Monday, August 29, 2011

قرائتی : وضع نماز در جامعه خوب نیست/ اگر کسی پدرش فوت نکند مسجد نمی آید قانون: حجت‌الاسلام قرائتی، از وضعیت دینی جامعه در بخش‌هایی چون نماز، زکات، قرآن و نهج البلاغه انتقاد کرد. به گزارش خبرنگار قانون، حجت الاسلام محسن قرائتی رئیس ستاد اقامه نماز کشور که در مراسم افطاری جمعی از رزمندگان سابق منطقه سیستان و بلوچستان سخن می‌گفت، وضع نماز در جامعه را خوب ندانست و گفت: نباید به اینکه عده‌ زیادی به مساجد می‌آیند دلخوش کرد؛ بلکه باید سعی کرد تا کسانی را به مسجد آورد که پدرشان فوت نکند به مسجد نمی‌آیند. حجت‌الاسلام قرائتی در بیان عوامل مهجوریت نماز در جامعه، بخشی از مشکلات را مربوط به ائمه جماعات دانست که نمی‌توانند با نمازگزاران رابطه برقرار کنند. سخنران برنامه‌های درس‌هایی از قرآن در بخش دیگری از سخنان خود از کمبود جلسات تفسیر و نهج‌البلاغه در جامعه انتقاد و ابراز امیدواری کرد که در آینده به عدد جلسات عزاداری در جامعه، جلسات تفسیر و نهج‌البلاغه داشته باشیم.

قرائتی : وضع نماز در جامعه خوب نیست/ اگر کسی پدرش فوت نکند مسجد نمی آید

قانون: حجت‌الاسلام قرائتی، از وضعیت دینی جامعه در بخش‌هایی چون نماز، زکات، قرآن و نهج البلاغه انتقاد کرد.
به گزارش خبرنگار قانون، حجت الاسلام محسن قرائتی رئیس ستاد اقامه نماز کشور که در مراسم افطاری جمعی از رزمندگان سابق منطقه سیستان و بلوچستان سخن می‌گفت، وضع نماز در جامعه را خوب ندانست و گفت: نباید به اینکه عده‌ زیادی به مساجد می‌آیند دلخوش کرد؛ بلکه باید سعی کرد تا کسانی را به مسجد آورد که پدرشان فوت نکند به مسجد نمی‌آیند.
حجت‌الاسلام قرائتی در بیان عوامل مهجوریت نماز در جامعه، بخشی از مشکلات را مربوط به ائمه جماعات دانست که نمی‌توانند با نمازگزاران رابطه برقرار کنند.
سخنران برنامه‌های درس‌هایی از قرآن در بخش دیگری از سخنان خود از کمبود جلسات تفسیر و نهج‌البلاغه در جامعه انتقاد و ابراز امیدواری کرد که در آینده به عدد جلسات عزاداری در جامعه، جلسات تفسیر و نهج‌البلاغه داشته باشیم.

عکس / جدیدترین تصاویر از دریاچه رو بمرگ ارومیه ارومیه - خبرگزاری مهر:جلسات و همایش های منطقه ای، استانی، ملی و فراملی برای نجات دریاچه ارومیه برگزار شده اما هنوز اقدام در خوری برای اجرای مصوبات صورت نگرفته است




عکس / جدیدترین تصاویر از دریاچه رو بمرگ ارومیه
ارومیه - خبرگزاری مهر:جلسات و همایش های منطقه ای، استانی، ملی و فراملی برای نجات دریاچه ارومیه برگزار شده اما هنوز اقدام در خوری برای اجرای مصوبات صورت نگرفته است