Sunday, July 22, 2012

سفیر روسیه: بشار اسد آماده است به صورت متمدنانه از قدرت کنار برود العربیه . سفیر روسیه در پاریس روز یکشنبه 22-7-2012 بار دیگر تاکید کرد که خیلی مشکل به نظر می رسد که بشار اسد دیگر بتواند در راس قدرت باقی بماند. او افزود: رئیس جمهور سوریه می تواند به صورت توافقی و متمدنانه یا به همان روشی که در یمن صورت گرفت، از قدرت کناره گیری کند. به گزارش خبرگزاری فرانسه به رغم تکذیب وزارت اطلاع رسانی دولت سوریه، سفیر روسیه مهمترین متحد رژیم سوریه در مصاحبه ای با روزنامه فرانسوی "لوباریزیان" بار دیگر بر امکان کناره گیری بشار اسد تاکید کرد. الکساندر اورلوف سفیر روسیه در فرانسه روز جمعه 20 جولای در گفت وگو با رادیو فرانسه اعلام کرده بود که بشار اسد رئیس جمهور سوریه قبول کرده است تا به صورت مرحله ای از قدرت کناره گیری کند. اما وزارت اطلاع رسانی سوریه تنها یک ساعت پس از انتشار این خبر اعلام کرده بود که اظهارات سفیر روسیه در فرانسه صحت ندارد و سوریه این اظهارات را به شدت تکذیب می کند. سفیر روسیه همچنین گفت: "وضعیت سوریه با لیبی کاملا متفاوت است درلیبی همه چیز به قذافی مربوط می شد، اما در سوریه حزبی حاکم است که چندین دهه در راس قدرت قرار دارد. این حزب حتی با کنار رفتن بشار اسد به سادگی از بین نمی رود. وی افزود: روسیه برخلاف تصور کشورهای غربی، معتقد است که سرنوشت بشار اسد را ملت سوریه باید تعیین کند و کشورهای خارجی حق ندارند در مسائل داخلی سوریه دخالت کنند. اوتاکید کرد: مخالفانی که در داخل سوریه هستند آماده اند که با بشار اسد مذاکره کنند. گفتنی است که روسیه و چین تاکنون سه بار در شورای امنیت با استفاده از حق "وتو" از صدورهرگونه قطعنامه ای علیه رژیم اسد جلوگیری کردند.

سفیر روسیه: بشار اسد آماده است به صورت متمدنانه از قدرت کنار برود

العربیه .
سفیر روسیه در پاریس روز یکشنبه 22-7-2012 بار دیگر تاکید کرد که خیلی مشکل به نظر می رسد که بشار اسد دیگر بتواند در راس قدرت باقی بماند.

او افزود: رئیس جمهور سوریه می تواند به صورت توافقی و متمدنانه یا به همان روشی که در یمن صورت گرفت، از قدرت کناره گیری کند.

به گزارش خبرگزاری فرانسه به رغم تکذیب وزارت اطلاع رسانی دولت سوریه، سفیر روسیه مهمترین متحد رژیم سوریه در مصاحبه ای با روزنامه فرانسوی "لوباریزیان" بار دیگر بر امکان کناره گیری بشار اسد تاکید کرد.

الکساندر اورلوف سفیر روسیه در فرانسه روز جمعه 20 جولای در گفت وگو با رادیو فرانسه اعلام کرده بود که بشار اسد رئیس جمهور سوریه قبول کرده است تا به صورت مرحله ای از قدرت کناره گیری کند.

اما وزارت اطلاع رسانی سوریه تنها یک ساعت پس از انتشار این خبر اعلام کرده بود که اظهارات سفیر روسیه در فرانسه صحت ندارد و سوریه این اظهارات را به شدت تکذیب می کند.

سفیر روسیه همچنین گفت: "وضعیت سوریه با لیبی کاملا متفاوت است درلیبی همه چیز به قذافی مربوط می شد، اما در سوریه حزبی حاکم است که چندین دهه در راس قدرت قرار دارد. این حزب حتی با کنار رفتن بشار اسد به سادگی از بین نمی رود.

وی افزود: روسیه برخلاف تصور کشورهای غربی، معتقد است که سرنوشت بشار اسد را ملت سوریه باید تعیین کند و کشورهای خارجی حق ندارند در مسائل داخلی سوریه دخالت کنند.

اوتاکید کرد: مخالفانی که در داخل سوریه هستند آماده اند که با بشار اسد مذاکره کنند.

گفتنی است که روسیه و چین تاکنون سه بار در شورای امنیت با استفاده از حق "وتو" از صدورهرگونه قطعنامه ای علیه رژیم اسد جلوگیری کردند.

شیر و نان باز هم گران شد‌ خبرگزاری فارس: همزمان با دومین روز ماه مبارک رمضان گرانی شیر و نان باردیگر کام‌ها را تلخ و روزه‌داران را به مشقت انداخت. به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، این گرانی‌ها در حالی اتفاق افتاده است که نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه اردبیل در خطبه‌های نماز جمعه اردبیل بر کنترل قیمت‌ها و نظارت بیشتر از سوی متولیان در آستانه ماه مبارک رمضان تاکید داشته اما گوئی اقتصاد بی‌صاحب و یله اردبیل توان کنترل را از دست داده است. مغازه‌داران که تا دیروز شیر را به 750 تومان با هزار مشقت و اما و اگر و البته با کسر نزدیک به یک لیوان از وزن اصلی پاکت‌ها به مردم عرضه می‌کردند از امروز شیر را به نرخ 900 تومان به دست مردم دادند که بخشی از مردم به دلیل این گرانی ناهنگام عاجز از خرید شیر شدند. این در حالی است که بسیاری از خانواده‌ها برای تهیه فرنی و همچنین رفع نیاز پروتئینی خود در ماه مبارک رمضان خرید شیر را به صورت روزانه انجام می‌دهند که با گران شدن یکباره این محصول و بدوم اطلاع قبلی روزه‌داران در بهت فرو رفتند. این افزایش نرخ در حالی رخ می‌دهد که سه ماه گذشته نرخ جدید شیر اعلام شد و به یکباره قیمت 500 تومان به 750 تومان افزایش یافت به شرط آنکه تولیدکنندگان شیر با کیفیت و با وزن واقعی عرضه کنند در حالی که نه تنها این وعده و وعید محقق نشد بلکه تولیدکنندگان در نهایت بی‌انصافی از وزن آن کاسته و شیر مخلوط با آب را تحویل مردم می‌دهند. این در حالی است که بسیاری از هموطنان اظهار داشتند؛ که با سامانه 124 تماس حاصل کرده و هیچ پاسخ و برخوردی از سوی مسئولان در این زمینه مشاهده نکردند. اما با افزایش قیمت شیر نان دیگر مایحتاج ضروری مردم و خانواده‌ها امروز باز هم گران شد و اهالی استان اردبیل سنگک، بربری و فطیر را به صورت معمول با قیمت 500 تومان خریداری می‌کنند و هیچ متولی نیز نظارتی بر این قیمت‌ها و وزن چونه‌های نان ندارد. به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، مردم اردبیل برای خرید نان با همین نرخ نیز به رغم ناراحتی و نارضایتی در صف‌های طولانی ساعت‌ها می‌ایستند و گاه نانی را خریداری می‌کنند که بخشی از آن سوخته و بخش دیگر نیز خمیر است. این افزایش قیمت‌ها در کنار افزایش روزافزون نرخ گوشت مرغ، تخم‌مرغ و میوه در حالی در استان اردبیل اتفاق افتاده است که صنعت، معدن و تجارت استان اردبیل نزدیک به یک ماه است بلاتکلیف بوده و بی‌سرپرست به حال خود رها شده است در حالی که اصحاب رسانه برای پرس و جو در این زمینه سردرگم مانده‌اند که با چه ارگان متولی و مدیر مرتبط در این حوزه ارتباط برقرار کرده و مشکلات مردم را با آنها در میان بگذارند.

شیر و نان باز هم گران شد‌

خبرگزاری فارس: همزمان با دومین روز ماه مبارک رمضان گرانی شیر و نان باردیگر کام‌ها را تلخ و روزه‌داران را به مشقت انداخت.
 

به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، این گرانی‌ها در حالی اتفاق افتاده است که نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه اردبیل در خطبه‌های نماز جمعه اردبیل بر کنترل قیمت‌ها و نظارت بیشتر از سوی متولیان در آستانه ماه مبارک رمضان تاکید داشته اما گوئی اقتصاد بی‌صاحب و یله اردبیل توان کنترل را از دست داده است.
مغازه‌داران که تا دیروز شیر را به 750 تومان با هزار مشقت و اما و اگر و البته با کسر نزدیک به یک لیوان از وزن اصلی پاکت‌ها به مردم عرضه می‌کردند از امروز شیر را به نرخ 900 تومان به دست مردم دادند که بخشی از مردم به دلیل این گرانی ناهنگام عاجز از خرید شیر شدند.
این در حالی است که بسیاری از خانواده‌ها برای تهیه فرنی و همچنین رفع نیاز پروتئینی خود در ماه مبارک رمضان خرید شیر را به صورت روزانه انجام می‌دهند که با گران شدن یکباره این محصول و بدوم اطلاع قبلی روزه‌داران در بهت فرو رفتند.
این افزایش نرخ در حالی رخ می‌دهد که سه ماه گذشته نرخ جدید شیر اعلام شد و به یکباره قیمت 500 تومان به 750 تومان افزایش یافت به شرط آنکه تولیدکنندگان شیر با کیفیت و با وزن واقعی عرضه کنند در حالی که نه تنها این وعده و وعید محقق نشد بلکه تولیدکنندگان در نهایت بی‌انصافی از وزن آن کاسته و شیر مخلوط با آب را تحویل مردم می‌دهند.
این در حالی است که بسیاری از هموطنان اظهار داشتند؛ که با سامانه 124 تماس حاصل کرده و هیچ پاسخ و برخوردی از سوی مسئولان در این زمینه مشاهده نکردند.
اما با افزایش قیمت شیر نان دیگر مایحتاج ضروری مردم و خانواده‌ها امروز باز هم گران شد و اهالی استان اردبیل سنگک، بربری و فطیر را به صورت معمول با قیمت 500 تومان خریداری می‌کنند و هیچ متولی نیز نظارتی بر این قیمت‌ها و وزن چونه‌های نان ندارد.
به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، مردم اردبیل برای خرید نان با همین نرخ نیز به رغم ناراحتی و نارضایتی در صف‌های طولانی ساعت‌ها می‌ایستند و گاه نانی را خریداری می‌کنند که بخشی از آن سوخته و بخش دیگر نیز خمیر است.
این افزایش قیمت‌ها در کنار افزایش روزافزون نرخ گوشت مرغ، تخم‌مرغ و میوه در حالی در استان اردبیل اتفاق افتاده است که صنعت، معدن و تجارت استان اردبیل نزدیک به یک ماه است بلاتکلیف بوده و بی‌سرپرست به حال خود رها شده است در حالی که اصحاب رسانه برای پرس و جو در این زمینه سردرگم مانده‌اند که با چه ارگان متولی و مدیر مرتبط در این حوزه ارتباط برقرار کرده و مشکلات مردم را با آنها در میان بگذارند.
 

بدون شرح

بدون شرح

سخنران روی خط مصاحبه پیش می رود؛ ناگهان فریادی از بخش زنانه مسجد بلند می شود. برخی از زنان حاضر در مراسم شروع می کنند به همهمه. به سخنان خطیب انتقاد دارند. انتقادها توام با ناله است و فغان است و آه. سخنران خودش را جمع می کند تا هر طور شده ادامه بدهد. اما تدبیرهایش فایده ای ندارد. معترضان بدون توقف «صلوات» می فرستند و «الله اکبر» می گویند.... جنایت کهریزک سه ساله شد. http://www.kaleme.com/1391/05/01/klm-107070/

سخنران روی خط مصاحبه پیش می رود؛ ناگهان فریادی از بخش زنانه مسجد بلند می شود. برخی از زنان حاضر در مراسم شروع می کنند به همهمه. به سخنان خطیب انتقاد دارند. انتقادها توام با ناله است و فغان است و آه. سخنران خودش را جمع می کند تا هر طور شده ادامه بدهد. اما تدبیرهایش فایده ای ندارد. معترضان بدون توقف «صلوات» می فرستند و «الله اکبر» می گویند....
جنایت کهریزک سه ساله شد.

http://www.kaleme.com/1391/05/01/klm-107070/

امروز اول مرداد تولد شهید راه آزادی صانع ژاله، تولدت مبارک صانع جان دانشجوي ترم سوم گرايش ادبيات نمايشي رشته هنرهاي نمايشي دانشگاه هنر تهران تولد: اول امرداد ۱۳۶۳ شهادت: ۲۵ بهمن ۱۳۸۹ روحش شاد و یادش گرامی

امروز اول مرداد تولد شهید راه آزادی صانع ژاله، تولدت مبارک صانع جان

دانشجوي ترم سوم
گرايش ادبيات نمايشي رشته هنرهاي نمايشي
دانشگاه هنر تهران
تولد: اول امرداد ۱۳۶۳
شهادت: ۲۵ بهمن ۱۳۸۹

روحش شاد و یادش گرامی

روز جمعه 268 نفر در سوریه کشته شدند العربیه. منابع مخالفان اعلام کردند تعداد کشته شدگان روز جمعه در مناطق مختلف سوریه به 268 تن رسید که اغلب آنها در دمشق و حومه آن کشته شدند. گزارش های وارده از پایتخت سوریه حاکی است درگیری ها بین نیروهای ارتش آزاد و نیروهای هوادار اسد ادامه دارد و مخالفان توانستند کنترل شهرک " الیرموک " محل اسکان پناهندگان فلسطینی را به کنترل خود درآوردند. همچنین تصاویر دریافتی حاکی است نیروهای رژیم چندین منطقه در دمشق از جمله منطقه " تضامن " و " المیدان " را به وسیله هلیکوپتر به شدت بمباران کرده اند. مخالفان اعلام کردند کنترل کامل منطقه " التضامن" در دمشق را به دست آوردند و پرچم انقلاب را بر فراز اداره پلیس این منطقه برافراشتند. درگیری ها همچنین به شهر حلب دومین شهر بزرگ در سوریه کشیده شد و نیروهای دولتی به سمت صدها تن از شرکت کنندگان در یک تظاهرات شبانه به شکل مستقیم شلیک کردن

روز جمعه 268 نفر در سوریه کشته شدند

العربیه.
منابع مخالفان اعلام کردند تعداد کشته شدگان روز جمعه در مناطق مختلف سوریه به 268 تن رسید که اغلب آنها در دمشق و حومه آن کشته شدند.

گزارش های وارده از پایتخت سوریه حاکی است درگیری ها بین نیروهای ارتش آزاد و نیروهای هوادار اسد ادامه دارد و مخالفان توانستند کنترل شهرک " الیرموک " محل اسکان پناهندگان فلسطینی را به کنترل خود درآوردند.

همچنین تصاویر دریافتی حاکی است نیروهای رژیم چندین منطقه در دمشق از جمله منطقه " تضامن " و " المیدان " را به وسیله هلیکوپتر به شدت بمباران کرده اند.

مخالفان اعلام کردند کنترل کامل منطقه " التضامن" در دمشق را به دست آوردند و پرچم انقلاب را بر فراز اداره پلیس این منطقه برافراشتند.

درگیری ها همچنین به شهر حلب دومین شهر بزرگ در سوریه کشیده شد و نیروهای دولتی به سمت صدها تن از شرکت کنندگان در یک تظاهرات شبانه به شکل مستقیم شلیک کردن