Wednesday, November 2, 2011

اعتراف رئیس سازمان قضائی نیروهای مسلح سپاه، بسیج و نیروی انتظامی آلوده به جرم و تخلف اند! رئیس سازمان قضایی نیروهای مسلح- حجت‌الاسلام محمدکاظم بهرامی - که به چهار محال بختیاری سفر کرده، در جمع فرماندهان سپاه منطقه سخنرانی کرده و اعتراف کرد که انگیزه سفرش چاره جوئی برای جرم و تخلفی است که در سپاه رواج داد. آنچنان که وی برای چارجوئی ناچار به سفرهای استانی شده است. این جمله کوتاه وی که خبرگزاری ایلنا همراه گزارش سفر و مشروح سخنرانی وی منتشر کرده بخوانید: «به لحاظ شرایط و موقعیت نیروهای مسلح و برای استقرار نظم و تضمین سلامت نیروها، باید در جهت عاری کردن قوای مسلح از هرگونه جرم و تخلف گام برداشت.»


اعتراف رئیس سازمان قضائی نیروهای مسلح
 
سپاه، بسیج و نیروی انتظامی
 آلوده به جرم و تخلف اند!
 
 
 
 
رئیس سازمان قضایی نیروهای مسلح- حجت‌الاسلام محمدکاظم بهرامی - که به چهار محال بختیاری سفر کرده، در جمع فرماندهان سپاه منطقه سخنرانی کرده و اعتراف کرد که انگیزه سفرش چاره جوئی برای جرم و تخلفی است که در سپاه رواج داد. آنچنان که وی برای چارجوئی ناچار به سفرهای استانی شده است.
این جمله کوتاه وی که خبرگزاری ایلنا همراه گزارش سفر و مشروح سخنرانی وی منتشر کرده بخوانید:
«به لحاظ شرایط و موقعیت نیروهای مسلح و برای استقرار نظم و تضمین سلامت نیروها، باید در جهت عاری کردن قوای مسلح از هرگونه جرم و تخلف گام برداشت.»

تصویب تشدید تحریم‌های ایران در یک کمیته مجلس نمایندگان آمریکا بی بی سی : کمیته روابط امور خارجه مجلس نمایندگان آمریکا یک طرح تشدید تحریم های ایران را به تصویب رسانده است. این طرح در مرحله بعد برای بررسی بیشتر احتمالا به کمیته های دیگر این مجلس و سرانجام برای رای گیری، به صحن مجلس نمایندگان فرستاده خواهد شد. این کمیته همچنین پیش نویس یک طرح دیگر که به طور مشترک ایران، کره شمالی و سوریه را هدف تحریم های آمریکا قرار می دهد را نیز تصویب کرده است. اعضای کمیته روابط امور خارجه مجلس نمایندگان در جلسه روز چهارشنبه به ویژه بر تحریم بانک مرکزی ایران تاکید کردند. ایران این اقدام را غیرقانونی می داند. اگر این پیش نویس به یک قانون لازم الاجرا تبدیل شود، دولت باراک اوباما موظف خواهد شد که در ظرف ۳۰ روز به کنگره اعلام کند که آیا بانک مرکزی ایران با برنامه های اتمی نظامی این کشور یا با سپاه پاسدارن ارتباط دارد یا خیر و در صورت اثبات این مساله، آنرا تحریم کند.

تصویب تشدید تحریم‌های ایران در یک کمیته مجلس نمایندگان آمریکا


بی بی سی : کمیته روابط امور خارجه مجلس نمایندگان آمریکا یک طرح تشدید تحریم های ایران را به تصویب رسانده است. این طرح در مرحله بعد برای بررسی بیشتر احتمالا به کمیته های دیگر این مجلس و سرانجام برای رای گیری، به صحن مجلس نمایندگان فرستاده خواهد شد.
این کمیته همچنین پیش نویس یک طرح دیگر که به طور مشترک ایران، کره شمالی و سوریه را هدف تحریم های آمریکا قرار می دهد را نیز تصویب کرده است.
اعضای کمیته روابط امور خارجه مجلس نمایندگان در جلسه روز چهارشنبه به ویژه بر تحریم بانک مرکزی ایران تاکید کردند.
ایران این اقدام را غیرقانونی می داند.
اگر این پیش نویس به یک قانون لازم الاجرا تبدیل شود، دولت باراک اوباما موظف خواهد شد که در ظرف ۳۰ روز به کنگره اعلام کند که آیا بانک مرکزی ایران با برنامه های اتمی نظامی این کشور یا با سپاه پاسدارن ارتباط دارد یا خیر و در صورت اثبات این مساله، آنرا تحریم کند.

مجتبی خامنه ای در صدر لیست بلند اختلاس ساسان کردستانی روز گذشته در مجلس به راحتی قضیه استیضاح وزیر اقتصاد ماست مالی شد و با دخالت مستقیم و آشکار لاریجانی رئیس مجلس، یکی از عوامل اختلاس 3 میلیارد دلاری تبرئه شد! گفته می شود که حرکت غیرمترقبه لاریجانی از حامی شدید استیضاح وزیر دولت احمدی نژاد به حمایت از اختلاس گران برای تقریبأ همه نمایندگان هم باور کردنی نبود! بدون شک این حمایت از باند فاسد احمدی نژاد و بیرون آوردن آن از زیر ضرب مجلس نشینان و مردم ایران، بدون حمایت و فرمان مستقیم خامنه ای ، غیر ممکن بود. آیا این اتفاق با تهدید چند روز گذشته احمدی نژاد دال بر در دست داشتن پرونده فساد کلیه مسئولان و پایوران جمهوری اسلامی و به میان آمدن نام فرزند فتنه گر خامنه ای – مجتبی- بی ارتباط است؟ در اینجا، در بالاترین محافل حکومتی گفته می شود که احمدی نژاد در جلسه دو روز پیش خود با کمیسیون اصل 90 مجلس، رسمأ نام مجتبی خامنه ای را به عنوان رکن اصلی اختلاس بزرگ 3 میلیارد دلاری مطرح کرده بود! و روز گذشته او توانست میوه شیرین تهدید خود را از درخت قدرت بچیند. آنچه روز گذشته در مجلس اتفاق افتاد، در صورت استیضاح یا سئوال از احمدی نژاد نیز که علی مطهری چشم امید به آن دارد تکرار خواهد شد. زیر چتر هاله نوری که مصباح یزدی بالای سر احمدی نژاد نگهداشته، این روزها اتفاقات مهمی روی میدهد. احمدی نژاد حالا دارای رسانه مستقل خود شده و با فعال شدن تلویزیون اینترنتی اش دیگر چندان هم نیازمند سردار ضرغامی صدا و سیما که خود را آماده رئیس جمهور شدن می کند و آقا مجتبی که تمرین رهبری می کند نیست! آنچه روز گذشته در مجلس گذشت، نشان داد که سرنیزه رهبر پشت گردن هر سه قوه است! سر نیزه رهبر پشت گردن ملتی نیز هست که بی کاری 50 درصدی ، تعطیلی روزافزون مراکز تولید و نابودی کشاورزی و محیط زیست و هزاران درد بی درمان دیگر را تجربه می کند. به قول "نوری زاد"، نویسنده و مستند ساز باشرف و شجاع زندانی کشیده «..... ما در مجاورت فروپاشی بزرگ و فاجعه ای بزرگ تر هستیم .»


مجتبی خامنه ای
در صدر لیست بلند اختلاس
ساسان کردستانی
 
 
 
 
روز گذشته در مجلس به راحتی قضیه استیضاح وزیر اقتصاد ماست مالی شد و با دخالت مستقیم و آشکار لاریجانی رئیس مجلس، یکی از عوامل اختلاس 3 میلیارد دلاری تبرئه شد!
گفته می شود که حرکت غیرمترقبه لاریجانی از حامی شدید استیضاح وزیر دولت احمدی نژاد به حمایت از اختلاس گران برای تقریبأ همه نمایندگان هم باور کردنی نبود!
بدون شک این حمایت از باند فاسد احمدی نژاد و بیرون آوردن آن از زیر ضرب مجلس نشینان و مردم ایران، بدون حمایت و فرمان مستقیم خامنه ای ، غیر ممکن بود.
آیا این اتفاق با تهدید چند روز گذشته احمدی نژاد دال بر در دست داشتن پرونده فساد کلیه مسئولان و پایوران جمهوری اسلامی و به میان آمدن نام فرزند فتنه گر خامنه ای – مجتبی- بی ارتباط است؟
در اینجا، در بالاترین محافل حکومتی گفته می شود که احمدی نژاد در جلسه دو روز پیش خود با کمیسیون اصل 90 مجلس، رسمأ نام مجتبی خامنه ای را به عنوان رکن اصلی اختلاس بزرگ 3 میلیارد دلاری مطرح کرده بود!
و روز گذشته او توانست میوه شیرین تهدید خود را از درخت قدرت بچیند. آنچه روز گذشته در مجلس اتفاق افتاد، در صورت استیضاح یا سئوال از احمدی نژاد نیز که علی مطهری چشم امید به آن دارد تکرار خواهد شد. زیر چتر هاله نوری که مصباح یزدی بالای سر احمدی نژاد نگهداشته، این روزها اتفاقات مهمی روی میدهد.
احمدی نژاد حالا دارای رسانه مستقل خود شده و با فعال شدن تلویزیون اینترنتی اش دیگر چندان هم نیازمند سردار ضرغامی صدا و سیما که خود را آماده رئیس جمهور شدن می کند و آقا مجتبی که تمرین رهبری می کند نیست!
آنچه روز گذشته در مجلس گذشت، نشان داد که سرنیزه رهبر پشت گردن هر سه قوه است!
سر نیزه رهبر پشت گردن ملتی نیز هست که بی کاری 50 درصدی ، تعطیلی روزافزون مراکز تولید و نابودی کشاورزی و محیط زیست و هزاران درد بی درمان دیگر را تجربه می کند. به قول "نوری زاد"، نویسنده و مستند ساز باشرف و شجاع زندانی کشیده «..... ما در مجاورت فروپاشی بزرگ و فاجعه ای بزرگ تر هستیم .»

جان کلام احمدی نژاد در مجلس سر به سر من نگذارید وگرنه به ایران حمله می شود در جلسه روز گذشته مجلس که برای استیضاح وزیر اقتصاد و دارائی کابینه احمدی نژاد تشکیل شده بود و به نتیجه نرسید (دراین ارتباط گزارش ساسان کردستانی را در همین شماره پیک نت بخوانید) احمدی نژاد نیز سخنرانی کرد و درحالیکه مردم جهان برای نان و کار و علیه فقر و ثروت در جهان فریاد می زنند (گزارش انقلاب در امریکا را در همین شماره بخوانید) و در منطقه خاورمیانه نیز مردم علیه استبداد و برنامه های ریاضت اقتصادی بانک جهانی (همان برنامه ای که احمدی نژاد تحت عنوان تحول اقتصادی و حذف یارانه ها اجرا می کند) به خیابان آمده اند، احمدی نژاد فرمود: «نارضایتی عمومی از وضع موجود در همه دنیا اتفاق افتاده. همه ناراضی‌اند و همه به دنبال نظم جدیدی هستند. من معتقدم در این شرایط که نظم مادی به پایان راه رسیده و دنیا به دنبال نظم جدیدی است نوبت هنرنمایی ملت ایران است. وقت آن است که الگوهای متعالی خود را به دنیا عرضه کنیم. الگوی سیاستمداری و اقتصاد و مردمداری و مردم‌سالاری را عرضه کنیم. تنها ملتی که می‌تواند به این نیاز تاریخی پاسخ دهد ملت ایران است.» آن الگوئی که ایشان از مردمسالاری و می خواهد نشان بدهد، همان کودتائی است که ایشان به سرنیزه آن تکیه دارد. الگوی متعالی که می خواهد جانشین الگوی مادی شود نیز لابد همان ارتجاع مذهبی است که ایشان پرچمدار آنست و چنان مورد نفرت مردم ایران و دیگر کشورهای اسلامی که حتی برنده مذهبی انتخابات تونس نیز فاصله خود را از آن اعلام داشت. احمدی‌نژاد، در ادامه سخنرانی خود، ضمن اعتراف به خطر حمله به ایران که خود وی ازجمله هموار کنندگان این فاجعه بوده است، این خطر را درچارچوب حفظ موقعیت خود و ترساندن مجلس و حاکمیت مطرح کرد. او در واقع به همان سه نکته ای اشاره کرد که هفته گذشته هاشمی رفسنجانی مطرح کرده بود. احمدی نژاد گفت: کشورهای مستکبر بدنبال استفاده از فرصت‌ها و ضعف‌های ما هستند. حل مسئله ایران بزرگترین مشکل مستکبران است. برای زمین‌گیر کردن ما ممکن است برنامه‌های ویژه داشته باشند. الان طراحی جدیدی پخت و پز می شود. با جمع کردن یک مشت کاغذ و حرف این و آن تلاش می‌کنند بر ما فشار وارد کنند.(ادعای مردمسالاری او را با توجه به سرکوب احزاب و مطبوعات و زندانی شدن فعالان سیاسی در نظر بگیرید) موضوع دیگر مسئله هسته‌ای است. آنها با سواستفاده از مدیریت ضعیف آژانس یک لپ تاپ درست کردن کاری ندارد. یک محور هم داستان‌هایی است که به نام ترور ایجاد کرده‌اند. امروز روز وحدت و همدلی است. (یعنی با من کاری نداشته باشید. والا وحدت و همدلی ملی آن نیست که وی می گوید)


جان کلام احمدی نژاد در مجلسسر به سر من نگذارید
وگرنه به ایران حمله می شود
 
 
 
 
در جلسه روز گذشته مجلس که برای استیضاح وزیر اقتصاد و دارائی کابینه احمدی نژاد تشکیل شده بود و به نتیجه نرسید (دراین ارتباط گزارش ساسان کردستانی را در همین شماره پیک نت بخوانید) احمدی نژاد نیز سخنرانی کرد و درحالیکه مردم جهان برای نان و کار و علیه فقر و ثروت در جهان فریاد می زنند (گزارش انقلاب در امریکا را در همین شماره بخوانید) و در منطقه خاورمیانه نیز مردم علیه استبداد و برنامه های ریاضت اقتصادی بانک جهانی (همان برنامه ای که احمدی نژاد تحت عنوان تحول اقتصادی و حذف یارانه ها اجرا می کند) به خیابان آمده اند، احمدی نژاد فرمود:
«نارضایتی عمومی از وضع موجود در همه دنیا اتفاق افتاده. همه ناراضی‌اند و همه به دنبال نظم جدیدی هستند من معتقدم در این شرایط که نظم مادی به پایان راه رسیده و دنیا به دنبال نظم جدیدی است نوبت هنرنمایی ملت ایران است. وقت آن است که الگوهای متعالی خود را به دنیا عرضه کنیم. الگوی سیاستمداری و اقتصاد و مردمداری و مردم‌سالاری را عرضه کنیم. تنها ملتی که می‌تواند به این نیاز تاریخی پاسخ دهد ملت ایران است.»
آن الگوئی که ایشان از مردمسالاری و می خواهد نشان بدهد، همان کودتائی است که ایشان به سرنیزه آن تکیه دارد.
الگوی متعالی که می خواهد جانشین الگوی مادی شود نیز لابد همان ارتجاع مذهبی است که ایشان پرچمدار آنست و چنان مورد نفرت مردم ایران و دیگر کشورهای اسلامی که حتی برنده مذهبی انتخابات تونس نیز فاصله خود را از آن اعلام داشت.
احمدی‌نژاد، در ادامه سخنرانی خود، ضمن اعتراف به خطر حمله به ایران که خود وی ازجمله هموار کنندگان این فاجعه بوده است، این خطر را درچارچوب حفظ موقعیت خود و ترساندن مجلس و حاکمیت مطرح کرد. او در واقع به همان سه نکته ای اشاره کرد که هفته گذشته هاشمی رفسنجانی مطرح کرده بود. احمدی نژاد گفت:
کشورهای مستکبر بدنبال استفاده از فرصت‌ها و ضعف‌های ما هستند. حل مسئله ایران بزرگترین مشکل مستکبران است. برای زمین‌گیر کردن ما ممکن است برنامه‌های ویژه داشته باشند. الان طراحی جدیدی پخت و پز می شود.
با جمع کردن یک مشت کاغذ و حرف این و آن تلاش می‌کنند بر ما فشار وارد کنند.(ادعای مردمسالاری او را با توجه به سرکوب احزاب و مطبوعات و زندانی شدن فعالان سیاسی در نظر بگیرید)
 موضوع دیگر مسئله هسته‌ای است. آنها با سواستفاده از مدیریت ضعیف آژانس یک لپ تاپ درست کردن کاری ندارد.
یک محور هم داستان‌هایی است که به نام ترور ایجاد کرده‌اند.
امروز روز وحدت و همدلی است. (یعنی با من کاری نداشته باشید. والا وحدت و همدلی ملی آن نیست که وی می گوید)