Sunday, December 8, 2013

فیلم/ بخشی از سخنرانی پر تنش شریعتمداری در دانشگاه شریف به مناسبت ۱۶ آذر سخنرانی شریعتمداری ، نماینده خامنه ای در کیهان در دانشگاه شریف به مناسبت ۱۶ آذر

فیلم/ بخشی از سخنرانی پر تنش شریعتمداری در دانشگاه شریف به مناسبت ۱۶ آذر
سخنرانی شریعتمداری ، نماینده خامنه ای در کیهان در دانشگاه شریف به مناسبت ۱۶ آذر


شیمون پرز آماده ملاقات با حسن روحانی است شیمون پرز- رییس جمهور اسرائیل، آمادگی خود را برای ملاقات با حسن روحانی- رییس جمهوری ایران اعلام کرد؛ این درحالی است که جمهوری اسلامی ایران همواره یکی از دشمنان اصلی اسرائیل به شمار می‌رود. به گزارش رادیو فرانسه، دفتر ریاست جمهوری اسرائیل، امروز با انتشار بیانیه‌ای نوشت که آقای پرز درحاشیه یک اجلاس اقتصادی در تل آویو در پاسخ به سؤالی درباره ملاقات با رییس جمهور ایران گفت: «چرا که نه؟ من دشمنی ندارم، این یک مسئله شخصی نیست، بلکه سیاسی است». بر اساس این بیانیه، رییس جمهور اسرائیل اضافه کرد که هدفش تبدیل دشمنان به دوستان است. همچنین بر اساس گزارش رسانه‌های اسرائیلی، شیمون پرز گفته است، زمانی بود که مقامات اسرائیل با یاسر عرفات ملاقات نمی کردند، اما از زمانی که این رهبر فلسطینی‌ها سیاست‌های خود را تغییر داد ملاقات با او صورت گرفت. شیمون پرز با تأکید بر این که «ما برای برقراری صلح فعالیت می کنیم»، گفت: «باید تمام تلاش خود را در این جهت متمرکز کنیم که ایران به تهدیدی هسته‌ای برای دنیا تبدیل نشود.» اظهارات رییس جمهور اسرائیل که یک مقام تشریفاتی در سیاست این کشور است، در حالی صورت می گیرد که بنیامین نتانیاهو- نخست وزیر اسرائیل، اولویت اصلی سیاست خارجی خود را مقابله با فعالیت‌های هسته ای ایران قرار داده است. آقای نتانیاهو، بارها ایران را به حمله نظامی علیه تأسیسات این کشور تهدید کرده است.

شیمون پرز آماده ملاقات با حسن روحانی است
شیمون پرز- رییس جمهور اسرائیل، آمادگی خود را برای ملاقات با حسن روحانی- رییس جمهوری ایران اعلام کرد؛ این درحالی است که جمهوری اسلامی ایران همواره یکی از دشمنان اصلی اسرائیل به شمار می‌رود.
به گزارش رادیو فرانسه،  دفتر ریاست جمهوری اسرائیل، امروز با انتشار بیانیه‌ای نوشت که آقای پرز درحاشیه یک اجلاس اقتصادی در تل آویو در پاسخ به سؤالی درباره ملاقات با رییس جمهور ایران گفت: «چرا که نه؟ من دشمنی ندارم، این یک مسئله شخصی نیست، بلکه سیاسی است».
بر اساس این بیانیه، رییس جمهور اسرائیل اضافه کرد که هدفش تبدیل دشمنان به دوستان است.
همچنین بر اساس گزارش رسانه‌های اسرائیلی، شیمون پرز گفته است، زمانی بود که مقامات اسرائیل با یاسر عرفات ملاقات نمی کردند، اما از زمانی که این رهبر فلسطینی‌ها سیاست‌های خود را تغییر داد ملاقات با او صورت گرفت.
شیمون پرز با تأکید بر این که «ما برای برقراری صلح فعالیت می کنیم»، گفت: «باید تمام تلاش خود را در این جهت متمرکز کنیم که ایران به تهدیدی هسته‌ای برای دنیا تبدیل نشود.»
اظهارات رییس جمهور اسرائیل که یک مقام تشریفاتی در سیاست این کشور است، در حالی صورت می گیرد که بنیامین نتانیاهو- نخست وزیر اسرائیل، اولویت اصلی سیاست خارجی خود را مقابله با فعالیت‌های هسته ای ایران قرار داده است.

آقای نتانیاهو، بارها ایران را به حمله نظامی علیه تأسیسات این کشور تهدید کرده است.

درخواست کتبی مجلس از سعید مرتضوی درخواست کتبی مجلس از مرتضوی برای معرفی نمایندگان دریافت کننده کارت هدیه رئیس کمیسیون اصل 90 مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه نامه ای به مرتضوی خواهم نوشت تا اسامی 37 نماینده ای که کارت هدیه از سازمان تامین اجتماعی گرفته اند را اعلام کند، گفت: هیچ دلیلی برای اعلام نکردن اسامی این افراد وجود ندارد و مرتضوی باید با شجاعت این اسامی را اعلام کند. محمدعلی پورمختار رئیس کمیسیون اصل 90 مجلس شورای اسلامی در گفتگو با مهر، در پاسخ به این سوال که آیا کمیسیون اصل 90 پیگیر اسامی 37 نفر نماینده ای که نام آنها در گزارش تحقیق و تفحص از سازمان تامین اجتماعی آمده که ظاهرا کارت هدیه هایی از این سازمان دریافت کرده اند، گفت: به قطع و یقین ما این موضوع را بررسی خواهیم کرد. رئیس کمیسیون اصل 90 مجلس افزود: ما اولا نسبت به صحت این موضوع که 37 نماینده نیز کارت هدیه دریافت کرده اند، حرف داریم به اضافه اینکه هیچ دلیلی ندارد که اسامی این افراد اعلام نشود. پورمختار خاطر نشان کرد: من از مرتضوی می خواهم با شجاعت اسامی این افراد را اعلام کند تا همه بدانند کدام نماینده کارت هدیه دریافت کرده است. وی با بیان اینکه متاسفانه عمل مرتضوی ایجاد ذهنیت منفی نسبت به کل نمایندگان کرده است، گفت: اگر هر نماینده ای این کار را انجام داده باید صراحتا اعلام شود و دلیلی برای کدگذاری و محدودسازی وجود ندارد؛ چراکه باید همه چیز شفاف شود تا هم مردم تکلیف خودشان را بدانند و هم ما به عنوان ناظر بر عملکرد نمایندگان تکلیف خودمان را بدانیم. رئیس کمیسیون اصل 90 مجلس افزود: بنده حتما یک نامه به آقای مرتضوی خواهم نوشت تا وی حتما اسامی 37 نماینده را اعلام کند. پورمختار در پاسخ به این سوال که مرتضوی این تحقیق و تفحص مجلس از سازمان تامین اجتماعی را قبول ندارد و معتقد است برخی اعضای کمیته تحقیق و تفحص نیز جزو کسانی هستند که کارت هدیه از این سازمان دریافت کرده اند، گفت: این اقدام آقای مرتضوی غلط است وی باید در مورادی که ادعا می کند، پاسخ کتبی بدهد. وی افزود: مرتضوی می گوید برخی اعضای کمیته تحقیق و تفحص نیز کارت هدیه دریافت کرده‌اند که بهتر است به جای فراکنی اسامی آنها را اعلام کند

درخواست کتبی مجلس از مرتضوی برای معرفی نمایندگان دریافت کننده کارت هدیه رئیس کمیسیون اصل 90 مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه نامه ای به مرتضوی خواهم نوشت تا اسامی 37 نماینده ای که کارت هدیه از سازمان تامین اجتماعی گرفته اند را اعلام کند، گفت: هیچ دلیلی برای اعلام نکردن اسامی این افراد وجود ندارد و مرتضوی باید با شجاعت این اسامی را اعلام کند.

محمدعلی پورمختار رئیس کمیسیون اصل 90 مجلس شورای اسلامی در گفتگو با مهر، در پاسخ به این سوال که آیا کمیسیون اصل 90 پیگیر اسامی 37 نفر نماینده ای که نام آنها در گزارش تحقیق و تفحص از سازمان تامین اجتماعی آمده که ظاهرا کارت هدیه هایی از این سازمان دریافت کرده اند، گفت: به قطع و یقین ما این موضوع را بررسی خواهیم کرد.

رئیس کمیسیون اصل 90 مجلس افزود: ما اولا نسبت به صحت این موضوع که 37 نماینده نیز کارت هدیه دریافت کرده اند، حرف داریم به اضافه اینکه هیچ دلیلی ندارد که اسامی این افراد اعلام نشود.

پورمختار خاطر نشان کرد: من از مرتضوی می خواهم با شجاعت اسامی این افراد را اعلام کند تا همه بدانند کدام نماینده کارت هدیه دریافت کرده است.

وی با بیان اینکه متاسفانه عمل مرتضوی ایجاد ذهنیت منفی نسبت به کل نمایندگان کرده است، گفت: اگر هر نماینده ای این کار را انجام داده باید صراحتا اعلام شود و دلیلی برای کدگذاری و محدودسازی وجود ندارد؛ چراکه باید همه چیز شفاف شود تا هم مردم تکلیف خودشان را بدانند و هم ما به عنوان ناظر بر عملکرد نمایندگان تکلیف خودمان را بدانیم.

رئیس کمیسیون اصل 90 مجلس افزود: بنده حتما یک نامه به آقای مرتضوی خواهم نوشت تا وی حتما اسامی 37 نماینده را اعلام کند.

پورمختار در پاسخ به این سوال که مرتضوی این تحقیق و تفحص مجلس از سازمان تامین اجتماعی را قبول ندارد و معتقد است برخی اعضای کمیته تحقیق و تفحص نیز جزو کسانی هستند که کارت هدیه از این سازمان دریافت کرده اند، گفت: این اقدام آقای مرتضوی غلط است وی باید در مورادی که ادعا می کند، پاسخ کتبی بدهد.

وی افزود: مرتضوی می گوید برخی اعضای کمیته تحقیق و تفحص نیز کارت هدیه دریافت کرده‌اند که بهتر است به جای فراکنی اسامی آنها را اعلام کند

هیات پارلمان اتحادیه اروپا برای ملاقات با جعفر پناهی، و نسرین ستوده،به تهران می آید * کیهان : تله‌گذاری شیطان این‌بار در ژوهانسبورگ هیات پارلمان اتحادیه اروپا برای ملاقات با جعفر پناهی، و نسرین ستوده،به تهران می آید پارلمان اروپا اعلام کرد که به منظور از سرگیری روابط پارلمانی میان ایران و اروپا، یک هیات پنج نفره پارلمانی پنجشنبه عازم تهران خواهد شد. به گزارش ایسنا، روزنامه‌ الشرق‌الاوسط چاپ لندن نوشت که این هیات پارلمانی در خصوص از سرگیری روابط ، مسایل مربوط به حقوق بشر از جمله حمایت از حقوق اقلیت‌ها، تقویت ارزشهای دموکراسی و ملاقات با جعفر پناهی، کارگردان و نسرین ستوده، وکیل ایرانی و با همتایان ایرانی‌شان دیدار و گفت‌وگو خواهند کرد. بعد از توافق میان ایران و 1+5 این اولین سفر هیات پارلمانی اروپا به ایران است. کیهان : تله‌گذاری شیطان این‌بار در ژوهانسبورگ برخی محافل رسانه‌ای داخلی و خارجی، مراسم تدفین نلسون ماندلا را بهانه دیگری برای هل دادن دکتر روحانی به سمت ملاقات با رئیس دولت شیطان بزرگ قرار داده‌اند. مراسم تدفین ماندلا احتمالا یک هفته دیگر در ژوهانسبورگ برگزار می‌شود. یادآور می‌شود رسانه‌های زنجیره‌ای همسو با شبکه تبلیغاتی آمریکا تلاش گسترده را به کار بسته بودند تا دکتر روحانی در جریان سفر به نیویورک و حضور در نشست مجمع عمومی سازمان ملل به طور تصادفی! با اوباما ملاقات کند. بعدها گفته شد ممکن است این دیدار در مهمانی‌ ناهار بان‌کی‌مون اتفاق بیفتد اما خبرها حاکی از آن بود که طرف غربی، میز شراب را بر اهمیت انجام چنین ملاقاتی ترجیح داده است. با این وجود وسوسه گروه پیگیر ماجرا موجب، مکالمه تلفنی روحانی با اوباما در آخرین ساعات عزیمت به فرودگاه و بازگشت از نیویورک شد.

 هیات پارلمان اتحادیه اروپا برای ملاقات با جعفر پناهی، و نسرین ستوده،به تهران می آید
* کیهان : تله‌گذاری شیطان این‌بار در ژوهانسبورگ

هیات پارلمان اتحادیه اروپا برای ملاقات با جعفر پناهی، و نسرین ستوده،به تهران می آید
پارلمان اروپا اعلام کرد که به منظور از سرگیری روابط پارلمانی میان ایران و اروپا، یک هیات پنج نفره پارلمانی پنجشنبه عازم تهران خواهد شد.

به گزارش ایسنا، روزنامه‌ الشرق‌الاوسط چاپ لندن نوشت که این هیات پارلمانی در خصوص از سرگیری روابط ، مسایل مربوط به حقوق بشر از جمله حمایت از حقوق اقلیت‌ها، تقویت ارزشهای دموکراسی و ملاقات با جعفر پناهی، کارگردان و نسرین ستوده، وکیل ایرانی و با همتایان ایرانی‌شان دیدار و گفت‌وگو خواهند کرد.

بعد از توافق میان ایران و 1+5 این اولین سفر هیات پارلمانی اروپا به ایران است.
کیهان : تله‌گذاری شیطان این‌بار در ژوهانسبورگ
برخی محافل رسانه‌ای داخلی و خارجی، مراسم تدفین نلسون ماندلا را بهانه دیگری برای هل دادن دکتر روحانی به سمت ملاقات با رئیس دولت شیطان بزرگ قرار داده‌اند. مراسم تدفین ماندلا احتمالا یک هفته دیگر در ژوهانسبورگ برگزار می‌شود.

یادآور می‌شود رسانه‌های زنجیره‌ای همسو با شبکه تبلیغاتی آمریکا تلاش گسترده را به کار بسته بودند تا دکتر روحانی در جریان سفر به نیویورک و حضور در نشست مجمع عمومی سازمان ملل به طور تصادفی! با اوباما ملاقات کند. بعدها گفته شد ممکن است این دیدار در مهمانی‌ ناهار بان‌کی‌مون اتفاق بیفتد اما خبرها حاکی از آن بود که طرف غربی، میز شراب را بر اهمیت انجام چنین ملاقاتی ترجیح داده است.
با این وجود وسوسه گروه پیگیر ماجرا موجب، مکالمه تلفنی روحانی با اوباما در آخرین ساعات عزیمت به فرودگاه و بازگشت از نیویورک شد.

هیات پارلمان اتحادیه اروپا برای ملاقات با جعفر پناهی، و نسرین ستوده،به تهران می آید * کیهان : تله‌گذاری شیطان این‌بار در ژوهانسبورگ هیات پارلمان اتحادیه اروپا برای ملاقات با جعفر پناهی، و نسرین ستوده،به تهران می آید پارلمان اروپا اعلام کرد که به منظور از سرگیری روابط پارلمانی میان ایران و اروپا، یک هیات پنج نفره پارلمانی پنجشنبه عازم تهران خواهد شد. به گزارش ایسنا، روزنامه‌ الشرق‌الاوسط چاپ لندن نوشت که این هیات پارلمانی در خصوص از سرگیری روابط ، مسایل مربوط به حقوق بشر از جمله حمایت از حقوق اقلیت‌ها، تقویت ارزشهای دموکراسی و ملاقات با جعفر پناهی، کارگردان و نسرین ستوده، وکیل ایرانی و با همتایان ایرانی‌شان دیدار و گفت‌وگو خواهند کرد. بعد از توافق میان ایران و 1+5 این اولین سفر هیات پارلمانی اروپا به ایران است. کیهان : تله‌گذاری شیطان این‌بار در ژوهانسبورگ برخی محافل رسانه‌ای داخلی و خارجی، مراسم تدفین نلسون ماندلا را بهانه دیگری برای هل دادن دکتر روحانی به سمت ملاقات با رئیس دولت شیطان بزرگ قرار داده‌اند. مراسم تدفین ماندلا احتمالا یک هفته دیگر در ژوهانسبورگ برگزار می‌شود. یادآور می‌شود رسانه‌های زنجیره‌ای همسو با شبکه تبلیغاتی آمریکا تلاش گسترده را به کار بسته بودند تا دکتر روحانی در جریان سفر به نیویورک و حضور در نشست مجمع عمومی سازمان ملل به طور تصادفی! با اوباما ملاقات کند. بعدها گفته شد ممکن است این دیدار در مهمانی‌ ناهار بان‌کی‌مون اتفاق بیفتد اما خبرها حاکی از آن بود که طرف غربی، میز شراب را بر اهمیت انجام چنین ملاقاتی ترجیح داده است. با این وجود وسوسه گروه پیگیر ماجرا موجب، مکالمه تلفنی روحانی با اوباما در آخرین ساعات عزیمت به فرودگاه و بازگشت از نیویورک شد.

 هیات پارلمان اتحادیه اروپا برای ملاقات با جعفر پناهی، و نسرین ستوده،به تهران می آید
* کیهان : تله‌گذاری شیطان این‌بار در ژوهانسبورگ

هیات پارلمان اتحادیه اروپا برای ملاقات با جعفر پناهی، و نسرین ستوده،به تهران می آید
پارلمان اروپا اعلام کرد که به منظور از سرگیری روابط پارلمانی میان ایران و اروپا، یک هیات پنج نفره پارلمانی پنجشنبه عازم تهران خواهد شد.

به گزارش ایسنا، روزنامه‌ الشرق‌الاوسط چاپ لندن نوشت که این هیات پارلمانی در خصوص از سرگیری روابط ، مسایل مربوط به حقوق بشر از جمله حمایت از حقوق اقلیت‌ها، تقویت ارزشهای دموکراسی و ملاقات با جعفر پناهی، کارگردان و نسرین ستوده، وکیل ایرانی و با همتایان ایرانی‌شان دیدار و گفت‌وگو خواهند کرد.

بعد از توافق میان ایران و 1+5 این اولین سفر هیات پارلمانی اروپا به ایران است.
کیهان : تله‌گذاری شیطان این‌بار در ژوهانسبورگ
برخی محافل رسانه‌ای داخلی و خارجی، مراسم تدفین نلسون ماندلا را بهانه دیگری برای هل دادن دکتر روحانی به سمت ملاقات با رئیس دولت شیطان بزرگ قرار داده‌اند. مراسم تدفین ماندلا احتمالا یک هفته دیگر در ژوهانسبورگ برگزار می‌شود.

یادآور می‌شود رسانه‌های زنجیره‌ای همسو با شبکه تبلیغاتی آمریکا تلاش گسترده را به کار بسته بودند تا دکتر روحانی در جریان سفر به نیویورک و حضور در نشست مجمع عمومی سازمان ملل به طور تصادفی! با اوباما ملاقات کند. بعدها گفته شد ممکن است این دیدار در مهمانی‌ ناهار بان‌کی‌مون اتفاق بیفتد اما خبرها حاکی از آن بود که طرف غربی، میز شراب را بر اهمیت انجام چنین ملاقاتی ترجیح داده است.
با این وجود وسوسه گروه پیگیر ماجرا موجب، مکالمه تلفنی روحانی با اوباما در آخرین ساعات عزیمت به فرودگاه و بازگشت از نیویورک شد.