Saturday, February 9, 2013

بادامچیان: کروبی به بازگشت تمایل دارد؛ اما میرحسین نه اسدالله بادمچیان، قائم مقام حزب موتلفه می‌گوید که مهدی کروبی به «بازگشت» تمایل دارد؛ اما میرحسین موسوی «خائن» است و به بازگشت هم تمایل ندارد. به گزارش خبرگزاری مهر، اسدالله بادامچیان در این خصوص گفته است:‌«کروبی تمایل دارد که بازگردد اما میر‌حسین بر نمی‌گردد زیرا او یک خائن به تمام معناست که استکبار از ابتدای انقلاب وی را برای چنین روزهایی در آب نمک خوابانده بود.» وی با بیان اینکه عسکراولادی اظهاراتی را بیان کرد که مورد انتقاد فراوان قرار گرفت، اظهار داشت: «عسکراولادی، موسوی و کروبی را سر فتنه نمی‌داند و اعتقاد دارد اگر این افراد بزرگ شوند در راستای اهداف آمریکاست که می‌خواهد برای مخالفت‌ها رهبران کاریزماتیک بتراشد.» قائم مقام حزب موتلفه افزود: «برخی از ضد انقلاب‌ها آن‌سوی مرز مهملاتی گفتند که به خاطر اینکه نظام در زمان انتخابات در موضع ضعف قرار گرفته عسکراولادی را میانجی کرده تا موسوی و کروبی را بازگرداند.» گفتنی است چندی قبل حبیب‌الله عسگراولادی گفت که موسوی و کروبی را «سران فتنه» نمی‌داند. احمدی‌نژاد از یک هفته قبل نوار را آماده کرده بود به اعتقاد بادامچیان اینکه طرفداران احمدی‌نژاد می‌گویند «بگو بگوهای» نمایندگان باعث پخش فیلم از طرف رییس جمهور شد حرف درستی نیست چرا که احمدی‌نژاد صبح همان روز معاون خود لطف‌الله فروزنده را به مجلس فرستاده و گفته بود قصد دارد چنین فیلمی را پخش کند. وی اضافه کرد: این نوار از هفته قبل پر شده و آماده بود و تحریک لاریجانی و نمایندگان باعث این حرکت نشد بلکه احمدی‌نژاد بود که «بگم بگم» را آغاز کرد. بادامچیان در پایان هم در حمایت از مرتضوی گفت: «مرتضوی زحمات بسیاری برای انقلاب کشیده و اگر چه افرادی مانند آقای روح‌الامینی در مورد وی حساسیت دارند، اما دعوای مجلس و رییس جمهور بر سر ریاست مرتضوی بر تامین اجتماعی ربطی به سوابق مرتضوی ندارد.»


بادامچیان: کروبی به بازگشت تمایل دارد؛ اما میرحسین نه


image
اسدالله بادمچیان، قائم مقام حزب موتلفه می‌گوید که مهدی کروبی به «بازگشت» تمایل دارد؛ اما میرحسین موسوی «خائن» است و به بازگشت هم تمایل ندارد.
به گزارش خبرگزاری مهر، اسدالله بادامچیان در این خصوص گفته است:‌«کروبی تمایل دارد که بازگردد اما میر‌حسین بر نمی‌گردد زیرا او یک خائن به تمام معناست که استکبار از ابتدای انقلاب وی را برای چنین روزهایی در آب نمک خوابانده بود.»

وی با بیان اینکه عسکراولادی اظهاراتی را بیان کرد که مورد انتقاد فراوان قرار گرفت، اظهار داشت: «عسکراولادی، موسوی و کروبی را سر فتنه نمی‌داند و اعتقاد دارد اگر این افراد بزرگ شوند در راستای اهداف آمریکاست که می‌خواهد برای مخالفت‌ها رهبران کاریزماتیک بتراشد.»

قائم مقام حزب موتلفه افزود: «برخی از ضد انقلاب‌ها آن‌سوی مرز مهملاتی گفتند که به خاطر اینکه نظام در زمان انتخابات در موضع ضعف قرار گرفته عسکراولادی را میانجی کرده تا موسوی و کروبی را بازگرداند.»

گفتنی است چندی قبل حبیب‌الله عسگراولادی گفت که موسوی و کروبی را «سران فتنه» نمی‌داند.

احمدی‌نژاد از یک هفته قبل نوار را آماده کرده بود

به اعتقاد بادامچیان اینکه طرفداران احمدی‌نژاد می‌گویند «بگو بگوهای» نمایندگان باعث پخش فیلم از طرف رییس جمهور شد حرف درستی نیست چرا که احمدی‌نژاد صبح همان روز معاون خود لطف‌الله فروزنده را به مجلس فرستاده و گفته بود قصد دارد چنین فیلمی را پخش کند.

وی اضافه کرد: این نوار از هفته قبل پر شده و آماده بود و تحریک لاریجانی و نمایندگان باعث این حرکت نشد بلکه احمدی‌نژاد بود که «بگم بگم» را آغاز کرد.

بادامچیان در پایان هم در حمایت از مرتضوی گفت: «مرتضوی زحمات بسیاری برای انقلاب کشیده و اگر چه افرادی مانند آقای روح‌الامینی در مورد وی حساسیت دارند، اما دعوای مجلس و رییس جمهور بر سر ریاست مرتضوی بر تامین اجتماعی ربطی به سوابق مرتضوی ندارد.»

مهدی کروبی؛ یک زندانی در دوقاب محمد علی‌ انصاری ۲۱ بهمن ۱۳۹۱


مهدی کروبی؛ یک زندانی در دوقاب

محمد علی‌ انصاری 
۲۱ بهمن ۱۳۹۱

    مشاور الازهر: شیخ الازهر عمداً تشریفات استقبال از احمدی نژاد را رعایت نکرد کنفرانس مطبوعاتی احمدی نژاد در الازهر با حضور حسن الشافعی مشاور شیخ الازهر عصر ایران : مشاور شیخ الازهر گفت که عالی ترین مقام الازهر در دیدار با احمدی نژاد در قاهره به عمد تشریفات معمول در استقبال از سران کشورها را رعایت نکرد. به گزارش عصر ایران، "حسن الشافعی" مشاور احمد الطیب شیخ الازهر در مصاحبه با روزنامه سعودی "المدینه" گفت: محمود احمدی نژاد رئیس جمهور ایران و هیئت همراه پس از ورود به مصر، بلافاصله از فرودگاه قاهره به دفتر شیخ الازهر آمدند. شیخ الازهر با این دیدار موافقت کرد اما او تشریفات متعارف در الازهر را در زمینه استقبال از سران کشورها رعایت نکرد. وی افزود: شیخ الازهر از استقبال از احمدی نژاد براساس اصول تشریفات متعارف و معمول برای سران کشور در «ابتدای در ورودی الازهر» خودداری کرد. دیدار احمدی نژاد با شیخ الازهر و مطالب بیان شده در کنفرانس مطبوعاتی پس از آن، این ملاقات را جنجالی و کنفرانس مطبوعاتی اش را پرتنش کرده بود. مشاور شیخ الازهر ادامه داد: پس از پایان دیدار در دفتر شیخ الازهر، احمدی نژاد از شیخ الازهر اجازه خواست در لابی، کنفرانس مطبوعاتی برگزار کند، شیخ الازهر هم موافقت کرد و از من خواست در این کنفرانس مطبوعاتی حاضر باشم تا رئیس جمهور ایران اظهاراتی را بیان نکند که به وجهه الازهر به عنوان مدافع مذهب تسنن در جهان آسیب وارد شود. احمدی نژاد در ابتدای کنفرانس مطبوعاتی اش ابتدا بیانیه ای را قرائت کرد. سپس احمد الشافعی مشاور شیخ الازهر در اظهاراتی انتقادات شدیدی را علیه ایران و فعالیت های تبلیغ تشیع مطرح کرد که بارها احمدی نژاد و همراهانش مجبور شدند سخنان مشاور شیخ الازهر را قطع کنند. پس از این، احمدی نژاد از ادامه کنفرانس خبری و سؤوال و جواب با خبرنگاران خودداری و دفتر شیخ الازهر را ترک کرد. حسن الشافعی در این باره گفت: الازهر از احمدی نژاد به مانند هر مهمان دیگری پذیرایی کرد . در الازهر عادت کرده ایم که در مصاحبه با خبرنگاران درباره هر آنچه که در جلسات می گذرد صحبت کنیم. احمدی نژاد برای حضور در نشست دو روزه سران کشورهای اسلامی در قاهره، در هفته گذشته، سفر چهار روزه ای را به مصر داشت.

    مشاور الازهر: شیخ الازهر عمداً تشریفات استقبال از احمدی نژاد را رعایت نکرد


    کنفرانس مطبوعاتی احمدی نژاد در الازهر با حضور حسن الشافعی مشاور شیخ الازهر 

    عصر ایران : مشاور شیخ الازهر گفت که عالی ترین مقام الازهر در دیدار با احمدی نژاد در قاهره به عمد تشریفات معمول در استقبال از سران کشورها را رعایت نکرد.
    به گزارش عصر ایران، "حسن الشافعی" مشاور احمد الطیب شیخ الازهر در مصاحبه با روزنامه سعودی "المدینه" گفت: محمود احمدی نژاد رئیس جمهور ایران و هیئت همراه پس از ورود به مصر، بلافاصله از فرودگاه قاهره به دفتر شیخ الازهر آمدند. شیخ الازهر با این دیدار موافقت کرد اما او تشریفات متعارف در الازهر را در زمینه استقبال از سران کشورها رعایت نکرد.
    وی افزود: شیخ الازهر از استقبال از احمدی نژاد براساس اصول تشریفات متعارف و معمول برای سران کشور در «ابتدای در ورودی الازهر» خودداری کرد.
    دیدار احمدی نژاد با شیخ الازهر و مطالب بیان شده در کنفرانس مطبوعاتی پس از آن، این ملاقات را جنجالی و کنفرانس مطبوعاتی اش را پرتنش کرده بود.
    مشاور شیخ الازهر ادامه داد: پس از پایان دیدار در دفتر شیخ الازهر، احمدی نژاد از شیخ الازهر اجازه خواست در لابی، کنفرانس مطبوعاتی برگزار کند، شیخ الازهر هم موافقت کرد و از من خواست در این کنفرانس مطبوعاتی حاضر باشم تا رئیس جمهور ایران اظهاراتی را بیان نکند که به وجهه الازهر به عنوان مدافع مذهب تسنن در جهان آسیب وارد شود.
    احمدی نژاد در ابتدای کنفرانس مطبوعاتی اش ابتدا بیانیه ای را قرائت کرد. سپس احمد الشافعی مشاور شیخ الازهر در اظهاراتی انتقادات شدیدی را علیه ایران و فعالیت های تبلیغ تشیع مطرح کرد که بارها احمدی نژاد و همراهانش مجبور شدند سخنان مشاور شیخ الازهر را قطع کنند.
    پس از این، احمدی نژاد از ادامه کنفرانس خبری و سؤوال و جواب با خبرنگاران خودداری و دفتر شیخ الازهر را ترک کرد.
    حسن الشافعی در این باره گفت: الازهر از احمدی نژاد به مانند هر مهمان دیگری پذیرایی کرد . در الازهر عادت کرده ایم که در مصاحبه با خبرنگاران درباره هر آنچه که در جلسات می گذرد صحبت کنیم.
    احمدی نژاد برای حضور در نشست دو روزه سران کشورهای اسلامی در قاهره، در هفته گذشته، سفر چهار روزه ای را به مصر داشت.

    دهه مبارکه فجر (والنتاین) محمد علی‌ انصاری ۲۰ بهمن ۱۳۹۱


    دهه مبارکه فجر (والنتاین)

    محمد علی‌ انصاری 
    ۲۰ بهمن ۱۳۹۱

      شنیده شده است که... احمدی نژاد: اگر اسناد مربوط به رهبری را منتشر کنم آقا باید عبایش را سرش بکشد و از این مملکت برود شنیده شده است که... سایت ملی مذهبی : شنیده شده است که نزدیکان احمدی نژاد می گویند وی اخیرا در برخی محافل به افراد نزدیک به خود گفته است من مدارکی از آقا دارم که اگر منتشر کنم ایشان باید عبایس را سرش بکشد و از این مملکت برود! ضمن درجه وثوق بالای شنیده فوق، برخی شنیده هایی که هنوز از میزان وثوق آن خبری در دست نیست نیز حاکی از آن است برخی دیدارهای خصوصی آخر محمود احمدی نژاد با رهبر ج.ا همراه با تنش بوده است. این نوع شنیده ها حتی از بالا رفتن صدای طرفین در حد ناراحت کننده ای برای اطرافیان حکایت میکند. هنوز جزئیاتی قابل اعتنا از این مسئله به دست نیامده است. شایان ذکر است همان طور که قبلا نیز در این ستون (شنیده) آمده بود احمدی نژاد اطلاعاتی در باره بازجویی های رهبری در ساواک، سفر کره شمالی وی در هنگام ریاست جمهوری ایشان و اجرای باله زنان در حضور وی، برخی مسائل مالی در باره فرزندان رهبری و نظایر آن را دارد.هرچند اخیرا شنیده های دیگری نیز به گوش می رسد که تا روشن نشدن میزان وثوق آن قابل انتشار نیست. برخی ناظران سیاسی معتقدند بعید نیست احمدی نژاد با روحیه خاصی که دارد به عمد سعی می کند به طور غیر مستقیم و با تعمد در تکرار این موضع جهت نشت احتمالی و انتشار این خبر، به رهبری ج.ا نیز تفهیم کند اگر در پی حذف وی باشند او بازی برد – باخت را به باخت – باخت تبدیل خواهد کرد. برخورد احمدی نژاد در مجلس نشان داد که او با ربط و بی ربط به مخالفانش حمله کرده و با استناد صحیح یا ناصحیح به برخی اسناد، علیه آن ها شدیدا جوسازی می کند؛ جوسازی که در سطح مخاطبان خاص وی بسیار موثر است. بعد از روزنامه‌نگاران؛ این بار فشار به مشترکین نشریات علاوه بر روزنامه نگاران و نویسندگان نشریات اینک مشترکین نشریات نیز تحت فشار قرار گرفته اند. طبق همین شنیده اخیرا نیروهای امنیتی با مشترکین نشریه چشم انداز ایران در شهرهای شمالی کشور تماس گرفته و از آن ها خواسته اند که اشتراک خود با این نشریه را قطع کنند. این سیاست جدید بدنبال فشار به روزنامه نگاران و یا مراکز و موسساتی صورت می گیرد که به روزنامه ها و نشریات مستقل آگهی تبلیغی می‌دهند. شایان ذکر است نشریه چشم انداز ابران به مدیر مسئولی مبارز دیرپای مهندس لطف الله میثمی منتشر می شود. تاکنون برخی روزنامه نگاران همکار این نشریه از سوی نیروهای امنیتی تحت فشار قرار گرفته ونیز تلاش کرده اند افراد پیرامون مهندس میثمی نیز با بکار گیری شیوه های مختلف از جمله تهدید از اطراف ایشان پراکنده شوند و کسی به محل این نشریه رفت و آمد نکند. همان گونه که تا کنون پرونده های متعددی برای این نشریه و صاحب امتیاز شناخته شده آن تشکیل شده است.

      شنیده شده است که...
      احمدی نژاد: اگر اسناد مربوط به رهبری را منتشر کنم آقا باید عبایش را سرش بکشد و از این مملکت برود


      شنیده شده است که...
      سایت ملی مذهبی : شنیده شده است که نزدیکان احمدی نژاد می گویند وی اخیرا در برخی محافل به افراد نزدیک به خود گفته است من مدارکی از آقا دارم که اگر منتشر کنم ایشان باید عبایس را سرش بکشد و از این مملکت برود!

      ضمن درجه وثوق بالای  شنیده فوق، برخی شنیده هایی که هنوز از میزان وثوق آن خبری در دست نیست نیز حاکی از آن است  برخی دیدارهای خصوصی آخر محمود احمدی نژاد  با رهبر ج.ا همراه با تنش بوده است. این نوع شنیده ها حتی از بالا رفتن صدای طرفین در حد ناراحت کننده ای برای اطرافیان حکایت میکند. هنوز جزئیاتی قابل اعتنا از این مسئله به دست نیامده است.

      شایان ذکر است همان طور که قبلا نیز در این ستون (شنیده) آمده بود احمدی نژاد اطلاعاتی در باره بازجویی های رهبری در ساواک، سفر کره شمالی وی در هنگام ریاست جمهوری ایشان و اجرای باله زنان در حضور وی، برخی مسائل مالی در باره فرزندان رهبری و نظایر آن را دارد.هرچند اخیرا شنیده های دیگری نیز به گوش می رسد که تا روشن نشدن میزان وثوق آن قابل انتشار نیست.

      برخی ناظران سیاسی معتقدند بعید نیست احمدی نژاد با روحیه خاصی که دارد به عمد سعی می کند به طور غیر مستقیم و با تعمد در تکرار این موضع جهت نشت احتمالی و انتشار این خبر، به رهبری ج.ا نیز تفهیم کند اگر در پی حذف وی باشند او بازی برد – باخت را به باخت – باخت تبدیل خواهد کرد.

      برخورد احمدی نژاد در مجلس نشان داد که او با ربط و بی ربط به مخالفانش حمله کرده و با استناد صحیح یا ناصحیح به برخی اسناد، علیه آن ها شدیدا جوسازی می کند؛ جوسازی که در سطح مخاطبان خاص وی بسیار موثر است.
      بعد از روزنامه‌نگاران؛ این بار فشار به مشترکین نشریات

      علاوه بر روزنامه نگاران و نویسندگان نشریات اینک مشترکین نشریات نیز تحت فشار قرار گرفته اند.

      طبق همین شنیده اخیرا نیروهای امنیتی با مشترکین نشریه چشم انداز ایران در شهرهای شمالی کشور تماس گرفته و از آن ها خواسته اند که اشتراک خود با این نشریه را قطع کنند. این سیاست جدید بدنبال فشار به روزنامه نگاران و یا مراکز و موسساتی صورت می گیرد که به روزنامه ها و نشریات مستقل آگهی تبلیغی می‌دهند.

      شایان ذکر است نشریه چشم انداز ابران به مدیر مسئولی مبارز دیرپای مهندس لطف الله میثمی منتشر می شود. تاکنون برخی روزنامه نگاران همکار این نشریه از سوی نیروهای امنیتی تحت فشار قرار گرفته ونیز تلاش کرده اند افراد پیرامون مهندس میثمی نیز با بکار گیری شیوه های مختلف از جمله تهدید از اطراف ایشان پراکنده شوند و کسی به محل این نشریه رفت و آمد نکند. همان گونه که تا کنون پرونده های متعددی برای این نشریه و صاحب امتیاز شناخته شده آن تشکیل شده است.