Wednesday, October 23, 2013

اعدامی زنده‌شده از کما خارج شد/ او می تواند صحبت کند وضعیت جسمانی و هوشیاری مجرم بجنوردی که چندی پیش در زندان بجنورد اعدام شد اما زنده ماند، خوب است. یک منبع مطلع با بیان این مطلب به روزنامه خراسان گفت: حال این مجرم که در بخش ICU بیمارستان امام علی بجنورد بستری است، خوب و از هوشیاری کامل برخوردار است. دستگاه‌های اکسیژن‌رسان از او جدا شده است و بیمار به حالت طبیعی نفس می‌کشد. وی افزود: این مجرم از روز گذشته قدرت تکلم خود را به دست آورده است و به راحتی صحبت می‌کند. وی ادامه داد: کارهای مربوط به ترخیص این بیمار از سوی متخصصان مغز و اعصاب بیمارستان امام علی در حال انجام است. این منبع آگاه تصریح کرد: با توجه به اینکه وضعیت چنین بیمارانی بسیار بد است، احتمال دارد پس از ترخیص از بیمارستان امام علی در بخش اعصاب و روان بیمارستان امام رضا بستری شود.

اعدامی زنده‌شده از کما خارج شد/ او می تواند صحبت کند 
 وضعیت جسمانی و هوشیاری مجرم بجنوردی که چندی پیش در زندان بجنورد اعدام شد اما زنده ماند، خوب است.
 یک منبع مطلع با بیان این مطلب به روزنامه خراسان گفت: حال این مجرم که در بخش ICU بیمارستان امام علی بجنورد بستری است، خوب و از هوشیاری کامل برخوردار است. دستگاه‌های اکسیژن‌رسان از او جدا شده است و بیمار به حالت طبیعی نفس می‌کشد.
وی افزود: این مجرم از روز گذشته قدرت تکلم خود را به دست آورده است و به راحتی صحبت می‌کند.
وی ادامه داد: کارهای مربوط به ترخیص این بیمار از سوی متخصصان مغز و اعصاب بیمارستان امام علی  در حال انجام است.

این منبع آگاه تصریح کرد: با توجه به اینکه وضعیت چنین بیمارانی بسیار بد است، احتمال دارد پس از ترخیص از بیمارستان امام علی  در بخش اعصاب و روان بیمارستان امام رضا بستری شود. 

«آرش صادقی» در خیابان انقلاب

«آرش صادقی» در خیابان انقلاب