Tuesday, May 4, 2010

فیلم / مصاحبه احمدی نژاد بعد از انتخابات : ما در ايران فقيری که نيازمند نان شب باشد نداريم چيزی که تو آمريکا 40 ميليونش هست/ در ايران زندان مخفی نداريم



نظرات خوانندگان
نوشته شده در تاريخ چهاردهم ارديبهشت ۱۳۸۹ برابر با چهارم مه ۲۰۱۰ ، 13:40:56 توسط All
شما خودتون این لینک‌ها رو میذارین توی سایتتون بعد میگین از بکار بردن الفاظ رکیک خودداری کنید؟ آخه آدم چه چیز دیگه میتونه به این مردک بگه؟

نوشته شده در تاريخ چهاردهم ارديبهشت ۱۳۸۹ برابر با چهارم مه ۲۰۱۰ ، 13:23:25 توسط Neda
ازافاضات معجزه هزاره سوم معروف به ا.ن آقا: اتفاقا تغییر ساعات، اثر بر عکس دارد! و مصرف انرژی را زیادتر می کند!!! این که می گویند دو تا بچه کافیه، بنده معتقد نیستم! کشور ما برای صد و بیست میلیون نفر جا دارد!!! فرار مغزها و سرمایه‌ها نداریم ، هر کس آزاد است هر کجا که خواست زندگی کند!!! مردم از شنیدن اسم دموکراسی حالت تهوع می‌گیرند!!! بر خلاف دولت‌های قبلی ما در انتخابات شوراها ، بی‌طرف عمل کردیم!!! امارات اگر پیشرفت کند ، انگار ما پیشرفت کرده‌ایم!!! اگر مصر امادگی داشته باشد ، تا پایان وقت اداری امروز ، روابط را (پس از سی سال قطع رابطه) برقرار می کنیم!!! یک زن (اشاره به فاطمه رجبی) پیدا شده که مردانه حرف می‌زند، آن وقت شما بهش ایراد می‌گیرید؟!!! در سخنرانی من در مجمع عمومی سازمان ملل، یک نفر گفت که فلانی، یک هاله ای از نور صورت تو را فرا گرفته بود!!! امروز همه به این واقعیت معتقدند که در حال حاضر کشور را امام زمان مدیریت می کند!!! مردم اطلاعات پرسشنامه طرح تحول اقتصادی را با دقت 99.96 % درست تکمیل کرده اند!!! طرح تحول قیمتها را افزایش میدهد،اما این افزایش قیمت تورم نیست بلکه جهش است!!!

نوشته شده در تاريخ چهاردهم ارديبهشت ۱۳۸۹ برابر با چهارم مه ۲۰۱۰ ، 13:23:23 توسط برده هرگز
این احمق چرا وقتی خودش حرف می زنه هدفون را از گوشش بر نمی داره.

نوشته شده در تاريخ چهاردهم ارديبهشت ۱۳۸۹ برابر با چهارم مه ۲۰۱۰ ، 12:46:30 توسط سام
احمدی نژاد, فقط به تو میگویم که بر پدرو مادر آدم دروغ گو لعنتی .