Tuesday, March 8, 2011

حضور انبوه نیروهای امنیتی و شلیک گاز اشک آور، معترضان را پراکنده کرد

حضور انبوه نیروهای امنیتی و شلیک گاز اشک آور، معترضان را پراکنده کرد


رادیو فردا : حضور انبوه نیروهای امنیتی و شلیک گاز اشک آور، معترضان روز سه شنبه در تهران را پراکنده کرد. به گزارش وبسایت کلمه، نیروهای امنیتی در خیابانها و میدانهای اصلی تهران در ونک، فاطمی، ولی عصر، انقلاب، صادقیه و پونک حضوری گسترده داشتند.



در دومین سه شنبه اعتراض به مناسبت روز جهانی زن، حضور نیروهای امنیتی و انتظامی در میدان محسنی بیش از از نقاط دیگر پایتخت بود. بر پایه این گزارش، نیروهای امنیتی، راههای ورود به میدان انقلاب را مسدود کرده بودند و چندین بار نیز بسوی معترضان، گاز اشک آور شلیک کردند.



در یکی از نوارهای ویدیویی که در سایت یوتیوب منتشر شده، ماموران پلیس دیده می شوند که با ضربات باتوم، عده ای از معترضان را کتک میزنند.



سومین سه شنبه اعتراض قرار است هفته آینده همزمان با مراسم سنتی چهارشنبه سوری در شهرهای ایران برگزار شود.

مانور تازه حکومت

مانور تازه حکومت


حضور چند لحظه ای موسوی

در حیاط خانه خیابان پاستور!







روز گذشته، حکومت در یک اقدام سازماندهی شده، موسوی را برای لحظاتی درحال حرکت در خانه خود، به همسایه هائی که بی وقفه با کنجکاوی خانه او را زیر نگاه دارند نشان داد. این اقدام شاید با هدف آرام ساختن افکار عمومی و خشمگین از بازداشت امنیتی موسوی و کروبی وهمسرانشان صورت گرفت و شاید هم برای اثبات ادعای دادستان کل و دادستان تهران و همچنین وزیر جدید امور خارجه و رئیس کمیسیون خارجه مجلس که همگی در مصاحبه های خود مدعی شده بودند موسوی و کروبی در خانه هایشان هستند.



هر یک از این دو انگیزه، در عمل، یک عقب نشینی حکومتی در برابر مردم ایران و افکار عمومی جهان ارزیابی شده است.



تاکنون خبرهائی در باره محل بازداشت و یا زندان موسوی و کروبی و همسرانشان در سایت های خبری منتشر شده بود، که با طرح روز گذشته، حاکمیت سعی کرد این خبرها را نیز تکذیب کند.



پیک نت تاکنون هیچ خبری در باره محل بازداشت و یا زندان رهبران جنبش سبز منتشر نکرده است و پیوسته بر این نکته تاکید داشته که آنها بازداشت امنیتی شده اند و حتی اگر درخانه های خودشان هم باشند، ربوده شده امنیتی محسوب می شوند، زیرا ارتباط آنها با مردم را قطع کرده اند و این یعنی ربودن امنیتی آنها از نگاه و ارتباط مردم!

نگاهی تناقض گوئی های دادستان تهران

نگاهی تناقض گوئی های دادستان تهران


زنان نمی خواهند مکشفه شوند

حق و حقوقشان را می خواهند





عباس جعفری دولت آبادی، دادستان تهران، روز گذشته صبح دیروز در یک مصاحبه خبری از پیش اعلام نشده شرکت کرد تا با توجه به تظاهرات بعد از ظهر بگوید: همانطور كه در مصاحبه قبلی گفتم آقایان موسوی و کروبی در منازل خود حضور دارند و اخباری كه در رابطه با آنها ذكر می‌شود كذب است. (طرح حضور چند لحظه موسوی در حیاط خانه اش و ادامه غیب بودن مهدی کروبی!)



خبرنگاران این سئوال دستوری و حکومتی را از دادستان پرسیدند:



- اخباری در برخی سایت‌های ضد نظام مبنی بر اینكه عصر امروز و همزمان با روز جهانی زن عده‌ای از بانوان در سطح شهر تهران مبادرت به كشف حجاب خواهند كرد.



دادستان، ادامه سئوال تحریک آمیز و دروغ باصطلاح خبرنگاران(کشف حجاب!) را گرفت و گفت:



- مردم ما اجازه نخواهند داد كه فتنه بار دیگر پا بگیرد. فرض كنید چند نفر مكشفه شوند. در دوره رضا خان هم عده‌ای این كار را كردند مگر چه شد؟



البته دادستان کمی هم بی دقتی کرد و از دهانش پرید که "مردم ما اجازه نخواهند داد که فتنه بار دیگر پا بگیرد". یعنی نیروی انتظامی و بسیج و اوباش درحال آماده باش اند و ضمنا مسئله بر سر کشف حجاب نیست، بلکه بر سر بقول او "فتنه" و "پاگرفتن دوباره" آنست!

فیلم/ تهران، یک پادگان نظامی، 17 اسفند

یادداشت سردبیری

یادداشت سردبیری


سنگربندی دقیق هاشمی

در انتخاب ریاست خبرگان





کناره گیری هاشمی رفسنجانی از ریاست مجلس خبرگان انتخاب رهبری و نشستن آیت الله مهدوی کنی به جای وی، از اولین ساعات روز گذشته، خبر نخست بسیاری از خبرگزاری ها و رسانه های تصویری و بویژه رسانه های فارسی زبان و سایت های خبری فارسی شد.



این جابجائی، کناره گیری بود، زیرا هاشمی رفسنجانی اعلام کرد که با نامزدی آقای کنی در انتخابات ریاست خبرگان شرکت نمی کند. این که زیر فشار بود یا براساس اراده و برنامه، تفاوت چندانی در تحلیل این رویداد نمی کند>



1- باند جنتی و مصباح یزدی، روی موقعیت دیگری سرمایه گذاری کرده بودند. یعنی هم هاشمی و هم کنی نامزد این انتخابات شوند و آنها نیز جنتی یا مصباح را جلو بیاندازند. در این صورت ترکیب آراء چنین حالتی را می توانست پیدا کند:



الف- اعضای مجلس خبرگان 86 نفر است که با غیبت اعتراضی آیت الله دستغیب، در جلسه دیروز 85 نفر بود.



ب- درانتخابات گذشته هاشمی تقریبا همین رای روز گذشته کنی را در خبرگان آورده بود و بقیه را آیت الله جنتی. یعنی حدود 63 به 23 تا 22 رای.



پ- با رقابت کنی و هاشمی آن 63 رای بین این دو تقسیم می شد و حتی برخی از آن به سمت گلدان جنتی متمایل می گشت. در این صورت، اکثریت را جنتی می آورد و کنی و هاشمی با هم حذف می شدند. درحالیکه هاشمی با کنار کشیدن خود، آراء مخالف قبضه مجلس خبرگان توسط مصباح و جنتی را یک کاسه نگهداشت و مهدوی کنی را جای خود نشاند.



2- سیاست زیرکانه روز گذشته هاشمی در مجلس خبرگان، دارای این حواشی نیز بود:



الف- او یک گام بلند دیگر به سوی مرکز قدرت برداشت و امروز در جمهوری اسلامی ستاره قدرت و اقبال در خیابان است و نه در محافل حاکمیت گرفتار بحران مشروعیت و درمحاصره یک جنبش دهها میلیونی اعتراضی که منتظر اولین فرصت است تا خیابان ها را اشغال کند.



ب- او با کنار رفتن به نفع مهدوی کنی، عملا مهدوی کنی را بعنوان یک نیروی دارای پشتوانه بازار سنتی، روحانیون سنتی و بویژه بخش قابل توجهی از کادرهای سپاهی و امنیتی و روحانی که تربیت شدگان دانشگاه او "امام صادق" اند، وارد میدانی کرد که لبریز از کشاکش میان سپاهی ها و روحانیون، حجتیه و امام زمانی ها، مداحان و روحانیون، اوباش زیر پرچم ولایت و بدنه سپاه و بویژه فرماندهان بسیج و سپاه کنار گذاشته شده و معترض، ارگان های اقتصادی وابسته به سپاه و ارگان های اقتصادی وابسته به موتلفه وبازار سنتی است. بدین ترتیب؛ مهدوی کنی حالا دیگر نمی تواند در حاشیه نشسته و هرچند وقت یکبار نظری بدهد و نقی بزند و یا دنبال اعضای معترض جامعه روحانیت مبارز- ناطق نوری، حسن روحانی...- بفرستد که چرا به جلسه نمی آئید. ضمن آن که وی از آن اعتبار مذهبی و سیاسی برخوردار هست که بتواند چاره ای برای کشیدن دهانه یابوی قدرتی که علی خامنه ای وارونه سوار آنست بیاندیشد. یابوئی که طنابش را امثال طائب و سردار نقدی و میرحجازی منشی بیت رهبری است و سردار ذوالقدر و آقا وحید و رئیسی معاون اول قوه قضائیه در دست دارند.



پ- ترکیب آراء شمارش شده در جلسه دیروز، بیش از همه به خود مهدوی کنی نشان داد که دسته بندی مصباح – جنتی و نمایندگان رهبری در ارگان های نظامی و سپاهی و بسیج، که بیت رهبری آنها را هدایت می کند، به وی رای ندادند.







پ- با توجه به اعتبار مذهبی و سابقه سیاسی آیت الله کنی، اگر قبل از او، خامنه ای فوت کند، از درون مجلس خبرگان کنونی، آقا مجتبی بیرون نخواهد آمد و بیشتر باید روی شورای رهبری اندیشه کرد.



ت- چانه زنی مهدوی کنی با احمد جنتی و شیخ محمد یزدی برای تائید صلاحیت ها، در انتخابات آینده مجلس خبرگان، چانه زنی متفاوتی در قیاس با موقعیت هاشمی رفسنجانی است. درعین حال که حالا هم کنی و هم هاشمی فعال تر، درکنار هم درحاکمیت حرکت خواهند کرد و ای بسا، مهدوی کنی حمایتی عملی تر را در دفاع از بخشی از نظرات هاشمی رفسنجانی در باره راه حل برون رفت از بحران کنونی و نوع برخورد با اصلاح طلبان و زندانیان و نقش سپاه در امور کشورداری و ... ایفاء کند.



اگر حاکمیت در شرایطی متفاوت با شرایط دو سال اخیر بود، اگر با یک فراخوان چند خطی – حتی از خارج از کشور- حکومت مجبور نبود به خیابان ها لشگر کشی کند و دهانه های ورود رودهای کوچک منتهی به رودخانه بزرگ خیابان انقلاب را بگیرد، اگر مردم در کشورهای عربی خاورمیانه و شاخ افریقا – حتی در بغداد- مشت به دیوار حکومت های مطلقه نمی زدند و دهها اگر دیگر، آنوقت مجلس خبرگان و جابجائی رئیس آن، به اندازه جابجائی پاسبان گشت شبانه با پاسبان گشت نوبت دوم شب هم اهمیت نداشت و نکات مورد اشاره در بالا، چنان از دل آن در نمی آمد، که نتیجه آن تائید چند باره زیرکی سیاسی و موقعیت شناسی حکومتی هاشمی رفسنجانی باشد!

دادستان تهران: 2 متهم در رابطه با فحاشي به خانواده هاشمي شناسايي شدند

دادستان تهران: 2 متهم در رابطه با فحاشي به خانواده هاشمي شناسايي شدند


* وزیر ارشاد: تنها در پنج استان روزنامه نداریم !

دادستان تهران: 2 متهم در رابطه با فحاشي به خانواده هاشمي شناسايي شدند



فارس: دادستان عمومي و انقلاب تهران گفت: همانطور كه قول داده بودم 2 متهم در رابطه با فحاشي و هتاكي به خانواده هاشمي رفسنجاني شناسايي شدند.

عباس جعفري دولت‌آبادي دادستان عمومي و انقلاب تهران در حاشيه مراسم توديع و معارفه سرپرست دادسراي ناحيه 2 سعادت‌آباد در پاسخ سؤال يكي از خبرنگاران مبني بر اينكه قرار بود هتاكان به خانواده هاشمي رفسنجاني و شخص وي مورد تعقيب قرار بگيرند، گفت: همانطور كه قول داده‌ بوديم اقدام كرديم و دستور شناسايي متهمان را صادر كرديم.

وي ادامه داد: 2 متهم شناسايي شدند و پرونده‌اي تشكيل شد كه به زودي به دادستاني ارجاع خواهد شد.

جعفري دولت‌آبادي افزود: چند نفر ديگر هستند كه روي آنها كارهاي تحقيقاتي انجام مي‌شود و با قاطعيت مي‌گويم اين نوع پرونده‌ها به لحاظ هتاكي بر عليه نظام فضاسازي مي‌كنند و هم برخي تصور مي‌كنند كه هتاكان آزاد هستند با آنها برخورد خواهد شد.

دادستان تهران افزود: بارها گفتيم كسي كه مرتكب جرمي مي‌شود بايد هزينه ان را پرداخت كند.

دولت‌آبادي گفت: خانواده هاشمي در رابطه با اين پرونده اعلام مطلب كردند و ما هم از جنبه عمومي اقدام لازم را انجام داديم.



وزیر ارشاد: تنها در پنج استان روزنامه نداریم !



وزير فرهنگ و ارشاد اسلامي كه براي پاسخ به سوال ملي نماينده‌ي اروميه در مورد علت عدم صدور مجوز انتشار روزنامه براي برخي از استان‌ها در مجلس حضور يافته بود، با ارايه‌ي آماري در مورد صدور مجوز روزنامه و نشريات گفت: طي يك سال و نيم گذشته به بيش از 15 روزنامه مجوز داده شده است كه 10 مورد آنها مربوط به شهرستان‌ها بوده كه نشانگر توجه وزارت ارشاد به روزنامه‌هاي استاني است.

به گزارش ایسنا، سيدمحمد حسيني، با اشاره به اين‌كه تنها در 5 استان روزنامه وجود ندارد، گفت: تقاضاي اين استان‌ها نيز در حال بررسي است و احتمالا در سه ماهه سال 90 به اين روزنامه‌ها نيز مجوز داده مي‌شود.

حسيني درخصوص بحث توزيع يارانه‌ها نيز گفت: چندين سال است كه مبلغ يارانه‌ها ثابت است اما به تعداد روزنامه‌ها افزوده مي‌شود و سعي ما در توزيع عادلانه‌ي آنهاست.

فیلم/ برخورد شديد نيروهاي ضد شورش با مردم-17اسفند

استقرار گسترده نیروهای انتظامی و امنیتی در فاطمی، ونک، ولی عصر و انقلاب

استقرار گسترده نیروهای انتظامی و امنیتی در فاطمی، ونک، ولی عصر و انقلاب


حضور نیروهای امنیتی و انتظامی امروز در خیابانها و میادین اصلی شهر تهران بویژه فاطمی، ونک، ولی عصر، انقلاب، صادقیه و پونک گسترده است اما حضور این نیروها همچنان در میدان مادر(محسنی) و میدان انقلاب بیش از هرجای دیگر است.



به گزارش خبرنگار کلمه از خیابان کارگر، انبوه نیروهای امنیتی راههای ورود مردم به میدان انقلاب را مسدود کرده اند و چندین بار نیز اقدام به پرتاب گازاشک آور به سمت مردم کرده اند.



برخی از سایت ها و شبکه های خبری اقدام به پخش ویدیوهایی کرده اند که تجمع گسترده ی امروز نیروهای امنیتی و گارد ضد شورش را نشان می دهد . در یکی از ویدیوهایی که تلویزیون بی .بی.سی پخش کرد مأموران پلیس در حال کتک زدن عده ای از معترضان با باتوم دیده می شوند.این ویدیو در سایت یوتیوپ بار گذاری شده است.



ویدیوی دیگری در سایت یوتیوپ تعداد زیادی موتورسوار بسیجی را نشان می دهد که از یکی از خیابان های نزدیک به میدان انقلاب عبور می کنند.

عکس / جلسه امروز مجلس خبرگان : مجلس ضد مردمی که هر شش ماه یکبار اعضای آن برای مجیز گویی از خامنه ای دور هم جمع میشوند

خبرهای کوتاه/ 17 اسفند

خبرهای کوتاه/ 17 اسفند


تحول سبز: اقدامی جدید از سوی مامورین امنیتی جهت ممانعت از تجمعات مردم / پارک انبوه ماشین های شخصی در پیاده روها.

به گزارش خبرنگار تحول سبز، با اعلام فراخوان شورای راه سبز امید و جنبش زنان جهت گرامیداشت روز زن و محکوم کردن مراجع قضایی مبنی بر زندانی کردن زنان سیاسی و عدم رعایت حقوق آنها امروز خیابانهای تهران و برخی شهرها شاهد حضور زنان بود.

در این میان آنچه که بیش از همه مورد توجه قرار گرفته بود حضور زنان و دختران بسیجی به صورت سازماندهی شده در کنار مامورین گارد ویژه بود.

بنا به گزارش شاهدان عینی در حوالی پارک دانشجو اقدامی عجیب ازسوی لباس شخصی ها صورت گرفته بود ، آنها با پارک ماشیتن های خود به صورت نامنظم در پیاده رو ها به نوعی مانع از تجمع مردم و یا حرکت آنها در دسته های چند نفره شده بودند.

گزارش های رسیده حکایت از حضور گسترده مامورین امنیتی در میادین تهران راداشته است.



آژانس ايران خبــر: هم اكنون درتهران دروازه دولت بين پل چوبي و ميدان فردوسي, جوانان شعار مي دهند: مرگ بر ديكتاتور. در نقاطي نيز بانگ الله اكبر به گوش مي رسد. جنگ و گريزها ادامه دارد. مردم ماموران را هو مي كنند.

در ميدان محسني, زنان چادري چماق بدستي كه تعداد شان از مردان چماقدار بيشتر است, به ايجاد رعب و وحشت پرداخته اند.

در خيابان جمالزاده نيز ماموران براي متفرق كردن جمعيت از تيرهوايي استفاده كردند.



خبرنگار آژانس ايران خبــر, تهران : در خيابان جمالزاده, ماموران براي متفرق كردن مردم از گاز اشك آور استفاده كرده اند.

خيابان نواب نيز شلوغ است. ماموران تعدادي از مردم را بازداشت كرده اند.

خبرهای کوتاه/ 17 اسفند

خبرهای کوتاه/ 17 اسفند


تحول سبز: اقدامی جدید از سوی مامورین امنیتی جهت ممانعت از تجمعات مردم / پارک انبوه ماشین های شخصی در پیاده روها.

به گزارش خبرنگار تحول سبز، با اعلام فراخوان شورای راه سبز امید و جنبش زنان جهت گرامیداشت روز زن و محکوم کردن مراجع قضایی مبنی بر زندانی کردن زنان سیاسی و عدم رعایت حقوق آنها امروز خیابانهای تهران و برخی شهرها شاهد حضور زنان بود.

در این میان آنچه که بیش از همه مورد توجه قرار گرفته بود حضور زنان و دختران بسیجی به صورت سازماندهی شده در کنار مامورین گارد ویژه بود.

بنا به گزارش شاهدان عینی در حوالی پارک دانشجو اقدامی عجیب ازسوی لباس شخصی ها صورت گرفته بود ، آنها با پارک ماشیتن های خود به صورت نامنظم در پیاده رو ها به نوعی مانع از تجمع مردم و یا حرکت آنها در دسته های چند نفره شده بودند.

گزارش های رسیده حکایت از حضور گسترده مامورین امنیتی در میادین تهران راداشته است.



آژانس ايران خبــر: هم اكنون درتهران دروازه دولت بين پل چوبي و ميدان فردوسي, جوانان شعار مي دهند: مرگ بر ديكتاتور. در نقاطي نيز بانگ الله اكبر به گوش مي رسد. جنگ و گريزها ادامه دارد. مردم ماموران را هو مي كنند.

در ميدان محسني, زنان چادري چماق بدستي كه تعداد شان از مردان چماقدار بيشتر است, به ايجاد رعب و وحشت پرداخته اند.

در خيابان جمالزاده نيز ماموران براي متفرق كردن جمعيت از تيرهوايي استفاده كردند.



خبرنگار آژانس ايران خبــر, تهران : در خيابان جمالزاده, ماموران براي متفرق كردن مردم از گاز اشك آور استفاده كرده اند.

خيابان نواب نيز شلوغ است. ماموران تعدادي از مردم را بازداشت كرده اند.

فیلم / دیکتاتور به پایان سلام کن؛ تهران، 17 اسفند

یورش نیروهای بسیجی به تعدادی از مادران پارک لاله

یورش نیروهای بسیجی به تعدادی از مادران پارک لاله


بنابه گزارشات رسیده به "فعالین حقوق بشر و دمکراسی در ایران" یورش وحشیانۀ نیروهای سرکوبگر ولی فقیه به تعدادی از مادران عزادار در چهار راه امیر آباد و مورد اهانت و تحت تعقیب قرار دادن آنها برای مسافتهای طولانی.

روز سه شنبه 17 اسفند ماه حوالی ساعت 16:30 تعدادی از حامیان مادران پارک لاله (عزادار ) در حال نزدیک شدن به چهار راه امیر آباد بودند که نیروهای سرکوبگر بسیج با باتون به سوی آنها یورش بردند و در حالی که با باتون یکی از حامیان مادران عزادار را تهدید به ضرب و شتم می کردند اقدام به اهانت به آنها نمودند . بسیجیها که سن آنها بین 14 الی 16 سال بود به مدت طولانی به تعقیب یکی از مادران پارک لاله پرداختند.

از طرفی دیگر محل اعلام شده توسط مادران پارک لاله مملو از نیروهای سرکوبگر بود و به هر کسی که مظنون می شدند به سوی او یورش می بردند. نیروهای سرکوبگربه مادرانی که بصورت 2 الی 3 نفره بودند و با همدیگر حرکت می کردند یورش می بردند و آنها را پراکنده می کردند . به هیچ کس اجازه ایستادن حتی برای چند لحظه را نمی دادند.مادران پارک لاله برای مدت طولانی در آن محل سعی داشتند تا مراسم اعتراضی و گرامیداشت روز چهانی زن را برگزار کنند ولی حضور گسترده نیروهای سرکوبگر و برخوردهای وحشیانۀ آنها امکان هر حرکتی را از آنها گرفته بود

افزایش 14 برابری قیمت تمام شده اینترنت پرسرعت (با معیارهای جمهوری اسلامی پر سرعت خوانده میشود)

افزایش 14 برابری قیمت تمام شده اینترنت پرسرعت (با معیارهای جمهوری اسلامی پر سرعت خوانده میشود)


مهر : شرکت‌های ارائه دهنده خدمات اینترنت پرسرعت که هر بار با معضل جدیدی در توسعه ADSL در کشور مواجه می‌شوند این بار اعلام کرده اند که ارائه این سرویس به دلیل افزایش چند برابری قیمت تمام شده از سوی شرکت‌های مخابراتی متوقف شده است.



آخرین آمار ارائه شده از سوی شرکت مخابرات ایران از وجود 28 میلیون کاربر اینترنت در کشور حکایت دارد که از این تعداد تنها 734 هزار نفر کاربر اینترنت پرسرعت هستند (منظور سرعتی برابر با 512 کیلو بیت در ثانیه است که در کشورهای نیمه پیشرفته جهان هم از رده خارج شده است) و بیش از 98 درصد کاربران ایرانی از اینترنت دایل آپ با سرعت حداکثر 56 کیلوبیت بر ثانیه استفاده می کنند و شرکتهای ارائه دهنده اینترنت پرسرعت حمایت نکردن شرکتهای مخابرات استانی را دلیل این عدم توسعه می‌دانند.



این در حالی است طبق اعلام اتحادیه جهانی مخابرات ضریب نفوذ اینترنت کشورها براساس میزان استفاده کاربران از اینترنت پرسرعت که ملاک توسعه یافتگی است سنجیده می‌شود و دیگر اینترنت دایل آپ مطرح نیست که با این احتساب ضریب نفوذ اینترنت در ایران به یک صدم هم نمی‌رسد.



محمدحسن شانه ساز زاده مدیر یکی از شرکتهای PAP با اشاره به افزایش 3 تا 14 برابری بهای فضا، پاور و هزینه طراحی تجهیزات پسیو از سوی شرکتهای مخابرات استانی به مهر گفت: این شرکتها حتی اعلام نمی کنند که این افزایش قیمت بر چه اساسی است و تنها فاکتور کلی صادر می کنند که شامل هزینه‌های چند برابری است.

زندانی های رهبری

زندانی های رهبری

یک نامه دریافتی

یک نامه دریافتی


تشکیل ستاد بحران

برای کنترل سه شنبه های اعتراضی



دوستان عزيز پيك نت. با درود و خسته نباشيد- خواستم به نقل از یک منبع موثق باطلاع شما برسانم که در جمهوری اسلامی، بمناسبت اعلام سه شنبه ها بعنوان روز تظاهرات، یک ستاد بحران تشکیل شده است. در این ستاد، برای بهره گیری از تمام امکانات و همه فکرها و پیشنهاد ها، حتی شهردار تهران "قالیباف" را نیز علیرغم همه اختلافاتی که با احمدی نژاد دارد عضو کرده اند. اغلب مدیران و خبرنگاران خبرگزاری ها و مطبوعات از وجود این ستاد با اطلاع هستند زیرا، روزهای دوشنبه و سه شنبه فرماندهان سپاه و نیروی انتظامی و حتی شهردار تهران در همایش ها شرکت نمی کنند و در مصاحبه های خبری نیز حاضر نمی شوند، زیرا باید آماده حضور در جلسه ستاد بحران باشند.

به اميد خدا و ياري همگان به پیش می رویم، البته با اندكي صبر، زیرا سحر نزديك است.
پيروز و پاينده باشيد

مهدوی کنی رئیس مجلس خبرگان شد / هاشمی انصراف داد

مهدوی کنی رئیس مجلس خبرگان شد / هاشمی انصراف داد


آیت الله مهدوی کنی در جلسه امروز سه شنبه مجلس خبرگان رهبری با کسب 63 رای به عنوان رئیس مجلس خبرگان رهبری برگزیده شد.

به گزارش خبرنگار مهر، آیت الله محمد رضا مهدوی کنی در جلسه امروز مجلس خبرگان رهبری با کسب 63 رای به عنوان رئیس مجلس خبرگان برگزیده شد.



بر اساس این گزارش آیت الله اکبر هاشمی رفسنجانی رئیس پیشین مجلس خبرگان بعد از کاندیداتوری آیت الله مهدوی کنی از نامزدی ریاست خبرگان انصراف داد.