Tuesday, August 15, 2017

فیلم/ حکومت اسلامی یک لحظه از سرکوب و آزار مردم باز نمی ایستد؛ جمع آوری آنتن هاي ماهواره مردم ۲۳ مرداد، تهران خيابان ظفر

فیلم/ حکومت اسلامی یک لحظه از سرکوب و آزار مردم باز نمی ایستد؛
جمع آوری آنتن هاي ماهواره مردم ۲۳ مرداد، تهران خيابان ظفر


امید زندگانی، بازیگر تلویزیون، پس از مجازات با ۹۹ ضربه شلاق به بیمارستان منتقل شد به گزارش سایت حقوق بشر ایران، سحبا نیوز، یک بازیگر مشهور تلویزیون[امید زندگانی] که به اتهام آزار جنسی به شلاق محکوم شده بود، پس از تحمل ۹۹ ضربه شلاق راهی بیمارستان شد. این بازیگر تلویزیون و سینما با شکایت یک دختر جوان که مدعی بود زندگانی او را مورد آزار جنسی قرار داده به دادگاه احضار و به ۹۹ ضربه شلاق و ممنوعیت از فعالیت‌های هنری محکوم شد. دختر جوان به دادگاه گفت: این بازیگر به خواستگاری من آمد و به من قول ازدواج داد. پس از مدتی مرا به یک مهمانی دعوت کرد و وقتی مهمانان رفتند با دادن یک نوشیدنی مرا از حالت عادی خارج و به من تجاوز جنسی کرد. او مدارکی به دادگاه ارائه کرد که ادعایش را تأیید می‌کرد. از این گذشته متخصصان پزشکی قانونی نیز تأیید کردند که وی مورد آزار و اذیت جنسی قرار گرفته است. امید زندگانی چندی پیش هم به دلیل رانندگی در حالت مستی باعث مرگ ناخواسته‌ی سرنشین خودروی دیگری شده بود و پرونده‌ای هم در این زمینه در حال بررسی دارد. این بازیگر پس از تحمل ضربات شلاق به دلیل حال جسمانی نامناسب به بیمارستان منتقل شد. این بازیگر مدتی پیش برای حضور در شورای شهر تهران کاندیدا شده بود.

امید زندگانی، بازیگر تلویزیون، پس از مجازات با ۹۹ ضربه شلاق به بیمارستان منتقل شد
به گزارش سایت حقوق بشر ایران، سحبا نیوز، یک بازیگر مشهور تلویزیون[امید زندگانی] که به اتهام آزار جنسی به شلاق محکوم شده بود، پس از تحمل ۹۹ ضربه شلاق راهی بیمارستان شد.
این بازیگر تلویزیون و سینما با شکایت یک دختر جوان که مدعی بود زندگانی او را مورد آزار جنسی قرار داده به دادگاه احضار و به ۹۹ ضربه شلاق و ممنوعیت از فعالیت‌های هنری محکوم شد. دختر جوان به دادگاه گفت: این بازیگر به خواستگاری من آمد و به من قول ازدواج داد. پس از مدتی مرا به یک مهمانی دعوت کرد و وقتی مهمانان رفتند با دادن یک نوشیدنی مرا از حالت عادی خارج و به من تجاوز جنسی کرد.
او مدارکی به دادگاه ارائه کرد که ادعایش را تأیید می‌کرد. از این گذشته متخصصان پزشکی قانونی نیز تأیید کردند که وی مورد آزار و اذیت جنسی قرار گرفته است.
امید زندگانی چندی پیش هم به دلیل رانندگی در حالت مستی باعث مرگ ناخواسته‌ی سرنشین خودروی دیگری شده بود و پرونده‌ای هم در این زمینه در حال بررسی دارد. این بازیگر پس از تحمل ضربات شلاق به دلیل حال جسمانی نامناسب به بیمارستان منتقل شد.
این بازیگر مدتی پیش برای حضور در شورای شهر تهران کاندیدا شده بود.