Wednesday, October 12, 2011

منطق فاجعه از زبان پورمحمدی در اصفهان تقسیم ثروت و قدرت در ایران؛ در اختیار "ولایت است! مصطفی پورمحمدی٬ رئیس سازمان بازرسی کل جمهوری اسلامی و اولین وزیر کشور کابینه احمدی نژاد که یک دوره نسبتا طولانی نیز معاون وزارت اطلاعات بوده، در همایشی که در اصفهان با نام "ارتفاء سلامت اداری ..." تشکیل شده بود شرکت کرد و طی سخنانی گفت: ولایت تنظیم کننده قدرت٬ ثروت و سیاست است. ولایت جامعه را سالم می‌کند. اگر از مدل غرب پیروی کنیم و تنظیم ثروت و قدرت را به احزاب و کارگزاران سیاسی واگذار کنیم دچار سرنوشتی می‌شویم که اکنون غرب به آن دچار شده است. اختلاس سه هزار میلیارد تومانی البته حادثه ناگوار و بدی برای ما بود و گروکشی و انتقام گیری و بحث‌های سیاسی فایده‌ای ندارد.» 1- اگر ولایت جامعه را سالم می کرد، دراین 33 سال و بویژه در دوران ولایت آقای خامنه ای شاهد چنین ویرانی اخلاقی و مالی و اداری و مدیریتی و سیاسی و اقتصادی در ایران نبودیم. 2- آنچه که غرب درگیر آنست، پایان همان مسیری است که جمهوری اسلامی در نیمه راه آنست. یعنی اقتصاد درنده و آزاد و حاکمیت پول و بورس و بانک ها. بنابراین سرنوشت هر دو یکی است. حداقل در غرب 3 میلیارد دلار را کسی چنین آشکار زیر بغلش نمی زند و نمی برد که در نظام زیر نظر ولایت زده و برده اند. و تازه این یک قلم آنست و سر بزرگ ماهی هنوز از آب در نیآمده است. 3- نظامی که قدرت و ثروت و سیاست را در یک خمره ریخته و یکنفر را بالای بنشانند که از درون آن خمره سهم هرکس را بدهد، همین میشود که اکنون هست و آن که توپ و تانک و تفنگ دراختیار دارد سهم اصلی را می برد. یعنی همین حاکمیت سپاهی که شاهدش هستیم.


منطق فاجعه از زبان پورمحمدی در اصفهانتقسیم ثروت و قدرت 
در ایران؛ در اختیار "ولایت است!
 
 
 
 
مصطفی پورمحمدی٬ رئیس سازمان بازرسی کل جمهوری اسلامی و اولین وزیر کشور کابینه احمدی نژاد که یک دوره نسبتا طولانی نیز معاون وزارت اطلاعات بوده، در همایشی که در اصفهان با نام "ارتفاء سلامت اداری ..." تشکیل شده بود شرکت کرد و طی سخنانی گفت: ولایت تنظیم کننده قدرت٬ ثروت و سیاست است. ولایت جامعه را سالم می‌کند. اگر از مدل غرب پیروی کنیم و تنظیم ثروت و قدرت را به احزاب و کارگزاران سیاسی واگذار کنیم دچار سرنوشتی می‌شویم که اکنون غرب به آن دچار شده است.
اختلاس سه هزار میلیارد تومانی البته حادثه ناگوار و بدی برای ما بود و گروکشی و انتقام گیری و بحث‌های سیاسی فایده‌ای ندارد
1- اگر ولایت جامعه را سالم می کرد، دراین 33 سال و بویژه در دوران ولایت آقای خامنه ای شاهد چنین ویرانی اخلاقی و مالی و اداری و مدیریتی و سیاسی و اقتصادی در ایران نبودیم.
2- آنچه که غرب درگیر آنست، پایان همان مسیری است که جمهوری اسلامی در نیمه راه آنست. یعنی اقتصاد درنده و آزاد و حاکمیت پول و بورس و بانک ها. بنابراین سرنوشت هر دو یکی است. حداقل در غرب 3 میلیارد دلار را کسی چنین آشکار زیر بغلش نمی زند و نمی برد که در نظام زیر نظر ولایت زده و برده اند. و تازه این یک قلم آنست و سر بزرگ ماهی هنوز از آب در نیآمده است.
3- نظامی که قدرت و ثروت و سیاست را در یک خمره ریخته و یکنفر را بالای بنشانند که از درون آن خمره سهم هرکس را بدهد، همین میشود که اکنون هست و آن که توپ و تانک و تفنگ دراختیار دارد سهم اصلی را می برد. یعنی همین حاکمیت سپاهی که شاهدش هستیم.

No comments:

Post a Comment