Friday, June 9, 2017

سخنِ روز/ "شهید هاشمی رفسنجانی" از نظر شما درگذشت آقای هاشمی عادی است؟ نمی‌توان کسی را متهم کرد ولی اخیرا در سایتی آمده که قاتل حاج آقا شناسایی شده است. ما باورمان نشد و گفتیم که از این صحبت‌ها زیاد گفته می‌شود. شاید هم راست باشد، خدا می‌داند. یعنی گمان می‌کنید حاج آقا شهید شده باشند؟ احتمالش ۵۰ به ۵۰ است. اغلب مردم که معتقدند ایشان شهید شده است. ولی در شهرستان‌ها مجالس ختم بسیار با شکوهی برای ایشان گرفتند مثلا در یزد چند ده مجلس ختم با شکوه برای ایشان برگزار شد. منبع: مصاحبه‌ی خبرگزاری ایسنا با "احمد هاشمی بهرمان" برادر "اکبر هاشمی رفسنجانی" تصویر: رونمایی از سردیس اکبر هاشمی رفسنجانی در دانشگاه آزاد مشهد

سخنِ روز/ "شهید هاشمی رفسنجانی"
از نظر شما درگذشت آقای هاشمی عادی است؟
نمی‌توان کسی را متهم کرد ولی اخیرا در سایتی آمده که قاتل حاج آقا شناسایی شده است. ما باورمان نشد و گفتیم که از این صحبت‌ها زیاد گفته می‌شود. شاید هم راست باشد، خدا می‌داند.
یعنی گمان می‌کنید حاج آقا شهید شده باشند؟
احتمالش ۵۰ به ۵۰ است. اغلب مردم که معتقدند ایشان شهید شده است. ولی در شهرستان‌ها مجالس ختم بسیار با شکوهی برای ایشان گرفتند مثلا در یزد چند ده مجلس ختم با شکوه برای ایشان برگزار شد.
منبع: مصاحبه‌ی خبرگزاری ایسنا با "احمد هاشمی بهرمان" برادر "اکبر هاشمی رفسنجانی"
 تصویر: رونمایی از سردیس اکبر هاشمی رفسنجانی در دانشگاه آزاد مشهد

پرسشِ روز/ چرا نیروهای جمهوری اسلامی، وابستگان به داعش را آزاد گذاشتند؟ حدود یک سال و نیم پیش، پایگاه اینترنتی حزب دمکرات کردستان گزارشی درباره فعالیت‌های علنی هواداران داعش در پاوه و روستاهای اطراف آن، بدون اینکه نیروهای امنیتی ممانعتی برای آنها ایجاد کنند، منتشر کرده بود. در این گزارش از چندین نفر نام برده شده بود که یکی از آنها سریاس صادقی است. سریاس صادقی یکی از ۵ نفری است که در حملات تهران شرکت داشته و در درگیری با نیروهای امنیتی کشته شده است. در بخشی از این گزارش، که سایت «کورد و کوردستان» منتشر کرده بود، آمده است: «در ماه‌های اخیر در مساجد پاوه‌ و روستاهای اطراف، آخوندها تبلیغ بیشتری در مورد توحید و احزاب توحیدی کرده‌اند و بعد از نماز مغرب به‌ صورت محرمانه‌ و دور از چشم مردم به‌ تبلیغ داعش می‌پردازند. مقر اصلی تبلیغ آنها روستاهای چورژی، دوریسان، بندره‌، شمشیر، بانه‌وره‌ و شهر جوانرو است. شهر جوانرو به عنوان مرکز تبلیغ داعش شناخته‌ می‌شود. در شهر پاوه‌ افرادی اقدام به‌ اعزام جوانان و تشویق جوانان برای پیوستن به‌ گروه‌ داعش کرده‌اند که‌ اسامی تعدادی ازآنها از این قرار است: احمد صادقی، سریاس صادقی، نهادی ویسی، حافظ ویسی (که‌ اخیرا خودش به‌ داعش پیوسته‌)، آزاد کارگر، مهزاد کارگر و اقبال صحرایی. تمام این افراد، به جزء آزاد و بهزاد کارگر که‌ اهل روستای دشه‌ هستند، اهل دزآور و ساکن روستای چورژی می باشند. رژیم هم کاری به‌ کار آنها ندارد و به صورت علنی از جلسات آنها که‌ در مساجد برگزار می‌شوند جلوگیری نمی‌کند.» مقامات امنیتی جمهوری اسلامی باید با توجه به متن بالا به این پرسش بسیار ساده پاسخ گویند: «چرا این افراد با توجه به تمایلات افراطی و تماس با داعش، آزادانه فعالیت داشتند؟ چرا در شهرهای کردنشین که فعالان مدنی و صنفی برای کوچک‌ترین فعالیتی اگر بازداشت نشوند، حتما برای بازجویی به اداره اطلاعات فراخوانده می‌شوند، کسی به خود زحمت احضار سریاس صادقی و ۶ نفر دیگر را که در هشدار حزب دمکرات کردستان از آنها نام برده شده بود به خود نداد؟» نویسنده: احمد رافت- منبع: کیهان لندن- تیتر: فیسبوک "روز"

پرسشِ روز/ چرا نیروهای جمهوری اسلامی، وابستگان به داعش را آزاد گذاشتند؟
حدود یک سال و نیم پیش، پایگاه اینترنتی حزب دمکرات کردستان گزارشی درباره فعالیت‌های علنی هواداران داعش در پاوه و روستاهای اطراف آن، بدون اینکه نیروهای امنیتی ممانعتی برای آنها ایجاد کنند، منتشر کرده بود. در این گزارش از چندین نفر نام برده شده بود که یکی از آنها سریاس صادقی است. سریاس صادقی یکی از ۵ نفری است که در حملات تهران شرکت داشته و در درگیری با نیروهای امنیتی کشته شده است.
در بخشی از این گزارش، که سایت «کورد و کوردستان» منتشر کرده بود، آمده است:
«در ماه‌های اخیر در مساجد پاوه‌ و روستاهای اطراف، آخوندها تبلیغ بیشتری در مورد توحید و احزاب توحیدی کرده‌اند و بعد از نماز مغرب به‌ صورت محرمانه‌ و دور از چشم مردم به‌ تبلیغ داعش می‌پردازند. مقر اصلی تبلیغ آنها روستاهای چورژی، دوریسان، بندره‌، شمشیر، بانه‌وره‌ و شهر جوانرو است. شهر جوانرو به عنوان مرکز تبلیغ داعش شناخته‌ می‌شود. در شهر پاوه‌ افرادی اقدام به‌ اعزام جوانان و تشویق جوانان برای پیوستن به‌ گروه‌ داعش کرده‌اند که‌ اسامی تعدادی ازآنها از این قرار است: احمد صادقی، سریاس صادقی، نهادی ویسی، حافظ ویسی (که‌ اخیرا خودش به‌ داعش پیوسته‌)، آزاد کارگر، مهزاد کارگر و اقبال صحرایی. تمام این افراد، به جزء آزاد و بهزاد کارگر که‌ اهل روستای دشه‌ هستند، اهل دزآور و ساکن روستای چورژی می باشند. رژیم هم کاری به‌ کار آنها ندارد و به صورت علنی از جلسات آنها که‌ در مساجد برگزار می‌شوند جلوگیری نمی‌کند.»
مقامات امنیتی جمهوری اسلامی باید با توجه به متن بالا به این پرسش بسیار ساده پاسخ گویند: «چرا این افراد با توجه به تمایلات افراطی و تماس با داعش، آزادانه فعالیت داشتند؟ چرا در شهرهای کردنشین که فعالان مدنی و صنفی برای کوچک‌ترین فعالیتی اگر بازداشت نشوند، حتما برای بازجویی به اداره اطلاعات فراخوانده می‌شوند، کسی به خود زحمت احضار سریاس صادقی و ۶ نفر دیگر را که در هشدار حزب دمکرات کردستان از آنها نام برده شده بود به خود نداد؟»
نویسنده: احمد رافت- منبع: کیهان لندن- تیتر: فیسبوک "روز"

فیلم/ اعترافات یک داعشی دستگیر شده: ایرانی ها یهودی هستند و باید سرشان را برید

فیلم/ اعترافات یک داعشی دستگیر شده: ایرانی ها یهودی هستند و باید سرشان را برید


از خوب‌های "آتش به اختیار"! «آتش به اختیار»های دیروز، مدیران ارشد و شهرداران امروز هستند. آن بالا مالاهای سفره انقلاب نشسته‌اند و مشغول تناولند! این یکی را با یک کنجکاوی شخصی و تا حدودی به شکل تصادفی پیدا کردم. سال ۸۸ از خوب‌های «آتش به اختیار» رشت بوده. الان شهردار منطقه ۵ رشت است و ریش حزب اللهی خودش را هم زده و ریش پرفسوری گذاشته! خسته نباشی دلاور... خدا قوت پهلوان! نقل از فیسبوک شراگیم زند

از خوب‌های "آتش به اختیار"!
«آتش به اختیار»های دیروز، مدیران ارشد و شهرداران امروز هستند. آن بالا مالاهای سفره انقلاب نشسته‌اند و مشغول تناولند! این یکی را با یک کنجکاوی شخصی و تا حدودی به شکل تصادفی پیدا کردم. سال ۸۸ از خوب‌های «آتش به اختیار» رشت بوده. الان شهردار منطقه ۵ رشت است و ریش حزب اللهی خودش را هم زده و ریش پرفسوری گذاشته!
 خسته نباشی دلاور... خدا قوت پهلوان!
نقل از فیسبوک شراگیم زند

چادر مخصوص بیمارستان‌ها! از چادر مخصوص بيمارستان‌ها و مراكز درمانى در دانشگاه علوم پزشكى زاهدان رونمايى شد!

چادر مخصوص بیمارستان‌ها!
از چادر مخصوص بيمارستان‌ها و مراكز درمانى در دانشگاه علوم پزشكى زاهدان رونمايى شد!

فیلم/ فیلمى كه غلامرضا تاجگردون ، نماینده مجلس از دفتر كار خود در مجلس بعد از حمله داعش منتشر كرد

فیلم/ فیلمى كه  غلامرضا تاجگردون ، نماینده مجلس از دفتر كار خود در مجلس بعد از حمله داعش منتشر كرد


بالاخره حضور بانوان در مسابقه والیبال ایران و بلژیک عصرایران - حضور بانوان درسالن ۱۲ هزارنفری آزادی تهران برای تماشای مسابقه والیبال تیم‌های ملی ایران و بلژیک. گفته می‌شود حضور زنان در این مسابقه گزینشی بوده و امکان ورود برای همه زنان وجود نداشته است.

بالاخره حضور بانوان در مسابقه والیبال ایران و بلژیک 


عصرایران - حضور بانوان درسالن ۱۲ هزارنفری آزادی تهران برای تماشای مسابقه والیبال تیم‌های ملی ایران و بلژیک.
گفته می‌شود حضور زنان در این مسابقه گزینشی بوده و امکان ورود برای همه زنان وجود نداشته است. 

هویت برخی از کشته شدگان حادثه‌ی تروریستی تهران مشخص شد حسین جلالی‌راد و حسین بنی اردلان: دو نفر از فرهنگیان خراسان شمالی که برای پی‌گیری مطالبات‌شان به مجلس رفته بودند. حسین جلالی مسئول دفتر نماینده بجنورد در مجلس و حسین بنی اردلان دبیر اجرایی هیات نظارت بر انتخابات شوراها در خراسان شمالی بود. سید رضا ثابتی: از کارمندان اداره بندر آبادان و از بازیکنان سابق تیم‌های نفت و جم. رضا ثابتی برای پیگیری برخی امور به مجلس رفته بود. پس از اعلام خبر حمله به مجلس شورای اسلامی یک جنازه‌ی غیرقابل شناسایی به دلیل اصابت تیر به صورت وجود داشت، که متعلق به رضا ثابتی بود. بستگان‌ او براساس مشخصات ظاهری توانستند او را شناسایی کنند. هانیه اکبری: یکی از آموزش یاران نهضت سواد آموزی. او به اتفاق عده‌ای از همکارانش برای پیگیری مطالبات صنفی خود به مجلس مراجعه کرده بود که مورد اصابت گلوله قرار گرفت و جان خود را از دست داد. مهدیه هراتی: استاد دانشگاه و اهل خرم آباد. او صبح چهارشنبه یکی از مراجعه کننده به مجلس شورای اسلامی بود که در ساختمان ملاقات نمایندگان مجلس شورای اسلامی هدف گلوله تروریست‌ها قرار گرفت و از این دنیا رفت. در این حادثه طبق آمار رسمی هفده نفر کشته شدند.

هویت برخی از کشته شدگان حادثه‌ی تروریستی تهران مشخص شد
حسین جلالی‌راد و حسین بنی اردلان: دو نفر از فرهنگیان خراسان شمالی که برای پی‌گیری مطالبات‌شان به مجلس رفته بودند. حسین جلالی مسئول دفتر نماینده بجنورد در مجلس و حسین بنی اردلان دبیر اجرایی هیات نظارت بر انتخابات شوراها در خراسان شمالی بود.
 سید رضا ثابتی: از کارمندان اداره بندر آبادان و از بازیکنان سابق تیم‌های نفت و جم. رضا ثابتی برای پیگیری برخی امور به مجلس رفته بود. پس از اعلام خبر حمله به مجلس شورای اسلامی یک جنازه‌ی غیرقابل شناسایی به دلیل اصابت تیر به صورت وجود داشت، که متعلق به رضا ثابتی بود. بستگان‌ او براساس مشخصات ظاهری توانستند او را شناسایی کنند.
 هانیه اکبری: یکی از آموزش یاران نهضت سواد آموزی. او به اتفاق عده‌ای از همکارانش برای پیگیری مطالبات صنفی خود به مجلس مراجعه کرده بود که مورد اصابت گلوله قرار گرفت و جان خود را از دست داد.
 مهدیه هراتی: استاد دانشگاه و اهل خرم آباد. او صبح چهارشنبه یکی از مراجعه کننده به مجلس شورای اسلامی بود که در ساختمان ملاقات نمایندگان مجلس شورای اسلامی هدف گلوله تروریست‌ها قرار گرفت و از این دنیا رفت.
در این حادثه طبق آمار رسمی هفده نفر کشته شدند.

نمایندگان آماده‌ی "شهادت" با یک "ترقه‌بازی" فرار کردند نمایندگان مجلس که همه آماده‌ی شهادت هستند و برای حفظ کیان کشور حاضرند پست و مقام و حقوق‌ و امکانات نجومی را رها کنند و در مقابل حمله‌ی احتمالی نیروهای خارجی به صف مقدم جنگ بروند و این‌همه برای جهان شاخ و شانه می‌کشند و شعار بسیاری‌شان این است که «وای اگر خامنه‌ای حکم جهادم دهد» و همینطور مقام‌های سپاهی سابق نیز در بین‌شان هستند، وقتی در مجلس «ترقه‌بازی»‌ای درگرفت، غلام‌علی جعفرزاده ایمن‌آبادی، نماینده‌ی رشت که معلول است و ویلچیرنشین را رها کردند و فرار کردند و هیچ‌کس نماند تا به این نماینده‌ی معلول کمک کند. این نماینده می‌گوید: «من آخرین نماینده‌ای بودم که از مجلس خارج شدم، هیچ نماینده‌ای منتظر من نماند و حتی توجه نکرده بودند که من یک ویلچیر بزرگ دارم، تنها دو نفر از خدماتی‌ها به کمک من آمدند و خب به دلیل عدم وجود رمپ مجبور شدند که ویلچیر من را بلند کنند.» مگر مجلس رمپ ندارد؟ نقل از فیسبوک "بهزاد مهرانی" تیتر : فیسبوک " روز"

نمایندگان آماده‌ی "شهادت" با یک "ترقه‌بازی" فرار کردند
نمایندگان مجلس که همه آماده‌ی شهادت هستند و برای حفظ کیان کشور حاضرند پست و مقام و حقوق‌ و امکانات نجومی را رها کنند و در مقابل حمله‌ی احتمالی نیروهای خارجی به صف مقدم جنگ بروند و این‌همه برای جهان شاخ و شانه می‌کشند و شعار بسیاری‌شان این است که «وای اگر خامنه‌ای حکم جهادم دهد» و همینطور مقام‌های سپاهی سابق نیز در بین‌شان هستند، وقتی در مجلس «ترقه‌بازی»‌ای درگرفت، غلام‌علی جعفرزاده ایمن‌آبادی، نماینده‌ی رشت که معلول است و ویلچیرنشین را رها کردند و فرار کردند و هیچ‌کس نماند تا به این نماینده‌ی معلول کمک کند.
این نماینده می‌گوید:
 «من آخرین نماینده‌ای بودم که از مجلس خارج شدم، هیچ نماینده‌ای منتظر من نماند و حتی توجه نکرده بودند که من یک ویلچیر بزرگ دارم، تنها دو نفر از خدماتی‌ها به کمک من آمدند و خب به دلیل عدم وجود رمپ مجبور شدند که ویلچیر من را بلند کنند.»
مگر مجلس رمپ ندارد؟
نقل از فیسبوک "بهزاد مهرانی"
 تیتر : فیسبوک " روز"