Saturday, February 22, 2014

شکارچیان غیرمجاز با چاقو و تبر دو محیط‌بان را مجروح کردند گزارش در این لینک: http://dw.de/p/1BDuC هشت شکارچی غیرمجاز، دو محیط‌بان گلستانی را با تبر و چاقو مجروح کردند. حال یکی از محیط‌بانان وخیم اعلام شده است. معصومه ابتکار رئیس سازمان محیط زیست در یادداشتی نوشت توانسته با یکی از محیط‌بانان تلفنی صحبت کند. شکارچیان غیرمجاز با چاقو و تبر دو محیط‌بان را مجروح کردند گزارش در این لینک: http://dw.de/p/1BDuC هشت شکارچی غیرمجاز، دو محیط‌بان گلستانی را با تبر و چاقو مجروح کردند. حال یکی از محیط‌بانان وخیم اعلام شده است. معصومه ابتکار رئیس سازمان محیط زیست در یادداشتی نوشت توانسته با یکی از محیط‌بانان تلفنی صحبت کند.

شکارچیان غیرمجاز با چاقو و تبر دو محیط‌بان را مجروح کردند
گزارش در این لینک: http://dw.de/p/1BDuC

هشت شکارچی غیرمجاز، دو محیط‌بان گلستانی را با تبر و چاقو مجروح کردند. حال یکی از محیط‌بانان وخیم اعلام شده است. معصومه ابتکار رئیس سازمان محیط زیست در یادداشتی نوشت توانسته با یکی از محیط‌بانان تلفنی صحبت کند.


گزارش خبرگزاری رویترز حاکی است که «بوئينگ» و «جنرال الکتريک»، دو شرکت هواپيماسازی آمريکا، درپی کسب مجوز لازم برای فروش قطعات یدکی هواپيماهای مسافربری به ايران هستند. به گزارش روز جمعه دوم اسفندماه خبرگزاری رويترز، يک سخنگوی «جنرال الکتريک» گفته است: اين شرکت از سال ۲۰۰۴ درخواست کرده بود به دليل مساله ايمنی مسافران، قطعات و وسايل يدکی مورد نياز هواپيماهای مسافربری ايران را تامين کند. اين سخنگوی «جنرال الکتريک» تاييد کرده است که اين شرکت با توجه به توافق شش ماه بر سر برنامه هسته ای ایران درخواست خود را برای اخذ مجوز به تازگی دوباره مطرح کرده است. رويترز اضافه کرده است: يک منبع مرتبط با شرکت بوئينگ، بزرگترين شرکت سازنده هواپيماهای مسافربری،‌ نيز تاييد کرده است که اين شرکت نيز درخواست برای ارسال قطعات يدکی هواپيماهای مسافربری به ايران را ارائه کرده است. شرکت بوئينگ در واکنش به درخواست رويترز برای تاييد یا تکذیب اين خبر، از اين خبرگزاری خواسته است تا با وزارت خارجه امريکا در اين زمينه تماس بگيرد. مقامات وزارت امور خارجه و خزانه‌داری آمريکا، حاضر به تاييد يا تکذيب اين خبر نشده‌اند.

گزارش خبرگزاری رویترز حاکی است که «بوئينگ» و «جنرال الکتريک»، دو شرکت هواپيماسازی آمريکا، درپی کسب مجوز لازم برای فروش قطعات یدکی هواپيماهای مسافربری به ايران هستند.
به گزارش روز جمعه دوم اسفندماه خبرگزاری رويترز، يک سخنگوی «جنرال الکتريک» گفته است: اين شرکت از سال ۲۰۰۴ درخواست کرده بود به دليل مساله ايمنی مسافران، قطعات و وسايل يدکی مورد نياز هواپيماهای مسافربری ايران را تامين کند.
اين سخنگوی «جنرال الکتريک» تاييد کرده است که اين شرکت با توجه به توافق شش ماه بر سر برنامه هسته ای ایران درخواست خود را برای اخذ مجوز به تازگی دوباره مطرح کرده است.
رويترز اضافه کرده است: يک منبع مرتبط با شرکت بوئينگ، بزرگترين شرکت سازنده هواپيماهای مسافربری،‌ نيز تاييد کرده است که اين شرکت نيز درخواست برای ارسال قطعات يدکی هواپيماهای مسافربری به ايران را ارائه کرده است.
شرکت بوئينگ در واکنش به درخواست رويترز برای تاييد یا تکذیب اين خبر، از اين خبرگزاری خواسته است تا با وزارت خارجه امريکا در اين زمينه تماس بگيرد.
مقامات وزارت امور خارجه و خزانه‌داری آمريکا، حاضر به تاييد يا تکذيب اين خبر نشده‌اند.

یولیا تیموشنکو در محل تجمع معترضین سخنرانی کرد یولیا تیموشنکو، نخست وزیر سابق و از چهره های شاخص اپوزیسیون اوکراین پس از آزادی از زندان با هواپیما به کیف رفت و در میدان استقلال کیف در جمع هزاران اوکراینی حاضر سخنرانی کرد. خانم تیموشنکو گفت «ما به اتفاق اوکراین را درمان خواهیم کرد. ما نمی توانیم شکست بخوریم. اوکراین بدون شما تکه تکه خواهد شد.» یولیا تیموشنکو وعده داد که در انتخابات ریاست جمهوری کاندیدا شود. پارلمان اوکراین پیشتر به آزادی فوری یولیا تیموشنکو، نخست وزیر سابق از زندان رای داد. خانم تیموشنکو، کمی بعد از بیمارستان زندان شهر خارکوف آزاد شد و باحضور در محل تجمع متعرضین گفت: «تا به تغییر واقعی نرسیم، میدان را ترک نکنید.» پارلمان اوکراین به برکناری رئیس جمهور رای داد و خواستار برگزاری انتخابات زودرس در ۲۵ مه شد. این در حالی است که ویکتور یانوکویچ می گوید حاضر به کناره گیری و یا ترک اوکراین نیست. خانم تیموشنکو ضمن تشکر از مردم گفت «اوکراین مسلما در آینده نزدیک به اتحادیه اروپا ملحق خواهد شد و این حرکت همه چیز را تغییر خواهد داد.» http://ir.voanews.com/content/ukraine-elections/1856320.html یولیا تیموشنکو در محل تجمع معترضین سخنرانی کرد یولیا تیموشنکو، نخست وزیر سابق و از چهره های شاخص اپوزیسیون اوکراین پس از آزادی از زندان با هواپیما به کیف رفت و در میدان استقلال کیف در جمع هزاران اوکراینی حاضر سخنرانی کرد. خانم تیموشنکو گفت «ما به اتفاق اوکراین را درمان خواهیم کرد. ما نمی توانیم شکست بخوریم. اوکراین بدون شما تکه تکه خواهد شد.» یولیا تیموشنکو وعده داد که در انتخابات ریاست جمهوری کاندیدا شود. پارلمان اوکراین پیشتر به آزادی فوری یولیا تیموشنکو، نخست وزیر سابق از زندان رای داد. خانم تیموشنکو، کمی بعد از بیمارستان زندان شهر خارکوف آزاد شد و باحضور در محل تجمع متعرضین گفت: «تا به تغییر واقعی نرسیم، میدان را ترک نکنید.» پارلمان اوکراین به برکناری رئیس جمهور رای داد و خواستار برگزاری انتخابات زودرس در ۲۵ مه شد. این در حالی است که ویکتور یانوکویچ می گوید حاضر به کناره گیری و یا ترک اوکراین نیست. خانم تیموشنکو ضمن تشکر از مردم گفت «اوکراین مسلما در آینده نزدیک به اتحادیه اروپا ملحق خواهد شد و این حرکت همه چیز را تغییر خواهد داد.» http://ir.voanews.com/content/ukraine-elections/1856320.html

یولیا تیموشنکو در محل تجمع معترضین سخنرانی کرد

یولیا تیموشنکو، نخست وزیر سابق و از چهره های شاخص اپوزیسیون اوکراین پس از آزادی از زندان با هواپیما به کیف رفت و در میدان استقلال کیف در جمع هزاران اوکراینی حاضر سخنرانی کرد.

خانم تیموشنکو گفت «ما به اتفاق اوکراین را درمان خواهیم کرد. ما نمی توانیم شکست بخوریم. اوکراین بدون شما تکه تکه خواهد شد.»
یولیا تیموشنکو وعده داد که در انتخابات ریاست جمهوری کاندیدا شود.

پارلمان اوکراین پیشتر به آزادی فوری یولیا تیموشنکو، نخست وزیر سابق از زندان رای داد. خانم تیموشنکو، کمی بعد از بیمارستان زندان شهر خارکوف آزاد شد و باحضور در محل تجمع متعرضین گفت: «تا به تغییر واقعی نرسیم، میدان را ترک نکنید.»

پارلمان اوکراین به برکناری رئیس جمهور رای داد و خواستار برگزاری انتخابات زودرس در ۲۵ مه شد. این در حالی است که ویکتور یانوکویچ می گوید حاضر به کناره گیری و یا ترک اوکراین نیست.

خانم تیموشنکو ضمن تشکر از مردم گفت «اوکراین مسلما در آینده نزدیک به اتحادیه اروپا ملحق خواهد شد و این حرکت همه چیز را تغییر خواهد داد.»
http://ir.voanews.com/content/ukraine-elections/1856320.html


درگذشت کارمند خودسوزی کرده در وزارت نفت یکی از کارکنان صنعت نفت که همزمان با بازدید روحانی از وزارت نفت اقدام به خودسوزی در مقابل این وزارتخانه کرده بود بر اثر شدت جراحات وارده درگذشت. به گزارش فارس، دوشنبه هفته گذشته و اندکی پس از بازدید رئیس جمهور از وزارت نفت، یکی از کارکنان صنعت نفت اقدام به خودسوزی در مقابل این وزارتخانه کرد که بلافاصله به بیمارستان نفت منتقل شد. گزارش‌های تایید شده حاکی از آن است که فرد یاد شده که یکی از کارمندان صنعت نفت در جنوب کشور بوده است بر اثر شدن جراحات وارده در بیمارستان درگذشته است. بر اساس این گزارش، ظاهرا دلیل خوسوزی این فرد مشکل مسکن و بی‌توجهی مسئولان به مشکل وی عنوان شده است.

درگذشت کارمند خودسوزی کرده در وزارت نفت

یکی از کارکنان صنعت نفت که همزمان با بازدید روحانی از وزارت نفت اقدام به خودسوزی در مقابل این وزارتخانه کرده بود بر اثر شدت جراحات وارده درگذشت.
به گزارش فارس، دوشنبه هفته گذشته و اندکی پس از بازدید رئیس جمهور از وزارت نفت، یکی از کارکنان صنعت نفت اقدام به خودسوزی در مقابل این وزارتخانه کرد که بلافاصله به بیمارستان نفت منتقل شد.
گزارش‌های تایید شده حاکی از آن است که فرد یاد شده که یکی از کارمندان صنعت نفت در جنوب کشور بوده است بر اثر شدن جراحات وارده در بیمارستان درگذشته است.

بر اساس این گزارش، ظاهرا دلیل خوسوزی این فرد مشکل مسکن و بی‌توجهی مسئولان به مشکل وی عنوان شده است.

رئیس جمهور اوکراین فرار کرد/ بانوی نارنجی آزاد شد مخالفان در اوکراین امروز شنبه توانستند ساختمان ریاست جمهوری اوکراین را بدون هیچ مقاومتی به تصرف خود درآورند. رئیس جمهور این کشور نیز پایتخت را ترک کرده است. به گزارش عصر ایران، مهمترین تحولات اوکراین به این شرح است: - تلویزیون دولتی اوکراین اعلام کرد: خانم یولیا تیموشنکو نخست وزیر پیشین از زندان آزاد شد. - پارلمان اوکراین در مصوبه ای حکم داد: خانم یولیا تیموشنکو فعال سیاسی معروف به بانوی نارنجی و نخست وزیر سابق از زندان آزاد شود و قانون اساسی اوکراین بدون نیاز به تایید رئیس جمهور، به نسخه سال 2004 بازگردد. - یکی از شخصیت های برجسته مخالفان و نزدیک به یولیا تیموشنکو به سمت وزیر کشور منصوب شد. - نخست وزیر استعفا کرد و مسؤولیت های نخست وزیری را به رئیس پارلمان سپرد. - معاون اول رئیس جمهور اوکراین استعفا کرد. - ساختمان ریاست جمهوری اوکراین واقع در 15 کیلومتری مرکز پایتخت به دست مخالفان افتاد. - یک منبع امنیتی به رویترز گفت: رئیس جمهور اوکراین از این کشور خارج نشده است. - خبرنگاران گفته اند ساختمان ریاست جمهوری اوکراین در کی یف بدون نگهبان و نیروهای امنیتی است و مخالفان و خبرنگاران توانستند بدون هیچ مقاومت و مانعی وارد شوند. در این ساختمان هیچ کدام از مقامات ارشد دولت اوکراین و مرتبط با رئیس جمهور حضور ندارند. - مخالفان خواستار کناره گیری ویکتور یانوکوویچ از ریاست جمهوری اوکراین هستند. - قرار است رئیس جمهور اوکراین به شهر خارکیف واقع در شمال شرق اوکراین سفر کند. این سفر پس از دست یابی به توافق میان دولت و مخالفان با میانجیگری اتحادیه اروپا برای پایان دادن به هفته ها نزاع و درگیری انجام می شود. - در درگیری های چند روز اخیر میان مخالفان متحصن در میدان مرکزی شهر کی یف و نیروهای امنیتی حدود 75 نفر از مخالفان کشته شدند. - روز جمعه توافقنامه ای میان رئیس جمهور و رهبر مخالفان امضا شد. براساس این توافقنامه، اختیارات رئیس جمهور کاهش می یابد. قانون اساسی به وضعیت سال 2004 باز می گردد. مخالفان در کابینه جدید مشارکت خواهند کرد. - به دنبال استعفای رئیس پارلمان اوکراین، الکساندر تورچینوف از نمایندگان مخالف به عنوان رئیس جدید پارلمان انتخاب شد.

رئیس جمهور اوکراین فرار کرد/ بانوی نارنجی آزاد شد
مخالفان در اوکراین امروز شنبه توانستند ساختمان ریاست جمهوری اوکراین را بدون هیچ مقاومتی به تصرف خود درآورند. رئیس جمهور این کشور نیز پایتخت را ترک کرده است.
به گزارش عصر ایران، مهمترین تحولات اوکراین به این شرح است:
- تلویزیون دولتی اوکراین اعلام کرد: خانم یولیا تیموشنکو نخست وزیر پیشین از زندان آزاد شد.
- پارلمان اوکراین در مصوبه ای حکم داد: خانم یولیا تیموشنکو فعال سیاسی معروف به بانوی نارنجی و نخست وزیر سابق از زندان آزاد شود و قانون اساسی اوکراین بدون نیاز به تایید رئیس جمهور، به نسخه سال 2004 بازگردد.
- یکی از شخصیت های برجسته مخالفان و نزدیک به یولیا تیموشنکو به سمت وزیر کشور منصوب شد.
- نخست وزیر استعفا کرد و مسؤولیت های نخست وزیری را به رئیس پارلمان سپرد.
- معاون اول رئیس جمهور اوکراین استعفا کرد.
- ساختمان ریاست جمهوری اوکراین واقع در 15 کیلومتری مرکز پایتخت به دست مخالفان افتاد.
- یک منبع امنیتی به رویترز گفت: رئیس جمهور اوکراین از این کشور خارج نشده است.
- خبرنگاران گفته اند ساختمان ریاست جمهوری اوکراین در کی یف بدون نگهبان و نیروهای امنیتی است و مخالفان و خبرنگاران توانستند بدون هیچ مقاومت و مانعی وارد شوند.
در این ساختمان هیچ کدام از مقامات ارشد دولت اوکراین و مرتبط با رئیس جمهور حضور ندارند.
- مخالفان خواستار کناره گیری ویکتور یانوکوویچ از ریاست جمهوری اوکراین هستند.
- قرار است رئیس جمهور اوکراین به شهر خارکیف واقع در شمال شرق اوکراین سفر کند. این سفر پس از دست یابی به توافق میان دولت و مخالفان با میانجیگری اتحادیه اروپا برای پایان دادن به هفته ها نزاع و درگیری انجام می شود.
- در درگیری های چند روز اخیر میان مخالفان متحصن در میدان مرکزی شهر کی یف و نیروهای امنیتی حدود 75 نفر از مخالفان کشته شدند.
- روز جمعه توافقنامه ای میان رئیس جمهور و رهبر مخالفان امضا شد. براساس این توافقنامه، اختیارات رئیس جمهور کاهش می یابد. قانون اساسی به وضعیت سال 2004 باز می گردد. مخالفان در کابینه جدید مشارکت خواهند کرد.

- به دنبال استعفای رئیس پارلمان اوکراین، الکساندر تورچینوف از نمایندگان مخالف به عنوان رئیس جدید پارلمان انتخاب شد.

 

رئیس جمهور اوکراین فرار کرد/ بانوی نارنجی آزاد شد مخالفان در اوکراین امروز شنبه توانستند ساختمان ریاست جمهوری اوکراین را بدون هیچ مقاومتی به تصرف خود درآورند. رئیس جمهور این کشور نیز پایتخت را ترک کرده است. به گزارش عصر ایران، مهمترین تحولات اوکراین به این شرح است: - تلویزیون دولتی اوکراین اعلام کرد: خانم یولیا تیموشنکو نخست وزیر پیشین از زندان آزاد شد. - پارلمان اوکراین در مصوبه ای حکم داد: خانم یولیا تیموشنکو فعال سیاسی معروف به بانوی نارنجی و نخست وزیر سابق از زندان آزاد شود و قانون اساسی اوکراین بدون نیاز به تایید رئیس جمهور، به نسخه سال 2004 بازگردد. - یکی از شخصیت های برجسته مخالفان و نزدیک به یولیا تیموشنکو به سمت وزیر کشور منصوب شد. - نخست وزیر استعفا کرد و مسؤولیت های نخست وزیری را به رئیس پارلمان سپرد. - معاون اول رئیس جمهور اوکراین استعفا کرد. - ساختمان ریاست جمهوری اوکراین واقع در 15 کیلومتری مرکز پایتخت به دست مخالفان افتاد. - یک منبع امنیتی به رویترز گفت: رئیس جمهور اوکراین از این کشور خارج نشده است. - خبرنگاران گفته اند ساختمان ریاست جمهوری اوکراین در کی یف بدون نگهبان و نیروهای امنیتی است و مخالفان و خبرنگاران توانستند بدون هیچ مقاومت و مانعی وارد شوند. در این ساختمان هیچ کدام از مقامات ارشد دولت اوکراین و مرتبط با رئیس جمهور حضور ندارند. - مخالفان خواستار کناره گیری ویکتور یانوکوویچ از ریاست جمهوری اوکراین هستند. - قرار است رئیس جمهور اوکراین به شهر خارکیف واقع در شمال شرق اوکراین سفر کند. این سفر پس از دست یابی به توافق میان دولت و مخالفان با میانجیگری اتحادیه اروپا برای پایان دادن به هفته ها نزاع و درگیری انجام می شود. - در درگیری های چند روز اخیر میان مخالفان متحصن در میدان مرکزی شهر کی یف و نیروهای امنیتی حدود 75 نفر از مخالفان کشته شدند. - روز جمعه توافقنامه ای میان رئیس جمهور و رهبر مخالفان امضا شد. براساس این توافقنامه، اختیارات رئیس جمهور کاهش می یابد. قانون اساسی به وضعیت سال 2004 باز می گردد. مخالفان در کابینه جدید مشارکت خواهند کرد. - به دنبال استعفای رئیس پارلمان اوکراین، الکساندر تورچینوف از نمایندگان مخالف به عنوان رئیس جدید پارلمان انتخاب شد.

رئیس جمهور اوکراین فرار کرد/ بانوی نارنجی آزاد شد
مخالفان در اوکراین امروز شنبه توانستند ساختمان ریاست جمهوری اوکراین را بدون هیچ مقاومتی به تصرف خود درآورند. رئیس جمهور این کشور نیز پایتخت را ترک کرده است.
به گزارش عصر ایران، مهمترین تحولات اوکراین به این شرح است:
- تلویزیون دولتی اوکراین اعلام کرد: خانم یولیا تیموشنکو نخست وزیر پیشین از زندان آزاد شد.
- پارلمان اوکراین در مصوبه ای حکم داد: خانم یولیا تیموشنکو فعال سیاسی معروف به بانوی نارنجی و نخست وزیر سابق از زندان آزاد شود و قانون اساسی اوکراین بدون نیاز به تایید رئیس جمهور، به نسخه سال 2004 بازگردد.
- یکی از شخصیت های برجسته مخالفان و نزدیک به یولیا تیموشنکو به سمت وزیر کشور منصوب شد.
- نخست وزیر استعفا کرد و مسؤولیت های نخست وزیری را به رئیس پارلمان سپرد.
- معاون اول رئیس جمهور اوکراین استعفا کرد.
- ساختمان ریاست جمهوری اوکراین واقع در 15 کیلومتری مرکز پایتخت به دست مخالفان افتاد.
- یک منبع امنیتی به رویترز گفت: رئیس جمهور اوکراین از این کشور خارج نشده است.
- خبرنگاران گفته اند ساختمان ریاست جمهوری اوکراین در کی یف بدون نگهبان و نیروهای امنیتی است و مخالفان و خبرنگاران توانستند بدون هیچ مقاومت و مانعی وارد شوند.
در این ساختمان هیچ کدام از مقامات ارشد دولت اوکراین و مرتبط با رئیس جمهور حضور ندارند.
- مخالفان خواستار کناره گیری ویکتور یانوکوویچ از ریاست جمهوری اوکراین هستند.
- قرار است رئیس جمهور اوکراین به شهر خارکیف واقع در شمال شرق اوکراین سفر کند. این سفر پس از دست یابی به توافق میان دولت و مخالفان با میانجیگری اتحادیه اروپا برای پایان دادن به هفته ها نزاع و درگیری انجام می شود.
- در درگیری های چند روز اخیر میان مخالفان متحصن در میدان مرکزی شهر کی یف و نیروهای امنیتی حدود 75 نفر از مخالفان کشته شدند.
- روز جمعه توافقنامه ای میان رئیس جمهور و رهبر مخالفان امضا شد. براساس این توافقنامه، اختیارات رئیس جمهور کاهش می یابد. قانون اساسی به وضعیت سال 2004 باز می گردد. مخالفان در کابینه جدید مشارکت خواهند کرد.

- به دنبال استعفای رئیس پارلمان اوکراین، الکساندر تورچینوف از نمایندگان مخالف به عنوان رئیس جدید پارلمان انتخاب شد.