Friday, May 7, 2010

محمد جواد لاريجاني : انحرافات از دور دوم ریاست جمهوری هاشمی شروع شد / حيف است كه رئيس جمهوري فقط دو دوره است چون عملكرد احمدي‌نژاد بهتر شده است


ایلنا: دبیر ستاد حقوق بشر قوه قضاییه شروع انحرافات پس از دهمین دوره رریاست جمهوری را از دور دوم ریاست جمهوری هاشمی رفسنجانی دانست و خاطر نشان کرد: در آن دوره عده‌ای آمدند و گفتند این طور نمی‌توانیم همانند کشورهای دیگر پیشرفت کنیم چون اسلام برای زندگی خصوصی است و ما باید حکومت‌مان را سکولار قرار دهیم.

به گزارش خبرنگار ايلنا،محمدجواد لاریجانی، در نخستین کنگره ملی علامه امامی مازندرانی در حسینیه حضرت سیدالشهداء امیرکلای شهرستان بابل با بیان اینکه ولایت‌دارای دو مبنای اصول و فروع دین است گفت: جنبه عملی ولایت بسیار حائز اهمیت است که در گذشته مغفول بوده است.

وي با بیان اینکه وقتی انقلاب اسلامی ایران پیروز شد دشمنان بیان می‌کردند روحانیت نمی‌تواند مملکت را هدایت کند گفت: در حالی که در طول سی سال گذشته روحانیت در تمامی عرصه‌های مدیریتی و اجرایی نقش آفرین بوده و خدمات بسیار زیادی را به جامعه ارائه کرده است.

لاریجانی در ادامه به انحرافات ایجاد شده پس از انتخابات دهمین دوره ریاست جمهوری اشاره کرد و ادامه داد: متاسفانه کسانی که در جبهه و جنگ حضور داشتند و خدمات بسیاری نیز در طول دوران انقلاب از خود نشان دادند دچار انحراف شدند و آرام آرام نیز به نفاق رسیدند و به بهانه انتخابات از پشت به نظام خنجر زدند که با این اقدام همان جریان منافقان ابتدای انقلاب تکرار شد.

لاریجانی شروع انحرافات پس از دهمین دوره رریاست جمهوری را از دور دوم ریاست جمهوری هاشمی رفسنجانی دانست و خاطر نشان کرد: در آن دوره عده‌ای آمدند و گفتند این طور نمی‌توانیم همانند کشورهای دیگر پیشرفت کنیم چون اسلام برای زندگی خصوصی است و ما باید حکومتمان را سکولار قرار دهیم.
وی ادامه داد: حزب کارگزاران سازندگی اظهار می‌کرد ما بچه مسلمانهایی هستیم که طرفدار نظام سکولار هستیم که این افراد همانند همان بچه مسلمان‌های قبل از انقلاب بودند که منافقین را تشکیل دادند.

دبیر ستاد حقوق بشر قوه قضاییه در ادامه افزود: در زمان امام خمینی همین آقای موسوی طرفدار فقه پویا بود که تاکید می‌کرد این فقه نباید در قوانین ما بیاید که امام گفتند فقه ما سنتی و جواهری است.

وی با بیان اینکه امروز غربی ها جهان گشایی لیبرال را دارند دامن می‌زنند گفت: این اقدام غربی‌ها عین همان مارکسیست‌ها است.
لاريجاني يادآور شد: برنامه‌هاي هسته‌اي ايران از لحاظ فني بسيار جلوتر از هند و پاكستان است كه برخي از دوستان مي‌دانند كه راه و برنامه‌هاي ايران در بحث انرژي هسته‌اي از لحاظ فني بسيار پيشرفته است.

وي با دفاع از عملكرد احمدي‌نژاد در مجامع بين‌المللي تصريح كرد: حيف است كه رئيس جمهوري فقط دو دوره است چون عملكرد احمدي‌نژاد در اين دوره بهتر از دوره قبل بوده است.

نظرات خوانندگان
نوشته شده در تاريخ هفدهم ارديبهشت ۱۳۸۹ برابر با هفتم مه ۲۰۱۰ ، 04:34:40 توسط melina
لا ري جاني تو ديگه برادري (تني يا نا تني) نداري يادت رفته باشه يه پست بهش بدي ؟ ....ليسان احمدي.

نوشته شده در تاريخ هفدهم ارديبهشت ۱۳۸۹ برابر با هفتم مه ۲۰۱۰ ، 04:22:21 توسط رضا
اولین نوکر جیره خوار نشانه های مادام العمر کردن ریاست جمهوری احمقی نژاد را بروز داد.

نوشته شده در تاريخ هفدهم ارديبهشت ۱۳۸۹ برابر با هفتم مه ۲۰۱۰ ، 04:09:38 توسط سائنا
زیاد وقتمو نمیخوام واسه همچین آشغالی حروم کنم! فقط یه جمله: تف به کسانی مه اينطور بزرگ کردند!!! همین!

No comments:

Post a Comment