Thursday, June 23, 2011

ذوالنور شاگرد گوش به فرمان مصباح یزدی بود

ذوالنور شاگرد گوش به فرمان مصباح یزدی بود


رهبر کفن پوشان حرفه ای

از نمایندگی رهبر در سپاه عزل شد





روابط عمومی سپاه پاسداران روز گذشته خبر برکناری حجت الاسلام ذوالنور از جانشینی نماینده ولی فقیه در این نیرو را اعلام کرد.



سرتیپ دوم پاسدار "رمضان شریف" مسئول روابط عمومی سپاه در باره این برکناری مدعی شد که ذوالنور به خواست خودش بازنشسته شده است!



روابط عمومی سپاه، در یک تفاهم پشت صحنه این خبر را اینگونه اعلام داشته است، زیرا برکناری جانشین ولی فقیه در سپاه باید یا بدستور خامنه ای انجام می شد و یا توسط دفتر وی زیرا او نماینده سپاه نبود، بلکه نماینده رهبر در سپاه بود و برکناری او از اختیار روابط عمومی و یا فرماندهان سپاه نبود. ضمنا وی هنوز سیاهی ریشش بیشتر از سفیدهای ریشش بود و به سن بازنشستگی نرسیده بود.



دروغ و توجیه و هالو فرض کردن مردم، اندیشه و شگردی است که تا مغز استخوان حاکمیت رسوخ کرده است. نوع اعلام خبر برکناری ذوالنور، نمونه ای از این شیوه و شگرد است.



ذوالنور به هتاکی نسبت به خاتمی و موسوی و حتی هاشمی رفسنجانی شهرت پیدا کرده بود و اساسا به پاس خدماتی که در دوران خاتمی کرده و در راس کفن پوشان حرفه ای قم، مرتب در قم دست به تحریک علیه خاتمی می زد، پس از پایان دوره خاتمی حکم جانشین نمایندگی رهبر در سپاه را گرفت. او یکی از معروف ترین آموزش دیده های آیت الله مصباح یزدی بود و تا چند هفته پیش حامی قاطع دولت احمدی نژاد. اما از چند هفته پیش، همزمان با تغییر رنگ دادن مصباح یزدی، او نیز تغییر رنگ داده و به منتقد مشائی و احمدی نژاد تبدیل شد، گرچه این انتقاد، وقتی پوسته آن کنار زده می شد، مانند انتقادهای مصباح یزدی، درجهت تلاش برای نجات احمدی نژاد ازچاله ای بود که در آن افتاده است. آخرین سخنرانی ذوالنور که ظاهر دفاع از ولایت را داشت، در واقع علیه خامنه ای بود و رای 40 میلیونی او را مسخره کرده بود.

No comments:

Post a Comment