Thursday, February 20, 2014

فیس بوک ۱۹ میلیارد دلار برای خرید واتز اَپ می پردازد فیس بوک اعلام کرده است شرکت پیامکی «واتزاپ» را ، که بسرعت رشد می کند، به مبلغ ۱۹ میلیارد دلار نقد و سهام خواهد خرید. این اقدام در حالی صورت می گیرد که بزرگترین شبکه اجتماعی جهان راه هایی را برای افزایش محبوبیت خود، بویژه در میان جوانان، جستجو می کند. رویترز می گوید خرید سرویس پیامک واتز اَپ - با بیش از ۴۵۰ میلیون کاربر در سراسر جهان - توسط فیس بوک به مبلغ ۱۹ میلیارد دلار - بسیاری از ناظران در سیلیکون ولی – مرکز تاسیسات کامپیوتری و اینترنتی در ایالت کالیفرنیا – شگفت زده کرده است. اپلیکیشن های پیامکی، با ترکیب تکست مسیجینگ و شبکه های اجتماعی، راهی سریع برای دارندگان تلفن های همراه جهت مبادله هر چیزی از پیام های کوتاه تا عکس های عشوه گرانه در کلیپ های یو تیوب فراهم می آورد. و به فیس بوک کمک می کند نوجوانانی را که از شبکه های اجتماعی اصلی پرهیز می کنند و واتز اَپ و رقیب هایی مانند لاین و«وی چت» را ترجیح می دهند، جلب کند. مارک زوکربرگ، بنیانگذار مشترک فیس بوک و مدیر اجرایی آن روز چهارشنبه در صفحه خود گفت «واتز اَپ هر روز حدود یک میلیون نفر بر استفاده کنندگان می افزاید. خدمات فعلی چت و مسیجینگ ما را تکمیل خواهد کرد.» به عنوان بخشی از معامله، یان کوم، بنیانگذار مشترک و مدیر اجرایی واتز اَپ به هیات مدیره فیس بوک خواهد پیوست، و این شبکه اجتماعی واحد های سهامی به ارزش ۳ میلیارد دلار به موسسین واتز اَپ، از جمله کوم، واگذار خواهد کرد. http://ir.voanews.com/content/face-book-whatsapp/1855688.html فیس بوک ۱۹ میلیارد دلار برای خرید واتز اَپ می پردازد فیس بوک اعلام کرده است شرکت پیامکی «واتزاپ» را ، که بسرعت رشد می کند، به مبلغ ۱۹ میلیارد دلار نقد و سهام خواهد خرید. این اقدام در حالی صورت می گیرد که بزرگترین شبکه اجتماعی جهان راه هایی را برای افزایش محبوبیت خود، بویژه در میان جوانان، جستجو می کند. رویترز می گوید خرید سرویس پیامک واتز اَپ - با بیش از ۴۵۰ میلیون کاربر در سراسر جهان - توسط فیس بوک به مبلغ ۱۹ میلیارد دلار - بسیاری از ناظران در سیلیکون ولی – مرکز تاسیسات کامپیوتری و اینترنتی در ایالت کالیفرنیا – شگفت زده کرده است. اپلیکیشن های پیامکی، با ترکیب تکست مسیجینگ و شبکه های اجتماعی، راهی سریع برای دارندگان تلفن های همراه جهت مبادله هر چیزی از پیام های کوتاه تا عکس های عشوه گرانه در کلیپ های یو تیوب فراهم می آورد. و به فیس بوک کمک می کند نوجوانانی را که از شبکه های اجتماعی اصلی پرهیز می کنند و واتز اَپ و رقیب هایی مانند لاین و«وی چت» را ترجیح می دهند، جلب کند. مارک زوکربرگ، بنیانگذار مشترک فیس بوک و مدیر اجرایی آن روز چهارشنبه در صفحه خود گفت «واتز اَپ هر روز حدود یک میلیون نفر بر استفاده کنندگان می افزاید. خدمات فعلی چت و مسیجینگ ما را تکمیل خواهد کرد.» به عنوان بخشی از معامله، یان کوم، بنیانگذار مشترک و مدیر اجرایی واتز اَپ به هیات مدیره فیس بوک خواهد پیوست، و این شبکه اجتماعی واحد های سهامی به ارزش ۳ میلیارد دلار به موسسین واتز اَپ، از جمله کوم، واگذار خواهد کرد. http://ir.voanews.com/content/face-book-whatsapp/1855688.html

فیس بوک ۱۹ میلیارد دلار برای خرید واتز اَپ می پردازد

فیس بوک اعلام کرده است شرکت پیامکی «واتزاپ» را ، که بسرعت رشد می کند، به مبلغ ۱۹ میلیارد دلار نقد و سهام خواهد خرید.

این اقدام در حالی صورت می گیرد که بزرگترین شبکه اجتماعی جهان راه هایی را برای افزایش محبوبیت خود، بویژه در میان جوانان، جستجو می کند.

رویترز می گوید خرید سرویس پیامک واتز اَپ - با بیش از ۴۵۰ میلیون کاربر در سراسر جهان - توسط فیس بوک به مبلغ ۱۹ میلیارد دلار - بسیاری از ناظران در سیلیکون ولی – مرکز تاسیسات کامپیوتری و اینترنتی در ایالت کالیفرنیا – شگفت زده کرده است.

اپلیکیشن های پیامکی، با ترکیب تکست مسیجینگ و شبکه های اجتماعی، راهی سریع برای دارندگان تلفن های همراه جهت مبادله هر چیزی از پیام های کوتاه تا عکس های عشوه گرانه در کلیپ های یو تیوب فراهم می آورد. و به فیس بوک کمک می کند نوجوانانی را که از شبکه های اجتماعی اصلی پرهیز می کنند و واتز اَپ و رقیب هایی مانند لاین و«وی چت» را ترجیح می دهند، جلب کند.

مارک زوکربرگ، بنیانگذار مشترک فیس بوک و مدیر اجرایی آن روز چهارشنبه در صفحه خود گفت «واتز اَپ هر روز حدود یک میلیون نفر بر استفاده کنندگان می افزاید. خدمات فعلی چت و مسیجینگ ما را تکمیل خواهد کرد.»

به عنوان بخشی از معامله، یان کوم، بنیانگذار مشترک و مدیر اجرایی واتز اَپ به هیات مدیره فیس بوک خواهد پیوست، و این شبکه اجتماعی واحد های سهامی به ارزش ۳ میلیارد دلار به موسسین واتز اَپ، از جمله کوم، واگذار خواهد کرد.
http://ir.voanews.com/content/face-book-whatsapp/1855688.html


حکم اعدام به اتهام گفتن یک کلمه در مورد پیامبر مسلمانان * بازداشت عده ای در اهر در روز جهانی زبان حکم اعدام به اتهام گفتن یک کلمه در مورد پیامبر مسلمانان کمپین بین المللی حقوق بشر در ایران امروز گفت که قوۀ قضاییۀ ایران باید حکم اعدام روح‌الله توانا را به جرم “سب النبی” به دلیل برخوردار نبودن از روند دادرسی و محاکمۀ عادلانه لغو کند و به روند رو به افزایش صدور و اجرای حکم اعدام برای جرائم گوناگون پایان دهد. روح‌الله توانا، ۳۴ ساله، در مهر ماه ۱۳۹۰ توسط نیروهای ادارۀ اطلاعات شهر مشهد در منزلش دستگیر شد. بر اساس حکم دادگاه که مورد مطالعۀ کمپین قرار گرفته، ماموران وزارت اطلاعات یک نوار ویدیویی آقای توانا را که روی کامپیوتر شخصی وی بوده است ضبط کرده اند که در آن وی در حالیکه تحت تاثیر مشروبات الکلی بوده، ادعا می شود جمله ای گفته است که قاضی آن را توهین به پیامبر اسلام (“سب النبی”) تفسیر کرده است، که در قوانین ایران جرم محسوب می شود. اما همین قانون صراحتا اعلام می دارد که اگر متهم در حال مستی مرتکب جرم “سب النبی” شود، مجازات وی اعدام نیست. هادی قائمی مدیر کمپین گفت: “شگفت انگیز است که در قرن بیست و یکم، قوۀ قضاییۀ ایران می خواهد مردی را برای گفتن یک عبارت غیر عمدی در فیلمی که خودش ضبط کرده و به صورت خصوصی نگهداری کرده به دار بیاویزد.” وی افزود: “اصرار قوه قضاییه برای صدور احکام اعدام تنها این شائبه را ایجاد می کند که این احکام سیاسی و برای مقابله با موج بین المللی اعتراض در خصوص روند فزآیندۀ اعدام ها در ایران است.” بازداشت عده ای در اهر در روز جهانی زبان دست‌کم ۵۰ تن از فعالین و شهروندان از اقلیت های قومی ترک زبان که در مراسم بزرگداشت روز جهانی زبان مادری شرکت کرده بودند بازداشت شدند. بنا به گزارش گزارشگران هرانا، ارگان خبری مجموعه فعالان حقوق بشر در ایران، ده‌ها تن از فعالین سیاسی و مدنی آذربایجانی که به مناسبت بزرگداشت روز جهانی زبان مادری در منزل «اکبر ابولزاده» از فعالین شهر اهر گرد هم آمده بودند، توسط ماموران امنیتی بازداشت شدند. بازداشت شدگان به محل نامعلومی منتقل شدند و در میان اسامی بازداشت شدگان، نام برخی از فعالین باسابقه آذربایجان از جمله عباس لسانی نیز به چشم می‌خورد. گفته می‌شود شمار دستگیر شدگان بیش از پنجاه نفر بوده است اما از هویت آنها اطلاعی در دست نیست.

حکم اعدام به اتهام گفتن یک کلمه در مورد پیامبر مسلمانان
* بازداشت عده ای در اهر در روز جهانی زبان

حکم اعدام به اتهام گفتن یک کلمه در مورد پیامبر مسلمانان
کمپین بین المللی حقوق بشر در ایران امروز گفت که قوۀ قضاییۀ ایران باید حکم اعدام روح‌الله توانا را به جرم “سب النبی” به دلیل برخوردار نبودن از روند دادرسی و محاکمۀ عادلانه لغو کند و به روند رو به افزایش صدور و اجرای حکم اعدام برای جرائم گوناگون پایان دهد.
روح‌الله توانا، ۳۴ ساله، در مهر ماه ۱۳۹۰ توسط نیروهای ادارۀ اطلاعات شهر مشهد در منزلش دستگیر شد. بر اساس حکم دادگاه که مورد مطالعۀ کمپین قرار گرفته، ماموران وزارت اطلاعات یک نوار ویدیویی آقای توانا را که روی کامپیوتر شخصی وی بوده است ضبط کرده اند که در آن وی در حالیکه تحت تاثیر مشروبات الکلی بوده، ادعا می شود جمله ای گفته است که قاضی آن را توهین به پیامبر اسلام (“سب النبی”) تفسیر کرده است، که در قوانین ایران جرم محسوب می شود. اما همین قانون صراحتا اعلام می دارد که اگر متهم در حال مستی مرتکب جرم “سب النبی” شود، مجازات وی اعدام نیست.
هادی قائمی مدیر کمپین گفت: “شگفت انگیز است که در قرن بیست و یکم، قوۀ قضاییۀ ایران می خواهد مردی را برای گفتن یک عبارت غیر عمدی در فیلمی که خودش ضبط کرده و به صورت خصوصی نگهداری کرده به دار بیاویزد.” وی افزود: “اصرار قوه قضاییه برای صدور احکام اعدام تنها این شائبه را ایجاد می کند که این احکام سیاسی و برای مقابله با موج بین المللی اعتراض در خصوص روند فزآیندۀ اعدام ها در ایران است.”
بازداشت عده ای در اهر در روز جهانی زبان
دست‌کم ۵۰ تن از فعالین و شهروندان از اقلیت های قومی ترک زبان که در مراسم بزرگداشت روز جهانی زبان مادری شرکت کرده بودند بازداشت شدند.
بنا به گزارش گزارشگران هرانا، ارگان خبری مجموعه فعالان حقوق بشر در ایران، ده‌ها تن از فعالین سیاسی و مدنی آذربایجانی که به مناسبت بزرگداشت روز جهانی زبان مادری در منزل «اکبر ابولزاده» از فعالین شهر اهر گرد هم آمده بودند، توسط ماموران امنیتی بازداشت شدند.
بازداشت شدگان به محل نامعلومی منتقل شدند و در میان اسامی بازداشت شدگان، نام برخی از فعالین باسابقه آذربایجان از جمله عباس لسانی نیز به چشم می‌خورد.

گفته می‌شود شمار دستگیر شدگان بیش از پنجاه نفر بوده است اما از هویت آنها اطلاعی در دست نیست.

رسانه‌ها و شخصیت‌های تندروی نزدیک به جریان اصولگرای جمهوری اسلامی حملات سازمان یافته‌ای علیه روزنامه تازه انتشار یافته «آسمان» آغاز کرده‌اند و این نشریه را به دلیل «غیرانسانی» خواندن «لایحه قصاص» به قداست‌زدایی از مقدسات دینی متهم کرده و خواستار تعطیلی آن شدند. آسمان که پیش‌تر به صورت هفتگی چاپ می‌شد از ۲۶ بهمن امسال انتشار روزنامه‌ای خود را آغاز کرده و سردبیری آن با محمد قوچانی است.


رسانه‌ها و شخصیت‌های تندروی نزدیک به جریان اصولگرای جمهوری اسلامی حملات سازمان یافته‌ای علیه روزنامه تازه انتشار یافته «آسمان» آغاز کرده‌اند و این نشریه را به دلیل «غیرانسانی» خواندن «لایحه قصاص» به قداست‌زدایی از مقدسات دینی متهم کرده و خواستار تعطیلی آن شدند. آسمان که پیش‌تر به صورت هفتگی چاپ می‌شد از ۲۶ بهمن امسال انتشار روزنامه‌ای خود را آغاز کرده و سردبیری آن با محمد قوچانی است.

مدیرمسئول «آسمان» به زندان اوین منتقل شد مدیرمسئول روزنامه آسمان که امروز (پنجشنبه) با اعلام جرم سرپرست دادسرای فرهنگ و رسانه برای ارائه پاره‌ای از توضیحات به این دادسرا مراجعه کرده بود، به زندان اوین منتقل شد. نوشاد عمادی از دوستان عباس بزرگمهر – مدیرمسئول روزنامه آسمان – در گفت‌وگو با ایسنا، با بیان این مطلب، توضیح داد: برای آقای بزرگمهر قرار وثیقه ۳۰۰ میلیون تومانی صادر شده بود که به علت پایان وقت اداری قرار دادن وثیقه به صبح شنبه موکول شد و آقای بزرگمهر به زندان اوین منتقل شدند. ظهر امروز عباس بزرگمهر مدیر مسئول روزنامه آسمان با این اعلام جرم و در تماس مدیر دادسرای فرهنگ و رسانه برای ارائه پاره‌ای از توضحیات به دادسرای رسانه مراجعه کرده بود. همچنین روزنامه آسمان نیز به علت انتشار مطلبی در شماره چهارم خود عصر امروز توسط شعبه یازده دادسرای رسانه در حالیکه شش روز از انتشار آن می‌گذشت توقیف شد.

مدیرمسئول «آسمان» به زندان اوین منتقل شد
مدیرمسئول روزنامه آسمان که امروز (پنجشنبه) با اعلام جرم سرپرست دادسرای فرهنگ و رسانه برای ارائه پاره‌ای از توضیحات به این دادسرا مراجعه کرده بود، به زندان اوین منتقل شد.
نوشاد عمادی از دوستان عباس بزرگمهر – مدیرمسئول روزنامه آسمان – در گفت‌وگو با ایسنا، با بیان این مطلب، توضیح داد: برای آقای بزرگمهر قرار وثیقه ۳۰۰ میلیون تومانی صادر شده بود که به علت پایان وقت اداری قرار دادن وثیقه به صبح شنبه موکول شد و آقای بزرگمهر به زندان اوین منتقل شدند.

ظهر امروز عباس بزرگمهر مدیر مسئول روزنامه آسمان با این اعلام جرم و در تماس مدیر دادسرای فرهنگ و رسانه برای ارائه پاره‌ای از توضحیات به دادسرای رسانه مراجعه کرده بود. همچنین روزنامه آسمان نیز به علت انتشار مطلبی در شماره چهارم خود عصر امروز توسط شعبه یازده دادسرای رسانه در حالیکه شش روز از انتشار آن می‌گذشت توقیف شد.

قتل خواهر لاجوردی، جانی معروف زندان اوین در دماوند خواهر اسدالله لاجوردی دادستان اسبق انقلاب به قتل رسید. حسین لاجرودی فرزند لاجوردی، جانی معروف اوین که توسط مخالفین حکومت اسلامی کشته شد، در این باره در گفتگو با فارس اظهار داشت: خواهر لاجوردی مرگ مشکوکی داشته که مسئولان امنیتی و انتظامی در حال پیگیری آن هستند. وی درباره جزئیات این حادثه نیز گفت: 3 روز از حادثه می‌گذرد و 2 روز قبل، مسئولان جنازه وی را پیدا کردند و در حالی که ایشان در تهران ساکن بوده است، اما پیکر وی را به دماوند منتقل کرده بودند. لاجوردی درباره انگیزه قاتلان و علل انجام این قتل نیز اظهار داشت: مسئولان اطلاعاتی و امنیتی در حال پیگیری هستند اما هنوز ما در جریان جزئیات آن نیستیم که مسائل برای خودمان محرز شود. فرزند لاجوردی در پاسخ به سوالی درباره زمان نهایی شدن پیگیری این پرونده هم اظهار داشت: این موضوع به این بستگی دارد که چه زمانی آنان (مسئولان اطلاعاتی و انتظامی) به سرنخ‌ها برسند. وی با بیان اینکه خواهر لاجوردی 70 سال سن داشت، خاطرنشان کرد: ایشان دارای موقعیت اجتماعی مطلوب و استاد بود؛ همیشه درب منزل ایشان باز و کلاس‌های مختلف دینی و مذهبی در منزلشان برگزار می‌شد. لاجوردی ادامه داد: این اتفاق هم یکی دو ساعت بعد از اتمام کلاسشان که در منزل برگزار شده بود، رخ داده است و به همین دلیل پیگیری‌های لازم برای مشخص شدن مسئله در حال انجام است. اسدالله لاجوردی که جنایت های گسترده ای را در زندان اوین مرتکب شد در 1 شهریور 1377 در بازار تهران به قتل رسید.

قتل خواهر لاجوردی، جانی معروف زندان اوین در دماوند
خواهر اسدالله لاجوردی دادستان اسبق انقلاب به قتل رسید.
حسین لاجرودی فرزند لاجوردی، جانی معروف اوین که توسط مخالفین حکومت اسلامی کشته شد، در این باره در گفتگو با فارس اظهار داشت: خواهر لاجوردی مرگ مشکوکی داشته که مسئولان امنیتی و انتظامی در حال پیگیری آن هستند.
وی درباره جزئیات این حادثه نیز گفت: 3 روز از حادثه می‌گذرد و 2 روز قبل، مسئولان جنازه وی را پیدا کردند و در حالی که ایشان در تهران ساکن بوده است، اما پیکر وی را به دماوند منتقل کرده بودند.
لاجوردی درباره انگیزه قاتلان و علل انجام این قتل نیز اظهار داشت: مسئولان اطلاعاتی و امنیتی در حال پیگیری هستند اما هنوز ما در جریان جزئیات آن نیستیم که مسائل برای خودمان محرز شود.
فرزند لاجوردی در پاسخ به سوالی درباره زمان نهایی شدن پیگیری این پرونده هم اظهار داشت: این موضوع به این بستگی دارد که چه زمانی آنان (مسئولان اطلاعاتی و انتظامی) به سرنخ‌ها برسند.
وی با بیان اینکه خواهر لاجوردی 70 سال سن داشت، خاطرنشان کرد: ایشان دارای موقعیت اجتماعی مطلوب و استاد بود؛ همیشه درب منزل ایشان باز و کلاس‌های مختلف دینی و مذهبی در منزلشان برگزار می‌شد.
لاجوردی ادامه داد: این اتفاق هم یکی دو ساعت بعد از اتمام کلاسشان که در منزل برگزار شده بود، رخ داده است و به همین دلیل پیگیری‌های لازم برای مشخص شدن مسئله در حال انجام است.

اسدالله لاجوردی که جنایت های گسترده ای را در زندان اوین مرتکب شد در 1 شهریور 1377 در بازار تهران به قتل رسید.
 

قتل خواهر لاجوردی، جانی معروف زندان اوین در دماوند خواهر اسدالله لاجوردی دادستان اسبق انقلاب به قتل رسید. حسین لاجرودی فرزند لاجوردی، جانی معروف اوین که توسط مخالفین حکومت اسلامی کشته شد، در این باره در گفتگو با فارس اظهار داشت: خواهر لاجوردی مرگ مشکوکی داشته که مسئولان امنیتی و انتظامی در حال پیگیری آن هستند. وی درباره جزئیات این حادثه نیز گفت: 3 روز از حادثه می‌گذرد و 2 روز قبل، مسئولان جنازه وی را پیدا کردند و در حالی که ایشان در تهران ساکن بوده است، اما پیکر وی را به دماوند منتقل کرده بودند. لاجوردی درباره انگیزه قاتلان و علل انجام این قتل نیز اظهار داشت: مسئولان اطلاعاتی و امنیتی در حال پیگیری هستند اما هنوز ما در جریان جزئیات آن نیستیم که مسائل برای خودمان محرز شود. فرزند لاجوردی در پاسخ به سوالی درباره زمان نهایی شدن پیگیری این پرونده هم اظهار داشت: این موضوع به این بستگی دارد که چه زمانی آنان (مسئولان اطلاعاتی و انتظامی) به سرنخ‌ها برسند. وی با بیان اینکه خواهر لاجوردی 70 سال سن داشت، خاطرنشان کرد: ایشان دارای موقعیت اجتماعی مطلوب و استاد بود؛ همیشه درب منزل ایشان باز و کلاس‌های مختلف دینی و مذهبی در منزلشان برگزار می‌شد. لاجوردی ادامه داد: این اتفاق هم یکی دو ساعت بعد از اتمام کلاسشان که در منزل برگزار شده بود، رخ داده است و به همین دلیل پیگیری‌های لازم برای مشخص شدن مسئله در حال انجام است. اسدالله لاجوردی که جنایت های گسترده ای را در زندان اوین مرتکب شد در 1 شهریور 1377 در بازار تهران به قتل رسید.

قتل خواهر لاجوردی، جانی معروف زندان اوین در دماوند
خواهر اسدالله لاجوردی دادستان اسبق انقلاب به قتل رسید.
حسین لاجرودی فرزند لاجوردی، جانی معروف اوین که توسط مخالفین حکومت اسلامی کشته شد، در این باره در گفتگو با فارس اظهار داشت: خواهر لاجوردی مرگ مشکوکی داشته که مسئولان امنیتی و انتظامی در حال پیگیری آن هستند.
وی درباره جزئیات این حادثه نیز گفت: 3 روز از حادثه می‌گذرد و 2 روز قبل، مسئولان جنازه وی را پیدا کردند و در حالی که ایشان در تهران ساکن بوده است، اما پیکر وی را به دماوند منتقل کرده بودند.
لاجوردی درباره انگیزه قاتلان و علل انجام این قتل نیز اظهار داشت: مسئولان اطلاعاتی و امنیتی در حال پیگیری هستند اما هنوز ما در جریان جزئیات آن نیستیم که مسائل برای خودمان محرز شود.
فرزند لاجوردی در پاسخ به سوالی درباره زمان نهایی شدن پیگیری این پرونده هم اظهار داشت: این موضوع به این بستگی دارد که چه زمانی آنان (مسئولان اطلاعاتی و انتظامی) به سرنخ‌ها برسند.
وی با بیان اینکه خواهر لاجوردی 70 سال سن داشت، خاطرنشان کرد: ایشان دارای موقعیت اجتماعی مطلوب و استاد بود؛ همیشه درب منزل ایشان باز و کلاس‌های مختلف دینی و مذهبی در منزلشان برگزار می‌شد.
لاجوردی ادامه داد: این اتفاق هم یکی دو ساعت بعد از اتمام کلاسشان که در منزل برگزار شده بود، رخ داده است و به همین دلیل پیگیری‌های لازم برای مشخص شدن مسئله در حال انجام است.

اسدالله لاجوردی که جنایت های گسترده ای را در زندان اوین مرتکب شد در 1 شهریور 1377 در بازار تهران به قتل رسید.
 

قتل خواهر لاجوردی، جانی معروف زندان اوین در دماوند خواهر اسدالله لاجوردی دادستان اسبق انقلاب به قتل رسید. حسین لاجرودی فرزند لاجوردی، جانی معروف اوین که توسط مخالفین حکومت اسلامی کشته شد، در این باره در گفتگو با فارس اظهار داشت: خواهر لاجوردی مرگ مشکوکی داشته که مسئولان امنیتی و انتظامی در حال پیگیری آن هستند. وی درباره جزئیات این حادثه نیز گفت: 3 روز از حادثه می‌گذرد و 2 روز قبل، مسئولان جنازه وی را پیدا کردند و در حالی که ایشان در تهران ساکن بوده است، اما پیکر وی را به دماوند منتقل کرده بودند. لاجوردی درباره انگیزه قاتلان و علل انجام این قتل نیز اظهار داشت: مسئولان اطلاعاتی و امنیتی در حال پیگیری هستند اما هنوز ما در جریان جزئیات آن نیستیم که مسائل برای خودمان محرز شود. فرزند لاجوردی در پاسخ به سوالی درباره زمان نهایی شدن پیگیری این پرونده هم اظهار داشت: این موضوع به این بستگی دارد که چه زمانی آنان (مسئولان اطلاعاتی و انتظامی) به سرنخ‌ها برسند. وی با بیان اینکه خواهر لاجوردی 70 سال سن داشت، خاطرنشان کرد: ایشان دارای موقعیت اجتماعی مطلوب و استاد بود؛ همیشه درب منزل ایشان باز و کلاس‌های مختلف دینی و مذهبی در منزلشان برگزار می‌شد. لاجوردی ادامه داد: این اتفاق هم یکی دو ساعت بعد از اتمام کلاسشان که در منزل برگزار شده بود، رخ داده است و به همین دلیل پیگیری‌های لازم برای مشخص شدن مسئله در حال انجام است. اسدالله لاجوردی که جنایت های گسترده ای را در زندان اوین مرتکب شد در 1 شهریور 1377 در بازار تهران به قتل رسید.

قتل خواهر لاجوردی، جانی معروف زندان اوین در دماوند
خواهر اسدالله لاجوردی دادستان اسبق انقلاب به قتل رسید.
حسین لاجرودی فرزند لاجوردی، جانی معروف اوین که توسط مخالفین حکومت اسلامی کشته شد، در این باره در گفتگو با فارس اظهار داشت: خواهر لاجوردی مرگ مشکوکی داشته که مسئولان امنیتی و انتظامی در حال پیگیری آن هستند.
وی درباره جزئیات این حادثه نیز گفت: 3 روز از حادثه می‌گذرد و 2 روز قبل، مسئولان جنازه وی را پیدا کردند و در حالی که ایشان در تهران ساکن بوده است، اما پیکر وی را به دماوند منتقل کرده بودند.
لاجوردی درباره انگیزه قاتلان و علل انجام این قتل نیز اظهار داشت: مسئولان اطلاعاتی و امنیتی در حال پیگیری هستند اما هنوز ما در جریان جزئیات آن نیستیم که مسائل برای خودمان محرز شود.
فرزند لاجوردی در پاسخ به سوالی درباره زمان نهایی شدن پیگیری این پرونده هم اظهار داشت: این موضوع به این بستگی دارد که چه زمانی آنان (مسئولان اطلاعاتی و انتظامی) به سرنخ‌ها برسند.
وی با بیان اینکه خواهر لاجوردی 70 سال سن داشت، خاطرنشان کرد: ایشان دارای موقعیت اجتماعی مطلوب و استاد بود؛ همیشه درب منزل ایشان باز و کلاس‌های مختلف دینی و مذهبی در منزلشان برگزار می‌شد.
لاجوردی ادامه داد: این اتفاق هم یکی دو ساعت بعد از اتمام کلاسشان که در منزل برگزار شده بود، رخ داده است و به همین دلیل پیگیری‌های لازم برای مشخص شدن مسئله در حال انجام است.

اسدالله لاجوردی که جنایت های گسترده ای را در زندان اوین مرتکب شد در 1 شهریور 1377 در بازار تهران به قتل رسید.
 

قتل خواهر لاجوردی، جانی معروف زندان اوین در دماوند خواهر اسدالله لاجوردی دادستان اسبق انقلاب به قتل رسید. حسین لاجرودی فرزند لاجوردی، جانی معروف اوین که توسط مخالفین حکومت اسلامی کشته شد، در این باره در گفتگو با فارس اظهار داشت: خواهر لاجوردی مرگ مشکوکی داشته که مسئولان امنیتی و انتظامی در حال پیگیری آن هستند. وی درباره جزئیات این حادثه نیز گفت: 3 روز از حادثه می‌گذرد و 2 روز قبل، مسئولان جنازه وی را پیدا کردند و در حالی که ایشان در تهران ساکن بوده است، اما پیکر وی را به دماوند منتقل کرده بودند. لاجوردی درباره انگیزه قاتلان و علل انجام این قتل نیز اظهار داشت: مسئولان اطلاعاتی و امنیتی در حال پیگیری هستند اما هنوز ما در جریان جزئیات آن نیستیم که مسائل برای خودمان محرز شود. فرزند لاجوردی در پاسخ به سوالی درباره زمان نهایی شدن پیگیری این پرونده هم اظهار داشت: این موضوع به این بستگی دارد که چه زمانی آنان (مسئولان اطلاعاتی و انتظامی) به سرنخ‌ها برسند. وی با بیان اینکه خواهر لاجوردی 70 سال سن داشت، خاطرنشان کرد: ایشان دارای موقعیت اجتماعی مطلوب و استاد بود؛ همیشه درب منزل ایشان باز و کلاس‌های مختلف دینی و مذهبی در منزلشان برگزار می‌شد. لاجوردی ادامه داد: این اتفاق هم یکی دو ساعت بعد از اتمام کلاسشان که در منزل برگزار شده بود، رخ داده است و به همین دلیل پیگیری‌های لازم برای مشخص شدن مسئله در حال انجام است. اسدالله لاجوردی که جنایت های گسترده ای را در زندان اوین مرتکب شد در 1 شهریور 1377 در بازار تهران به قتل رسید.

قتل خواهر لاجوردی، جانی معروف زندان اوین در دماوند
خواهر اسدالله لاجوردی دادستان اسبق انقلاب به قتل رسید.
حسین لاجرودی فرزند لاجوردی، جانی معروف اوین که توسط مخالفین حکومت اسلامی کشته شد، در این باره در گفتگو با فارس اظهار داشت: خواهر لاجوردی مرگ مشکوکی داشته که مسئولان امنیتی و انتظامی در حال پیگیری آن هستند.
وی درباره جزئیات این حادثه نیز گفت: 3 روز از حادثه می‌گذرد و 2 روز قبل، مسئولان جنازه وی را پیدا کردند و در حالی که ایشان در تهران ساکن بوده است، اما پیکر وی را به دماوند منتقل کرده بودند.
لاجوردی درباره انگیزه قاتلان و علل انجام این قتل نیز اظهار داشت: مسئولان اطلاعاتی و امنیتی در حال پیگیری هستند اما هنوز ما در جریان جزئیات آن نیستیم که مسائل برای خودمان محرز شود.
فرزند لاجوردی در پاسخ به سوالی درباره زمان نهایی شدن پیگیری این پرونده هم اظهار داشت: این موضوع به این بستگی دارد که چه زمانی آنان (مسئولان اطلاعاتی و انتظامی) به سرنخ‌ها برسند.
وی با بیان اینکه خواهر لاجوردی 70 سال سن داشت، خاطرنشان کرد: ایشان دارای موقعیت اجتماعی مطلوب و استاد بود؛ همیشه درب منزل ایشان باز و کلاس‌های مختلف دینی و مذهبی در منزلشان برگزار می‌شد.
لاجوردی ادامه داد: این اتفاق هم یکی دو ساعت بعد از اتمام کلاسشان که در منزل برگزار شده بود، رخ داده است و به همین دلیل پیگیری‌های لازم برای مشخص شدن مسئله در حال انجام است.

اسدالله لاجوردی که جنایت های گسترده ای را در زندان اوین مرتکب شد در 1 شهریور 1377 در بازار تهران به قتل رسید.