Thursday, January 14, 2010

لیست تصویری


لیست تصویری
آنها که باید حذف شوند!


دومین شماره نشریه "همت" با هدف زیر ضربه گرفتن هاشمی رفسنجانی در قم، با چاپ اعلا و بصورت رنگی منتشر شد. هدف از انتشار این شماره "همت" که با همت ستاد کودتا منتشر شده، آن بوده که تمام چهره های طرفدار اصلاحات و همه کارگزاران 3 دهه اخیر جمهوری اسلامی - جز آنها که درکنار دولت احمدی نژاد و کودتای اخیر قرار گرفته اند- را مجمع توطئه معرفی کرده و هاشمی رفسنجانی را هم سردسته این توطئه معرفی کند. طبیعی است که در نهایت، با این "همت" خواسته اند علیه جنبش اعتراضی به کودتای 22 خرداد – جنبش سبز- یک لیست از سران ارائه دهند. سرانی که لابد بقیه آنها که هنوز دستگیر نشده اند، باید دستگیر و یا ترور شوند و یا حبس خانگی.

آیت الله صانعی، آیت الله جوادی آملی، آیت الله امینی، آیت الله جواد فاضل لنکرانی و همچین مهدی کروبی، میرحسین موسوی، سعید حجاریان و حتی نوه آیت الله خمینی در این تصویر و در واقع در این لیست جای گرفته اند. لیستی تصویری از آنها که باید حذف شوند.

وبلاگ تورجان درباره این نشریه و شماره اول آن نوشت: شماره پیشین این نشریه که پیش از انتخابات منتشر شد، به موضوع «احمدی کشان» پرداخته و بر اساس این تئوری منتشر شده بود که جمعی از بزرگان به مدیریت هاشمی، قصد زمین زدن احمدی نژاد را دارند.

--وقتی به کلاس درس- آیت الله سید علی محقق داماد رسیدم، این نشریه را به حاج حسن آقای خمینی – نوه آیت الله خمینی که در همین کلاس حاضر می شود- نشان دادم. ایشان تبسمی کرد و گفت: قبلا دیدم. اینها نمی فهمند که – با این کارها- به نفع آقای هاشمی کار می کنند نه به ضررش.

گفتم بعضی از سایت های حامی دولت هم این کار را محکوم کرده اند. ایشان گفت:«بله. خُب، این که غیر از من، همه آدم حسابی ها را در کنار آقای هاشمی قرار داده اند به ضررشان است.»