Tuesday, April 30, 2013

500 هزار میلیارد تومان بدهی، تعهد و وعده عمل نشده روی دست دولت بعدی است! وبسایت خبری هاشمی رفسنجانی، گزارش دیدار وی با شماری از جوانان فعال فرهنگي سياسي سراسر كشور را منتشر کرد. هاشمی دراین دیدار گفت: من هم مانند شما و چه بسا بيشتر از شما نگران حال و آينده كشورم، چرا كه انقلاب و نظام جمهوري اسلامي اكنون در مرحله حساس و خطيري قرار گرفته كه عبور از اين مرحله نياز به منطق، عقلانيت، وحدت و تعامل داخلي و بين‌المللي دارد. عبور از نابساماني‌ها از دو مرحله و تصميم مي‌گذرد. ابتدا بازگرداندن وحدت و همدلي و اعتماد همه اقشار و سلايق كشور و نيز در پيش گرفتن تعامل و همكاري بين‌المللي. نمي‌گويم كه نمي‌آيم، اما دولت آينده كار و مسئوليت خطيري بر عهده خواهد داشت كه نيازمند خواست همه اركان نظام، وحدت و همدلي گروه‌ها، حمايت مردم و همكاري و تعامل بين‌المللي و بدون معارضه با دنياست. اعضاي كميسيون تحقيق مجلس خبرگان در سال 87 با من به مدت 2 و نیم ساعت دیدار کردند. بسياري از خبرگان حاضر در آن جلسه در همان زمان و برخی بعدها با تأييد صحت پيش‌بيني‌هاي من اظهار داشتند كه اگر مي‌دانستيم به اينجا مي‌رسيم برخي حمايت‌ها و تقديس‌ها را انجام نمي‌داديم. متن كامل نوار آن دیدار در دبيرخانه خبرگان رهبري موجود است. جمهوري اسلامي ايران سر جنگ و نزاع با هيچ كشوري را نداشته و ندارد و خواهان تنش‌زدايي و حُسن همكاري و روابط با همه كشورهاي دنيا به استثناي رژيم اشغالگر قدس است. البته با اين رژيم نيز سر جنگ نداريم، ولي اگر همانند دوران جنگ تحميلي عراق عليه ايران مورد تعرض قرار بگيريم، با همه توان از خود دفاع و هر متجاوزي را از كرده‌ي خود پشيمان خواهيم كرد و حتي اگر كشورهاي عربي براي احقاق حق مردم فلسطين با اسرائيل وارد نبرد شوند، ما هم كمك خواهيم كرد. اگر اراده سياسي و تصميم به بازگشت از خطا و در پيش گرفتن عقلانيت و منطق در مديريت‌ها باشد، با اين دو تصميم، بدون هزينه، راه برون‌رفت از مشكلات به تدريج باز خواهد شد. اگر در تصميم‌گيري‌ها قانون اساسي ملاك قرار گيرد و از برخوردهاي سليقه‌اي و باندي اجتناب و جلوي افراد تندرو و مزاحمت‌هاي گروه‌هاي افراطي گرفته شود، مردم وفادار به نظام اسلامي همراه و كمك كار مسئولان در حل مشكلات خواهند بود. دولت آينده نزديك به 500 هزار ميليارد تومان بدهي و تعهد به گردن خواهد داشت و در كنار آن وعده‌هاي عمل نشده و خيالي و به هم ريختگي نظام اداري، اقتصادي و اعتماد متقابل مردم، مسئولان و گروه‌ها نيز كار را بسيار مشكل خواهد ساخت. در ابتداي اين ديدار برخي از جوانان حاضر در جلسه به نمايندگي از دانشجويان بسيجي، روزنامه‌نگاران، طلاب و روحانيون، نخبگان و فرهيختگان كشور ديدگاه‌هاي خود را پيرامون اوضاع سياسي، اقتصادي و فرهنگي كشور بيان داشتند و با اشاره به لزوم مشاركت فعال همه اقشار و سلايق در انتخابات آينده، حضور شخصيت‌هاي باتجربه، داراي پايگاه مردمي و توانمند در تعامل داخلي و بين‌المللي همچون هاشمي رفسنجاني براي عبور از نابساماني‌ها و مشكلات را خواستار شدند.

500 هزار میلیارد تومانبدهی، تعهد و وعده عمل نشده
 روی دست دولت بعدی است!
 
 
 
 
وبسایت خبری هاشمی رفسنجانی، گزارش دیدار وی با شماری از جوانان فعال فرهنگي سياسي سراسر كشور را منتشر کرد.
هاشمی دراین دیدار گفت:
من هم مانند شما و چه بسا بيشتر از شما نگران حال و آينده كشورم، چرا كه انقلاب و نظام جمهوري اسلامي اكنون در مرحله حساس و خطيري قرار گرفته كه عبور از اين مرحله نياز به منطق، عقلانيت، وحدت و تعامل داخلي و بين‌المللي دارد.
عبور از نابساماني‌ها از دو مرحله و تصميم مي‌گذرد. ابتدا بازگرداندن وحدت و همدلي و اعتماد همه اقشار و سلايق كشور و نيز در پيش گرفتن تعامل و همكاري بين‌المللي. نمي‌گويم كه نمي‌آيم، اما دولت آينده كار و مسئوليت خطيري بر عهده خواهد داشت كه نيازمند خواست همه اركان نظام، وحدت و همدلي گروه‌ها، حمايت مردم و همكاري و تعامل بين‌المللي و بدون معارضه با دنياست.
اعضاي كميسيون تحقيق مجلس خبرگان در سال 87 با من به مدت 2 و نیم ساعت دیدار کردند. بسياري از خبرگان حاضر در آن جلسه در همان زمان و برخی بعدها با تأييد صحت پيش‌بيني‌هاي من اظهار داشتند كه اگر مي‌دانستيم به اينجا مي‌رسيم برخي حمايت‌ها و تقديس‌ها را انجام نمي‌داديم. متن كامل نوار آن دیدار در دبيرخانه خبرگان رهبري موجود است.
جمهوري اسلامي ايران سر جنگ و نزاع با هيچ كشوري را نداشته و ندارد و خواهان تنش‌زدايي و حُسن همكاري و روابط با همه كشورهاي دنيا به استثناي رژيم اشغالگر قدس است. البته با اين رژيم نيز سر جنگ نداريم، ولي اگر همانند دوران جنگ تحميلي عراق عليه ايران مورد تعرض قرار بگيريم، با همه توان از خود دفاع و هر متجاوزي را از كرده‌ي خود پشيمان خواهيم كرد و حتي اگر كشورهاي عربي براي احقاق حق مردم فلسطين با اسرائيل وارد نبرد شوند، ما هم كمك خواهيم كرد.
اگر اراده سياسي و تصميم به بازگشت از خطا و در پيش گرفتن عقلانيت و منطق در مديريت‌ها باشد، با اين دو تصميم، بدون هزينه، راه برون‌رفت از مشكلات به تدريج باز خواهد شد.
اگر در تصميم‌گيري‌ها قانون اساسي ملاك قرار گيرد و از برخوردهاي سليقه‌اي و باندي اجتناب و جلوي افراد تندرو و مزاحمت‌هاي گروه‌هاي افراطي گرفته شود، مردم وفادار به نظام اسلامي همراه و كمك كار مسئولان در حل مشكلات خواهند بود.
دولت آينده نزديك به 500 هزار ميليارد تومان بدهي و تعهد به گردن خواهد داشت و در كنار آن وعده‌هاي عمل نشده و خيالي و به هم ريختگي نظام اداري، اقتصادي و اعتماد متقابل مردم، مسئولان و گروه‌ها نيز كار را بسيار مشكل خواهد ساخت.
در ابتداي اين ديدار برخي از جوانان حاضر در جلسه به نمايندگي از دانشجويان بسيجي، روزنامه‌نگاران، طلاب و روحانيون، نخبگان و فرهيختگان كشور ديدگاه‌هاي خود را پيرامون اوضاع سياسي، اقتصادي و فرهنگي كشور بيان داشتند و با اشاره به لزوم مشاركت فعال همه اقشار و سلايق در انتخابات آينده، حضور شخصيت‌هاي باتجربه، داراي پايگاه مردمي و توانمند در تعامل داخلي و بين‌المللي همچون هاشمي رفسنجاني براي عبور از نابساماني‌ها و مشكلات را خواستار شدند.

توقف فعالیت «بازتاب» در پی انتشار خبری از اسناد تقلب در انتخابات ۸۸ سایت بازتاب به دنبال انتشار مطلبی با عنوان “نوار ۸میلیونی، بگم بگم احمدی نژاد پس از رد صلاحیت مشایی است؟” از روز گذشته از دسترس خارج شده است. به گزارش کلمه، پس از انتشار این مطلب که به تقلب انتخاباتی سال ۸۸ پرداخته شده است، مطلب از سایت حذف شد ولی پس از ساعاتی دوباره بازنشر شد؛ خبری که در سایر رسانه های خبری و فضای مجازی بازتاب گسترده ای داشت. سایت های وابسته به دولت و دفتر احمدی نژاد با تکذیب خبر منتشر شده و نوار مکالمات رییس دولت در خصوص شمارش هشت میلیون رای اضافی به نفع احمدی نژاد خواستار رسیدگی به این مطلب توسط دستگاههای مسئول و اطلاع‌رسانی کافی به مردم در این زمینه‌ شده است. سایت بازتاب طی یک سال فعالیت رسانه ای خود برای چندمین بار از دسترس عموم خارج شده و از اطلاع رسانی بازمانده است. این سایت که طی ماه های اخیر با مشکلات فنی زیادی رو به رو بوده و بارها از دسترس خارج شده بود، از روز گذشته بار دیگر از دسترس خارج شد. هر چند سایت بازتاب اعلام کرده که « بازتاب امروز » به علت برخی مشکلات فنی تا اطلاع ثانوی فعالیت نمی‌کند، ولی بر اساس گزارش های رسیده به کلمه به دنبال انتشار این مطلب مدیران این سایت خبری تحت فشار شدید نیروهای امنیتی و اطلاعاتی قرار گرفته و ناچار به توقف فعالیت رسانه ای خود شده اند. برخی شنیده ها نیز حاکی از ایجاد مشکلاتی برای یکی از اعضای تحریریه این سایت است. این اولین بار نیست که این سایت به علت افشاگری های خود ناچار از توقف فعالیت اطلاع رسانی خود شده است. اواخر سال گذشته نیز سایت بازتاب بدون هیچ حکمی از سوی مقامات قضایی مسدود شد.

توقف فعالیت «بازتاب» در پی انتشار خبری از اسناد تقلب در انتخابات ۸۸
سایت بازتاب به دنبال انتشار مطلبی با عنوان “نوار ۸میلیونی، بگم بگم احمدی نژاد پس از رد صلاحیت مشایی است؟” از روز گذشته از دسترس خارج شده است.
به گزارش کلمه، پس از انتشار این مطلب که به تقلب انتخاباتی سال ۸۸ پرداخته شده است، مطلب از سایت حذف شد ولی پس از ساعاتی دوباره بازنشر شد؛ خبری که در سایر رسانه های خبری و فضای مجازی بازتاب گسترده ای داشت.
سایت های وابسته به دولت و دفتر احمدی نژاد با تکذیب خبر منتشر شده و نوار مکالمات رییس دولت در خصوص شمارش هشت میلیون رای اضافی به نفع احمدی نژاد خواستار رسیدگی به این مطلب توسط دستگاههای مسئول و اطلاع‌رسانی کافی به مردم در این زمینه‌ شده است.
سایت بازتاب طی یک سال فعالیت رسانه ای خود برای چندمین بار از دسترس عموم خارج شده و از اطلاع رسانی بازمانده است. این سایت که طی ماه های اخیر با مشکلات فنی زیادی رو به رو بوده و بارها از دسترس خارج شده بود، از روز گذشته بار دیگر از دسترس خارج شد.
هر چند سایت بازتاب اعلام کرده که « بازتاب امروز » به علت برخی مشکلات فنی تا اطلاع ثانوی فعالیت نمی‌کند، ولی بر اساس گزارش های رسیده به کلمه به دنبال انتشار این مطلب مدیران این سایت خبری تحت فشار شدید نیروهای امنیتی و اطلاعاتی قرار گرفته و ناچار به توقف فعالیت رسانه ای خود شده اند.
برخی شنیده ها نیز حاکی از ایجاد مشکلاتی برای یکی از اعضای تحریریه این سایت است.
این اولین بار نیست که این سایت به علت افشاگری های خود ناچار از توقف فعالیت اطلاع رسانی خود شده است. اواخر سال گذشته نیز سایت بازتاب بدون هیچ حکمی از سوی مقامات قضایی مسدود شد.