Wednesday, January 23, 2013

عکس / زمستان و تابستان در صف عصرایران : تابستان امسال ، کمبود مرغ ، از یک سو باعث رنج مردم شد و از دیگر سو ، دستاویزی برای وهن کشور در رسانه های بین المللی شد. در آن زمان ، مقامات ارشد دولتی ، مشکل را به گردن کسانی انداختند که با وارد کنندگان غذای طیور برخورد کردند و باعث شدند واردات نهاده های دامی به تعویق بیفتد. اینک مردم ، بار دیگر در صف اند اما این بار در صف برنج و در صحنه هایی مشابه تابستان. این بار آقایان چگونه توجیه خواهند کرد و تقصیر را به گردن که خواهند انداخت ، باید منتظر بود و دید. فعلاً تماشای صف ها را از دست ندهیم! مردان در صف مرغ - تابستان 91 مردان در صف برنج - زمستان 91 تبعیض ممنوع! زنان هم در صف مرغ - تابستان 91 ...و زمستان در صف برنج به دنبال خودروی حامل مرغ -تابستان 91 به استقبال خودروی حامل برنج -زمستان 91 همهمه خرید مرغ - تابستان 91 همهمه خرید برنج - زمستان 91 راستی کرامت انسانی که برخی دولتمردان به ویژه در سال های اخیر ، مدام دم از آن می زنند ، همین است؟

عکس / زمستان و تابستان در صف
عصرایران : تابستان امسال ، کمبود مرغ ، از یک سو باعث رنج مردم شد و از دیگر سو ، دستاویزی برای وهن کشور در رسانه های بین المللی شد. در آن زمان ، مقامات ارشد دولتی ، مشکل را به گردن کسانی انداختند که با وارد کنندگان غذای طیور برخورد کردند و باعث شدند واردات نهاده های دامی به تعویق بیفتد.

اینک مردم ، بار دیگر در صف اند اما این بار در صف برنج و در صحنه هایی مشابه تابستان. این بار آقایان چگونه توجیه خواهند کرد و تقصیر را به گردن که خواهند انداخت ، باید منتظر بود و دید. فعلاً تماشای صف ها را از دست ندهیم!

مردان در صف مرغ - تابستان 91
 

صف مرغ

مردان در صف برنج - زمستان 91
صف برنج

تبعیض ممنوع! زنان هم در صف مرغ - تابستان 91
صف مرغ

...و زمستان در صف برنج
 


به دنبال خودروی حامل مرغ -تابستان 91

خودروی مرغ

به استقبال خودروی حامل برنج -زمستان 91


همهمه خرید مرغ - تابستان 91


همهمه خرید برنج - زمستان 91

خرید برنج
 
راستی کرامت انسانی که برخی دولتمردان به ویژه در سال های اخیر ، مدام دم از آن می زنند ، همین است؟