Wednesday, June 7, 2017

سه معلم در "ترقه بازی" دیروز کشته شدند یکی از کاربران اینترنتی در تویئتر با انتشار توئیتی سه نفر از کشته شدگان حمله‌ی تروریستی دیروز تهران را این‌گونه معرفی کرده است: امروز سه معلم که برای تجمع و اعتراضات صنفی جلوی مجلی رفته بودند، کشته شدند: هانیه اکبری حسین جلالی حسین بنی اردلان هانيه اكبريان معلمي كه امروز در مجلس به شهادت رسيد ازمعلمان حق التدريسی بود كه از پل دختر برای حل مشكلش به مجلس رفته بود. یکی از کاربران اینترتی در واکنش به این خبر و با اشاره به سخنان دیروز خامنه‌ای نوشته است:‌ حالا باید به خانواده هاشون بگن تو ترقه بازی کشته شدن؟ ! توضیح تصویر: تصویر هانیه اکبری و فرزندش.

سه معلم در "ترقه بازی" دیروز کشته شدند
یکی از کاربران اینترنتی در تویئتر با انتشار توئیتی سه نفر از کشته شدگان حمله‌ی تروریستی دیروز تهران را این‌گونه معرفی کرده است:
امروز سه معلم که برای تجمع و اعتراضات صنفی جلوی مجلی رفته بودند، کشته شدند:
هانیه اکبری
حسین جلالی
حسین بنی اردلان
 هانيه اكبريان معلمي كه امروز در مجلس به شهادت رسيد ازمعلمان حق التدريسی بود كه از پل دختر برای حل مشكلش به مجلس رفته بود.
 یکی از کاربران اینترتی در واکنش به این خبر و با اشاره به سخنان دیروز خامنه‌ای نوشته است:‌ حالا باید به خانواده هاشون بگن تو ترقه بازی کشته شدن؟ !
توضیح تصویر: تصویر هانیه اکبری و فرزندش.

فیلم/ معاون دبیر شورایعالی امنیت: عاملان حوادث تروریستی امروز تهران، از برخى مناطق ايران بوده‌اند. به داعش پيوسته و با آنان همكارى كرده بودند

فیلم/ معاون دبیر شورایعالی امنیت: عاملان حوادث تروریستی امروز تهران، از برخى مناطق ايران بوده‌اند. به داعش پيوسته و با آنان همكارى كرده بودند


مهاجمان حمله‌ی تروریستی امروز: "کردهای ایرانی" یا "عرب‌های آفریقایی"؟ معاون دبیر شورای عالی امنیت ملی چهارشنبه شب ۱۷ خرداد به طور رسمی هویت عاملان حمله به مجلس شورای اسلامی و آرامگاه خمینی را «ایرانی» معرفی کرد. ضا سیف‌اللهی در گفت‌وگو با شبکه دوم تلویزیون جمهوری اسلامی گفت: «هویت این افراد از بعضی مناطق ایران است که به داعشی‌ها پیوسته بودند و در آن مناطقی که داعش اعلام خلافت کرده بود با آنها همکاری می‌کردند». معاون دبیر شورای عالی امنیت ملی به طور مشخص اشاره نکرد که این افراد متعلق به کدام منطقه ایران هستند، ولی برخی گزارش‌های غیررسمی حاکی است که احتمالا مهاجمان روز چهارشنبه به مجلس و آرامگاه خمینی از گروه‌های سلفی در استان کردستان باشند. عطاالله مهاجرانی، وزیر سابق ارشاد اسلامی، در توئیتی با اشاره به ویدئوی منتشر شده تروریست‌ها نوشته است: "شبكه اعماق وابسته به داعش، فيلمى را منتشر كرده است، تروريستا به زبان عربی شعار می‌دهند، لهجه آن‌ها عربى ايرانى نيست. ته لهجه‌شان به شمال افريقا مى‌برد!

مهاجمان حمله‌ی تروریستی امروز: "کردهای ایرانی" یا "عرب‌های آفریقایی"؟
معاون دبیر شورای عالی امنیت ملی چهارشنبه شب ۱۷ خرداد به طور رسمی هویت عاملان حمله به مجلس شورای اسلامی و آرامگاه خمینی را «ایرانی» معرفی کرد.
ضا سیف‌اللهی در گفت‌وگو با شبکه دوم تلویزیون جمهوری اسلامی گفت: «هویت این افراد از بعضی مناطق ایران است که به داعشی‌ها پیوسته بودند و در آن مناطقی که داعش اعلام خلافت کرده بود با آنها همکاری می‌کردند».
 معاون دبیر شورای عالی امنیت ملی به طور مشخص اشاره نکرد که این افراد متعلق به کدام منطقه ایران هستند، ولی برخی گزارش‌های غیررسمی حاکی است که احتمالا مهاجمان روز چهارشنبه به مجلس و آرامگاه خمینی از گروه‌های سلفی در استان کردستان باشند.
عطاالله مهاجرانی، وزیر سابق ارشاد اسلامی، در توئیتی با اشاره به ویدئوی منتشر شده تروریست‌ها نوشته است: "شبكه اعماق وابسته به داعش، فيلمى را منتشر كرده است، تروريستا به زبان عربی شعار می‌دهند، لهجه آن‌ها عربى ايرانى نيست. ته لهجه‌شان به شمال افريقا مى‌برد!"

عکس‌خبر مدیر کل ضد تروریستی وزارت اطلاعات گفت در پی تنگ کردن حلقه محاصره نیروهای حفاظتی و امنیتی در ساختمان اداری مجلس یکی از عوامل این حادثه تروریستی خود را منفجر کرد.

عکس‌خبر
مدیر کل ضد تروریستی وزارت اطلاعات گفت در پی تنگ کردن حلقه محاصره نیروهای حفاظتی و امنیتی در ساختمان اداری مجلس یکی از عوامل این حادثه تروریستی خود را منفجر کرد.

عکس/ بلوک های امنیتی مقابل درب ورودی سازمان صداوسیما / شهروند

عکس/ بلوک های امنیتی مقابل درب ورودی سازمان صداوسیما

/ شهروند

عکس/ اجساد تروریست‌های کشته شده در مجلس

عکس/ اجساد تروریست‌های کشته شده در مجلس






عکس/ العربیه در قسمت گزارش فارس نیوز، نوشته داعش مسئولیت تیراندازی مجلس و مقبره امام را به عهده گرفته انتخاب در این مورد نوشت: برخلاف شايعه ای كه باشگاه خبرنگاران جوان منتشر کرد، العربيه تاکنون هيچ خبری مبنی بر اينكه داعش مسئوليت اين حملات را عهده گرفته منتشر نکرده است.

عکس/ العربیه در  قسمت گزارش فارس نیوز، نوشته داعش مسئولیت تیراندازی مجلس و مقبره امام را به عهده گرفته 

انتخاب در این مورد نوشت: برخلاف شايعه ای كه باشگاه خبرنگاران جوان منتشر کرد، العربيه تاکنون هيچ خبری مبنی بر اينكه داعش مسئوليت اين حملات را عهده گرفته منتشر نکرده است. 

فیلم/ ورود نیروهای امنیتی به محوطه مجلس

فیلم/ ورود نیروهای امنیتی به محوطه مجلس


عکس/ لحظه انفجار انتحاری در قبر خمینی

عکس/ لحظه انفجار انتحاری در قبر خمینی


عکس/ جسد یکی از عاملان تیراندازی در قبر خمینی

عکس/ جسد یکی از عاملان تیراندازی در قبر خمینی


خبرهای کوتاه / عامل انتحاری خود را در طبقه چهارم مجلس منفجر کرد * عامل انتحاری خود را در طبقه چهارم مجلس منفجر کرد/نسیم * لحظاتی پیش صدای انفجاری از ساختمان مجلس شنیده شد / انفجار در ساختمان ملاقات مردمی مجلس روی داد/عصر ایران

خبرهای کوتاه / عامل انتحاری خود را در طبقه چهارم مجلس منفجر کرد


* عامل انتحاری خود را در طبقه چهارم مجلس منفجر کرد/نسیم

* لحظاتی پیش صدای انفجاری از ساختمان مجلس شنیده شد / انفجار در ساختمان ملاقات مردمی مجلس روی داد/عصر ایران

خبرهای کوتاه/ یک انفجار انتحاری دیگر در آرامگاه ... انتقال زخمی‌ها به بیمارستان؛ درگذشت یکی از زخمی‌ها' رییس بیمارستان سینا به ایسنا گفته است که سیزده تن از مجروحان حملات مسلحانه امروز در تهران به این بیمارستان منتقل شده اند که یک نفر از آنها در بدو ورود فوت شد. وی گفته استدو نفر از مجروحان زن بودند. * رلشکر جعفری فرمانده سپاه در مجلس شورای اسلامی حاضر شد. * یک انفجار انتحاری دیگر در آرامگاه خبرگزاری‌های داخلی گزارش کرده‌اند که انفجار انتحاری دیگری در آرامگاه آیت‌الله خمینی روی داده است. سایت جماران این گزارش را تکذیب کرده است. * مدیرکل وزارت اطلاعات: قرار بود سه عملیات تروریستی انجام شود مدیر کل ضد تروریستی وزارت اطلاعات ایران اعلام کرده "تعداد عملیات تروریستی که قرار بود امروز در تهران انجام شود سه عملیات" بود. این مقام ارشد امنیتی گفته "صبح امروز چند تیم تروریستی در شهر تهران اقدام به حملات تروریستی کردند که عوامل یکی از آنها قبل از هرگونه اقدامی دستگیر شدند".

خبرهای کوتاه/ یک انفجار انتحاری دیگر در آرامگاه ...


انتقال زخمی‌ها به بیمارستان؛ درگذشت یکی از زخمی‌ها'
رییس بیمارستان سینا به ایسنا گفته است که سیزده تن از مجروحان حملات مسلحانه امروز در تهران به این بیمارستان منتقل شده اند که یک نفر از آنها در بدو ورود فوت شد. وی گفته استدو نفر از مجروحان زن بودند.

* رلشکر جعفری فرمانده  سپاه در مجلس شورای اسلامی حاضر شد.

* یک انفجار انتحاری دیگر در آرامگاه
خبرگزاری‌های داخلی گزارش کرده‌اند که انفجار انتحاری دیگری در آرامگاه آیت‌الله خمینی روی داده است. سایت جماران این گزارش را تکذیب کرده است.

* مدیرکل وزارت اطلاعات: قرار بود سه عملیات تروریستی انجام شود
مدیر کل ضد تروریستی وزارت اطلاعات ایران اعلام کرده "تعداد عملیات تروریستی که قرار بود امروز در تهران انجام شود سه عملیات" بود.
این مقام ارشد امنیتی گفته "صبح امروز چند تیم تروریستی در شهر تهران اقدام به حملات تروریستی کردند که عوامل یکی از آنها قبل از هرگونه اقدامی دستگیر شدند".

فیلم/ ادامه تیراندازی در ساختمان مجلس/ ۲ تَن از مهاجمان در یکی از طبقات مجلس در محاصره نیروهای انتظامی و امنیتی هستند

فیلم/ ادامه تیراندازی در ساختمان مجلس/ ۲ تَن از مهاجمان در یکی از طبقات مجلس در محاصره نیروهای انتظامی و امنیتی هستند


عکس/ مقایسه ای که در شبکه های اجتماعی دست به دست می شود راست: مردم ایران هنگام حمله به مجلس

عکس/ مقایسه ای که در شبکه های اجتماعی دست به دست می شود


راست: مردم ایران هنگام حمله به مجلس
چپ: مردم انگلیس هنگام انفجارهای لندن

فیلم/ شلیک افراد مسلح به یک عابر در مقابل ساختمان مجلس

فیلم/ شلیک افراد مسلح به یک عابر در مقابل ساختمان مجلس