Sunday, January 3, 2010

عکس : لشگر ساندیسی که در پایان عکس رهبر را لگدمال میکنند!







نظرات خوانندگان
نوشته شده در تاريخ سيزدهم دی ۱۳۸۸ برابر با سوم ژانويه ۲۰۱۰ ، 13:19:03 توسط گئومات
سلام بر هموطنان گرامی! شما را به خدا بیائیم فارسی را درست بنویسیم و نه به صورت محاوره ای. ما که زحمت فشردن دکمه های صفحه کلید را به خودمان می دهیم پس چه بهتر که به جای: بدن (بدهند)، جم (جمع)، میشند (می شوند)، بهشون (به آنها) ، ندارن (ندارند)، بگیرن (بگیرند)، خودشون (خودشان)، همونجا (همان جا)، شرفتون (شرفتان)، بی گناهه ایرانه (بی گناه ایران است)، واسه (برای)، میگن (می گویند)، چیه (چه چیزی است)، نفریشون (هر یک نفر)، بهشون بگن (به آنهاذ بگویند)، فرداش بیان (فردا بیایند)، ندارن (ندارند)، مزدشون (مزدشان)، میومدند (می آمدند)، سرعتشون (سرعتشان)، میدونسته (می دانسته)، کاریشون (کاری به آنها)، موثقه (موثق)، فهمیدن (فهمیدند)، آخوندان (آخوند ها)، کشیدن (کشیدند)، همدیگه (همدیگر) و ... لغات و کلمات را کامل و صحیح بنوبسیم که تا به درست نوشتن عادت کنیم. زبان فارسی فقط با اختلاط با عربی نابود نمی شود بلکه با عادت به غلط نوشتن نیز به بیراهه کشانده می شود، مگر نه؟ موفق باشید!

نوشته شده در تاريخ سيزدهم دی ۱۳۸۸ برابر با سوم ژانويه ۲۰۱۰ ، 10:47:21 توسط علي اصفاني!
اگر دستم رسد بر چرخ گردون٠٠٠ از او پرسم كه اين چينست وان چون٠٠٠ يكي را قرص نان الوده در خون٠٠٠يكي را دهي تاج و تخت وكلاه٠٠٠ يكي را نشاني به خاك سياه٠

نوشته شده در تاريخ سيزدهم دی ۱۳۸۸ برابر با سوم ژانويه ۲۰۱۰ ، 10:08:19 توسط amoghlee
مردم اينقدر گرفتارند و فقير شده اند كه اگر رژيم نان خشك هم مجانى بدهد مردم جم ميشند

نوشته شده در تاريخ سيزدهم دی ۱۳۸۸ برابر با سوم ژانويه ۲۰۱۰ ، 09:39:42 توسط ارمان
ساز و کرنا دهه فجر یکی دو سال قبل که مصادف با ایام سوگواری بود حمله به مساجد تخریب مساجد اهل تسنن حمله به دانشگاه کشتن با رمز یا حسین یا فاطمه الزهرا توهین به لباس تیم ملی فوتبال با ارم پرچم اسلامی و الله توهین به مقدسات نیست

نوشته شده در تاريخ سيزدهم دی ۱۳۸۸ برابر با سوم ژانويه ۲۰۱۰ ، 08:38:14 توسط علی آقا
این هم از ارتش 20 میلیون نفریشون. آدمهاشون بهشون اعتماد ندارن که بهشون بگن که فرداش بیان حق الحضور و حق الشعارشون رو بگیرن و به دلیل بی اعتمادی بین خودشون باید همونجا و همون لحظه مزدشون رو بگیرند.

نوشته شده در تاريخ سيزدهم دی ۱۳۸۸ برابر با سوم ژانويه ۲۰۱۰ ، 08:01:53 توسط bijan
یکی از شاهدان عینی میگفت که به بعضیا هم لامپ کم مصرف میدادند همون شخص حدود 20 دستگاه اتوبوس دیده که داشتن از طریق اتوبان کاشان به تهران میومدند سرعتشون هم بالای 130 بوده که پلیس هم میدونسته دارن برای تظاهرات میرن کاریشون نداشته این خبر از نظر من موثقه

نوشته شده در تاريخ سيزدهم دی ۱۳۸۸ برابر با سوم ژانويه ۲۰۱۰ ، 08:00:42 توسط bahman
بابا چقدر ما ترسیدیم. هه هه هه.

نوشته شده در تاريخ سيزدهم دی ۱۳۸۸ برابر با سوم ژانويه ۲۰۱۰ ، 07:58:35 توسط کهکشان
تاسف که کارکنان صنعت نفت که میبینند هموطنانشان دارند برای ازادی کشته میشوند واز اعتصاب کردن خودداری میکنند و هر روز میلیاردها دلار پول سرکوب را به جیب رژیم جانی میریزند.

نوشته شده در تاريخ سيزدهم دی ۱۳۸۸ برابر با سوم ژانويه ۲۰۱۰ ، 07:58:00 توسط ایکس
حالم بهم خورد. جمهوری اسلامی خون نداها و سهراب ها را در بسته های ساندس کرده و به خورد یک مشت هیچی ندار تر از خودش می دهد . جماعت نا آگاهی که بایک بسته ساندیس و یک ساندویچ بازیچۀ دست یه مشت آخوند و سپاهی شده اند می خواهی وقتی 250000 تومان پول بهش میدهند هموطن خودش رابا چاقو نزند یا با ماشین او را له نکند و یا با تیر به قلبش نزند؟ بخورید ولی بدونید که هر قطره از اون ساندیس خون و هر لقمه از اون ساندویچ گوشت جنازۀ بچه های مظلوم و بی گناهه ایرانه که به خاطر آزادی شما آشغالهائی که برای پول سر مادر خودتون رو هم حاضرید ببرید کشته شدند. تف به شرفتون.

نوشته شده در تاريخ سيزدهم دی ۱۳۸۸ برابر با سوم ژانويه ۲۰۱۰ ، 07:48:02 توسط bijan
ساندنيست ها براى آزادى كشورشان مبارزه ميكردند٠ سانديست هاى على گدا سانديس مينوشند و بعد به دفتر رهبر ميروند تا به او سربزنند

نوشته شده در تاريخ سيزدهم دی ۱۳۸۸ برابر با سوم ژانويه ۲۰۱۰ ، 07:44:30 توسط بچه محل
بد نبود اگر در سایت خوب و ارزشمند پیک ایران یادی هم از درگذشت گلزاده غفوری میشد. یاد او گرامی باد.

نوشته شده در تاريخ سيزدهم دی ۱۳۸۸ برابر با سوم ژانويه ۲۰۱۰ ، 07:41:10 توسط علي بابا
اگر اين سانديس و کيک و ديگر تنقلات نبود شايد 5000 هزار نفر هم نمى توانستند جمع کنند . مشروعت حکومت با همين آبميوها و تنقلات بوجود مى آيد . در اوايل جنگ خيلى از پاسداران گنونى در هر کارى لپ کلامشان در خدا و اسلام بود تا اينکه فهميدن که آخوند جماعت در راه خدا حتى بيل هم نمى زنند و بدين ترتيب شده که پته آخوندان در نزد پاسدران رو شد و آخوند جماعت مجبور شد تا از ثروتى که تنها بالا مي گشيدن را با سرداران گنونى تقسم کنند و حال اين آخوندان و سرداران ميليارد براى حفظ قدرت و ثروتشان مجبور هستند که با کيک و سانديس افرادي را جمع کنند .

نوشته شده در تاريخ سيزدهم دی ۱۳۸۸ برابر با سوم ژانويه ۲۰۱۰ ، 07:25:39 توسط Mahmud
اینها که واسه یه ساندیس رو سرو کول همدیگه سوار میشن..حالا گوره پدر عکس رهبر!!

نوشته شده در تاريخ سيزدهم دی ۱۳۸۸ برابر با سوم ژانويه ۲۰۱۰ ، 07:22:27 توسط ناظر
اين همه لشكر آمده به عشق سانديس آمده

نوشته شده در تاريخ سيزدهم دی ۱۳۸۸ برابر با سوم ژانويه ۲۰۱۰ ، 07:16:08 توسط Neda
تنها در اين عكسها ميتوان فقر و درماندگي ملتي را ديد كه مورد سو استفاده تبهكاران اسلامي قرار گرفته است.

نوشته شده در تاريخ سيزدهم دی ۱۳۸۸ برابر با سوم ژانويه ۲۰۱۰ ، 07:04:38 توسط بچه محل
اینها که میگن مرگ بر انگلیس پس این پرچم انگلیس چیه پشت کاپشن یارو؟!

شایعات و شنیده ها

شایعات و شنیده ها
پیغام آیت الله سیستانی به خامنه ای
"ولایت فقیه" در دست شما
شده تیغی در دست زنگی مست


دوستی از دختر حداد عادل كه همسر مجتبی خامنه است نقل می كرد كه به یكی از هم كلاسی های قدیم خود كه هنوز با هم رابطه دارند گفته است، بارها در اندرونی از خانم
خجسته همسر خامنه ای شنیده كه می گفته اگر سرنوشت ما مثل شاه شود چه باید بكنیم؟ لااقل فرح پهلوی جایی در اروپا و امریكا داشت ما كه یا باید در محله زینبیه دمشق و یا در روستاهای بعلبك لبنان جایی را پیدا كنیم كه آن هم معلوم نیست در آن شرایط قبولمان كنند .

همسر خامنه ای می گفته از طعنه های غیر مستقیمی كه اخیرا بعضی ازخانم های فامیل نثارش می كنند دچار افسردگی شده است .

در مورد این ادعای خامنه ای كه گفته بود امریكایی ها زیر روكش مخملی دست چدنی خود را پنهان كرده اند، دختر حداد عادل نقل كرده است كه یكی از نزدیكان بعد از كشته شدن خواهر زاده موسوی برای خامنه ای پیغام فرستاده و پرسیده است به شما كه قبل از انتخابات به پدر مهندس موسوی عصا هدیه دادید و روز عاشورا با كشتن نوه اش كمر او را شكستید چه باید گفت؟

همین خانم چیزهایی از حال و روز خامنه ای و خانواده اش در این روزها نقل كرده است كه برای ثبت در تاریخ به مروردر رسانه های مختلف ثبت خواهد شد . همین خانم گفته است بعد از كشتار عاشورا آیت ا... سیستانی برای خامنه ای پیام فرستاده كه حتی اگر اصل ولایت فقیه مورد قبول تمام مراجع عظام هم باشد كه نیست، در خصوص شما حكم تیغ در كف زنگی مست نهادن دارد.

همین خانم از پیام هایی كه مراجع روزانه برای خامنه ای می فرستند و او را عامل و باعث و بانی وهن اسلام و بد نام كردن روحانیت قلمداد میكنند حكایت ها كرده است

عکس : تعدادی از لباس شخصی ها در روز عاشورا



نظرات خوانندگان
نوشته شده در تاريخ سيزدهم دی ۱۳۸۸ برابر با سوم ژانويه ۲۰۱۰ ، 10:04:39 توسط اكبر
باید گفت عكس تعدادی از انگل های جامعه كه توسط مازاد انگها سازماندی میشوند ، اكبر

نوشته شده در تاريخ سيزدهم دی ۱۳۸۸ برابر با سوم ژانويه ۲۰۱۰ ، 10:00:43 توسط pejvak
sombody need to keep this pictures in archive , so in near future we need them .

نوشته شده در تاريخ سيزدهم دی ۱۳۸۸ برابر با سوم ژانويه ۲۰۱۰ ، 10:00:24 توسط بلال حبشی
چاقوکشان ولایت مطلق عظمی رهبر مسلمانان جهان! بزودی همتون رو وارونه خواهیم کرد.ماهمه با هم هستیم!

نوشته شده در تاريخ سيزدهم دی ۱۳۸۸ برابر با سوم ژانويه ۲۰۱۰ ، 09:50:48 توسط سام
حكومتي كه به اين ارازل و اوباش و تجاوزگران متكي است، سرنوشتي بغير از نابودي ندارد٠ مشخصات اين اوبا شان كثيف بزودي اعلام خواهد شد .

نوشته شده در تاريخ سيزدهم دی ۱۳۸۸ برابر با سوم ژانويه ۲۰۱۰ ، 09:45:47 توسط فدات
اینها نسل جدید اوباش شعبون بی‌ مخ و طیب هستند که کاشانی و خمینی در ۱۳۳۲ ایجاد کردند و در ۱۳۴۲ انشعاب کردند به ۲ شعبه که موتلفه از آن بیرون آمد. اصلی‌ آن‌ها هستند که در خط پشت نقاب دارند و توسط ساواکی‌های قدیمی‌ مثل جواد آزاده تربیت میشوند. این‌ها که جلو هستند معلوم است اهل تهران یا شهر بزرگ نیستند. احتمالا از ورامین آورده شدند که باند‌های استعمار از شاه و شیخ ۶۰ سال است از آنجا مزدور میاورند تهران در روز‌های سرکوب. لطفا اهالی ورامین همچنین ساوه و اراک پخش کنند تا شناسایی شوند. هر کدام که شناسایی میشوند در بلاگ‌ها باعث جهنمی شدن زندگی‌ این جانیان میشود و سبب ریزش بیشتر نیرو‌های سید علی‌ شاه چرا که بسیاری میترسند مزدور شده یا ادامه دهند. لطفا در بلاگ‌ها پخش و شناسایی کنیم تا روزی همه جانیان و غارتگران ۶۰ سال اخیر در دادگاه حساب کتاب پس دهند. استقلال - آزادی - جمهوری ایرانی‌ به کوری چشم تمامی‌ وطن فروشان و مزدوران استعمار پیر.

نوشته شده در تاريخ سيزدهم دی ۱۳۸۸ برابر با سوم ژانويه ۲۰۱۰ ، 09:42:07 توسط Iranpour
ازسرو رویشان کند ذهنی و کودنی و بلاهت رقت باری می‌‌بارد.این شستشو شده‌های مغزی امثال تمساح و جنتی و احمد خاتمی و بزغاله علم الهدی و حسین شریعتمداری،خود هموطنان قربانی بی‌ سوادی و جهل و فلاکتی هستند که تنها امید و پایگاه و پشت و پناه خامنه‌ای خونخوار هستند.بهترین مبارزه با این مزدوران کرایه‌ای همین انتشار عکسهای آنهاست که منافع زیادی برای جنبش دارد.از طرف خانواده و عاقل‌های فامیل شدیداً تحت فشار و روشنگری قرار می‌‌گیرند،در جامعه شناخته می‌‌شوند و منزوی می‌‌گردند و هم دچار شرمندگی و ترس می‌‌شوند.ملت بیشتر متوّجه می‌ شوند چه بی‌ سر و پاهایی از این ضحاکیان حمایت می‌‌کنند.دنیا فرق بنیادین بین طرفداران خامنه‌ای خون آشام و اکثریت مطلق ملت متمدن و آگاه و با شرف ایران را با این اوباش و اراذلی که بلاهت و حماقت از حالات و وجنات آنها تراوش می‌‌کند را به عیان مشاهده خواهند کرد.درود به کسانی که هوشمندانه و زیرکانه با گرفتن چنین عکسهایی، گرز‌های گرانی بر سر نظام خون و جنایت خامنه‌ای می‌‌کوبند.

نوشته شده در تاريخ سيزدهم دی ۱۳۸۸ برابر با سوم ژانويه ۲۰۱۰ ، 09:41:30 توسط ايران
بسيجى خونخوار و لباس شخصى مفتخور وخونخوار شما و جانيان و نا نجيبان توسط صدا و سيماى خودتان بر همگان شناسائى شديد قبرها و كفن هاى خود را آماده كنيد از يك قطره خون اين عزيزانمان نميگذريم قلب هاي ما پر از خشم و كينه است كه هيچ چيز جز مرگ با عذاب شما جانیان ما را آرام نميكند اى نانجيبهاى خون آشام.

نوشته شده در تاريخ سيزدهم دی ۱۳۸۸ برابر با سوم ژانويه ۲۰۱۰ ، 09:41:12 توسط نيما
اوباشان درگاه ولايت فقيه! شما در آينده اى نه چندان دور در دادگاههاى مردمى محاكمه خواهيد گشت.

نوشته شده در تاريخ سيزدهم دی ۱۳۸۸ برابر با سوم ژانويه ۲۰۱۰ ، 09:23:28 توسط غضنفر
اين وحشي ها كه بطور حتم از پشت كمر اخوند افتاده اند پس از پيروزي مردم ازادي خواه اگر زنده بمانند با بيل وكلنگ كوير لوت را به گلستان تبديل خواهند كرد و ان روز بسيار نزديك است٠

نوشته شده در تاريخ سيزدهم دی ۱۳۸۸ برابر با سوم ژانويه ۲۰۱۰ ، 09:21:05 توسط مهدی
دیر نیست زمانی که همین اراذل سوراخ موش بخرن از ترس خشم ملت ایران.


ساير مطالب اين بخش
'تجمع غیر قانونی' در راه قم: اتهام شیوا نظرآهاری
روانبخش : شبکه VOA آمریکا و بی.بی.سی با یک واسطه با میرحسین موسوی در ارتباط هستند
باز هم هشدار؛ هشدار تند وزیر کشور جمهوری اسلامی به معترضان مخالف دولت
عکس : لشگر ساندیسی که در پایان عکس رهبر را لگدمال میکنند!
دادخواهی زندانی که برای درمان برده شده بود ولی کلیه او را ربودند




کتابخانه حقوق بشر و دموکراسی در ایران