Sunday, May 14, 2017

عذرخواهی" داوطلبانه" کارگران " معترض معدن یورت از روحانی رای می دهید یا نمی دهید به خودتان مربوط است؛ نسبت خودتان را با این افتضاح، با این هرزه گی، با این گردن کلفتی، با این دنائت، با این دریوزه گی مشخص کنید. کارگران معترض معدن یورت را مجبور به نوشتن نامه ی عذرخواهی از رئیس جمهور روحانی کرده اند، با اخذ اثرانگشت! امیر معماریان

عذرخواهی" داوطلبانه" کارگران " معترض معدن یورت از روحانی
رای می دهید یا نمی دهید به خودتان مربوط است؛ نسبت خودتان را با این افتضاح، با این هرزه گی، با این گردن کلفتی، با این دنائت، با این دریوزه گی مشخص کنید.
 کارگران معترض معدن یورت را مجبور به نوشتن نامه ی عذرخواهی از رئیس جمهور روحانی کرده اند، با اخذ اثرانگشت! امیر معماریان

پرونده‌های کاندیداهای ریاست جمهوری افشا می‌شود؛ اعدام، قاچاق مواد مخدر و قتل پس از آن‌که حسن روحانی، رئیس جمهور و یکی از کاندیداهای انتخابات ریاست جمهوری، در جریان مناظره‌ی جمعه‌ی گذشته محمدباقر قالیباف، شهردار تهران و یکی دیگر از کاندیداهای ریاست جمهوری، را به داشتن پرونده‌ای مهم و کلیدی در سال ۱۳۸۴ متهم کرد، اینک خبرگزاری تسنیم، نزدیک به سپاه پاسداران، با مطرح کردن پرونده‌ی مرگ فرزند حسن روحانی، تلویحا رئیس دولت جمهوری اسلامی را متهم به قتل کرده است. حسن روحانی در آخرین مناظره‌ی مربوط به انتخابات ریاست جمهوری با اشاره به پرونده‌ی محمدباقر قالیباف گفت اگر "مردانگی" نکرده بود و جلو افشای آن پرونده را نمی‌گرفت، اینک شهردار تهران به عنوان کاندیدای ریاست جمهوری این‌جا ننشسته بود. برخی از روزنامه‌نگاران و فعالان سیاسی اشاره‌ی روحانی را مربوط به روابط قالیباف با سران باندهای قاچاق مواد مخدر و سوخت و گرفتن حق حساب ازشان در سال ۱۳۸۴ می‌دانند. امروز در واکنش به این افشاگری حسن روحانی، خبرگزاری تسنیم- نزدیک به سپاه پاسداران- با اشاره به پرونده‌ی مرگ مشکوک فرزند حسن روحانی، تلویحا رئیس دولت جمهوری اسلامی را به قتل فرزندش متهم کرد و مدعی شد با این‌که دیگر کاندیداها در جریان این موضوع هستند اما "محجوبانه" و "مودبانه" از آن عبور کرده‌اند. درباره‌ی مرگ فرزند حسن روحانی روایت‌های گوناگونی موجود است. فرزند حسن روحانی در سال ۱۳۷۶ با شلیک گلوله‌ای که خبرگزاری تسنیم مدعی شده از یک "اسلحه‌ی خاص" بیرون آمده، کشته شد. حسین موسویان، از اعضای تیم مذاکره‌ی هسته‌ای در دوران محمد خاتمی، مدتی پیش در مصاحبه‌ای مدعی شده بود که این قتل "سیاسی" بوده و روحانی به اجبار در مقابل آن سکوت کرده. اما پس از مدتی اکبر جباری، باجناق غلامحسین الهام و از نزدیکان محمود احمدی‌نژاد، این قتل را متوجه خودِ روحانی کرد و مدعی شد "فردی که با شلیک مستقیم به سر فرزندش " او را به قتل رسانده، نمی‌تواند "روان سالم و متعادلی" داشته باشد. علی‌رضا نوری‌زاده، روزنامه‌نگار مقیم لندن، هم در این‌باره در مطلبی مدعی شده بود فرزند حسن روحانی خودش را واکنش به اعمال پدرش کشته و در نامه‌ای که از خود به جای گذاشته نوشته است: "ننگ دارم که در چنین محیطی زندگی کنم و هر روز مجبور شوم به دوستانم به دروغ بگویم: « پدر من از جنس این‌ها نیست و ته دلش با ملت است»؛ در حالی که حقیقت جز این است و وقتی شما را می‌بینم که دست خامنه‌ای را می‌بوسید حالم به هم می‌خورد." دیگر کاندیدای ریاست جمهوری، ابراهیم رئیسی، در سندی غیرقابل انکار که مربوط به سخنان آیت‌الله منتظری می‌شود به همراه گروهی موسوم به "هیات مرگ" برای اعدام بیش از دویست زندانی سیاسی در دهه‌ی شصت تلاش می‌کند. تلاشی که عاقبت با نظر موافق آیت‌الله خمینی به ثمر رسید و زندانیان سیاسی در تابستان ۱۳۷۶ قتل عام شدند.

پرونده‌های کاندیداهای ریاست جمهوری افشا می‌شود؛ اعدام، قاچاق مواد مخدر و قتل
پس از آن‌که حسن روحانی، رئیس جمهور و یکی از کاندیداهای انتخابات ریاست جمهوری، در جریان مناظره‌ی جمعه‌ی گذشته محمدباقر قالیباف، شهردار تهران و یکی دیگر از کاندیداهای ریاست جمهوری، را به داشتن پرونده‌ای مهم و کلیدی در سال ۱۳۸۴ متهم کرد، اینک خبرگزاری تسنیم، نزدیک به سپاه پاسداران، با مطرح کردن پرونده‌ی مرگ فرزند حسن روحانی، تلویحا رئیس دولت جمهوری اسلامی را متهم به قتل کرده است.
حسن روحانی در آخرین مناظره‌ی مربوط به انتخابات ریاست جمهوری با اشاره به پرونده‌ی محمدباقر قالیباف گفت اگر "مردانگی" نکرده بود و جلو افشای آن پرونده را نمی‌گرفت، اینک شهردار تهران به عنوان کاندیدای ریاست جمهوری این‌جا ننشسته بود. برخی از روزنامه‌نگاران و فعالان سیاسی اشاره‌ی روحانی را مربوط به روابط قالیباف با سران باندهای قاچاق مواد مخدر و سوخت و گرفتن حق حساب ازشان در سال ۱۳۸۴ می‌دانند. امروز در واکنش به این افشاگری حسن روحانی، خبرگزاری تسنیم- نزدیک به سپاه پاسداران- با اشاره به پرونده‌ی مرگ مشکوک فرزند حسن روحانی، تلویحا رئیس دولت جمهوری اسلامی را به قتل فرزندش متهم کرد و مدعی شد با این‌که دیگر کاندیداها در جریان این موضوع هستند اما "محجوبانه" و "مودبانه" از آن عبور کرده‌اند.
درباره‌ی مرگ فرزند حسن روحانی روایت‌های گوناگونی موجود است. فرزند حسن روحانی در سال ۱۳۷۶ با شلیک گلوله‌ای که خبرگزاری تسنیم مدعی شده از یک "اسلحه‌ی خاص" بیرون آمده، کشته شد. حسین موسویان، از اعضای تیم مذاکره‌ی هسته‌ای در دوران محمد خاتمی، مدتی پیش در مصاحبه‌ای مدعی شده بود که این قتل "سیاسی" بوده و روحانی به اجبار در مقابل آن سکوت کرده. اما پس از مدتی اکبر جباری، باجناق غلامحسین الهام و از نزدیکان محمود احمدی‌نژاد، این قتل را متوجه خودِ روحانی کرد و مدعی شد "فردی که با شلیک مستقیم به سر فرزندش " او را به قتل رسانده، نمی‌تواند "روان سالم و متعادلی" داشته باشد. علی‌رضا نوری‌زاده، روزنامه‌نگار مقیم لندن، هم در این‌باره در مطلبی مدعی شده بود فرزند حسن روحانی خودش را واکنش به اعمال پدرش کشته و در نامه‌ای که از خود به جای گذاشته نوشته است: "ننگ دارم که در چنین محیطی زندگی کنم و هر روز مجبور شوم به دوستانم به دروغ بگویم: « پدر من از جنس این‌ها نیست و ته دلش با ملت است»؛ در حالی که حقیقت جز این است و وقتی شما را می‌بینم که دست خامنه‌ای را می‌بوسید حالم به هم می‌خورد."
دیگر کاندیدای ریاست جمهوری، ابراهیم رئیسی، در سندی غیرقابل انکار که مربوط به سخنان آیت‌الله منتظری می‌شود به همراه گروهی موسوم به "هیات مرگ" برای اعدام بیش از دویست زندانی سیاسی در دهه‌ی شصت تلاش می‌کند. تلاشی که عاقبت با نظر موافق آیت‌الله خمینی به ثمر رسید و زندانیان سیاسی در تابستان ۱۳۷۶ قتل عام شدند.

فیلم/ پرونده ای که روحانی نمیخواست درمناظره درباره آن صحبت کند چه بود؟ پرونده اختلاس دوازده هزار میلیاردی یکی از اعضای ستاد رئیسی.

فیلم/ پرونده ای که روحانی نمیخواست درمناظره درباره آن صحبت کند چه بود؟


پرونده اختلاس دوازده هزار میلیاردی یکی از اعضای ستاد رئیسی.  

فیلم/ حسن عباسی: رئیس جمهور در انتخابات ترور خواهد شد

فیلم/ حسن عباسی: رئیس جمهور در انتخابات ترور خواهد شد