Friday, December 21, 2012

نیک آهنگ کوثر ۲۷ آذر ۱۳۹۱


نیک آهنگ کوثر
۲۷ آذر ۱۳۹۱

    تنظیم حریم شخصی در فیس‌بوک آسانتر شد عکس: skytechgeek.com فیس‌بوک تغییراتی را در سیستم حریم‌شخصی اش اعمال کرده است. از طریق این تغییرات، کاربران می‌توانند تنظیمات حریم خصوصی‌ خود را به سرعت و به شکل خیلی راحت‌تری انجام دهند. این تغییرات حریم شخصی در فیس‌بوک، در سمت راست و بالای صفحه فیس‌بوک قابل مشاهده است. از طریق این تغییرات، کاربران می‌توانند تنظیمات حریم خصوصی‌ خود را به سرعت و به شکل خیلی راحت‌تری انجام دهند. این تغییرات از کاربرانی در زلاندنو گزارش شده و به تدریج به همه کاربران تسری می‌یابد. اگر هنوز برای شما فعال نشده باشد، طی روزهای آینده این اتفاق خواهد افتاد. همچنین اگر شما چند صفحه فیس‌بوکی داشته باشید که مدیریت آنها را با همان کد کاربری بر عهده دارید، می‌توانید به راحتی از طرف مدیریت این صفحه‌ها در فیس‌بوک گشت و گذار کنید و این کار چنان راحت از طریق شکل چرخ‌دنده‌ای در بالا سمت راست صفحه قابل انجام است که به نظر می‌رسد این مزیت شبکه‌ اجتماعی گوگل‌‌پلاس، حالا مشابه همان حالت در فیس‌بوک هم قابل دسترسی است. با انجام این تغییرات، مدیریت افرادی که ما را می‌بینند، از بین بردن مزاحمت‌ها و تغییر تنظیمات روی فیس‌بوک بسیار راحت‌تر شده است. از طریق ای‌بی‌سی نیوز


    تنظیم حریم شخصی در فیس‌بوک آسانتر شد


    imageعکس: skytechgeek.com
    فیس‌بوک تغییراتی را در سیستم حریم‌شخصی اش اعمال کرده است. از طریق این تغییرات، کاربران می‌توانند تنظیمات حریم خصوصی‌ خود را به سرعت و به شکل خیلی راحت‌تری انجام دهند.
    این تغییرات حریم شخصی در فیس‌بوک، در سمت راست و بالای صفحه فیس‌بوک قابل مشاهده است
    از طریق این تغییرات، کاربران می‌توانند تنظیمات حریم خصوصی‌ خود را به سرعت و به شکل خیلی راحت‌تری انجام دهند.
    این تغییرات از کاربرانی در زلاندنو گزارش شده و به تدریج به همه کاربران تسری می‌یابد. اگر هنوز برای شما فعال نشده باشد، طی روزهای آینده این اتفاق خواهد افتاد.
    همچنین اگر شما چند صفحه فیس‌بوکی داشته باشید که مدیریت آنها را با همان کد کاربری بر عهده دارید، می‌توانید به راحتی از طرف مدیریت این صفحه‌ها در فیس‌بوک گشت و گذار کنید و این کار چنان راحت از طریق شکل چرخ‌دنده‌ای در بالا سمت راست صفحه قابل انجام است که به نظر می‌رسد این مزیت شبکه‌ اجتماعی گوگل‌‌پلاس، حالا مشابه همان حالت در فیس‌بوک هم قابل دسترسی است. 
    با انجام این تغییرات، مدیریت افرادی که ما را می‌بینند، از بین بردن مزاحمت‌ها و تغییر تنظیمات روی فیس‌بوک بسیار راحت‌تر شده است.

    از ترس گسترش بحران اقتصادی خامنه ای مذاکره بی جنجال با امریکا را قبول کرده! با سلام- مذاکرات بی‌ سر و صدای ایران و آمریکا بدون شک با پشتیبانی شخص خامنه‌ای صورت می‌گیرد. علی‌ خامنه‌ای به دنبال حفظ قدرت است و نه حراست از انقلاب و یا مردم. او اخیرا خیلی نگران اوضاع اقتصادی شده و این بخاطر آنست که از دور شدن خانواده‌های سپاه از او وحشت دارد. به همین خاطر مایل به مذاکره بی‌ سر و صدا با آمریکا شده، فقط به شرط اینکه زیاد جنجال و تبلیغات نشود و آبروی نظام (بخوانید خود او) حفظ شود.


     
    از ترس گسترش بحران اقتصادیخامنه ای مذاکره بی جنجال
    با امریکا را قبول کرده!
     
     
     
     
    با سلاممذاکرات بی‌ سر و صدای ایران و آمریکا بدون شک با پشتیبانیشخص خامنه‌ای صورت می‌گیرد. علی‌ خامنه‌ای به دنبال حفظ قدرت است و نه حراست از انقلاب و یا مردم. او اخیرا خیلی نگران اوضاع اقتصادی شده و این بخاطر آنست که از دور شدن خانواده‌های سپاه از او وحشت دارد. به همین خاطر مایل به مذاکره بی‌ سر و صدا با آمریکا شده، فقط به شرط اینکه زیاد جنجال و تبلیغات نشود و آبروی نظام (بخوانید خود او) حفظ شود.