Thursday, June 23, 2011

فیلم/ دستگیری یکی از دانشجویان دانشگا ه مازندران - بابل 24 تیر ۱۳۹۰

فیلم/ دستگیری یکی از دانشجویان دانشگا ه مازندران - بابل 24 تیر ۱۳۹۰




ذوالنور شاگرد گوش به فرمان مصباح یزدی بود

ذوالنور شاگرد گوش به فرمان مصباح یزدی بود


رهبر کفن پوشان حرفه ای

از نمایندگی رهبر در سپاه عزل شد





روابط عمومی سپاه پاسداران روز گذشته خبر برکناری حجت الاسلام ذوالنور از جانشینی نماینده ولی فقیه در این نیرو را اعلام کرد.



سرتیپ دوم پاسدار "رمضان شریف" مسئول روابط عمومی سپاه در باره این برکناری مدعی شد که ذوالنور به خواست خودش بازنشسته شده است!



روابط عمومی سپاه، در یک تفاهم پشت صحنه این خبر را اینگونه اعلام داشته است، زیرا برکناری جانشین ولی فقیه در سپاه باید یا بدستور خامنه ای انجام می شد و یا توسط دفتر وی زیرا او نماینده سپاه نبود، بلکه نماینده رهبر در سپاه بود و برکناری او از اختیار روابط عمومی و یا فرماندهان سپاه نبود. ضمنا وی هنوز سیاهی ریشش بیشتر از سفیدهای ریشش بود و به سن بازنشستگی نرسیده بود.



دروغ و توجیه و هالو فرض کردن مردم، اندیشه و شگردی است که تا مغز استخوان حاکمیت رسوخ کرده است. نوع اعلام خبر برکناری ذوالنور، نمونه ای از این شیوه و شگرد است.



ذوالنور به هتاکی نسبت به خاتمی و موسوی و حتی هاشمی رفسنجانی شهرت پیدا کرده بود و اساسا به پاس خدماتی که در دوران خاتمی کرده و در راس کفن پوشان حرفه ای قم، مرتب در قم دست به تحریک علیه خاتمی می زد، پس از پایان دوره خاتمی حکم جانشین نمایندگی رهبر در سپاه را گرفت. او یکی از معروف ترین آموزش دیده های آیت الله مصباح یزدی بود و تا چند هفته پیش حامی قاطع دولت احمدی نژاد. اما از چند هفته پیش، همزمان با تغییر رنگ دادن مصباح یزدی، او نیز تغییر رنگ داده و به منتقد مشائی و احمدی نژاد تبدیل شد، گرچه این انتقاد، وقتی پوسته آن کنار زده می شد، مانند انتقادهای مصباح یزدی، درجهت تلاش برای نجات احمدی نژاد ازچاله ای بود که در آن افتاده است. آخرین سخنرانی ذوالنور که ظاهر دفاع از ولایت را داشت، در واقع علیه خامنه ای بود و رای 40 میلیونی او را مسخره کرده بود.

کارشناسان روسی برنامه اتمی ايران جزو کشته شدگان در سقوط هواپيما بودند

کارشناسان روسی برنامه اتمی ايران جزو کشته شدگان در سقوط هواپيما بودند






صدای آمریکا : هاآرتض زير عنوان "کارشناسان اتمی که در سقوط هواپيمای روسی کشته شدند به طراحی تاسيسات اتمی ايران کمک می کردند" می نويسد منابع امنيتی در روسيه روز پنجشنبه گفتند پنج کارشناس اتمی که در سقوط يک هواپيما در شمال روسيه در اوايل هفته کشته شدند به طراحی تاسيسات اتمی ايران کمک کرده بودند.



اين پنج کارشناس روس جزو ۴۴ نفر مسافرانی بودند که روز دوشنبه در جريان درهم شکستن و آتش گرفتن حين فرود يک هواپيمای توپولوف ۱۳۴در فرودگاه شهر شمالی پتروزاودسک کشته شدند.



سرگئی ريژوف، گنادی بنی کو، و نيکلا ترونوف، طراحان ارشد، و آندره تروپينوف، رئيس کارشناسان امور فناوری اتمی روسيه در سايت بوشهر کار می کردند، که مقاطعه عمليات ساختمانی آن از شرکت آلمانی زيمنس به روس ها واگذار شده بود.



مقامات مرگ اين کارشناسان را ضربه ای بزرگ برای صنايع اتمی روسيه توصيف می کنند.

تکميل عمليات ساختمانی نيروگاه بوشهر و اطمينان از ايمنی آن در مقابل زلزله بخشی از وظايف محول به اين کارشناسان بود.



به گفته منابع امنيتی گرچه پيش از اين دانشمندان اتمی ايرانی در تصادفاتی توجيه نشده، و يا در سقوط هواپيما کشته شده اند، زمينه ای رسمی و حاکی از سوء ظن در مورد سقوط اين هواپيما وجود ندارد، و تحقيقات راجع به علل سقوط آن در چارچوب خطای انسانی و نقص فنی انجام می گيرد.

حلقه دستگیری مشایی تنگ تر می شود؛ مدیرعامل منطقه آزاد اروند بازداشت شد

حلقه دستگیری مشایی تنگ تر می شود؛ مدیرعامل منطقه آزاد اروند بازداشت شد




سحام نیوز: علی اصغر پرهیزکار؛ مدیرعامل منطقه آزاد اروند که امروز بازداشت شد ارتباط دیرینه‌ای با لیدرهای اصلی جریان انحرافی دارد.



به گزارش خبرنگار فارس علی اصغر پرهیزکار مدیرعامل منطقه آزاد اروند که امروز بازداشت شد از یاران قدیمی اسفندیار رحیم مشایی در رادیو تهران است.



وی که جزء‌ اخراجی‌های رادیو تهران است با عزیمت مشایی به سازمان فرهنگی – هنری شهرداری تهران و سپس سازمان میراث فرهنگی و گردشگری وی را مشایعت می‌کند.



پرهیزکار که دارای سطح تحصیلات اولیه است در زمان ریاست مشایی در سازمان میراث فرهنگی و گردشگری مدیرعامل صندوق تازه‌ تأسیس حفظ و احیای آثار تاریخی می‌شود و با انتصاب حمید بقایی به عنوان رئیس سازمان میراث فرهنگی و گردشگری، پست مدیرعاملی کانون اتومبیلرانی و جهانگردی را از آن خود می‌کند.



وی که از یاران نزدیک مشایی و بقایی است با مهره‌چینی بقایی در مناطق آزاد، مدیرعامل منطقه آزاد اروند می‌شود.



آتش‌سوزی عمدی در دفتر مجمع تشخیص مصلحت

آتش‌سوزی عمدی در دفتر مجمع تشخیص مصلحت


اداره کل روابط عمومی مجمع تشخیص مصلحت نظام با اعلام وقوع حادثه‌ای در دفتر این مجمع از ارسال گزارش آن برای پیگیری به مراجع و مسئولان ذیربط خبر داد.



به گزارش آینده ، در اطلاعیه روابط عمومی دفتر مجمع تشخیص مصلحت نظام آمده است: در ساعت ‌۲:۳۰ بامداد دوشنبه مورخ ‌۳۰ خرداد ۱۳۹۰ یکی از اتاق‌های ساختمان قدس، دفتر مجمع تشخیص مصلحت نظام، در اقدامی خرابکارانه دچار حریق شد و تمام وسایل آن در آتش سوخت.در این اقدام قابل تامل و مشکوک، شخصی با ورود به ساختمان قدس، به وسیله‌ای اتاق محل استقرار منشی‌های آیت‌الله هاشمی رفسنجانی را به آتش کشید و متواری شد. منشی کشیک دفتر مجمع که در اتاق در حال استراحت بوده دچار سوختگی شده و به بیمارستان منتقل شد که به لطف خداوند خطر از ایشان دور شد.



اگرچه حضور ماموران آتش‌نشانی باعث جلوگیری از گسترش آتش در قسمت‌های دیگر این ساختمان شد، اما اتاق مذکور با تمام وسایل و حتی درب‌های آن در شعله‌های آتش سوخت.



خوشبختانه دوربین‌های حفاظتی مجمع از لحظه ورود این خرابکار به مجمع تا لحظه فرار از چهره او تصویرهای روشنی ثبت کرده‌اند که این تصاویر در اختیار مراجع و مسئولان ذیربط قرار گرفته و مطمئنا در صورت تلاش مناسب نهادهای حفاظتی و امنیتی ذیربط، همه ابعاد این حادثه آشکار می‌شود و اطلاعات به دست آمده در زمان مناسب در اختیار مردم قرار خواهد گرفت.