Monday, February 26, 2018

حمایت یک بازیگر سینما، از سرکوب مردم ایران به دست جمهوری اسلامی! جدیدترین واکنش به حرف‌های لیلا حاتمی در جشنواره برلین درباره معترضان در ایران از سوی پروانه معصومی بازیگر قدیمی سینما و تلویزیون ابراز شده است. او با انتقاد از حاتمی، حرف‌های او را «کوچک کردن ایران» دانسته و خطاب به او گفته مگر در کشورهای دیگر اعتراض را با بوسه جواب می‌دهند؟! معصومی در گفتگو با راه دانا در مورد صحبت های لیلا حاتمی در نشست خبری فیلم «خوک» در جشنواره برلین خطاب به او گفته است: «خانم لیلا حاتمی! مگر در کشورهای دیگر اعتراض را با بوسه جواب می دهند؟ اینجا که در اعتراضات 4 نفر از نیروی انتظامی را شهید کردند، این چه اعتراضی است؟ جاهای دیگر وقتی که مردم اعتراض می کنند خیلی به مردمشان احترام می گذارند؟ آنها که مردم را به مسلسل می بندند. خانم حاتمی عجب حرفی زده اند.» بازیگر فیلم‌های «رگبار» و «کلاغ» انتقاد از موضعگیری حاتمی را این‌طور ادامه داده است: «خانم حاتمی، شما برای فیلم «خوک» رفته اید به این چیز ها چه کاری دارید؟ چرا سعی می کنید در هر چیزی دخالت کنید؟ من که از این کار ایشان خوشم نیامد. کاش هرگز از این کارشان با خبر نمی شدم. خواهش می کنم کسانی که حرفی می خواهند بزنند و خارج از ایران هستند، بدانند که در ایران زندگی می کنند و ایرانی هستند. کوچک کردن ایران به این شکل که این خانم گفتند باعث کوچک کردن خودشان است. اگر دوست ندارند بروند جای دیگر زندگی کنند.» لیلا حاتمی در برلین از شیوه برخورد با معترضان در ایران انتقاد کرده بود. منبع: آی سینما تیتر و تصویر: روز

حمایت یک بازیگر سینما، از سرکوب مردم ایران به دست جمهوری اسلامی!
جدیدترین واکنش به حرف‌های لیلا حاتمی در جشنواره برلین درباره معترضان در ایران از سوی پروانه معصومی بازیگر قدیمی سینما و تلویزیون ابراز شده است. او با انتقاد از حاتمی، حرف‌های او را «کوچک کردن ایران» دانسته و خطاب به او گفته مگر در کشورهای دیگر اعتراض را با بوسه جواب می‌دهند؟!
معصومی در گفتگو با راه دانا در مورد صحبت های لیلا حاتمی در نشست خبری فیلم «خوک» در جشنواره برلین خطاب به او گفته است: «خانم لیلا حاتمی! مگر در کشورهای دیگر اعتراض را با بوسه جواب می دهند؟ اینجا که در اعتراضات 4 نفر از نیروی انتظامی را شهید کردند، این چه اعتراضی است؟ جاهای دیگر وقتی که مردم اعتراض می کنند خیلی به مردمشان احترام می گذارند؟ آنها که مردم را به مسلسل می بندند. خانم حاتمی عجب حرفی زده اند.»
بازیگر فیلم‌های «رگبار» و «کلاغ» انتقاد از موضعگیری حاتمی را این‌طور ادامه داده است: «خانم حاتمی، شما برای فیلم «خوک» رفته اید به این چیز ها چه کاری دارید؟ چرا سعی می کنید در هر چیزی دخالت کنید؟ من که از این کار ایشان خوشم نیامد. کاش هرگز از این کارشان با خبر نمی شدم. خواهش می کنم کسانی که حرفی می خواهند بزنند و خارج از ایران هستند، بدانند که در ایران زندگی می کنند و ایرانی هستند. کوچک کردن ایران به این شکل که این خانم گفتند باعث کوچک کردن خودشان است. اگر دوست ندارند بروند جای دیگر زندگی کنند.»
لیلا حاتمی در برلین از شیوه برخورد با معترضان در ایران انتقاد کرده بود.
منبع: آی سینما
تیتر و تصویر: روز

فیلم/ فیلم تکان دهنده از شکنجه و ضرب و شتم وحشیانه دراویش با شمشیر/ جمهوری اسلامی داعش است یا دراویش؟! (2)

فیلم/ فیلم تکان دهنده از شکنجه و ضرب و شتم وحشیانه دراویش با شمشیر/ جمهوری اسلامی داعش  است یا دراویش؟! (2)