Wednesday, October 12, 2011

این اعتراف ها را هم می توان تکذیب کرد؟ اعلام کشف و خنثی سازی عملیات انفجار و ترور توسط سپاه قدس در امریکا، و پوشش وسیع خبری که به این کشف داده شد و بیانیه ها و مصاحبه های مقامات امریکائی، در تهران بسیار جدی تلقی شد. تلاش مقامات جمهوری اسلامی روی تکذیب این خبر چنان متمرکز شد که گوئی این وصله ها هرگز به تن حکومت نمی چسبد! این که امریکا چه بهره برداری از این کشف می خواهد بکند و چگونه تیم عملیاتی سپاه قدس را از مدت ها پیش در چنگ داشته و با آنها بازی می کرده تا بموقع مسئله را اعلام و خبری کند، یک بحث است، اما بحث مهم تر آن اعترافاتی است که در خود تهران برای این نوع عملیات شده و می شود. حتی نیم روز پیش از اعلام خبر کشف عملیات انفجار و ترور در امریکا، یک نماینده مجلس همان وعده ای را داده بود که امریکا در نیمه دوم روز آن را اعلام کرد. محمد کریم عابدی نماینده اصولگرای مجلس و عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی در مجلس گفت: "جمهوری اسلامی امروز در دل تل آویو و نقطه نقطه رژیم اشغالگر قدس نیروهایی اعم از مسلمان، مسیحی و یهودی دارد که هر زمانی که ماموریت شان فرا برسد رسالت خود را اجرا می کنند." این از نماینده مجلس که در واقع حرف های وزیر کم عقل اطلاعات را در همین زمینه ها تکرار کرد. حالا برویم سراغ شورای عالی انقلاب فرهنگی و از قول رحیم پور ازغدی عضو برگمار شده رهبر در این شورا بخوانیم: «... باید آماده عملیات جهانی بشویم. در قلب اروپا... انقلاب اسلامی بین المللی شد و صادر شد. یک جهاد بین المللی را برای ظهور باید فراهم کرد و از هیچکس هم نباید ترسید. تنش زدائی یعنی چی؟ آماده باید بشویم برای یک نبرد جهانی. بچه های عملیات و تخریب باید آماده بشوند...» با سرنوشت ایران و مردم ایران اینگونه بازی می شود و آن نگرانی که حالا نه تنها خاتمی بیان می کند، بلکه رهبر جمهوری اسلامی که خود سکاندار این ماجراست نیز از آن نگران شده، ریشه در این نمونه ها دارد.(برای دیدن فیلم روی عکس کلیک کنید)


این اعتراف ها را هم می توان تکذیب کرد؟
اعلام کشف و خنثی سازی عملیات انفجار و ترور توسط سپاه قدس در امریکا، و پوشش وسیع خبری که به این کشف داده شد و بیانیه ها و مصاحبه های مقامات امریکائی، در تهران بسیار جدی تلقی شد. تلاش مقامات جمهوری اسلامی روی تکذیب این خبر چنان متمرکز شد که گوئی این وصله ها هرگز به تن حکومت نمی چسبد!
این که امریکا چه بهره برداری از این کشف می خواهد بکند و چگونه تیم عملیاتی سپاه قدس را از مدت ها پیش در چنگ داشته و با آنها بازی می کرده تا بموقع مسئله را اعلام و خبری کند، یک بحث است، اما بحث مهم تر آن اعترافاتی است که در خود تهران برای این نوع عملیات شده و می شود. حتی نیم روز پیش از اعلام خبر کشف عملیات انفجار و ترور در امریکا، یک نماینده مجلس همان وعده ای را داده بود که امریکا در نیمه دوم روز آن را اعلام کرد.
محمد کریم عابدی نماینده اصولگرای مجلس و عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی در مجلس گفت: "جمهوری اسلامی امروز در دل تل آویو و نقطه نقطه رژیم اشغالگر قدس نیروهایی اعم از مسلمان، مسیحی و یهودی دارد که هر زمانی که ماموریت شان فرا برسد رسالت خود را اجرا می کنند."
این از نماینده مجلس که در واقع حرف های وزیر کم عقل اطلاعات را در همین زمینه ها تکرار کرد. حالا برویم سراغ شورای عالی انقلاب فرهنگی و از قول رحیم پور ازغدی عضو برگمار شده رهبر در این شورا بخوانیم:
«... باید آماده عملیات جهانی بشویم. در قلب اروپا... انقلاب اسلامی بین المللی شد و صادر شد. یک جهاد بین المللی را برای ظهور باید فراهم کرد و از هیچکس هم نباید ترسید. تنش زدائی یعنی چی؟ آماده باید بشویم برای یک نبرد جهانی. بچه های عملیات و تخریب باید آماده بشوند...»
با سرنوشت ایران و مردم ایران اینگونه بازی می شود و آن نگرانی که حالا نه تنها خاتمی بیان می کند، بلکه رهبر جمهوری اسلامی که خود سکاندار این ماجراست نیز از آن نگران شده، ریشه در این نمونه ها دارد.(برای دیدن فیلم روی عکس کلیک کنید)

یپلمات های اروپائی در تهران خواهان ملاقات با موسوی و کروبی شدند دیپلمات های اتحادیه اروپا در تهران خواهان دیدار با میرحسین موسوی و مهدی کروبی شدند. تارنمای کمپین اعتراض سبز، متن اطلاعیه خود را خطاب به مدیرکل روابط خارجی اتحادیه اروپا منتشر کرد. در این اطلاعیه آمده است: در پی ارسال نامه سرگشاده درخواست آزادی میر حسین موسوی و مهدی کروبی و همسرانشان با بیش از ۶۴۰۰ امضای فردی و ۳۹ امضای گروهی، به مقامات بین المللی، در سپتامبر ۲۰۱۱، رو ۱۰ اکتبر ۲۰۱۱ مدیر کل روابط خارجی اتحادیه اروپا با ارسال نامه‌ای به کمپین اعتراض سبز از “تقاضای نمایندگان اتحادیه اروپا در تهران برای دیدار با میر حسین موسوی و مهدی کروبی” خبر داد. خانم پاتریشیا لمبارت، مدیر دفتر روابط با کشورهای خاورمیانه اتحادیه اروپا ابراز امیدواری کرده است که ” مقامات ایرانی اجازه چنین تماسی را بدهند” ” شورای امور خارجه اتحادیه اروپا در لوگزامبورگ، در تاریخ ۱۰ اکتبر، همراه با کلیه وزاری امور خارجه اتحادیه اروپا، درخواست آزادی آقای موسوی و کروبی” را کرده، است.


یپلمات های اروپائی در تهران
خواهان ملاقات با موسوی و کروبی شدند
 
 
 
 
دیپلمات های اتحادیه اروپا در تهران خواهان دیدار با میرحسین موسوی و مهدی کروبی شدند.
تارنمای کمپین اعتراض سبز، متن اطلاعیه خود را خطاب به مدیرکل روابط خارجی اتحادیه اروپا منتشر کرد. در این اطلاعیه آمده است:
در پی ارسال نامه سرگشاده درخواست آزادی میر حسین موسوی و مهدی کروبی و همسرانشان با بیش از ۶۴۰۰ امضای فردی و ۳۹ امضای گروهی، به مقامات بین المللی، در سپتامبر ۲۰۱۱، رو ۱۰ اکتبر ۲۰۱۱ مدیر کل روابط خارجی اتحادیه اروپا با ارسال نامه‌ای به کمپین اعتراض سبز از “تقاضای نمایندگان اتحادیه اروپا در تهران برای دیدار با میر حسین موسوی و مهدی کروبی” خبر داد.
خانم پاتریشیا لمبارت، مدیر دفتر روابط با کشورهای خاورمیانه اتحادیه اروپا ابراز امیدواری کرده است که ” مقامات ایرانی اجازه چنین تماسی را بدهند”
” شورای امور خارجه اتحادیه اروپا در لوگزامبورگ، در تاریخ ۱۰ اکتبر، همراه با کلیه وزاری امور خارجه اتحادیه اروپا، درخواست آزادی آقای موسوی و کروبی” را کرده، است.

دو کلام حرف حساب رهبر در میان حرف های ناحساب او رهبر جمهوری اسلامی، پس از یک تدارک وسیع و پرهزینه برای استقبال از وی که سپاه پاسداران در آن نقش اصلی را داشت، به کرمانشاه سفر کرد. درباره تدارک این استقبال گزارش کوتاهی داریم که در همین شماره پیک نت می خوانید. علی خامنه ای در جریان این سفر در استادیوم ورزشی این شهر حضور یافته و سخنرانی کرد. مانند همیشه در سخنرانی او نقطه نظراتی واقعی نیز وجود داشت، که پس از آمیخته شدن با اغراض شخصی و توجیه سیاست های خود وی در دو دهه اخیر، این واقعیت ها در میان آن اغراض شخصی و نتایج عملکرد خود او در جمهوری اسلامی ناپدید شد. از جمله در توجیه کودتای 22 خرداد و ستایش از دو راهپیمائی حکومتی که یکی از آنها به راهپیمائی "ساندیسی" در میان مردم معروف است. و یا فاجعه دزدی و اختلاس میلیاردها دلار پول نفت کشور که در طرح خصوصی سازی معروف به اصل 44 وی برباد رفته است و یا زندانی کردن صادق ترین مدیران و کارگزاران دهه اول جمهوری اسلامی و تزریق امثال "خاوری" دزد و دو تابعیتی به سیستم اداری و بانکی کشور بعنوان رویش یافتگان بعد از انقلاب. و یا پر کردن مجلس از نمایندگانی که حتی اختیار طرح سئوال از احمدی نژاد را هم ندارند و هر کدام که خواسته اند چنین کنند برایشان از بیت رهبری پوزه بند ارسال شده است! نمایندگانی که در میان آنها عوامل قتل و ترور داخلی و خارجی وجود دارد. وقتی با رای مردم چنان کردند که یک جنبش ملی در برابر آن به خیابان آمد، حالا چگونه می توان انتظار انتخابات پرشور و پرنشاط داشت؟ و... وقتی این کارنامه در برابر مردم است، آنها چگونه قبول کنند حرف های درست او در باره جنبش وال استریت امریکا را؟ و گرفتاری درست از همینجا آغاز شده و چشم اسفندیار ضربه خارجی به ایران همینجاست. یعنی مردم ادعاهای رهبر و کارگزاران جمهوری اسلامی را درباره استکبار و امریکا و غرب و ... قبول ندارند. چگونه می توان منتقد سیستم اقتصادی غرب بود و مدعی سرنگونی آن، و آنوقت خود و دولتی که به زور کودتا بر سر کار نگهداشته؛ مجری برنامه صندوق بین المللی پول برای خصوصی سازی و لیبرالیسم اقتصادی؟ چگونه می توان در نظامی که تولید در آن نابود شده و سالی بالغ بر 60 میلیارد دلار – از پارچه عبا و عمامه تا پرده بکارت- وارد می شود، دم از سقوط اقتصاد سرمایه داری امریکا و غرب زد و پیروزی چنین نظام و چنین اقتصادی در ایران؟ اینست آن تضادی که در سخنان و نتایج عملکرد آقای خامنه ای وجود دارد و با پر کردن یک استادیوم ورزشی و سر دادن شعار چنین تضادی حل نمی شود.



دو کلام حرف حساب رهبر
در میان حرف های ناحساب او
 
 
 
 
رهبر جمهوری اسلامی، پس از یک تدارک وسیع و پرهزینه برای استقبال از وی که سپاه پاسداران در آن نقش اصلی را داشت، به کرمانشاه سفر کرد. درباره تدارک این استقبال گزارش کوتاهی داریم که در همین شماره پیک نت می خوانید.
علی خامنه ای در جریان این سفر در استادیوم ورزشی این شهر حضور یافته و سخنرانی کرد. مانند همیشه در سخنرانی او نقطه نظراتی واقعی نیز وجود داشت، که پس از آمیخته شدن با اغراض شخصی و توجیه سیاست های خود وی در دو دهه اخیر، این واقعیت ها در میان آن اغراض شخصی و نتایج عملکرد خود او در جمهوری اسلامی ناپدید شد. از جمله در توجیه کودتای 22 خرداد و ستایش از دو راهپیمائی حکومتی که یکی از آنها به راهپیمائی "ساندیسی" در میان مردم معروف است. و یا فاجعه دزدی و اختلاس میلیاردها دلار پول نفت کشور که در طرح خصوصی سازی معروف به اصل 44 وی برباد رفته است و یا زندانی کردن صادق ترین مدیران و کارگزاران دهه اول جمهوری اسلامی و تزریق امثال "خاوری" دزد و دو تابعیتی به سیستم اداری و بانکی کشور بعنوان رویش یافتگان بعد از انقلاب. و یا پر کردن مجلس از نمایندگانی که حتی اختیار طرح سئوال از احمدی نژاد را هم ندارند و هر کدام که خواسته اند چنین کنند برایشان از بیت رهبری پوزه بند ارسال شده است! نمایندگانی که در میان آنها عوامل قتل و ترور داخلی و خارجی وجود دارد. وقتی با رای مردم چنان کردند که یک جنبش ملی در برابر آن به خیابان آمد، حالا چگونه می توان انتظار انتخابات پرشور و پرنشاط داشت؟ و...
وقتی این کارنامه در برابر مردم است، آنها چگونه قبول کنند حرف های درست او در باره جنبش وال استریت امریکا را؟ و گرفتاری درست از همینجا آغاز شده و چشم اسفندیار ضربه خارجی به ایران همینجاست. یعنی مردم ادعاهای رهبر و کارگزاران جمهوری اسلامی را درباره استکبار و امریکا و غرب و ... قبول ندارند. چگونه می توان منتقد سیستم اقتصادی غرب بود و مدعی سرنگونی آن، و آنوقت خود و دولتی که به زور کودتا بر سر کار نگهداشته؛ مجری برنامه صندوق بین المللی پول برای خصوصی سازی و لیبرالیسم اقتصادی؟ چگونه می توان در نظامی که تولید در آن نابود شده و سالی بالغ بر 60 میلیارد دلار – از پارچه عبا و عمامه تا پرده بکارت- وارد می شود، دم از سقوط اقتصاد سرمایه داری امریکا و غرب زد و پیروزی چنین نظام و چنین اقتصادی در ایران؟
اینست آن تضادی که در سخنان و نتایج عملکرد آقای خامنه ای وجود دارد و با پر کردن یک استادیوم ورزشی و سر دادن شعار چنین تضادی حل نمی شود.

دو بخش داخلی و خارجی سخنرانی رهبر در کرمانشاه نگرانی علی خامنه ای از تدارک حمله به ایران رهبر جمهوری اسلامی در سفر به کرمانشاه، طی سخنانی که متاثر از اخبار دو روز گذشته امریکا (ترور سفیر عربستان سعودی در امریکا و...) و همچنین وحشت از عدم شرکت مردم درانتخابات مجلس آینده و نگرانی از حمله نظامی به ایران را بیان کرد. او در این سخنرانی کوشید خود را منتخب مردم و نه برگزیده آسمان معرفی کند و با آگاهی مردم از واقعیت تمرکز تمام قدرت در دست وی و نوشته شدن تمام نابسامانی ها و غارت ها و اختلاس ها به حساب خود، به مقابله برخیزد. او گفت: داخلی: «در طول 32 سال گذشته همواره و بدون وقفه همه مسئولان نظام اسلامی اعم از رهبری، خبرگان رهبری، رئیس‌جمهور، نمایندگان مجلس شورای اسلامی و نمایندگان شوراهای اسلامی با رأی و نظر مردم برگزیده شده‌اند. در 32 سال گذشته، سلائق و ذائقه‌های مختلف سیاسی نیز بر سر کار آمدند که حتی برخی از آنها با اصول نظام زاویه داشتند. چالش‌های پیچیده فتنه 18 تیر سال 78 و فتنه سال 88 با حضور مردم، به شکست کشانده شد. پس از فتنه 18 تیر، حرکت عظیم 23 تیر در سراسر کشور به‌وقوع پیوست و در فتنه 88، دو روز بعد از حوادث عاشورا، حرکت عظیم و کم‌نظیر مردم در 9 دی روی داد. ایران را با برخی کشورهای دیگر اشتباه نگیرید، زیرا در ایران اسلامی اراده و عزم مردم نقش اصلی را دارد و مردم در انقلاب، صاحب سهم هستند. گناه اصلی آتش‌افروزان فتنه 88، تمکین نکردن به قانون و رأی مردم بود. اگر بعد از انتخابات هم، اعتراضی وجود داشته باشد، مسیر قانونی آن مشخص است. خوشبختانه در قضیه فساد بانکی اخیر، مسئولان سه قوه با یکدیگر همکاری خوبی دارند و این قضیه باید تا رسیدن به نتیجه ادامه یابد و متخلف، هر که باشد با آن برخورد شود تا درس عبرتی برای دیگران شود. من راضی به رنج و زحمت مردم در چنین استقبال‌هایی نیستم. خارجی: ایران را با برخی کشورهای دیگر اشتباه نگیرید، زیرا در ایران اسلامی اراده و عزم مردم نقش اصلی را دارد و مردم در انقلاب، صاحب سهم هستند. دنیا بداند، اگر مسئولی هم در کشور بخواهد، کج‌روی کند و حرکت دیگری در قبال انقلاب اسلامی براه بیاندازد، مردم او را حذف خواهند کرد. نمود اصلی حرکت‌های اخیر در مصر، تونس، لیبی، بحرین، یمن، و دیگر مناطق، شکست سیاست‌های آمریکا در منطقه است. مردم آمریکا در واقع به حاکمیت اقلیت یک درصدی بر اکثریت نود و نه درصدی معترض هستند که مالیات و پول مردم آمریکا را هزینه براه انداختن جنگ در افغانستان و عراق و حمایت از رژیم صهیونیستی می‌کنند. ممکن است حکومت آمریکا با شدت عمل، این جنبش اعتراضی را سرکوب کند اما نمی‌تواند ریشه‌های آن را از بین ببرد. ریشه‌های این حرکت در آینده آن چنان گسترش خواهد یافت که نظام سرمایه‌داری آمریکا و غرب را زمین خواهد زد. واقعیت‌های امروز نظام سرمایه‌داری، درس عبرت برای کسانی است که خواستار عمل به روش‌های نظام سرمایه‌داری غرب هستند. نظام سرمایه‌داری در بن‌بست کامل قرار گرفته و بحران غرب بطور کامل شروع شده است. »


دو بخش داخلی و خارجی سخنرانی رهبر در کرمانشاهنگرانی علی خامنه ای
از تدارک حمله به ایران
 
 
 
 
رهبر جمهوری اسلامی در سفر به کرمانشاه، طی سخنانی که متاثر از اخبار دو روز گذشته امریکا (ترور سفیر عربستان سعودی در امریکا و...) و همچنین وحشت از عدم شرکت مردم درانتخابات مجلس آینده و نگرانی از حمله نظامی به ایران را بیان کرد. او در این سخنرانی کوشید خود را منتخب مردم و نه برگزیده آسمان معرفی کند و با آگاهی مردم از واقعیت تمرکز تمام قدرت در دست وی و نوشته شدن تمام نابسامانی ها و غارت ها و اختلاس ها به حساب خود، به مقابله برخیزد. او گفت:
داخلی:
«در طول 32 سال گذشته همواره و بدون وقفه همه مسئولان نظام اسلامی اعم از رهبری، خبرگان رهبری، رئیس‌جمهور، نمایندگان مجلس شورای اسلامی و نمایندگان شوراهای اسلامی با رأی و نظر مردم برگزیده شده‌اند
در 32 سال گذشته، سلائق و ذائقه‌های مختلف سیاسی نیز بر سر کار آمدند که حتی برخی از آنها با اصول نظام زاویه داشتند
چالش‌های پیچیده فتنه 18 تیر سال 78 و فتنه سال 88  با حضور مردم، به شکست کشانده شد. پس از فتنه 18 تیر، حرکت عظیم 23 تیر در سراسر کشور به‌وقوع پیوست و در فتنه 88، دو روز بعد از حوادث عاشورا، حرکت عظیم و کم‌نظیر مردم در 9 دی روی داد
 ایران را با برخی کشورهای دیگر اشتباه نگیرید، زیرا در ایران اسلامی اراده و عزم مردم نقش اصلی را دارد و مردم در انقلاب، صاحب سهم هستندگناه اصلی آتش‌افروزان فتنه 88، تمکین نکردن به قانون و رأی مردم بود اگر بعد از انتخابات هم، اعتراضی وجود داشته باشد، مسیر قانونی آن مشخص است
خوشبختانه در قضیه فساد بانکی اخیر، مسئولان سه قوه با یکدیگر همکاری خوبی دارند و این قضیه باید تا رسیدن به نتیجه ادامه یابد و متخلف، هر که باشد با آن برخورد شود تا درس عبرتی برای دیگران شود
من راضی به رنج و زحمت مردم در چنین استقبال‌هایی نیستم
خارجی:
ایران را با برخی کشورهای دیگر اشتباه نگیرید، زیرا در ایران اسلامی اراده و عزم مردم نقش اصلی را دارد و مردم در انقلاب، صاحب سهم هستند.
دنیا بداند، اگر مسئولی هم در کشور بخواهد، کج‌روی کند و حرکت دیگری در قبال انقلاب اسلامی براه بیاندازد، مردم او را حذف خواهند کرد
نمود اصلی حرکت‌های اخیر در مصر، تونس، لیبی، بحرین، یمن، و دیگر مناطق، شکست سیاست‌های آمریکا در منطقه است
مردم آمریکا در واقع به حاکمیت اقلیت یک درصدی بر اکثریت نود و نه درصدی معترض هستند که مالیات و پول مردم آمریکا را هزینه براه انداختن جنگ در افغانستان و عراق و حمایت از رژیم صهیونیستی می‌کنند
ممکن است حکومت آمریکا با شدت عمل، این جنبش اعتراضی را سرکوب کند اما نمی‌تواند ریشه‌های آن را از بین ببرد
ریشه‌های این حرکت در آینده آن چنان گسترش خواهد یافت که نظام سرمایه‌داری آمریکا و غرب را زمین خواهد زد
واقعیت‌های امروز نظام سرمایه‌داری، درس عبرت برای کسانی است که خواستار عمل به روش‌های نظام سرمایه‌داری غرب هستند. نظام سرمایه‌داری در بن‌بست کامل قرار گرفته و بحران غرب بطور کامل شروع شده است»

احمدی نژاد رفتنی است اگر علی خامنه ای کنار بکشد محسن نریمان نماینده مردم بابل و عضو شاخص فراکسیون خط امام مجلس شورای اسلامی در نطق میان دستور روز گذشته خود در مجلس خواستار عزل احمدی نژاد شد. همزمان با این سخنرانی، اعلام شد که علی مطهری نماینده دیگر مجلس در اعتراض به جلوگیری هیات رئیسه مجلس از طرح سئوال از احمدی نژاد، از نمایندگی مجلس استعفا داد. محسن نریمان گفت: با در نظر گرفتن مصالح کشور، پس از حکم دیوان عالی کشور، رسیدگی به تخلف رئیس جمهور از وظایف قانونی مجلس است، اما به خواست رهبری و مصالح کشور تمکین و صبر می کنیم.(همه میدانند که هم استعفای مطهری و هم اشاره به محسن نریمان به نقش بازدارنده رهبر جمهوری اسلامی برای استیضاح احمدی نژاد است.) باز هم به امید اصلاح‌ها به مصلحت‌های نظام تمکین‌می‌کنیم و حول محور اسلام، رهبری و میثاق میراث گرانسنگ ملی‌مان (قانون اساسی) جمع می‌شویم و منتظر می‌مانیم. نریمان در همین سخنرانی اضافه کرد: حصرها را بشکنیم و باب سبز آشتی ملی را فرا روی این ملّت سلحشور بگشائیم و با طرحی نو شور و نشاطی دیگر در اندازیم.



احمدی نژاد رفتنی است
اگر علی خامنه ای کنار بکشد
 
 
 
 
محسن نریمان نماینده مردم بابل و عضو شاخص فراکسیون خط امام مجلس شورای اسلامی در نطق میان دستور روز گذشته خود در مجلس خواستار عزل احمدی نژاد شد. همزمان با این سخنرانی، اعلام شد که علی مطهری نماینده دیگر مجلس در اعتراض به جلوگیری هیات رئیسه مجلس از طرح سئوال از احمدی نژاد، از نمایندگی مجلس استعفا داد.
محسن نریمان گفت: با در نظر گرفتن مصالح کشور، پس از حکم دیوان عالی کشور، رسیدگی به تخلف رئیس جمهور از وظایف قانونی مجلس است، اما به خواست رهبری و مصالح کشور تمکین و صبر می کنیم.(همه میدانند که هم استعفای مطهری و هم اشاره به محسن نریمان به نقش بازدارنده رهبر جمهوری اسلامی برای استیضاح احمدی نژاد است.)
باز هم به امید اصلاح‌ها به مصلحت‌های نظام تمکین‌می‌کنیم و حول محور اسلام، رهبری و میثاق میراث گرانسنگ ملی‌مان (قانون اساسی) جمع می‌شویم و منتظر می‌مانیم.
نریمان در همین سخنرانی اضافه کرد: حصرها را بشکنیم و باب سبز آشتی ملی را فرا روی این ملّت سلحشور بگشائیم و با طرحی نو شور و نشاطی دیگر در اندازیم.

لو رفتن توطئه مکزیکی ایرانی


لو رفتن توطئه مکزیکی ایرانی

دسر ۴۴ میلیون تومانی را ببینید + عکس خبر آنلاین : اگر هوس خوردن دسر شکلاتی شبیه تخم مرغ های ایستر را کرده اید سری به این رستوران بزنید. اشتهای شما کور خواهد شد اگر قیمت دسر پودینگی 44 میلیون تومانی را دیده، و حاضر به پرداخت آن نباشید و یا اصلا نداشته باشید که پرداخت کنید! این دسر که دو قیراط الماس داشته و با خاویار و طلا و بهترین شکلات بلژیکی مزین شده بستنی هایی مانند بستنی طلای 400 هزار تومانی برج میلاد خودمان را به گاراژ می زند. پودینگ این دسر از 4 نوع از بهترین شکلاتهای بلژیکی با طعم های هلو و پرتغالی و ... ساخته شده است.این دسر توسط سر آشپز معروف مارک گیبرت در منطقه لیندث هاو و در هتل هاوس ویندرمر در کامبریای انگلیس کنار بزرگترین دریاچه طبیعی این کشور ساخته و به مناسبت هفته ملی شکلات ناقابل به قیمت 22 هزار پوند عرضه شده است. سال گذشته دسر سرندیپیتی فروزن در نیویورک به قیمت 15730 پوند به فروش رفت اما اینک این گرانترین دسر پودینگی دنیا 22 هزار پوند بفروش می رسد و اگر یک نفر پولدار دست به جیب پیدا شده و آنرا خریده و بخورد، نام خود و دسر را در گینس ثبت می کند. منبع: دیلی میل [تاريخ مطلب: نوزدهم مهر ۱۳۹۰ برابر با يازدهم اکتبر ۲۰۱۱]


دسر ۴۴ میلیون تومانی را ببینید + عکس
خبر آنلاین : اگر هوس خوردن دسر شکلاتی شبیه تخم مرغ های ایستر را کرده اید سری به این رستوران بزنید.

اشتهای شما کور خواهد شد اگر قیمت دسر پودینگی 44 میلیون تومانی را دیده، و حاضر به پرداخت آن نباشید و یا اصلا نداشته باشید که پرداخت کنید!
این دسر که دو قیراط الماس داشته و با خاویار و طلا و بهترین شکلات بلژیکی مزین شده بستنی هایی مانند بستنی طلای 400 هزار تومانی برج میلاد خودمان را به گاراژ می زند.
پودینگ این دسر از 4 نوع از بهترین شکلاتهای بلژیکی با طعم های هلو و پرتغالی و ... ساخته شده است.این دسر توسط سر آشپز معروف مارک گیبرت در منطقه لیندث هاو و در هتل هاوس ویندرمر در کامبریای انگلیس کنار بزرگترین دریاچه طبیعی این کشور ساخته و به مناسبت هفته ملی شکلات ناقابل به قیمت 22 هزار پوند عرضه شده است.
سال گذشته دسر سرندیپیتی فروزن در نیویورک به قیمت 15730 پوند به فروش رفت اما اینک این گرانترین دسر پودینگی دنیا 22 هزار پوند بفروش می رسد و اگر یک نفر پولدار دست به جیب پیدا شده و آنرا خریده و بخورد، نام خود و دسر را در گینس ثبت می کند.
منبع: دیلی میل


[تاريخ مطلب: نوزدهم مهر ۱۳۹۰ برابر با يازدهم اکتبر ۲۰۱۱]

اعدام 4 عامل واقعه خمینی‌شهر + عکس (15 +) ایسنا : چهار متهم اصلی پرونده جنایت خمینی‌شهر سحرگاه روز چهارشنبه در ملاء عام بالای چوبه دار رفتند. به گزارش ایسنا، سوم خرداد سال جاری، 13 نفر كه قمه، چوب و چاقو در دست داشتند به یك محفل خصوصی در باغی در شهرستان خمینی شهر حمله كردند و پس از زندانی كردن مردان، زنان را به باغ دیگری منتقل و در آنجا به آنها تجاوز كرده بودند. بر اساس رای صادره كه در دیوان عالی كشور نیز تایید شده بود، 4 متهم اصلی این پرونده در پارك بهشت شهرستان خمینی‌شهرو در ملاء عام به دار مجازات آویخته ‌شدند. متهم ردیف اول عباس، مجرد ( 24 ساله) دارای دو فقره سابقه كیفری با اتهام آدم ربایی و رابطه نامشروع در سال 83 و 87، نفر دوم رجب علی معروف به علی سیاه، مجرد ( 23 ساله) دارای پیشینه كیفری با اتهام قدرت نمایی با قمه، شرب خمر و رابطه نامشروع، متهم سوم اصغر، مجرد (20 ساله) دارای پیشینه كیفری با اتهام قدرت نمایی با چاقو، شرب خمر و رابطه نامشروع و متهم ردیف چهارم منصور، مجرد (25 ساله) دارای سابقه كیفری آدم‌ربایی در سال 84، نسبت به اتهام زنای به عنف در این پرونده به اعدام محكوم شده بودند. به گفته‌ی مقامات قضایی دادگستری استان اصفهان، پرونده درباره سایر متهمان هم‌چنان باز است. ظاهرا 3 نفر از متهمان هنوز فراری هستند. [تاريخ مطلب: بيستم مهر ۱۳۹۰ برابر با دوازدهم اکتبر ۲۰۱۱]


اعدام  4 عامل واقعه خمینی‌شهر + عکس (15 +)

ایسنا : چهار متهم اصلی پرونده جنایت خمینی‌شهر سحرگاه روز چهارشنبه در ملاء عام بالای چوبه دار رفتند.
به گزارش ایسنا، سوم خرداد سال جاری، 13 نفر كه قمه، چوب و چاقو در دست داشتند به یك محفل خصوصی در باغی در شهرستان خمینی شهر حمله كردند و پس از زندانی كردن مردان، زنان را به باغ دیگری منتقل و در آنجا به آنها تجاوز كرده بودند.
بر اساس رای صادره كه در دیوان عالی كشور نیز تایید شده بود، 4 متهم اصلی این پرونده در پارك بهشت شهرستان خمینی‌شهرو در ملاء عام  به دار مجازات آویخته ‌شدند.
متهم ردیف اول عباس، مجرد ( 24 ساله) دارای دو فقره سابقه كیفری با اتهام آدم ربایی و رابطه نامشروع در سال 83 و 87، نفر دوم رجب علی معروف به علی سیاه، مجرد ( 23 ساله) دارای پیشینه كیفری با اتهام قدرت نمایی با قمه، شرب خمر و رابطه نامشروع، متهم سوم اصغر، مجرد (20 ساله) دارای پیشینه كیفری با اتهام قدرت نمایی با چاقو، شرب خمر و رابطه نامشروع و متهم ردیف چهارم منصور، مجرد (25 ساله) دارای سابقه كیفری آدم‌ربایی در سال 84، نسبت به اتهام زنای به عنف در این پرونده به اعدام محكوم شده بودند.
به گفته‌ی مقامات قضایی دادگستری استان اصفهان، پرونده درباره سایر متهمان هم‌چنان باز است.
ظاهرا 3 نفر از متهمان هنوز فراری هستند.



[تاريخ مطلب: بيستم مهر ۱۳۹۰ برابر با دوازدهم اکتبر ۲۰۱۱]

اج زاده: من، به جرم نامه به رهبر بازداشت و محکوم شدم! مصطفی تاجزاده در زندان یادداشت نسبتا مشروحی درباره اوضاع کشور، توطئه بازداشت های سیاسی پیش و پس از انتخابات، دروغگوئی های احمدی نژاد به تقلید از مرشدش "آیت الله مصباح یزدی" نوشته که سایت کلمه آنرا منتشر کرده است. نکاتی از این یادداشت را در ادامه می خوانید: طبق اعتراف صریح بازجوها، بازداشت من به انتخابات و حوادث بعد از آن ربطی نداشت. به همین دلیل هم حکم بازداشتم را قرارگاه ثارالله سپاه پاسداران در روز ۱۹ خرداد ۸۸، یعنی سه روز پیش از روز انتخابات از قاضی مرتضوی گرفته بود. و درست فردای انتخابات دستگیر شدم. مهم تر آن که من در طول بازجویی ها و نیز پس از آن تاکنون، بارها تقاضا کردم تنها یک اقدام خلاف قانون مرا نشان دهند تا معلوم شود مرا به دلیل آن بازداشت و محکوم کرده اند. اگر خوانندگان محترم در این باره توضیحی شنیده یا خوانده باشند، من نیز از آن مطلع شده ام! در هر حال بازداشت و محکومیت شش ساله من به علت مقالات و سخنرانی ها به ویژه نامه سرگشاده به رهبری نظام در سال ۱۳۸۲ بود. بازگرداندن ما به زندان پس از مرخصی چند ماهه اول سال ۸۹ نیز به دلیل طرح شکایت از کودتاچیان انتخابات ۸۸ بود. حقیقت آن است که اقتدارگرایان طبق یک برنامه ریزی قبلی، قصد داشتند با استفاده از فرصت به وجود آمده انتخاباتی، به تسویه حساب سیاسی بپردازند و یکبار برای همیشه منتقدان حکومت تک صدا و جامعه پادگانی را مرعوب و منکوب کنند. جالب آن که یکی از بازجوهایم تصریح کرد که پیش از انتخابات ۸۸ نیز چند بار برای دستگیری من تلاش کرده بودند اما با مخالفت مقامات عالی(که منظورش مقام رهبری بود) مواجه شده بودند. توسعه و تعمیق اختلافات اصولگراها و علنی شدن آن ها و نیز افشا شدن فسادهای گوناگون، از جمله بزرگترین اختلاس تاریخ ایران در عصر حکومت یکدست، موقعیت اقتدارگراها را در داخل و خارج از کشور به شدت ضعیف کرده است. بنابراین تنها راه نجات تجدید نظر و اصلاح سیاست های کلان کشور است.


اج زاده:من، به جرم نامه به رهبر
بازداشت و محکوم شدم!
 
 
 
 
مصطفی تاجزاده در زندان یادداشت نسبتا مشروحی درباره اوضاع کشور، توطئه بازداشت های سیاسی پیش و پس از انتخابات، دروغگوئی های احمدی نژاد به تقلید از مرشدش "آیت الله مصباح یزدی" نوشته که سایت کلمه آنرا منتشر کرده است. نکاتی از این یادداشت را در ادامه می خوانید:
طبق اعتراف صریح بازجوها، بازداشت من به انتخابات و حوادث بعد از آن ربطی نداشت. به همین دلیل هم حکم بازداشتم را قرارگاه ثارالله سپاه پاسداران در روز ۱۹ خرداد ۸۸، یعنی سه روز پیش از روز انتخابات از قاضی مرتضوی گرفته بود. و درست فردای انتخابات دستگیر شدم. مهم تر آن که من در طول بازجویی ها و نیز پس از آن تاکنون، بارها تقاضا کردم تنها یک اقدام خلاف قانون مرا نشان دهند تا معلوم شود مرا به دلیل آن بازداشت و محکوم کرده اند. اگر خوانندگان محترم در این باره توضیحی شنیده یا خوانده باشند، من نیز از آن مطلع شده ام! در هر حال بازداشت و محکومیت شش ساله من به علت مقالات و سخنرانی ها به ویژه نامه سرگشاده به رهبری نظام در سال ۱۳۸۲ بود. بازگرداندن ما به زندان پس از مرخصی چند ماهه اول سال ۸۹ نیز به دلیل طرح شکایت از کودتاچیان انتخابات ۸۸ بود.
حقیقت آن است که اقتدارگرایان طبق یک برنامه ریزی قبلی، قصد داشتند با استفاده از فرصت به وجود آمده انتخاباتی، به تسویه حساب سیاسی بپردازند و یکبار برای همیشه منتقدان حکومت تک صدا و جامعه پادگانی را مرعوب و منکوب کنند. جالب آن که یکی از بازجوهایم تصریح کرد که پیش از انتخابات ۸۸ نیز چند بار برای دستگیری من تلاش کرده بودند اما با مخالفت مقامات عالی(که منظورش مقام رهبری بود) مواجه شده بودند.
توسعه و تعمیق اختلافات اصولگراها و علنی شدن آن ها و نیز افشا شدن فسادهای گوناگون، از جمله بزرگترین اختلاس تاریخ ایران در عصر حکومت یکدست، موقعیت اقتدارگراها را در داخل و خارج از کشور به شدت ضعیف کرده است. بنابراین تنها راه نجات تجدید نظر و اصلاح سیاست های کلان کشور است.

گزارش اشپیگل چاپ آلمان: در انتظار واکنش های تند در آینده نزدیک علیه ایران باید بود! «اریک هولدر» وزیر دادگستری آمریکا در یک کنفرانس خبری از اقداماتی جهت انفجار در سفارت عربستان سعودی و اسرائیل و همچنین ترور «عادل الجبیر» سفیر عربستان در آمریکا و دستگیری یک ایرانی در این رابطه خبر داد. نام متهم دستگیر شده منصور ارباب سیار اعلام شد که از مدتی پیش در تور امنیتی اف بی آی امریکا بوده و ماموران آن سازمان بعنوان قاچاقچیان بزرگ مواد مخدر در مرز مکزیک با وی دیدار کرده اند. طرح ترور و انفجار در همین ملاقات ها لو رفته است. وزیر دادگستری امریکا اعلام داشت که فرد دستگیر شده عضو سپاه قدس بوده و نفر دیگری که این پرونده مطرح است توانسته به ایران باز گردد. نام وی نیز "غلام شکوری" اعلام شده است. منصور ارباب سیار در روز های پایان ماه سپتامبر در فرودگاه جان. اف .کندی نیویورک هنگام خروج از آمریکا دستگیر شده است. او علاوه بر تبعیت ج. اسلامی دارای تبعیت آمریکا نیز می باشد. یک سخنگوی کاخ سفید نیز در همین رابطه گفت که «باراک اوباما» رئیس جمهور امریکا خبر برنامه انفجار را در ماه یونی امسال دریافت کرده بود. وزیر دادگستری امریکا گفت ج. اسلامی باید پاسخگوی این اقدام خود باشد. او افزود «در چند ساعت آینده» ج. اسلامی باید منتظر عکس العمل کاخ سفید، وزارت خارجه و وزارت دارائی آمریکا در این رابطه باشد. یک مسئول آمریکائی که اسمش اعلام نشده است به تلویزیون «سی. ان. ان» گفته است که بررسی گسترش تحریم ها علیه جمهوری اسلامی در دست اقدام است. «سی.ان.ان» در گزارش خود متذکر شد که در رابطه با برنامه انفجار مورد اشاره تعدادی از اعضاء کارتل های قاچاق مواد مخدر مکزیک نیز به خدمت گرفته شده بودند. کانل تلویزیونی «آ.ب.س» نیز خبر مربوط به کشف طرح انفجار در سفارت اسرائیل را منتشر کرد.


گزارش اشپیگل چاپ آلمان:در انتظار واکنش های تند
در آینده نزدیک علیه ایران باید بود!
 
 
 
 
«اریک هولدر» وزیر دادگستری آمریکا در یک کنفرانس خبری از اقداماتی جهت انفجار در سفارت عربستان سعودی و اسرائیل و همچنین ترور «عادل الجبیر»  سفیر عربستان در آمریکا و دستگیری یک ایرانی در این رابطه خبر داد.
نام متهم دستگیر شده منصور ارباب سیار اعلام شد که از مدتی پیش در تور امنیتی اف بی آی امریکا بوده و ماموران آن سازمان بعنوان قاچاقچیان بزرگ مواد مخدر در مرز مکزیک با وی دیدار کرده اند. طرح ترور و انفجار در همین ملاقات ها لو رفته است. وزیر دادگستری امریکا اعلام داشت که فرد دستگیر شده عضو سپاه قدس بوده و نفر دیگری که این پرونده مطرح است توانسته به ایران باز گردد. نام وی نیز "غلام شکوری" اعلام شده است.
منصور ارباب سیار در روز های پایان ماه سپتامبر در فرودگاه جان. اف .کندی نیویورک هنگام خروج از آمریکا دستگیر شده است. او علاوه بر تبعیت ج. اسلامی دارای تبعیت آمریکا نیز می باشد. یک سخنگوی کاخ سفید نیز در همین رابطه گفت که «باراک اوباما» رئیس جمهور امریکا خبر برنامه انفجار را در ماه یونی امسال دریافت کرده بود.
وزیر دادگستری امریکا گفت ج. اسلامی باید پاسخگوی این اقدام خود باشد. او افزود «در چند ساعت آینده» ج. اسلامی باید منتظر عکس العمل کاخ سفید، وزارت خارجه و وزارت دارائی آمریکا در این رابطه باشد.
یک مسئول آمریکائی که اسمش اعلام نشده است به تلویزیون «سی. ان. ان» گفته است که بررسی گسترش تحریم ها علیه جمهوری اسلامی در دست اقدام است. «سی.ان.ان» در گزارش خود متذکر شد که در رابطه با برنامه انفجار مورد اشاره تعدادی از اعضاء کارتل های قاچاق مواد مخدر مکزیک نیز به خدمت گرفته شده بودند.
کانل تلویزیونی «آ.ب.س» نیز خبر مربوط به کشف طرح انفجار در سفارت اسرائیل را منتشر کرد.

منطق فاجعه از زبان پورمحمدی در اصفهان تقسیم ثروت و قدرت در ایران؛ در اختیار "ولایت است! مصطفی پورمحمدی٬ رئیس سازمان بازرسی کل جمهوری اسلامی و اولین وزیر کشور کابینه احمدی نژاد که یک دوره نسبتا طولانی نیز معاون وزارت اطلاعات بوده، در همایشی که در اصفهان با نام "ارتفاء سلامت اداری ..." تشکیل شده بود شرکت کرد و طی سخنانی گفت: ولایت تنظیم کننده قدرت٬ ثروت و سیاست است. ولایت جامعه را سالم می‌کند. اگر از مدل غرب پیروی کنیم و تنظیم ثروت و قدرت را به احزاب و کارگزاران سیاسی واگذار کنیم دچار سرنوشتی می‌شویم که اکنون غرب به آن دچار شده است. اختلاس سه هزار میلیارد تومانی البته حادثه ناگوار و بدی برای ما بود و گروکشی و انتقام گیری و بحث‌های سیاسی فایده‌ای ندارد.» 1- اگر ولایت جامعه را سالم می کرد، دراین 33 سال و بویژه در دوران ولایت آقای خامنه ای شاهد چنین ویرانی اخلاقی و مالی و اداری و مدیریتی و سیاسی و اقتصادی در ایران نبودیم. 2- آنچه که غرب درگیر آنست، پایان همان مسیری است که جمهوری اسلامی در نیمه راه آنست. یعنی اقتصاد درنده و آزاد و حاکمیت پول و بورس و بانک ها. بنابراین سرنوشت هر دو یکی است. حداقل در غرب 3 میلیارد دلار را کسی چنین آشکار زیر بغلش نمی زند و نمی برد که در نظام زیر نظر ولایت زده و برده اند. و تازه این یک قلم آنست و سر بزرگ ماهی هنوز از آب در نیآمده است. 3- نظامی که قدرت و ثروت و سیاست را در یک خمره ریخته و یکنفر را بالای بنشانند که از درون آن خمره سهم هرکس را بدهد، همین میشود که اکنون هست و آن که توپ و تانک و تفنگ دراختیار دارد سهم اصلی را می برد. یعنی همین حاکمیت سپاهی که شاهدش هستیم.


منطق فاجعه از زبان پورمحمدی در اصفهانتقسیم ثروت و قدرت 
در ایران؛ در اختیار "ولایت است!
 
 
 
 
مصطفی پورمحمدی٬ رئیس سازمان بازرسی کل جمهوری اسلامی و اولین وزیر کشور کابینه احمدی نژاد که یک دوره نسبتا طولانی نیز معاون وزارت اطلاعات بوده، در همایشی که در اصفهان با نام "ارتفاء سلامت اداری ..." تشکیل شده بود شرکت کرد و طی سخنانی گفت: ولایت تنظیم کننده قدرت٬ ثروت و سیاست است. ولایت جامعه را سالم می‌کند. اگر از مدل غرب پیروی کنیم و تنظیم ثروت و قدرت را به احزاب و کارگزاران سیاسی واگذار کنیم دچار سرنوشتی می‌شویم که اکنون غرب به آن دچار شده است.
اختلاس سه هزار میلیارد تومانی البته حادثه ناگوار و بدی برای ما بود و گروکشی و انتقام گیری و بحث‌های سیاسی فایده‌ای ندارد
1- اگر ولایت جامعه را سالم می کرد، دراین 33 سال و بویژه در دوران ولایت آقای خامنه ای شاهد چنین ویرانی اخلاقی و مالی و اداری و مدیریتی و سیاسی و اقتصادی در ایران نبودیم.
2- آنچه که غرب درگیر آنست، پایان همان مسیری است که جمهوری اسلامی در نیمه راه آنست. یعنی اقتصاد درنده و آزاد و حاکمیت پول و بورس و بانک ها. بنابراین سرنوشت هر دو یکی است. حداقل در غرب 3 میلیارد دلار را کسی چنین آشکار زیر بغلش نمی زند و نمی برد که در نظام زیر نظر ولایت زده و برده اند. و تازه این یک قلم آنست و سر بزرگ ماهی هنوز از آب در نیآمده است.
3- نظامی که قدرت و ثروت و سیاست را در یک خمره ریخته و یکنفر را بالای بنشانند که از درون آن خمره سهم هرکس را بدهد، همین میشود که اکنون هست و آن که توپ و تانک و تفنگ دراختیار دارد سهم اصلی را می برد. یعنی همین حاکمیت سپاهی که شاهدش هستیم.