Wednesday, June 7, 2017

خبرهای کوتاه/ یک انفجار انتحاری دیگر در آرامگاه ... انتقال زخمی‌ها به بیمارستان؛ درگذشت یکی از زخمی‌ها' رییس بیمارستان سینا به ایسنا گفته است که سیزده تن از مجروحان حملات مسلحانه امروز در تهران به این بیمارستان منتقل شده اند که یک نفر از آنها در بدو ورود فوت شد. وی گفته استدو نفر از مجروحان زن بودند. * رلشکر جعفری فرمانده سپاه در مجلس شورای اسلامی حاضر شد. * یک انفجار انتحاری دیگر در آرامگاه خبرگزاری‌های داخلی گزارش کرده‌اند که انفجار انتحاری دیگری در آرامگاه آیت‌الله خمینی روی داده است. سایت جماران این گزارش را تکذیب کرده است. * مدیرکل وزارت اطلاعات: قرار بود سه عملیات تروریستی انجام شود مدیر کل ضد تروریستی وزارت اطلاعات ایران اعلام کرده "تعداد عملیات تروریستی که قرار بود امروز در تهران انجام شود سه عملیات" بود. این مقام ارشد امنیتی گفته "صبح امروز چند تیم تروریستی در شهر تهران اقدام به حملات تروریستی کردند که عوامل یکی از آنها قبل از هرگونه اقدامی دستگیر شدند".

خبرهای کوتاه/ یک انفجار انتحاری دیگر در آرامگاه ...


انتقال زخمی‌ها به بیمارستان؛ درگذشت یکی از زخمی‌ها'
رییس بیمارستان سینا به ایسنا گفته است که سیزده تن از مجروحان حملات مسلحانه امروز در تهران به این بیمارستان منتقل شده اند که یک نفر از آنها در بدو ورود فوت شد. وی گفته استدو نفر از مجروحان زن بودند.

* رلشکر جعفری فرمانده  سپاه در مجلس شورای اسلامی حاضر شد.

* یک انفجار انتحاری دیگر در آرامگاه
خبرگزاری‌های داخلی گزارش کرده‌اند که انفجار انتحاری دیگری در آرامگاه آیت‌الله خمینی روی داده است. سایت جماران این گزارش را تکذیب کرده است.

* مدیرکل وزارت اطلاعات: قرار بود سه عملیات تروریستی انجام شود
مدیر کل ضد تروریستی وزارت اطلاعات ایران اعلام کرده "تعداد عملیات تروریستی که قرار بود امروز در تهران انجام شود سه عملیات" بود.
این مقام ارشد امنیتی گفته "صبح امروز چند تیم تروریستی در شهر تهران اقدام به حملات تروریستی کردند که عوامل یکی از آنها قبل از هرگونه اقدامی دستگیر شدند".

No comments:

Post a Comment