Tuesday, March 8, 2011

دادستان تهران: 2 متهم در رابطه با فحاشي به خانواده هاشمي شناسايي شدند

دادستان تهران: 2 متهم در رابطه با فحاشي به خانواده هاشمي شناسايي شدند


* وزیر ارشاد: تنها در پنج استان روزنامه نداریم !

دادستان تهران: 2 متهم در رابطه با فحاشي به خانواده هاشمي شناسايي شدند



فارس: دادستان عمومي و انقلاب تهران گفت: همانطور كه قول داده بودم 2 متهم در رابطه با فحاشي و هتاكي به خانواده هاشمي رفسنجاني شناسايي شدند.

عباس جعفري دولت‌آبادي دادستان عمومي و انقلاب تهران در حاشيه مراسم توديع و معارفه سرپرست دادسراي ناحيه 2 سعادت‌آباد در پاسخ سؤال يكي از خبرنگاران مبني بر اينكه قرار بود هتاكان به خانواده هاشمي رفسنجاني و شخص وي مورد تعقيب قرار بگيرند، گفت: همانطور كه قول داده‌ بوديم اقدام كرديم و دستور شناسايي متهمان را صادر كرديم.

وي ادامه داد: 2 متهم شناسايي شدند و پرونده‌اي تشكيل شد كه به زودي به دادستاني ارجاع خواهد شد.

جعفري دولت‌آبادي افزود: چند نفر ديگر هستند كه روي آنها كارهاي تحقيقاتي انجام مي‌شود و با قاطعيت مي‌گويم اين نوع پرونده‌ها به لحاظ هتاكي بر عليه نظام فضاسازي مي‌كنند و هم برخي تصور مي‌كنند كه هتاكان آزاد هستند با آنها برخورد خواهد شد.

دادستان تهران افزود: بارها گفتيم كسي كه مرتكب جرمي مي‌شود بايد هزينه ان را پرداخت كند.

دولت‌آبادي گفت: خانواده هاشمي در رابطه با اين پرونده اعلام مطلب كردند و ما هم از جنبه عمومي اقدام لازم را انجام داديم.



وزیر ارشاد: تنها در پنج استان روزنامه نداریم !



وزير فرهنگ و ارشاد اسلامي كه براي پاسخ به سوال ملي نماينده‌ي اروميه در مورد علت عدم صدور مجوز انتشار روزنامه براي برخي از استان‌ها در مجلس حضور يافته بود، با ارايه‌ي آماري در مورد صدور مجوز روزنامه و نشريات گفت: طي يك سال و نيم گذشته به بيش از 15 روزنامه مجوز داده شده است كه 10 مورد آنها مربوط به شهرستان‌ها بوده كه نشانگر توجه وزارت ارشاد به روزنامه‌هاي استاني است.

به گزارش ایسنا، سيدمحمد حسيني، با اشاره به اين‌كه تنها در 5 استان روزنامه وجود ندارد، گفت: تقاضاي اين استان‌ها نيز در حال بررسي است و احتمالا در سه ماهه سال 90 به اين روزنامه‌ها نيز مجوز داده مي‌شود.

حسيني درخصوص بحث توزيع يارانه‌ها نيز گفت: چندين سال است كه مبلغ يارانه‌ها ثابت است اما به تعداد روزنامه‌ها افزوده مي‌شود و سعي ما در توزيع عادلانه‌ي آنهاست.

No comments:

Post a Comment