Sunday, February 4, 2018

«غلامحسین محسنی اژه ای» - سخنگوی قوه قضاییه - درباره بازداشت برخی از دختران انقلاب و معترضان به حجاب اجباری گفته است: «عده ای با ناآگاهی و‌عده ای هم‌ با مصرف برخی مواد صنعتی‌ دست به اقداماتی می زنند که خود و خانواده هایشان را به دردسر می اندازند / بسیاری از اینها مجرد هستند و‌‌در آینده برای ازدواج و اشتغال دچار مشکل می شوند / تعداد بازداشتی ها را نمی‌ دانم اما فکر نمی‌ کنم خیلی زیاد باشند». به گفته منابع مستقل، تاکنون بیش از ۲۰ تن از دختران انقلاب بازداشت شده اند. پیدا نیست چرا دخترانی که با کمال مسالمت، دست به اقدامی غیرخشونت آمیز می زنند، باید خود و خانواده خود را - به گفته اژه ای - به خطر بیاندازند؟! به نظر می رسد آن ها درواقع حکومت و ایدئولوژی آن را به خطر می اندازند!


«غلامحسین محسنی اژه ای» - سخنگوی قوه قضاییه - درباره بازداشت برخی از دختران انقلاب و معترضان به حجاب اجباری گفته است: «عده ای با ناآگاهی و‌عده ای هم‌ با مصرف برخی مواد صنعتی‌ دست به اقداماتی می زنند که خود و خانواده هایشان را به دردسر می اندازند / بسیاری از اینها مجرد هستند و‌‌در آینده برای ازدواج و اشتغال دچار مشکل می شوند / تعداد بازداشتی ها را نمی‌ دانم اما فکر نمی‌ کنم خیلی زیاد باشند».
به گفته منابع مستقل، تاکنون بیش از ۲۰ تن از دختران انقلاب بازداشت شده اند. پیدا نیست چرا دخترانی که با کمال مسالمت، دست به اقدامی غیرخشونت آمیز می زنند، باید خود و خانواده خود را - به گفته اژه ای - به خطر بیاندازند؟! به نظر می رسد آن ها درواقع حکومت و ایدئولوژی آن را به خطر می اندازند!

صادقی با انتشار اسناد ثابت کرد: دروغ‌های اژه‌ای و تبرئه طوسی به دلیل نفوذ افراد بیت‌رهبری محمود صادقی در کانال تلگرامی خود با انتشار اسنادی نشان داده است که سیر پرونده مربی صوت و لحن مشخص می‌کند اگر مداخله‌های بیرونی و فشار مقامات عالی قضایی در فرآیند دادرسی نبود قضات مستقل دادگستری به درستی وظیفه اجرای عدالت را انجام می‌دادند؛ صادقی می‌نویسد: ۱- بازپرس شریف شعبه پانزدهم دادسرای ناحیه ۲۸ تهران ابتدا قرار مجرمیت متهم را صادر می‌کند. او سپس با مداخله مقامات عالی قضایی و دستور دادستان مجبور به عدول از نظر قضایی خود می‌شود. ۲- رییس شعبه ۱۰۵۷ دادگاه جزایی تهران به رغم اطلاع از سیر قبلی پرونده و اطلاع از دستور دادستان به عدول بازپرس از قرار مجرمیت، متهم را به ۴ سال حبس محکوم می‌کند. ۳- رییس شعبه ۵۶ دادگاه تجدیدنظر کیفری استان تهران در برابر فشارها برای تبرئه متهم تسلیم نمی‌شود تا اینکه رییس کل دادگستری پرونده را از او می‌گیرد. او پس از آن طی دو مکاتبه خواستار بازگشت پرونده می‌شود. ۴- نهایتا رییس شعبه ۵۶ دادگاه تجدید نظر کیفری استان تهران از نظر مقامات تبعیت نمی‌کند و با امضای دو مستشار از دو شعبه دیگر دادنامه شعبه ۱۰۵۷ را نقض و متهم را تبرئه می‌کنند. اظهارات اشتباه اژه‌ای و تبرئه طوسی در دادگاه تجدید نظر به دلیل نفوذ افراد ذی نفع مجموعه‌ی توییت ها و اسناد منتشر شده از سوی محمود صادقی نشان می‌دهد که اظهارات اژه‌ای اشتباه بوده و مهم‌تر از آن تبرئه سعید طوسی در دادگاه تجدید نظر دقیقا به دلیل نفوذ افراد ذی نفع صورت گرفته است. البته این اتفاق جدید و دور از ذهنی نیست، سعید طوسی عزیز کرده است و به هیچ قیمت نباید حکم بگیرد، حتی به قیمت قربانی شدن و دوری از دین کودکانی که روزگاری شاگرد او بودند؛ حتی به قیمت بی‌اعتمادتر شدن مردم به دستگاه قضایی و کل سیستم حکومتی، حتی به قمیت دور شدن پیش از پیش مردم و حاکمیت. دستگاه قضایی می‌تواند به سرعت ۲۹ دختر خیابان انقلاب را بازداشت کند، می‌تواند تا دلش بخواهد به محصورین حمله و به آنها توهین کند و تهدیدهای سخت خود را راونه آنان کند. خطیب نماز جمعه تهران می‌تواند از خشم انقلابی بگوید و خواستار برخورد انقلابی و قهرآمیز با محصورین و مردم معترض شود، راحت است فریاد زدن، تهدید کردن، حمله کردن به مردم بیگناه و معترض که ۴۰ سال سخت‌ترین روزها را تحمل کردند، اما نمی‌توان قاری محبوب و مخصوص را محکوم کرد چراکه او حامیان قدرتمند زیاد دارد، اما می توان انگشتان دزد گوسفند در یک روستای دور افتاده را قطع کرد تا مبادا حکم خدا اجرا نشود.

صادقی با انتشار اسناد ثابت کرد: دروغ‌های اژه‌ای و تبرئه طوسی به دلیل نفوذ افراد بیت‌رهبری
محمود صادقی در کانال تلگرامی خود با انتشار اسنادی نشان داده است که سیر پرونده مربی صوت و لحن مشخص می‌کند اگر مداخله‌های بیرونی و فشار مقامات عالی قضایی در فرآیند دادرسی نبود قضات مستقل دادگستری به درستی وظیفه اجرای عدالت را انجام می‌دادند؛ صادقی می‌نویسد:
۱- بازپرس شریف شعبه پانزدهم دادسرای ناحیه ۲۸ تهران ابتدا قرار مجرمیت متهم را صادر می‌کند. او سپس با مداخله مقامات عالی قضایی و دستور دادستان مجبور به عدول از نظر قضایی خود می‌شود.
۲- رییس شعبه ۱۰۵۷ دادگاه جزایی تهران به رغم اطلاع از سیر قبلی پرونده و اطلاع از دستور دادستان به عدول بازپرس از قرار مجرمیت، متهم را به ۴ سال حبس محکوم می‌کند.
۳- رییس شعبه ۵۶ دادگاه تجدیدنظر کیفری استان تهران در برابر فشارها برای تبرئه متهم تسلیم نمی‌شود تا اینکه رییس کل دادگستری پرونده را از او می‌گیرد. او پس از آن طی دو مکاتبه خواستار بازگشت پرونده می‌شود.
۴- نهایتا رییس شعبه ۵۶ دادگاه تجدید نظر کیفری استان تهران از نظر مقامات تبعیت نمی‌کند و با امضای دو مستشار از دو شعبه دیگر دادنامه شعبه ۱۰۵۷ را نقض و متهم را تبرئه می‌کنند.
اظهارات اشتباه اژه‌ای و تبرئه طوسی در دادگاه تجدید نظر به دلیل نفوذ افراد ذی نفع
مجموعه‌ی توییت ها و اسناد منتشر شده از سوی محمود صادقی نشان می‌دهد که اظهارات اژه‌ای اشتباه بوده و مهم‌تر از آن تبرئه سعید طوسی در دادگاه تجدید نظر دقیقا به دلیل نفوذ افراد ذی نفع صورت گرفته است.
البته این اتفاق جدید و دور از ذهنی نیست، سعید طوسی عزیز کرده است و به هیچ قیمت نباید حکم بگیرد، حتی به قیمت قربانی شدن و دوری از دین کودکانی که روزگاری شاگرد او بودند؛ حتی به قیمت بی‌اعتمادتر شدن مردم به دستگاه قضایی و کل سیستم حکومتی، حتی به قمیت دور شدن پیش از پیش مردم و حاکمیت.
دستگاه قضایی می‌تواند به سرعت ۲۹ دختر خیابان انقلاب را بازداشت کند، می‌تواند تا دلش بخواهد به محصورین حمله و به آنها توهین کند و تهدیدهای سخت خود را راونه آنان کند. خطیب نماز جمعه تهران می‌تواند از خشم انقلابی بگوید و خواستار برخورد انقلابی و قهرآمیز با محصورین و مردم معترض شود، راحت است فریاد زدن، تهدید کردن، حمله کردن به مردم بیگناه و معترض که ۴۰ سال سخت‌ترین روزها را تحمل کردند، اما نمی‌توان قاری محبوب و مخصوص را محکوم کرد چراکه او حامیان قدرتمند زیاد دارد، اما می توان انگشتان دزد گوسفند در یک روستای دور افتاده را قطع کرد تا مبادا حکم خدا اجرا نشود.

معامله‌ی جمهوری اسلامی و روسیه: روزانه یک میلیون بشکه نفت در ازای فروش ۵۰۰ هواپیمای جنگی روزنامه لبنانی الدیار چاپ بیروت با اشاره به تلاش‌ جمهوری اسلامی برای نوسازی ناوگان هوایی خود برای مقاصد دفاعی و جنگی، از پیشنهاد این کشور به روسیه مبنی بر خرید ۵۰۰ فروند انواع هواپیماهای جنگی از جمله میگ و سوخو خبر داده‌ است. جمهوری اسلامی تعهد داده که در قبال خرید این هواپیماها به مدت یک سال، روزانه یک میلیون بشکه نفت به روسیه واگذار کند و پس از آن تا مدتی معین احتمالا ده ساله، نفت را با قیمت «مناسب» به روس‌ها بفروشد. روسیه نیز در مقابل ضمن فروش ۵۰۰ فروند هواپیمای جنگی به جمهوری اسلامی، خلبانان مورد نیاز این هواپیماها را نیز آموزش دهد. میگ ۳۱ و ۳۵ و سوخوی ۳۵ از هواپیماهایی هستند که قرار است بر اساس این توافق به جمهوری اسلامی فروخته شوند. به نوشته این روزنامه لبنانی، وزارت دفاع آمریکا با هشدار به روسیه مبنی بر فروش این هواپیماها به جمهوری اسلامی و با اشاره به ممنوعیت فروش تسلیحات جنگی به این حکومت بر اساس قطعنامه‌های شورای امنیت، تهدید کرده در صورت انجام این کار آمریکا تمامی روابط خود با روسیه را قطع خواهد کرد.

معامله‌ی جمهوری اسلامی و روسیه: روزانه یک میلیون بشکه نفت در ازای فروش ۵۰۰ هواپیمای جنگی
روزنامه لبنانی الدیار چاپ بیروت با اشاره به تلاش‌ جمهوری اسلامی برای نوسازی ناوگان هوایی خود برای مقاصد دفاعی و جنگی، از پیشنهاد این کشور به روسیه مبنی بر خرید ۵۰۰ فروند انواع هواپیماهای جنگی از جمله میگ و سوخو خبر داده‌ است.
جمهوری اسلامی تعهد داده که در قبال خرید این هواپیماها به مدت یک سال، روزانه یک میلیون بشکه نفت به روسیه واگذار کند و پس از آن تا مدتی معین احتمالا ده ساله، نفت را با قیمت «مناسب» به روس‌ها بفروشد.
روسیه نیز در مقابل ضمن فروش ۵۰۰ فروند هواپیمای جنگی به جمهوری اسلامی، خلبانان مورد نیاز این هواپیماها را نیز آموزش دهد. میگ ۳۱ و ۳۵ و سوخوی ۳۵ از هواپیماهایی هستند که قرار است بر اساس این توافق به جمهوری اسلامی فروخته شوند.
به نوشته این روزنامه لبنانی، وزارت دفاع آمریکا با هشدار به روسیه مبنی بر فروش این هواپیماها به جمهوری اسلامی و با اشاره به ممنوعیت فروش تسلیحات جنگی به این حکومت بر اساس قطعنامه‌های شورای امنیت، تهدید کرده در صورت انجام این کار آمریکا تمامی روابط خود با روسیه را قطع خواهد کرد.

فیلم/ سر دادن شعار درویشان در گلستان هفتم در پاسداران/ ۱۵ بهمن

فیلم/ سر دادن شعار درویشان در گلستان هفتم در پاسداران/  ۱۵ بهمن 


فیلم/ جمعیت دراویش معترض در حال افزایش است حضور «فقیران» در گلستان هفتم خیابان پاسداران لحظه به لحظه در حال افزایش است/ روز گذشته شعبه ۳ دادسرای امنیت دستور بازداشت قطب دراویش گنابادی را صادر کرده است

فیلم/ جمعیت دراویش معترض در حال افزایش است

حضور «فقیران» در گلستان هفتم خیابان پاسداران لحظه به لحظه در حال افزایش است/ روز گذشته شعبه ۳ دادسرای امنیت دستور بازداشت قطب دراویش گنابادی را صادر کرده است

فیلم / مستقر شدن نیروهای انتظامی در خیابان پاسداران برای حمله به دراویش دراویش از تمامی نقاط ایران در حال حرکت به سوی تهران هستند

فیلم / مستقر شدن نیروهای انتظامی در خیابان پاسداران برای حمله به دراویش

دراویش از تمامی نقاط ایران در حال حرکت به سوی تهران هستند

فیلم/ کارگران خشمگین دفتر رئيس شهردارى شهر شادگان (خوزستان) را به آتش کشیدند/ 15 بهمن

فیلم/ کارگران خشمگین  دفتر رئيس شهردارى شهر شادگان (خوزستان) را به آتش کشیدند/ 15 بهمن


کارتون گوندوز آقایف - کارتونیست نامدار جمهوری آذربایجان - درباره دختران انقلاب

کارتون گوندوز آقایف - کارتونیست نامدار جمهوری آذربایجان - درباره دختران انقلاب

فیلم/ زد و حورد در صف خرید دلار/ 15 بهمن

فیلم/ زد و حورد در صف خرید دلار/ 15 بهمن


فیلم/ صف خرید دلار امروز ۱۵بهمن خیابان فرودسی / قیمت دلار در مرز ۴۸۰۰ تومان

فیلم/ صف خرید دلار امروز ۱۵بهمن خیابان فرودسی / قیمت دلار در مرز ۴۸۰۰ تومان