملايان جنايتكار غير ازاين است؟؟ آيا چهره ي كريه و صفات همه ملايان; مانند مصباح يزدي و احمد جنتي و مطهري وخامنه اي وخميني ومكارشيرازي و همگي اين ديوان خونريز; شما را به ياد ديوان و صفات پليد آنها در كتاب هاي اسطوريي مان نمي اندازد؟؟ براستي كه همانطور كه در همان كتاب هاي اسطوري آمده است; تنها راه رهايي از دست ديو و ديوان; نابود كردن آنهاست كه اين نابودي پس از قيام مردم به پاخاسته ي ايران شروع گشته است و هرچه نابودي اين ديوان پليد به روزهاي نهايي خود نزديك ميشود; نعره جانكاه وفريب و دروغگويي اين ديوان پليد هم شدت بيشتري ميگيرد.. باشد كه روز حسابرسي كريه چهره ها وكريه صفت ديوان پليد فرا رسد..

نوشته شده در تاريخ هفدهم ارديبهشت ۱۳۸۹ برابر با هفتم مه ۲۰۱۰ ، 09:16:28 توسط bolbol
از طرف مردم صحبت نکن از تفکرات مقابل تاریخ خودت بگو دلقک!! مردم خودشان زبان دارند و هرچه بخواهند میگویند ی نگاه به دیوارها بکن پیغام اصلی مردم را میبینی.

نوشته شده در تاريخ هفدهم ارديبهشت ۱۳۸۹ برابر با هفتم مه ۲۰۱۰ ، 08:51:02 توسط رزمجو از طايفه ( محترم ) كفار
خوشا به حال كسي كه اين سعادت نصيبش گردد كه '' اولين '' تف را بر صورت نوراني صاحب عكس بالا بياندازد.

نوشته شده در تاريخ هفدهم ارديبهشت ۱۳۸۹ برابر با هفتم مه ۲۰۱۰ ، 08:47:18 توسط بهمن ۵٧
اين ملاي هرزه متحجر را بايد به كوره هاي آجرپزي فرستاد تا با كار كردن پابپاي زنان و كودكان و ديگر زحمتكشان بفهمد زندگي فقط شهوت و زير شكم و دولا راست شدن در مسجد و تسبيح چرخاندن نيست٠اگر فكر ميكند بيحجابي يادگار رضاخان است پس شما يادگار كي هستيد؟شما قرنهاست با زندگي انگلي خود با مكيدن خون زحمتكشان به زندگي نكبت بار خود ادامه ميدهيد٠كت و شلوار هم يادگار رضاخان و دوره تجدد است لابد شما انتظار داريد مردان نيز با چاروق و دستار و شال كمر بگردند اول از آقازاده هاي عياشتان كه در انگليس كانادا امريكا تفريح ميكنند شروع كنيد كلي هم چادر و حجاب اسلامي به انگليس صادر كنيد كه چشم اين آقازاده ها در ديسكوهاي اسلامي به نامحرم نيفتد٠مرگ بر ارتجاع

نوشته شده در تاريخ هفدهم ارديبهشت ۱۳۸۹ برابر با هفتم مه ۲۰۱۰ ، 08:39:55 توسط برده هرگز
من امیدوارم که در دادگاهی که این روان پریشان در آینده محاکمه خواهد شد قاضی آن یک زن باشد.

نوشته شده در تاريخ هفدهم ارديبهشت ۱۳۸۹ برابر با هفتم مه ۲۰۱۰ ، 08:32:26 توسط فریبرز
ای مردک دلقک، شما تنبان به پای مردم نگذاشته اید و حالا دارید از مشکلات بی حجابی حرف می زنید؟

مشایی: کسی به خاطر بیان دیدگاهش در زندان نیست/ همه بازداشت شدگان اغتشاشگر بودند / روزنامه نگاران رندانی عملا" دیگران را به انجام خرابکاری تحریک کرده

پارسینه: لورا سکور خبرنگار نشریه آمریکایی "نیویورکر" گفتگویی با اسفندیار رحیم مشایی، رئیس دفتر احمدی نژاد ( و پدر عروس وی) ترتیب داده است که متن آن را از نظر می گذرانید:

صبح دیروز فرصت کمیابی داشتم تا با مردی گفتگو کنم که خیلی ها او را دست راست و مورد اطمینان ترین مشاور رییس جمهور ایران میدانند. او دوست قدیمی احمدی نژاد، فامیلی سببی، و از اعضای حلقه یاران اوست. هم مسلکی آن چنان نزدیک که دسته جدیدی در دسته حاکم بر ایران شکل داده. نام او اسفندیار رحیم مشایی است و در حال حاضر رییس دفتر رییس جمهور ایران است.او را که برای گفتگوهای این هفته سازمان ملل در مورد معاهده منع گسترش سلاحهای هسته ای به اینجا آمده بود در هتلی در نیویورک ملاقات کردم.مردی لاغراندام و 49 ساله با موهای جوگندمی و ظاهری مصمم در حالیکه کت تیره و پیراهن راه راه بدون یقه ای پوشیده بود.

با رسیدن مترجم، من با در ذهن داشتن پاسخهای قبلی مشایی،پرسیدم که آیا او فکر میکند اسراییل دلیلی برای اینکه ایران را تهدیدی برای بقای خود بداند دارد یا نه.مشایی به من گفت افراد زیادی اند که دست به این تبلیغات می زنند که ایران قصد تهاجم به اسراییل را دارد.این فقط یک پروپاگاندای منفی است و حرف اشتباه و بی پایه ایست.

ایران دولت اسراییل را مشروع نمی داند اما این دلیل بر این نیست که بخواهیم قدمی علیه اسراییل برداریم.این فقط تفکر ماست.دولت اسلامی ایران راه حل دموکراتیکی برای مسئله اسراییل و فلسطین دارد.ما معتقدیم اگر به فلسطینی ها،کسانیکه در حقیقت ساکن این سرزمینند این حق انتخاب داده شود تا رژیم خود را تعیین کنند در ان صورت بدیهی است که،به طور طبیعی دیگر رژیم اسراییل دولت آن مردم نخواهد بود. افراد زیادی دست به این تبلیغات می زنند که ایران قصد حمله به اسراییل را دارد.

این فقط یک پروپاگاندای منفی و حرف اشتباه و بی پایه ایست.همیشه اسراییل کسی بوده که ایران و دیگر ملتهای منطقه را تهدید کرده است.همیشه این اسراییل بوده که به کشورهای همیسایه ش حمله کرده. هیچکس هرگز به اسراییل حمله نظامی نکرده است.ما معتقدیم رژیم اسراییل باید به این نقطه برسد که دارد اثرگذاریش را از دست میدهد.و نمی تواند برای ملتهای قدرتمند منطقه قانون تعیین کند.این هزینه زیادی برای آمریکا دارد.راه حل ما مطلقا" و تماما" دموکراتیک است.

-میخواهم به مسائل داخلی ایران برگردیم. دیشب در برنامه چارلی رز،آقای احمدی نژاد گفتند که اپوزیسیون در ایران آزادانه فعالیت میکند.و آنهایی که به زندان افتادند فقط کسانی اند که به تخریب اموال عمومی پرداختند.کسانی که شیشه ها را شکستند و ماشینها را آتش زدند.آیا این را مقارن با حقیقت میدانید؟

کاملا" صحیح است.در حقیقت افراد زیادی در زندان نیستند.صدها و هزاران نفر از مردمی که به خیابان ها امدند عقایدشان را بیان کردند.اگر قرار بود همه آنها را بگیریم که زندانها اینقدر جا نداشتند.معدودی که در زندانند کسانی اند که خرابکاری کردند، خشونت آفریدند و امنیت مردم را سلب کردند.

و هنوز گروه های بین المللی گزارش می دهند که 38 ژورنالیست در زندانهای ایرانند و 18 نفر دیگرشان نیز در مرخصی اند.اتهامات آنها هیچ ارتباطی با خرابکاری ندارد.چرا این افراد در زندانند؟

خرابکاری کردن فقط این نیست که شما خودت دست به بزهکاری بزنی.این افراد عملا" دیگران را به انجام خرابکاری تحریک کرده اند.ما هزاران ژورنالیست داریم که در زمینه های مختلف کار میکنند و هنوز فعالند و هرگز هم دست از کارشان نکشیده اند.اما آنها فضایی آفریدند که خشونت در آن غالب شود.

این که شما از آن صحبت می کنید یک جرم سیاسی است نه آتش زدن ماشین.شما می گویید این افراد به خاطر حرف هایشان...

در هر کشوری قوانینی وجود دارد.و مردم برای داشتن جامعه ای سالم باید از ان پیروی کنند. هیچکس به خاطر گفته هایش دستگیر نشده است اما افرادی بوده اند که کمپین های عظیم تبلیغاتی به راه انداختند تا مردم را تحریک کرده و در کشور هرج و مرج به راه بیندازند.به همین طریق آنها قصد خشونت آفرینی داشتند.البته جرمهای متفاوت مجازات متفاوتی دارند.این هم وظیفه دولت نیست بلکه وظیفه دستگاه قضایی است که قوه مستقلی محسوب میشود.من فقط تلاش میکنم نظرم را بگویم.افرادی هستند که در فعالیتهای سازمان شده ای دخیلند.انها گروهای خاصی تشکیل داده و سعی کرده اند از شهرهای مختلف ماشین و چیزهای دیگر به تهران بیاورند و در انجا افرادشان را متمرکز کنند.همچنین کسانی وجود دارند که وابسته به این گروهها هستند و از طریق رسانه های عمومی به وظیفه شان عمل میکنند.اینها با کسانی که فقط ژورنالیستند فرق دارند.افراد زندانی شده بخشی از همان گروه های سازمان یافته هستند.طبیعتا" من نمی توانم بگویم که اینها مجرم نیستند.جایگاه دولت کمک به این افراد در طی پروسه قضایی است.دستگاه قضایی مستقل است اما دولت قصد خیری دارد تا به این افراد کمک کند.

در تعجبم که چرا دولت شما باید چنین قصد خیری داشته باشد اگر این افراد ان طور که شما میگویید تهدیدی برای کشور محسوب می شوند.

آنها تهدید نیستند.این افراد دنبال تغییر دولتند و تلاش شگرفی هم برای تحقق آن کرده اند اما در موقعیتی نیستند که بتوانند خواسته شان را عملی کنند.آنها تهدید نیستند.تا ان حد نرسیدند.انها در زندانند چون قانون شکنی کردند.

خوب اگر قانون شکنی کرده اند،چرادولت شما باید برای برخورد ملایم با آنها فشار بیاورد؟

این افراد خانواده دارند.و برخی از آنها از کرده شان ابراز ندامت کرده اند و ما هیچی خطری از جانبشان نمی بینیم.بنابراین اگر موضعی برای کاهش مجازاتشان اتخاذ کنیم موضع خوبی است.
کسانی که تابستان گذشته محاکمه شدند.آیا مدعی هستید این افراد هم،از جمله محمد علی ابطحی مشاور رییس جمهور سابق و مصطفی تاجزاده در وزارت کشور،در ماشین آتش زدن و تحریک به خشونت نقش داشتند؟

آنهایی که زمینه مساعدی را برای اغتشاش فراهم می کنند و وضعیت آنارشی بوجود میاورند قانون شکنند.هر کسی می تواند متعلق به جریان اپوزیسیون باشد.اما افرادی هستند که برای تغییر حاکمیت سازماندهی و متمرکز میشوند و برای نیل به هدفشان دست به هر کاری میزنند.شما کشوری در دنیا نشانم بدهید که اینگونه فعالیتها را جرم محسوب نکند.آیا در ایالات متحده یا اروپا تشویقشان میکنند؟نه.اما انها آزادند که آزادانه عقیده شان یا مخالفت و نارضایتی خود را از دولت بیان کنند.فعالیتهایی که وضعیت آنارشی خلق کنند اکیدا در قانون منع شده.

از جوابتان گیج شدم.مثلا" مصطفی تاجزاده مدیر کمپین موسوی بود.کاندیدایی که برای حضور در رقابت انتخاباتی تایید شده بود.او حتی قبل از اینکه ناآرامی در خیابانها بوجود بیاید دستگیر شد.

حقیقت ندارد.هزاران نفر در کمپین های انتخاباتی شرکت داشتند.نفرات زیادی ازدوستان آقای تاجزاده وجود دارند که دستگیر نشدند.

اما افراد دیگری از سران احزاب فردای انتخابات بازداشت شدند.این قبل از هر گونه ناآرامی در خیابانها بود.

خیلی از آنها دستگیر شدند ولی به زندان نرفتند.بعضی از انها که اصلا" دستگیر نشده اند.بعضیشان موقتا" بازداشت و سریعا" آزاد شدند.اتهامی علیه آنها اقامه نشد.تفاوت در این است که این دسته افراد سعی در سازماندهی فعالیتهای خاصی در جامعه میکردند.انها آنارشی و خشونت بوجود آوردند.آقای تاجزاده دوستان دیگری دارد که در حزب فعال بودند و هنوز هم به فعالیتشان ادامه میدهند.

اما حزبشان تعطیل شده.چرا دو حزب اصلی اصلاح طلب در کشوری که اپوزیسیون آزاد دارد تعطیل شدند؟
احزاب سیاسی وظیفه دارند تا یک فضای سالم سیاسی در کشور ایجاد کنند.اگر هر حزبی در مسیری خلاف منافع ملی قدم بردارد به آن اجازه ادامه فعالیت داده نخواهد شد.قواعد مشخصی برای تشکیل یک حزب وجود دارد.بنیانگذاران حزب باید التزام به اطاعت از قانون داشته باشند.اگر قانون شکنی کردند حزبشان تعطیل خواهد شد.اما آن افراد می توانند در آینده احزاب دیگری تشکیل دهند.مسئله اینست که سران این احزاب به مشکل خورده اند.شاید بتوانند فعالیتهایشان را تجدید کرده و احزابشان را بازگشایی کنند.

یکی از اتهاماتی که به بعضی زندانیان وارد شد و من را گیج میکند این بود که به عنوان یک جرم،اتهام صحبت کردن با خبرنگاران خارجی مطرح میشد و اینک من و شما میتوانیم بدون هیچ مشکلی با هم صحبت کنیم.چه فرقی بین موقعیت انها و موقعیت شما وجود دارد؟چرا برای برخی افراد صاحب منصب رسمی مصاحبه با خبرنگاران خارجی ممکن است در حالیکه بعضی دیگر که منصبی ندارند از این حق محرومند؟

نه نه.این درست نیست.یک اشتباه است.درست نیست.ما چنین وضعیتی نداریم.انها درگذشته می توانستند با خبرنگان خارجی درتماس باشند.شاید یک چیزی باعث شد شما تصور کنید چنین اتفاقی برای انها افتاده.شاید بعضی از افرادی که دستگیر شده اند و اینک در زندانند مصاحبه هایی با خبرنگان خارجی داشتند اما این جرم واقعیشان نیست که به ان متهم شده باشند.مخالفین دولتند که میگویند این افراد فقط به خاطر داشتن مصاحبه دستگیر شده اند.اگر ما ان را جرم حساب کنیم افراد زیادی خواهند بود که باید به زندان بروند.این یک جرم محسوب نمی شود و در حال حاضر و در آینده خلاف قانون نیست و نخواهد بود.رییس جمهور ما با رسانه های جمعی خارجی صحبت میکند.اگر اینخلاف قانون باشد،رییس جمهور هم نباید اینکار را بکند.اگر خلاف قانون نیست پس هیچکس به خاطر انجام ان نباید دستگیر شود.

برای پایان دادن به این بحث و سوالات مربوط به حقوق بشر،آیا معتقد هستید که در زمان بعد از انتخابان ژوئن گذشته واقعه ای باشد که سوء مدیریت شده باشد؟ آیا چیزی هست که از نگاه دولت تاسف برانگیز باشد؟یا اینکه شما معتقدید دولت موقعیت را به خوبی مدیریت کرده است؟

هیچ سوءمدیریتی در کار نبود.غرب رهیافت دوگانه ای برای بحث حقوق بشر دارد.آنها سعی می کنند از آن به عنوان یک ابزار سیاسی استفاده کنند.مثلا" در زمان انتخابات دست به تبلیغات وسیعی علیه ایران زدند.اتفاق مشابهی همیشه در اروپا و همین آمریکا میفتد.اما آنها فقط یک طرف اخبار را پوشش میدهند.اگر مسئله ای در ایران رخ دهد انها تا ماهها درباره ش در روزنامه ها و رادیو و تلویزیون می نویسندو حرف می زنند.

هنگامی که ما برای مجمع عمومی سازمان ملل در اینجا بودیم،قبل از ان اجلاس دیگری در پیتسبورگ بود و اعتراضات و تظاهراتی اتفاق افتاد.پلیس با خشونت با مردم رفتار کرد.اتفاق مشابهی نیز در اروپا افتاد.در آن برهه هیچکس از حقوق بشر حرفی نزد و هرگز هم دیگر حرفی از آن نبود.اگر اتفاقی مانند آن در ایران بیفتد سالها در موردش حرف خواهند زد و ما باید پاسخگوی سوالاتی درباره نقض حقوق بشر باشیم.بنابراین انها همیشه استاندارد دوگانه ای را رعایت می کنند.دولتها و سیستمهای سیاسی در غرب حقیقتا" اعتقادی به حقوق بشر ندارند.

اگر شما اجازه انتشارش رادارید من میخواهم به یک حقیقت تاریخی ارجاع دهم.وقتی صدام حسین به ایران حمله نظامی کرد تقریبا"همه کشورهای دیگر از او حمایت کردند.ان وقت در ادامه حمایت هایشان از صدام گزارشهای متعددی از نقض حقوق بشر در ایران منتشر کردند و نام ایران را در لیست سیاه کشورهای ناقض حقوق بشر قرار دادند.بعدا" فهمیدند صدام حسین چه کسی است اما هیچکس سوالی درباره حمایتهای غرب از صدام حسین نپرسید.وقتی هم که خواستند او را سرنگون کنند صدام را به یک مجرم تبدیل کردند.مهم نیست چه کسی مجرم است و چه کسی مدافع حقوق بشر.مهم اینست که ببینیم غرب چه میخواهد و هدفشان چیست...

نظرات خوانندگان
نوشته شده در تاريخ هفدهم ارديبهشت ۱۳۸۹ برابر با هفتم مه ۲۰۱۰ ، 04:15:31 توسط رزمجو از طايفه ( محترم ) كفار
من اگر به نمازهائي كه در عنفوان جواني و نتيجتا بر اثر ناداني خوانده ام, شك كنم ولي به اين واقعيت كه در جمهوري نامنزه ( پليد ) اسلامي, رياكاري و دروغگوئي يك نوع عبادت و بيماري است, كوچكترين شكي ندارم.

نوشته شده در تاريخ هفدهم ارديبهشت ۱۳۸۹ برابر با هفتم مه ۲۰۱۰ ، 04:01:59 توسط melina
خفه لطفا. شما ايران را با ٧٠ ميليون جمعيت به يك زندان تبديل كرديد كه در ان ارازل و اوباشي چون تو و رئيس كودتا و دولتش با يه مشت مفت خور چون بسيج و سپاه و يه مشت دزد بي وطن ازادند . شماها تعداتان به ۵ تا ١٠ ميليون ميرسه ؟؟ و اسرائيل ؟ از مموتي سبوراچيان سوال كن!!!!!با اسرائيل دشمن هستيم، اما نزديکترين دوستمان، رئيس جمهور ونزوئلا با چند ميليارد دلار قرار داد نظامی، يکی از نزديکترين دوستان اسرائيل به شمار می آيد!؟

نوشته شده در تاريخ هفدهم ارديبهشت ۱۳۸۹ برابر با هفتم مه ۲۰۱۰ ، 03:38:52 توسط از تهران
متاسفانه متن مصاحبه به قدري بد ترجمه شده كه در بسياري قسمت‌ها نه متوجه سوال مي‌شويم نه پاسخ را درك مي‌كنيم. كاش ويرايش شده در اختيار خوانندگان گذاشته مي‌شد.

محمد جواد لاريجاني : انحرافات از دور دوم ریاست جمهوری هاشمی شروع شد / حيف است كه رئيس جمهوري فقط دو دوره است چون عملكرد احمدي‌نژاد بهتر شده است


ایلنا: دبیر ستاد حقوق بشر قوه قضاییه شروع انحرافات پس از دهمین دوره رریاست جمهوری را از دور دوم ریاست جمهوری هاشمی رفسنجانی دانست و خاطر نشان کرد: در آن دوره عده‌ای آمدند و گفتند این طور نمی‌توانیم همانند کشورهای دیگر پیشرفت کنیم چون اسلام برای زندگی خصوصی است و ما باید حکومت‌مان را سکولار قرار دهیم.

به گزارش خبرنگار ايلنا،محمدجواد لاریجانی، در نخستین کنگره ملی علامه امامی مازندرانی در حسینیه حضرت سیدالشهداء امیرکلای شهرستان بابل با بیان اینکه ولایت‌دارای دو مبنای اصول و فروع دین است گفت: جنبه عملی ولایت بسیار حائز اهمیت است که در گذشته مغفول بوده است.

وي با بیان اینکه وقتی انقلاب اسلامی ایران پیروز شد دشمنان بیان می‌کردند روحانیت نمی‌تواند مملکت را هدایت کند گفت: در حالی که در طول سی سال گذشته روحانیت در تمامی عرصه‌های مدیریتی و اجرایی نقش آفرین بوده و خدمات بسیار زیادی را به جامعه ارائه کرده است.

لاریجانی در ادامه به انحرافات ایجاد شده پس از انتخابات دهمین دوره ریاست جمهوری اشاره کرد و ادامه داد: متاسفانه کسانی که در جبهه و جنگ حضور داشتند و خدمات بسیاری نیز در طول دوران انقلاب از خود نشان دادند دچار انحراف شدند و آرام آرام نیز به نفاق رسیدند و به بهانه انتخابات از پشت به نظام خنجر زدند که با این اقدام همان جریان منافقان ابتدای انقلاب تکرار شد.

لاریجانی شروع انحرافات پس از دهمین دوره رریاست جمهوری را از دور دوم ریاست جمهوری هاشمی رفسنجانی دانست و خاطر نشان کرد: در آن دوره عده‌ای آمدند و گفتند این طور نمی‌توانیم همانند کشورهای دیگر پیشرفت کنیم چون اسلام برای زندگی خصوصی است و ما باید حکومتمان را سکولار قرار دهیم.
وی ادامه داد: حزب کارگزاران سازندگی اظهار می‌کرد ما بچه مسلمانهایی هستیم که طرفدار نظام سکولار هستیم که این افراد همانند همان بچه مسلمان‌های قبل از انقلاب بودند که منافقین را تشکیل دادند.

دبیر ستاد حقوق بشر قوه قضاییه در ادامه افزود: در زمان امام خمینی همین آقای موسوی طرفدار فقه پویا بود که تاکید می‌کرد این فقه نباید در قوانین ما بیاید که امام گفتند فقه ما سنتی و جواهری است.

وی با بیان اینکه امروز غربی ها جهان گشایی لیبرال را دارند دامن می‌زنند گفت: این اقدام غربی‌ها عین همان مارکسیست‌ها است.
لاريجاني يادآور شد: برنامه‌هاي هسته‌اي ايران از لحاظ فني بسيار جلوتر از هند و پاكستان است كه برخي از دوستان مي‌دانند كه راه و برنامه‌هاي ايران در بحث انرژي هسته‌اي از لحاظ فني بسيار پيشرفته است.

وي با دفاع از عملكرد احمدي‌نژاد در مجامع بين‌المللي تصريح كرد: حيف است كه رئيس جمهوري فقط دو دوره است چون عملكرد احمدي‌نژاد در اين دوره بهتر از دوره قبل بوده است.

نظرات خوانندگان
نوشته شده در تاريخ هفدهم ارديبهشت ۱۳۸۹ برابر با هفتم مه ۲۰۱۰ ، 04:34:40 توسط melina
لا ري جاني تو ديگه برادري (تني يا نا تني) نداري يادت رفته باشه يه پست بهش بدي ؟ ....ليسان احمدي.

نوشته شده در تاريخ هفدهم ارديبهشت ۱۳۸۹ برابر با هفتم مه ۲۰۱۰ ، 04:22:21 توسط رضا
اولین نوکر جیره خوار نشانه های مادام العمر کردن ریاست جمهوری احمقی نژاد را بروز داد.

نوشته شده در تاريخ هفدهم ارديبهشت ۱۳۸۹ برابر با هفتم مه ۲۰۱۰ ، 04:09:38 توسط سائنا
زیاد وقتمو نمیخوام واسه همچین آشغالی حروم کنم! فقط یه جمله: تف به کسانی مه اينطور بزرگ کردند!!! همین!

ممنوعيت موسيقي غيرمجاز در خودرو

برنا: رسول عباسی با تاکید بر رعایت رویکرد فرهنگی و حقوق شهروندی رانندگان تاکسی،گفت: رانندگان تاکسی حق استفاده از موسیقی و سی دی های غیرمجاز در تاکسی ها را ندارند.

وی تصریح کرد: هیچ راننده ای حتی به درخواست مسافران حق استفاده از آهنگ های غیرمجاز را نداشته و در صورت استفاده،متخلف محسوب شده و با آنها برابر قانون برخورد می شود.

عباسی یادآور شد: پروانه کار رانندگان متخلف ابطال و خودرو نیز توقیف خواهد شد.

مدیر کل هماهنگی حمل و نقل و ترافیک سازمان شهرداری های کشور ادامه داد: برهمین اساس کلیه مدیران عامل سازمان های نظارت بر تاکسیرانی های کشور برحسب وظیفه ذاتی خویش باید نسبت به عملکرد رانندگان تاکسی نظارت کنند.

وی با اشاره به متاسفانه این قانون در چند سال گذشته بر روی زمین مانده و رانندگان تاکسی مرتکب خلاف می شوند، گفت: همچنین سازمان های تاکسیرانی موظف به نظارت بر نرخ های تعیین شده توسط شورای شهرها هستند.