Friday, August 31, 2012

وزرای خارجه امریکا و ترکیه در یک "کف زنی" متحد و پیروزمندانه! دولت ترکیه، نقشی تعیین کننده در حوادث سوریه دارد و در صورت هر اقدام نظامی علیه دولت بشار اسد، بعنوان عضو ناتو حضور خواهد داشت. به همین دلیل، خبر تدارک نظامی ترکیه برای ایجاد منطقه امن در سوریه را که امروز اعلام شد، باید جدی تلقی کرد و پاسخی قاطع به تلاش های جمهوری اسلامی در اجلاس غیر متعهدها درتهران که در پی تشکیل یک گروه کاری برای حل بحران سوریه است. ترکیه نه غیر متعهد است و نه در کنفرانس تهران حضور دارد، در حالیکه اعلام کرده بالغ بر 250 هزار فراری حوادث جاری در سوریه را در خاک خود پناه داده است و اعلام منطقه امن در خاک سوریه را به همین بهانه ضروری میداند.

وزرای خارجه امریکا و ترکیه
در یک "کف زنی" متحد و پیروزمندانه!
دولت ترکیه، نقشی تعیین کننده در حوادث سوریه دارد و در صورت هر اقدام نظامی علیه دولت بشار اسد، بعنوان عضو ناتو حضور خواهد داشت. به همین دلیل، خبر تدارک نظامی ترکیه برای ایجاد منطقه امن در سوریه را که امروز اعلام شد، باید جدی تلقی کرد و پاسخی قاطع به تلاش های جمهوری اسلامی در اجلاس غیر متعهدها درتهران که در پی تشکیل یک گروه کاری برای حل بحران سوریه است. ترکیه نه غیر متعهد است و نه در کنفرانس تهران حضور دارد، در حالیکه اعلام کرده بالغ بر 250 هزار فراری حوادث جاری در سوریه را در خاک خود پناه داده است و اعلام منطقه امن در خاک سوریه را به همین بهانه ضروری میداند.

پرنده قدرنشناس آقای سرکوبمنش


کاری از مانا نیستانی
پرنده قدرنشناس آقای سرکوبمنش

وزیر خارجه سوریه: در اعتراض به سخنان مرسی، سالن اجلاس را ترک کردیم

وزیر خارجه سوریه: در اعتراض به سخنان مرسی، سالن اجلاس را ترک کردیم


به گزارش عصر ایران به نقل از خبرگزاری رسمی سوریه (سانا)، ولید معلم وزیر امور خارجه سوریه گفت هیئت این کشور در اجلاس سران جنبش عدم تعهد در تهران در اعتراض به سخنان محمد مرسی رئیس جمهور مصر، سالن اجلاس را ترک کرد.
علاوه بر خبرگزاری رسمی سوریه، سایت رسمی رادیو تلویزیون دولتی این کشور نیز این مطلب را منتشر کرده است.
تهران روز پنجشنبه میزبان اجلاس سران جنبش عدم تعهد با حضور سران و مقامات ارشد 120 کشور جهان بود.
معلم اضافه کرد: پس از پایان سخنرانی مرسی، هیئت رسمی سوریه دوباره به سالن اجلاس بازگشت.
وی افزود: سخنرانی مرسی (درباره سوریه) به معنی دخالت در امور داخلی سوریه و نادیده گرفتن عرف ریاست اجلاس است. این سخنان، به معنی تحریک خون ریزی در سورریه است.
مرسی در سخنانش با توصیف حکومت سوریه به ظالم و سرکوبگر خواستار تغییر آن شد.

زنان مبارز سوریه /\

زنان مبارز سوریه /\

از خانه‌هایشان بیرون آمده‌اند تا آزادی را در آغوش بگیرند!