Friday, October 19, 2012

عکس / مانور شهری بسیج در روز دوم رزمایش الی بیت المقدس هیچ رژیمی در دنیا مانند رژیم اسلامی ایران در ترس دائم از سزنگونی و خیزش نهائی مردم بسر نمیبرد

عکس / مانور شهری بسیج در روز دوم رزمایش الی بیت المقدس
هیچ رژیمی در دنیا مانند رژیم اسلامی ایران در ترس دائم از سزنگونی و خیزش نهائی مردم بسر نمیبرد











































نشانه‌های بهبود وضعیت سلامت ملاله يوسف‌زی + عکس ملاله يوسف‌زی، دختر ۱۴ ساله پاکستانی که هدف گلوله طالبان پاکستان قرار گرفته از خطر مرگ رهایی یافته است. به گزارش دویچه وله، پزشکانی که ملاله را در بیمارستان ملکه الیزابت در بیرمنگام بریتانیا معالجه می‌کنند، روز جمعه ۱۹ اکتبر اعلام کردند وضع ملاله بهبود پیدا کرده و برای نخستین بار توانسته روی پای خود بیایستد. به گزارش رویترز، "دیو راسر" از مسئولان بیمارستان ملکه الیزابت اعلام کرد که ملاله اکنون در وضعیتی هست که می‌تواند بنویسد و با وجود آسیب‌هایی که به مغزش وارد آمده به‌نظر می‌رسد که در حال بازیافت حافظه‌‌اش هست. ملاله یوسف‌زی روز سه‌شنبه (۹ اکتبر / ۱۸ مهر) توسط تروریست‌های گروه طالبان از ناحیه سر و گردن هدف گلوگه قرار گرفت و به‌شدت مجروح شد. سوء‌قصد نسبت به جان این دختر جوان با اعتراض‌های گسترده در سطح جهان روبرو شد. ملاله به خاطر تلاش در راه آموزش دختران پاکستانی موفق به دریافت جایزه صلح پاکستان شده بود. او از ۱۱ سالگی با نگارش بلاگ برای شبکه انگلیسی‌زبان "بی‌بی‌سی" شهرت جهانی پیدا کرد.

نشانه‌های بهبود وضعیت سلامت ملاله يوسف‌زی + عکس

ملاله يوسف‌زی، دختر ۱۴ ساله پاکستانی که هدف گلوله طالبان پاکستان قرار گرفته از خطر مرگ رهایی یافته است.

به گزارش دویچه وله، پزشکانی که ملاله را در بیمارستان ملکه الیزابت در بیرمنگام بریتانیا معالجه می‌کنند، روز جمعه ۱۹ اکتبر اعلام کردند وضع ملاله بهبود پیدا کرده و برای نخستین بار توانسته روی پای خود بیایستد.

به گزارش رویترز، "دیو راسر" از مسئولان بیمارستان ملکه الیزابت اعلام کرد که ملاله اکنون در وضعیتی هست که می‌تواند بنویسد و با وجود آسیب‌هایی که به مغزش وارد آمده به‌نظر می‌رسد که در حال بازیافت حافظه‌‌اش هست.

ملاله یوسف‌زی روز سه‌شنبه (۹ اکتبر / ۱۸ مهر) توسط تروریست‌های گروه طالبان از ناحیه سر و گردن هدف گلوگه قرار گرفت و به‌شدت مجروح شد. سوء‌قصد نسبت به جان این دختر جوان با اعتراض‌های گسترده در سطح جهان روبرو شد.

ملاله به خاطر تلاش در راه آموزش دختران پاکستانی موفق به دریافت جایزه صلح پاکستان شده بود. او از ۱۱ سالگی با نگارش بلاگ برای شبکه انگلیسی‌زبان "بی‌بی‌سی" شهرت جهانی پیدا کرد.




گروهی به نام "حرکت انصار ایران" مسئولیت حمله انتحاری امروز چابهار را بعهده گرفت سنی نیوز:رییس سازمان امداد و نجات جمعیت هلال‌احمر از افزایش شمار کشته های عملیات انفجاری در چابهار خبر داد. به گزارش" سنی نیوز "به نقل از خبرگزاریها انفجار روز جمعه، ۲۸ مهرماه، در چابهار استان سیستان و بلوچستان رخ ‌داد، موجب کشته شدن تعدادی از افراد سپاه شد . گروهی به نام حرکت انصار، با انتشار عکسی که منتسب به فرد بمبگذار ، مسئولیت این حمله را به عهده گرفته است. براساس این گزارش، حمله روز جمعه در حالی رخ داده است که ۲۴ آذرماه سال ۸۹ نیز یک انفجار در نزدیکی همین مسجد، «دستکم ۳۹ کشته» بر جای گذاشت که به دنبال آن گروه «جندالله» با انتشار بیانیه‌ای، مسئولیت انرا را بر عهده گرفت. این ادعا از سوی منبع دیگری تائید نشده است.

گروهی به نام "حرکت انصار ایران" مسئولیت حمله انتحاری امروز چابهار را بعهده گرفت

  
سنی نیوز:رییس سازمان امداد و نجات جمعیت هلال‌احمر از افزایش شمار کشته های عملیات انفجاری در چابهار خبر داد.
به گزارش" سنی نیوز "به نقل از خبرگزاریها انفجار روز جمعه، ۲۸ مهرماه، در چابهار استان سیستان و بلوچستان رخ ‌داد، موجب کشته شدن تعدادی از افراد سپاه شد .
گروهی به نام حرکت انصار، با انتشار عکسی که منتسب به فرد بمبگذار ، مسئولیت این حمله را به عهده گرفته است.
براساس این گزارش، حمله روز جمعه در حالی رخ داده است که ۲۴ آذرماه سال ۸۹ نیز یک انفجار در نزدیکی همین مسجد، «دستکم ۳۹ کشته» بر جای گذاشت که به دنبال آن گروه «جندالله» با انتشار بیانیه‌ای، مسئولیت انرا را بر عهده گرفت.

این ادعا از سوی منبع دیگری تائید نشده است.