Monday, June 12, 2017

اقدام "بی‌نظیر" دادستانی جمهوری اسلامی؛ دستگیری و محاکمه‌ی سریع ۲۰ نفر به اتهام "روزه خواری" اسماعیل صادقی نیارکی، دادستان عمومی و انقلاب قزوین روز گذشته از دستگیری و محاکمه‌ی ۲۰ روزه‌خوار در قزوین خبر داد. به گفته‌ی دادستان قزوین این افراد به شلاق و و جزای نقدی محکوم و حکم آنها اجرا شد. بنا به گفته‌های این مقام قضایی جمهوری اسلامی، متهمان فرصت بهره‌ گرفتن از دادرسی عادلانه و نیز شکایت به حکم صادره را نداشتند. او برخورد دادستانی قزوین با «روزه‌خواری علنی» را «اقدامی بی‌نظیر» خواند که «مورد استقبال مومنان و شهروندان» قرار گرفته است. صادقی نیارکی گفت: " براساس موازین و احکام اسلامی روزه بر افرادی واجب است و سایر افرادی که بنا به دلایلی نمی توانند روزه بگیرند می‌بایست حرمت ماه مبارک رمضان را حفظ نمایند و حفظ این حرمت بر همه واجب است از این رو کسی نباید در ملاءعام اقدام به روزه خواری کند."

اقدام "بی‌نظیر" دادستانی جمهوری اسلامی؛ دستگیری و محاکمه‌ی سریع ۲۰ نفر به اتهام "روزه خواری"
اسماعیل صادقی نیارکی، دادستان عمومی و انقلاب قزوین روز گذشته از دستگیری و محاکمه‌ی ۲۰ روزه‌خوار در قزوین خبر داد.
به گفته‌ی دادستان قزوین این افراد به شلاق و و جزای نقدی محکوم و حکم آنها اجرا شد.
 بنا به گفته‌های این مقام قضایی جمهوری اسلامی، متهمان فرصت بهره‌ گرفتن از دادرسی عادلانه و نیز شکایت به حکم صادره را نداشتند. او برخورد دادستانی قزوین با «روزه‌خواری علنی» را «اقدامی بی‌نظیر» خواند که «مورد استقبال مومنان و شهروندان» قرار گرفته است.
صادقی نیارکی گفت: " براساس موازین و احکام اسلامی روزه بر افرادی واجب است و سایر افرادی که بنا به دلایلی نمی توانند روزه بگیرند می‌بایست حرمت ماه مبارک رمضان را حفظ نمایند و حفظ این حرمت بر همه واجب است از این رو کسی نباید در ملاءعام اقدام به روزه خواری کند."